FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
...
Text postat de Andrei Petre
(fragment dintr-un roman despre nimic)

Taraitul telefonului ma trezeste... Sudoarea mi se prelinge pe trup... Ma simt ciudat... Cred ca nu am dormit decat vreo 4 ore.... Privesc ceasul. Nu pot pe moment sa inteleg ce afiseaza el. Raspund morocanos:
- Alo?
Nimic. Poate doar un sunet vag. Nu stiu de ce, insa mi se pare ca cineva a inchis in momentul in care mi-a auzit glasul.
- La dracu!
Imi astup fata cu perna. Vreau sa mor, poate asa pot si eu sa dorm ca lumea! Stiu ca in curand va rasari soarele. Incerc sa adorm din nou... Nu reusesc si nici nu am sa o fac prea curand. Iar ceea ce ma enerveaza si mai mult este faptul ca stiu, sunt perfect constient de asta. Frustrat, insa constient...
- La ce naiba imi foloseste!, izbucnesc in timp ce ma ridic in pat. Simt cum sudoarea se prelinge pe spate in jos, spre anus... Nu imi place sa dorm dezbracat, insa daca va mai continua mult caldura asta va trebui sa o fac...
Primele sunete ale orasului incep deja sa imi tiuie in urechi. Atata zgomot pentru nimic. Tusesc violent. La naiba cu toata poluarea lor! Nu au sa inteleaga decat cand va fi prea tarziu. Ouale se prajesc sfaraind in tigaie... Nu am ketchup. La naiba, ouale nu am nici un gust fara ketchup. Dar parca mai aveam o rosie...
O gasesc intradevar aproape storcita... O iau, o spal neglijent si o tai in farfuria alba. Sucul ei se amesteca cu resturile mancarii din ziua precedenta. Intotdeauna raman resturi, parca pentru a duce mai departe o legenda... legenda burtii...
Razand la gluma mea proasta ma asez in scaun si caut telecomanda. Tocmai cand sunt pe punctul de a injura, o vad sub nas... Da, tipic... Aprind televizorul si incep sa mananc.
Inca un accident cu nu stiu cati morti... O femeie se pare ca si-a omorat pruncul abia nascut... Ah, am uitat sarea! Inca un atentat, copii nevinovati apar desfigurati. Pentru a iti incepe mai bine dimineata cred. Ling farfuria de uleiul incins si o arunc in chiuveta. Teancul de vase deja atinge robinetul. Trebuie neaparat sa le spal diseara...
Cu ce oare sa ma imbrac? Cum ar fi oare sa nu mai trebuiasca sa te imbraci, sa poti sa mergi gol printre alti oameni goi la randul lor...? Amintindu-mi de vecina de la etajul 1 uit repede aceasta idee si aleg hainele pentru azi. Si ce daca lucrez la o companie importanta, si ce daca toti sunt imbracati in jurul meu in costume imaculate... Ce conteaza toate astea, ma intreb in timp ce imbrac un tricou negru. Se asorteaza perfect cu pantalonii. Pacat ca nu am si adidasi de aceeasi culoare.
Pacat intradevar, repet privind in oglinda. Oricum, frumos... Imi aranjez cu o mana pletele incercand in acelasi timp sa imi caut haina.
Pana la urma o dau naibii si plec! Oricum merg cu masina...
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE