FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Felicitări totale
Text postat de latunski criticul
Văz că nu se învrednicește nici un domn să ureze în mod direct - doamnelor și domnișoarelor de pe sait – La mulți ani !
Mă voi îndeletnici eu cu această plăcută trudă.
Drept pentru care le urez ce-am spus mai sus și le ofer:
- un mărțișor virtual cu șnur bicolor;
- un buchet de flori virtuale (cumpărate acum cîteva clipe și nu dis-de-dimineață, cînd le crăpau petalele de ger);
- o cutie din aur curat cu „cremă de la Azazello” (numai pentru doamnele și domnișoarele care își vor exprima intenția prin e-mail, la adresa [email protected], și numai în cursul zilei de azi. Instrucțiunile de folosire le veți găsi în partea a doua a romanului „Maestrul și Margareta”.
Dacă doriți, puteți vizita și magazinul pentru doamne de pe scena teatrului „Varieté”, dar mai pe seară, în partea a treia a programului.
Felicitări totale, mult prețioase doamne și domnișoare…
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  cum din partea vestalelor n-a raspuns nimeni si fiindca m-ati pomenit in acel grup, multumesc si doresc barbatilor lavradori spor la pahare,nu la toate patruzeci, ca se stinge focul.  
Postat de catre Camila Petrescu la data de 2011-03-09 14:48:57
         
 
  Latunski, multumim pentru felicitari, flori. Am ratat „cremă de la Azazello” pentru ca ieri, din cauza faptului ca m-au felicitat atat de multi barbati, nu am avut timp sa-ti trimit mesaj pe e-mail.:)) Doresc tuturor o primavara frumoasa, cu multe bucurii si impliniri sufletesti!
P.S.Gheorghe Rechesan, vad ca ti-e dor de mine; nu mai fac cozonaci, ii iau de gata, nepoti nu sterg la fundulet ca s-au inventat pampersii,iar unica mea nepotica s-a facut mare, domnisoara, implineste 2 anisori luna viitoare si isi face singura necesitatile, la olita. Acestea fiind zise, iti doresc si tie o primavara frumoasa si fericita!
 
Postat de catre Vasilica Ilie la data de 2011-03-09 12:59:52
         
 
  donșoară Julia,
Deși nu consum decît versuri(creă că e și Rimbaud printre lecturi și ăla apolinaricu' cu ale lui alcooluri)ieri eram ambetat și am dat cu bîlba, pesemne din pricina vulnerabilității pîrdalnicului de tendon.(oricum larva bleu sună poetic, deși în locul corăbiei bețive prefer deseori reveria pe puntea bateau lavoir)
Cu scuzele de rigoare, dar sper, nădăjduiesc și alte cestiuni formale, ca la una buca de-mpunsătură virtuală să n-aveți pretenția nefondată de a vă răspunde azi, 9 mărțișor, cu 40!
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2011-03-09 11:38:19
         
 
  Spre deosebire de Kosta, eu sînt flatat și încîntat. Am primit o mulțime de mesaje iar acum fac livrările cutiilor cu cremă. Nu știu cum a decurs spectacolul de la „Varieté”, pentru că am fost trimis ieri în delegație, la dracu-n praznic, tocmai la Ialta...  
Postat de catre latunski criticul la data de 2011-03-09 11:35:18
         
 
  Total descurajat de slaba reactie a fetelor femeilor, doamnelor, babelor, matusilor, tanticilor si puicutelor la sincerele mele felicitari vreau sa va aduc la cunostinta faptul net ca e voie la injuraturi. Unele doamne pot chiar sa-mi adreseze mascari in scris, chiar pe ziduri, le voi citi cu mare placere, chiar daca nu voi raspunde la toate din lipsa de timp sau, cine stie, din pudibonderie, caci sunt un tip timid cu femeile. Ce adevaratele femei. Cu muierile sunt de-a dreptul obraznic, da asta e chestie de caracter. S-auzim de lucruri fine, rezistoare si bobine. Kaveul, derbedeul.  
Postat de catre sters sters la data de 2011-03-09 10:22:41
         
 
  gata. acum fix 19 min și ceva, babele s-au dus.
a venit primăvara.
așadar, să sărbătorim
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2011-03-09 00:22:31
         
 
  Duomnilor,
sunt cea mai placut impresionata !
Multumiri si reverentza la fiecare ...

e un semn ca primavara va veni sigur si in curand.
plus ca incep sa cred in energiile pozitive de la apropiata aliniere a planetelor !

as mai zice ca pe kritik si pe Kosta ii stiu de sentimentali, dar pe tine, gheorghe, acum te aflu si te vad descoperit precum celebrul calcai. ia vezi daca e larva sau pupa de socializare sau bateau ivre foarte curand, peste cele 4 ore reclamate de radul /cel caznit si boldit

:)- semnul asta inseamna: cu drag

ps -"toți avem o mamă (si)o nevastă (si)o amantă sau barem o fiică" -rezon, dar ce greu invatam noi asta, ah ah!
 
Postat de catre iulia ralia la data de 2011-03-09 00:13:05
         
 
  Gheorghe,

M-ai filat! Ai intuit caracterul meu orgolios si gelos si, ca sa eviti criza mea de nervi si mahalagismul meu legendar si ca sa-mi inchizi gura, m-ai pus prima pe lista ta de felicitari :))))

Da' ai uitat-o pe Matraguna, care e mareatza!!!

Of, unde-s cele zile de demult
Cand site-ul bleu mi-era a doua viatza?
Si cand pe toti autorii, sa-i ascult,
Saream din pat aici, de dimineatza...


Multzam ca te-ai gandit la mine,

Vero
 
Postat de catre Veronica Pavel la data de 2011-03-08 23:47:07
         
 
  cat despre "lavra bleu"...pacat!

era candva...voi va mai aduceti aminte?

calvar
 
Postat de catre Tea Nicolescu la data de 2011-03-08 23:01:09
         
 
  Pentru Gheorghe (scuze Kritik dear),

nu dau doi bani pe "sarbatoarea" asta sovietica, dar apreciez eleganta ...

Calvar
 
Postat de catre Tea Nicolescu la data de 2011-03-08 22:58:53
         
 
  Mult a fost, puțin a rămas, fraților!

Pe această cale vă reamintesc că peste aprox. 4 ore se încheie zilele Babelor și începe Marea Sărbătoare a celor 40 de Sfinți, ocazie cu care datina ne obligă să bem 40 Pahare cu Vin, întru întremarea trupului vlăguit de caznele istovitoare la care am fost supuși de sexul opus la vreme de iarnă (cazne pe care, din motive ușor de înțeles, nu le mai amintesc aici).

Amin
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2011-03-08 19:51:27
         
 
  Iată că visul Vasilicăi Ilie (pe unde o rătăci gospodina noastră liternautică? ce cozonaci o mai coace,cîți nepoței o mai șterge la poponeț?)s-a împlinit!
Larva bleu, ecologică în proporție de 99,9% a devenit un blog de socializare, din moment ce însuși intransigentul critic transnistrian cu verbul nemilos, da' cu suflet duios dă exemplu personal. Nu-i adevărat că e misoginie e doar nosstalgie după vremurile în care în cantina Consomolului din Tighina...ah, unde ești Homerus, Ilf, Petrov și tu Harms să m-ajuți a descrie întîlnirile tovărășești dintre membri și membre în preajma sărbătorii intrenaționale a mamelor din lumea întreagă!
Dar destul divagat-am, străin, meschin și vag misogin, toți avem o mamă, o nevastă o amantă sau barem o fiică...la mulți ani Veronica, Teea, Tania, Nastia,Iulia, Augustina, voi Elenelor, ție doruletz_de_mai, dacă doruletzul tău cretz e de sex opus,micii plagiatoare Lucia, Casandrei, vestalelor și tuturor poetele: la mulți ani și vers limpede!
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2011-03-08 18:36:29
         
 
  Merci, dragilor! Slava domnului ca mai sunt si una, doua, voci normale...
scuze pentru "normalitate" my dear Kritik!

Si tie numai bine Kosta!

Tea
 
Postat de catre Tea Nicolescu la data de 2011-03-08 16:15:13
         
 
  Snuruletz bicolor virtual flori virtuale, dar rasul provocat de umorul tau, Latunski, e real. Multzam.
Kostanu, merci, nu esti 100%r misogin, e altii care te intrece!
Sa traim cu totii si sa ne "confruntam" sanatosi :))
 
Postat de catre Veronica Pavel la data de 2011-03-08 15:51:54
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  confratele meu din Transnistria vecina dar mai putin prietena ma va scuza cred pentru fapta dar dac-o fi nevoie i-oi plati chirie: mi-am propus sa nu mai acup timpul distinsilor editori cu texte proprii asa ca voi folosi subsolul acestui text in acelasi scop ca si autorul.
Transmit asadar felicitari abisale, colosale, imperiale damelor, doamnelor, damezelor, cate vor fi fiind si de care vor mai fi fiind. Suspect cum sunt de misoginism acut stiu ca nu voi fi crezut, dar nu-mi pasa. Daca nu ma iubeste nicio fata, la ce mi-ar mai servi sa ma creada? Orisicat, mamelor le urez sa le traiasca ce iubesc si sa se implineasca ce-si doresc. aveti totusi grija ce doriti, ca Dumnezeu va da!
cu drag kostanu.
 
Postat de catre sters sters la data de 2011-03-08 14:27:41
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE