FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Lansare de carte, Adriana Lisandru
Text postat de Adrian Munteanu
Photobucket


Adriana Lisandru a debut editorial in 2007 la editura Arania, Brasov, cu volumul De-a Baba Oarba.
O intalnim cu grupaje de versuri in revistele Agerro(Stuttgart), Singur(Targoviste), Feed-Back (Iasi), Astra (Brasov), Verso (Cluj-Napoca), Caiete Silvane (Zalau), Cenaclul de la Paltinis (Sibiu).
Este prezenta in mai multe antologii literare.
Cel de-al doilea volum, “Despre ea, niciodata *Sur elle,jamais” apare la editura clujeana Grinta. Traducerea in franceza apartine Letitiei Ilea. Pe coperta a IV-a a cartii Tudor Cristea noteaza :
“ Adriana Lisandru scrie o poezie feminina prin excelenta, sensibila si invaluitoare, strabatuta, intr-o varietate a atitudinilor ce evita extremele si posturile agresive, de o discreta unda metafizica.”
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Felicitari tuturor si mai ales autoarei!
La cata uratenie sufleteasca se revarsa in tara asta, acum, un buchet de "vorbe frumoase" nu poate fi decat panaceu si model. Prin voi Brasovul va fi iarasi "capitala literei". Cu sufletul va vom fi alaturi.

Doamna Veronica, regret si eu necazul dumneavoastra, dar ma bucur ca va regasim cu aceeasi forta si acelasi echilibru sufletesc!

Tuturor sa va dea Domnul doar cele bune!/ Ca doar ACOLO, doar in EL mai avem speranta!
 
Postat de catre Florentin Maftei la data de 2011-03-02 07:50:16
         
 
  Gândul meu bun, înspre Brașov, pentru Adriana și pentru toți cei care o veți înconjura!

Vero, și pentru tine!

Facă-se primăvară, pentru toată lumea!
 
Postat de catre Mariana Ghicioi la data de 2011-03-01 23:04:45
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Lucrurile frumoase sunt slujite de oameni
cu har ...
Succes Adrianei, succes lansarii si invitatilor !
cu pretuire,
iulia
 
Postat de catre iulia ralia la data de 2011-03-01 21:52:46
         
 
  Desigur, Veronica, ii voi spune intocmai.
Iar cartea Adrianei, eventual tot prin mine, ar putea ajunge la Tooronto.
Apreciez gandul bun si incurajarile de suflet.
 
Postat de catre Adrian Munteanu la data de 2011-03-01 16:45:19
         
 
  Adrian Munteanu,

Te rog frumos, daca o vezi pe Adriana, transmite-i de la mine urmatoarele: am trecut printr-o incercare teribil de grea acum cateva luni, am fost in pericol grav si am zacut zece zile la spital la sectia de Terapie intensiva. Doctorii m-au salvat dar toti au spus ca revenirea mea la viatza a fost o minune si ca faptul ca acuma respuir, vorbesc si ma hranesc normal e evident un succes si medical, dar si al vointzei mele de a ma vindeca. Am zambit tot timpul, am luat totul cu umor si am luptat ca o bezmetica pentru viatza. Si acuma, fiecare respiratie a mea e un dar, inca fac eforturi ca sa fiu "normala" si, din fericire, nu mi-am pierdut, datorita ne-oxigenarii, capacitatea cerebrala precedenta, atat cat o fi fost si ea :)))
Spune-i ca ma gandesc la ea, ca ii tin pumnii, ca ii doresc sanatate, ca acolo, pe patul de suferintza (al meu) m-am gandit la ea si asta mi-a facut bine, poate ca o ajuta mesajul meu.
Multumesc, Adrian, pentru bunavointza de a-i transmite Adrianei cuvintele mele.
Veronica
 
Postat de catre Veronica Pavel la data de 2011-03-01 16:20:56
         
 
  Vă rog să aveți puțină îngăduință. Câteva probleme de sănătate o împiedică pe Adriana să fie în aceste zile în apropierea calculatorului, pentru a răspunde, așa cum știți, cu căldură și prietenie.
Îi urăm tot binele, suntem aproape. Va fi frumos, va fi cu suflet. Va fi.
 
Postat de catre Adrian Munteanu la data de 2011-03-01 16:04:39
         
 
  Felicitări Adriana,la cît mai multe opuri, un ghiocel virtual pt volum, nu la tîmple!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2011-03-01 12:30:37
         
 
  după cum se știe
răchia e o bucurie pentru iubitorul
de răchie

cum poezia bucurie pentru cel de poezie
(sau de bucurie de
răchie)
de la secția
geriatrie și ortografie aplicată
în plus n-are nicio calorie

băi tată
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2011-02-28 20:40:59
         
 
  err. mi-as dori

scuze,

tea
 
Postat de catre Tea Nicolescu la data de 2011-02-28 17:49:58
         
 
  Ce mi-as vrea sa fiu acolo intr-o asemenea zi.

felicitari Adianei , poezia ei este o bucurie pentru iubitorul de poezie.

Salutari din Torornto participantilor la eveniment,

tea
si *
 
Postat de catre Tea Nicolescu la data de 2011-02-28 17:49:04
         
 
  Felicitari, ma bucur mult pentru Adriana, este o poeta de mare talent. Tare as fi vrut sa fiu si eu acolo. Cum mi-as putea procura volumul?

** si vot,

Cu multumiri pentru anuntz,

Veronica
 
Postat de catre Veronica Pavel la data de 2011-02-28 14:26:57
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE