FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
treimea recentă
Text postat de latunski criticul
1.
ce-i ăla „scrap”? – mă întrebă Pamfilie
la oarece vreme după ce iminenta trecere
l-a traforat în altă stare de agregare
(cu mare frică de moarte pe teamă călcînd,
și altora-n morminte odihnă dă-ru-in-du-le !

cine rîde, ăla e – a zis tot el
pe cînd își prezenta demisia din funcția de gropar.

2.
Vasile
al mătușii Veronia
(Verona, Vanovra, Vanover)
însurat cu a Licerii,
s-a pensionat din armată

după aceea
a umblat pe la mulți doctori,
a mîncat ce-a vrut,
a băut așa și-așa,
a vorbit toate celea

și a trăit mai mult decît mine.

3.
sora mea „a ținut” mulți bărbați,
a avut și mașină cu volanul pe dreapta
și cu accelerație în stînga piciorului drept

acum mă vizitează în somnul paradoxal,
îmi recită prețul barilului în dolari,
încît mă trezesc năuc, scăldat în spaime
și-mi număr leii-tramvai, pentru pâine și circ.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Spre a se adeveri inca odata zicala "ceea ce te nedumireste nu te face mai distept" am cautat si am gasit: "scrap" inseamna resturi, furda, lucru ramas dupa ce s-a stricat ceva. Asemenea fisiere (denumite "scrap") se obtin in urma unor manevre nepotrivite facute asupra unor documente Word Office, din cele cu extensia ".doc" documente pe care colegii mei le obtin adesea iar eu niciodata. I-am rugat sa ma invete si pe mine cum au reusit, da ei nu si nu, ca habar nu au. oricum, incercand sa deschid aceste documente ele nu difereau cu nimic de textul initial, asa ca am reusit aproape mereu sa le salvez cu forma lor corecta. Nu ma dau cunoscator dar cred ca asta e tot ce stiu eu despre subiect. Daca lui pamfilie nu-i mai foloseste, el fiind deja traforat, ma umilesc a crede ca tie da.  
Postat de catre sters sters la data de 2011-03-15 09:58:59
         
 
  PS Interesanta intrebare, nici io nu stiu, ce-o fi aia "scrap". Goagalul e mut si surd. Mai incerc cu un dictionar on-line.  
Postat de catre sters sters la data de 2011-03-15 09:07:25
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Cele trei planuri, aparent onirice, se intretaie tragic ascunzand de fapt, fiecare in felul lui, cate o spaima existentiala. Daca m-as sili sa decodez punctele de pornire ale fiecarei stari din cele trei planuri m-as risca sa zic ca le-as gasi. Important este ca, asa cum scrii si tu, moartea e la fel de inerenta ca si evolutia preturilor, numai viata e aproximativa si tragica, uneori inexplicabila. Da, ai sesizat extrem de atent faptul net ca si cuvintele, vorbite sau numai gandite, ne influenteaza existenta mai mult decat faptele. Poem cu puternice filoane filosofice, aceasta zicere a ta, rusnace, ma face sa te cred muscat de dintele indoielii. Nu mai spera, oricum se intampla, ca si un glonte-nfipt in tampla. Cu mare admiratie, Kostanu. Om mai trai pana la anu'?  
Postat de catre sters sters la data de 2011-03-15 08:55:35
         
 
  îNȚELEG CĂ PE LA VOI GROPARUL SE TEME CEL MAI TARE DE MOARTE ȘI SE DUCE SIMPLU,CU LĂCAȘUL NEZIDIT ÎNSPRE ADÂNC...

pensionarii tineri trăiesc mai mult și tu știi asta visându-te mort brr...și mi-a plăcut această meditație: doar lucrul te omoară, nu mâncarea băutura și balivernele

BĂRBAȚII ȚINUȚI ÎN AȘTEPTARE SUNT MAI RENTABILI DECÂT CEI ÎNTĂBULAȚI; PREȚUL BARILULUI ȘI AL VIEȚII ESTE DOAR LIPSA DE SPERANȚĂ REZOLVATĂ-N ONIRIC...

eu așa am citit deși nu știu dacă cunosc vreo literă din alfabetul tău care scrie Rusia cu R din România...
 
Postat de catre Petre Mocanu la data de 2011-03-14 23:32:11
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE