FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
autoepigrama
Text postat de Dumitru Cioaca
spre nadele-mi injghebate
din umor clocit sub freza,
multi se-avanta c-o viteza
de scrumbie afumata.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Uite ca uitai sa imi termin ideea.
Tocmai din pricina asta, ca la noi se crede ca toti suntem egali in fata legii, este atat de multa suparare, tulburare si amaraciune.
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2011-02-26 16:22:22
         
 
  De romani in vest se vorbeste intradevar ca fura, dar si aici chestiunea este cu skepsis, fiindca daca Ion sau Niculaie sunt prinsi ca au furat nu se spune ca Ion si Niculaie au furat ci cxa romanii au furat, dar atunnci cand John si David sunt prinsi ca fura se spune ca John si David au furat si nu ca americanii au furat.
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2011-02-26 03:30:46

nene Cioaca,
Ai dreptate ce spui, numai ca asta se intampla fiindca lumea, la modul general, nu are respect fata de gainari si pungasi marunti de buzunare.
Vazui la TV ca statele europene vor sa trimita in Romania 11000 de puscariasi romani, care sunt in puscariile europene si problema este ca in tara nu sunt facilitati pentru a conforta acest numar , in puscariile romanesti fiind la ora actuala peste 20000 de condamnati.
Numarul mare, ii asociaza pe acesti mici cotzcari cu toata natiunea romana, ca de-aia ne-am facut si de rusine.
Altfel, insa, privim pe unul ca Medoff, care a dat o teapa de peste 65 de miliarde, in State !
Pai, cum sa nu fie mandrii, americanii, de unul ca el ?!
Ca de-aia ma consum si eu atat de tare, vazand ca avem material mult dar de o calitate proasta.
Cand vom avea si noi unul ca Medoff, de-abia atunci ne von recastiga respectul in fata tuturor.
Si ca la noi justitia si birocratia sunt corupte, afla ca si in vest este tot cam la fel, numai ca la o scara mult mai mare la care nu se poate ajunge. Si apoi, mai e o chestie de interpretare. La noi (in Romania)inca se mai crede ca toti suntem egali in fata legii, pe cand in vest, toti sunt convinsi ca legea este egala in fata tuturor !
Si asta este o mare diferenta, pentru ca noi, oamenii, nu suntem egali de cand ne nastem.
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2011-02-26 15:53:15
         
 
  Totu-i de nesuportat
în al nostru iubit stat,
fi'ndcă cei ce i-am votat
ne faca viața de că--t!
 
Postat de catre Mihail Buricea la data de 2011-02-26 12:46:26
         
 
  Dacă suntem serioși,
atmosfera, dragă frate,
s-a-mpuțit peste se poate
fi'ndcă mulți sunt baș---și

 
Postat de catre Mihail Buricea la data de 2011-02-26 12:36:57
         
 
  "Chestia cu cei care se fura si se inseala, e-adevarat ca o gasim si la alte popoare, numai ca procentajul celor care fac asa ceva este foarte diferit, si acum, sa nu ne incalzim cu gandul ca si altii fac ceeace facem noi."
(Valeriu Cercel)

Daca la romani procentajul de hoti este mai mare acest locru nu se datoreste romanilor ci nivelului de trai destul de scazut.
Daca americanii ar avea salariile romanilor si ar trebuii sa plateasca pe mere si portocale cat platesc romanii si ei ar mai sterpeli cate un mar sau o portocala din magazine. De romani in vest se vorbeste intradevar ca fura, dar si aici chestiunea este cu skepsis, fiindca daca Ion sau Niculaie sunt prinsi ca au furat nu se spune ca Ion si Niculaie au furat ci cxa romanii au furat, dar atunnci cand John si David sunt prinsi ca fura se spune ca John si David au furat si nu ca americanii au furat. Eu nu cred ca cei cei un milion de romani care au lucrat in vest ca muncitori sezonieri au mers acolo sa fure, ei au mers acolo sa-si castige banii prin munca cinstita.
Parerea mea ca furturile masive care au loc in Romania nu sunt comise de vasta majoritate a populatiei ci de o minoritate ultracorupta care a facut legi care sa dea acestor furturi un aspect legal. Raul nu vine dela faptul ca Gheorghe a luat zece fructe din marul lui Ion (care probabil daca era rugat i le da oricum, dar cum merele au fost luate fara aprobare se considera furt) ci de la faptul birocratia ia decizii care afecteaza economia si viata sociala a romanilor numai pe baza de mita. Lucrurile merg rau fiindca si justitia este corupta furandu-i pe romani de hotarari judecatoresti drepte. Furturile prin coruptie tin Romania pe loc nu micile furtisaguri facute de gainari.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2011-02-26 03:30:46
         
 
  Nene Cioaca,
Si intepaturile astea, se fac si ele cu o socoteala. Daca se fac de bascalie sau fun, sau
daca se fac pentru a produce tulburare si suparare.
Referitor la viata grea ce o duc rudele noastre din tara. Pe cat e de grea, afla ca din cauza ca ce-i spusei io lui Latunski, si-o fac si mai grea si mai amara.
Chestia cu cei care se fura si se inseala, e-adevarat ca o gasim si la alte popoare, numai ca procentajul celor care fac asa ceva este foarte diferit, si acum, sa nu ne incalzim cu gandul ca si altii fac ceeace facem noi.
Situatia e mult mai complexa ca am constatat ca se asteapta doar un bobarnac, ca sa se explodeze, de aia ar fi mai bine sa ne oprim aici ca ni-i vom pune pe toti in cap, ca si-asa ne blameaza pe noi, disporenii, de relele lor de-acolo.
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2011-02-25 17:32:37
         
 
  Draga Vali
Uite ca a venit momentul sa ma ciondanesc si cu tine: majoritatea romanilor din tara nu sunt cei descris de tine in comentariul de mai jos.
De unde stiu asta? Pai de la rudele mele, care se comporta, sunt sigur, exact ca si rudele tele ramase in tara, adica isi duc greul fara sa se manance intre ei, fara sa se injoseasca si fara sa se fure. Nu cred ca ei se comporta asa fiindca sunt rude cu noi si se comporta asa fiindca stiu sa deosebeasca intre bine si rau, au invatat asta in cei sapte ani de acasa asa cum am invatat si noi. Nu cred de asemenea ca rudele noastre sunt mai breze decat rubedeniile domnului Peia sau ale domnului latunski.Romanii isi mai zic unii altora rautati, dar si de asta nu sunt vinovati ei ci viata grea pe care o duc. Sunt si unii care se fura si se inseala, dar astia sunt o minoritate care nu este specifica numai Poporului Roman. Toate popoarele isi au minoritatile lor de hoti si de pungasi. Cat despre intepaturile pe care eu mi le dau cu domnul Peia si gaspadin latunschi sa nu-ti faci probleme asa cum nu mi le fac nici eu fiindca astea fac parte din frumusetea jocului. Daca eu asi fi de acord cu tot ce spune domnul Peia sau latunsky si ei ar fi de acord cu tot ce spun eu, n-am mai avea ce discuta si ne-am plictisi de moarte Chiar si atunci cand domniile lor mai lanseaza cate o provocare, pielea mea de hipopotam imi spune ca nu are nimic impotriva. Ba chiar se mandreste cand le vede sagetile cazand la pamant fara sa lase in urma nici un fel de vatamatura. Sper din toata inima ca si ei sa fie inzestrati cu o epiderma la fel de robusta fiindca mi-ar face rau sa-i vad suferind. Mie imi place sa cred ca noi aicea nu ducem razboaie fiindca nu avem pe ce, ne jucam insa de-a arta razboiului pentru a ne mentine conditia fizica.
Cu drag
genuneanu
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2011-02-25 06:27:10
         
 
  Latunski, dragă,
Îmi permit și eu să trag un fîsss în subsolul lui nea Mitică, și-mi cer scuze pentru asta.
Știi tu de ce , și nu mă refer la cei care invârt rotițle și mălaiul prin România și Moldova, ci la vasta majoritate a plebei, de ce viața e atât de grea, atât de amară, atât de mizeră ?
Ei bine, de aici, de peste ape ți-o spun eu.
Pentru ca voi vă înțepați, voi vă insultați și vă înjosiți, pentru că voi vă batjocoriți și voi vă denigrați, voi vă furați, vă dați țepe și vă înșelați, voi vă mințiți, voi vă amăgiți și voi vă trageți pe sfoară unii pe alții.
Intrebarea ce ai pus-o, referitor la “VALET”, nu este nici măcar o glumă, nici măcar proastă, ci este pusă,
la fel, tot cu gândul de a jigni și a înjosi.
Domnul Corbu încearcă să îi aducă la linia de plutire pe cei care au impresia că sunt intelectuali.
Năravul greu dispare. Am avut impresia că tu ai stofă, și ai, dar te rog să-ți faci o favoare : nu ți-o terfeli, nu ți-o șifona.
Să fii iubit !
De la moldovean la moldovean !
De olteni nu voi scoate niciun cuvant, că-l stii pe nea Mitică !
E necruțător !
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2011-02-25 02:00:23
         
 
  Tavarisci latunski
Bata-va sa bata norocul, in ce confuzie puteati sa ma bagati! Daca nu semnati cele doua comentarii puteam sa jur ca ele sunt facute de camaradul Peia. Iar la intrebarea care va macina va raspund anticipat si positiv: am mancat si mai mananc salam cu soia fiindca nici asta nu a fost descoperit de transnistrieni ci de pieile rosii de pe aici. Si ca toate descoperirile facute de imperialisti salamul cu soia de aici are mare cautare datorita gustului lui ales. Deci cel pe care l-ati mancat dumneavoastra in Transnistia va crea probleme cu aere la burtica nu datorita inventatorilor ci datorita inovatiilor facute de gospodina Ninocica de la gospodaria de partid pe seama continului ce intra in mat.

p.s.
Nu, nu sunt Valet (imi lipseste scoala) nici dama (v-am spus ce vi se va intampla daca mai salivati o singura data dupa nurii mei) si nici popa nu sunt(de asta nici nu ridic vre-o pretentie asupra oitelor din parohia parintelui Sorin Olariu) Nu pot insa sa neg ca nu asi o leacuta de as.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2011-02-25 01:32:44
         
 
  Între noi, fiind vorba, nu te simți VALET?  
Postat de catre latunski criticul la data de 2011-02-25 00:42:33
         
 
  Am înțeles, tu erai sir Astor, voiajai a face o plimbare cu buttlerul tău, dar lady Astor s-a gîndit puțin, apoi a spus: "Valet Cioacă, tu i-ai tras-o!" Asta era pe cînd emigranții de origine nu penetraseră spațiul indigenilor "cohones" iar noi ne aflam în imposibilitae de a rîde cu burțile-n nisip (eram în vacanță, în Penysylvania).  
Postat de catre latunski criticul la data de 2011-02-25 00:39:16
         
 
  Domnul Radu,
Sa stiti ca ce mi-ati recomandat este traznet, am copiat-o spre a o face cunoscuta tuturor diasporezilor pe care ii cunosc. Ar merita sa fie popularizata si aici dar mi-e teama ca Toparceanu ar incalca grav regulamentul.
Si acum o chestiune hazlie pe care am auzit-o la televizor aici in timp ce se dadea un documentar stiintific despre renumitii buttleri englezi.
La sfarsitul documentarului seful celei mai renumite scoli de buttleri din Londra a fost rugat sa spuna si o intamplare hazlie din activitatea lui de buttler. Omul s-a gandit putin dupa care a inceput:
-eram buttler sef la familia Astor, cand lady astor mi-a cerut sa-i aduc calul fiindca vrea sa faca o plimbare. Cand lady Astor a sarit pe cal, acesta foarte impresionat de forta saltului a tras una foarte zgomotoasa. M-am simtit obligat sa-i spun:
-Scuzati mylady!, la care doamna Astor mi-a raspuns:
-Bineinteles ca te iert John, fiindca daca nu-mi spuneai eu asi fi dat vina vina pe cal.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2011-02-24 23:19:32
         
 
  erata: latunski  
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2011-02-24 22:56:07
         
 
  domnule Genuneanu, aveți mai jos o nemuritoare operă underground. o știu încă din anii grei ai clandestinității, blocul B, Regie...

http://www.versuri-si-creatii.ro/poezii/t/g-toparceanu-6zucndo/balada-basinii-6zucndo.html

cu respect,

Roza Vînturilor
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2011-02-24 22:47:59
         
 
  Gaspadin latuski,
degeaba va invatati capra la rele, oaia lui genuneanu refuza sa-si asume o vina ce nu-i apartine.

" shimați-vă", chiar schimonosiți-vă, domnu Cioacă, ce mai contrează-n ăst loc?
(latunski criticul)

acest loc, odata sacru,
de-arata azi pangarit,
eu nu-mi simt cugetul acru,
ca nu eu m-am fîsîit.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2011-02-24 22:46:04
         
 
  Cu atata poluare,
Iata, Genu a primit,
Ca de-atatia ani nu are,
Aere din rasarit !
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2011-02-24 22:37:21
         
 
  Latunski draga,
Locul asta este minunat !
Ceva este in neregula cu cei ce se perinda pe-aici.
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2011-02-24 22:31:35
         
 
  E "auto..., nu?  
Postat de catre latunski criticul la data de 2011-02-24 22:30:11
         
 
  " shimați-vă", chiar schimonosiți-vă, domnu Cioacă, ce mai contrează-n ăst loc?  
Postat de catre latunski criticul la data de 2011-02-24 22:25:26
         
 
  domnul Radu, va rog sa nu va schimati parerea despre mine, ca doar stiti cat de omenos sunt...

de ma batea mar sau turta
nu-l strangeam de-acele fine
giuvaieruri de sub burta,
dar sa fîsîie spre mine?!
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2011-02-24 22:13:23
         
 
  de la A la Z, excepționale.

Nae B. Pîrțag,
director
Protecția Mediului
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2011-02-24 21:51:46
         
 
  gaspadin latunski, cand aveti proble de genul asta va recomand metoda mea de impacare...

"Stă domn Cioacă în bîrlog
tot cu masca pe figură
și încearc-un dialog
cu nevasta-i, rea de gură "
(latunski criticul)

dupa ce-i patrund barlogul
cu pricepere si ura,
nevasta mea rea de gura
inceteaza dialogul.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2011-02-24 21:30:40
         
 
  'nu sa razi cand sunt supus
unui proces de gazare!..'

Un ventilator rețetă
ar crea o ecosferă
tocmai bună de șuetă
fără stropi in atmosferă.
 
Postat de catre Camila Petrescu la data de 2011-02-24 21:30:36
         
 
  Stă domn Cioacă în bîrlog
tot cu masca pe figură
și încearc-un dialog
cu nevasta-i, rea de gură
 
Postat de catre latunski criticul la data de 2011-02-24 21:21:41
         
 
  criticului latunski, cu toata mila

citind "fîsss...."-uti incarcat
de mirosuri literare:
cum ma, tu nu esti in stare
nici de-un fîs adevarat?!
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2011-02-24 21:21:25
         
 
  eu m-astept, cum ti-am mai spus,
sa imi sari in aparare,
nu sa razi cand sunt supus
unui proces de gazare!...
Postat de catre Dumitru Cioaca

Cum sa rad de nea Mitica
Ce-i atat de bun de gura !?
E capabil sa le zica
Si cu masca pe figura !
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2011-02-24 20:57:13
         
 
  "fîsu-i către dumitale
nu-l miroase fiștecare"
(latunski criticul)

ca lumea nu se mai leaga
de-un fîs ce v-a fost obolul,
e normal, c-o zi intreaga
am aerisit subsolul.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2011-02-24 20:56:50
         
 
  Latunski se... presedintele Traian Basescu iar genuneanu pate rusinea!...

dupa ce-a strapuns covorul
cu un fîs de sarbatoare,
nevasta sa ma omoare,
crezand ca io-s autorul.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2011-02-24 20:43:53
         
 
  Stimate domnule Cioacă:

"fîsu-i către dumitale
nu-l miroase fiștecare"
 
Postat de catre latunski criticul la data de 2011-02-24 20:42:12
         
 
  Vali, se pare ca ai uitat de proverbul care spune ca un prieten adevarat la un fîs dusmanos se cunoaste...

Sigur ca, de-o vreme-ncoace,
Are-opinii fiecare,
Insa nea Mitica are,
Pe langa opinii...cioace !
(Valeriu Cercel)

eu m-astept, cum ti-am mai spus,
sa imi sari in aparare,
nu sa razi cand sunt supus
unui proces de gazare!...
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2011-02-24 20:34:13
         
 
  Sigur ca, de-o vreme-ncoace,
Are-opinii fiecare,
Insa nea Mitica are,
Pe langa opinii...cioace !
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2011-02-24 20:24:27
         
 
  Gaspadin latunski
Fiind perfect de acord cu parerea dumneavoastra critica, lasati-ma sa-mi fac autocritica:

dup-o opera de care
nici eu multumit nu îs,
criticul sa ma omoare,
fiindc-a dat fîs dupa fîs.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2011-02-24 20:23:24
         
 
  Domnule Cioacă,
patruversurile d-voastră depășesc cu multe stadii propriile d-voastră opinii politice, iar opiniile vă sînt puțin mai slabe decît cele de mai sus...
 
Postat de catre latunski criticul la data de 2011-02-24 20:10:17
         
 
  pana si cu un mare critic rabdarea lui genuneanu isi are limitele ei:

desi fîsuri da în draci,
nu-l trimiteam la plimbare,
de-n turul de la nadragi
nu-si facea si treaba mare.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2011-02-24 20:01:34
         
 
  "fîsss...."
(latunki criticul)

fie tare sau domol
poti sa fîsîi unde vrei,
da nu-ntre amicii mei
cand bem trascau la subsol.

p.s.
dupa fîsul in disputa
daca nu-l gonea subsolul,
latunski putea sa-mputa,
cum sa zic, tot comsomolul.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2011-02-24 19:44:22
         
 
  curtezanului latunki criticului

cand criticul din Altai
vrea sa ma duca-n ispita:
daca mai insisti ti-o tai,
fiindca io-s fata cinstita.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2011-02-24 19:25:08
         
 
  fîsss....  
Postat de catre latunski criticul la data de 2011-02-24 19:24:54
         
 
  sa aprinzi o lumanare
pentru grija LUI cea mare,
de-a nu lasa crocodilul
sa-ti reteze si fitilul.
Postat de catre Dumitru Cioaca

Eu, de-un timp, am alt necaz :
De cand pretu-i foarte mare
Si-nca tot urca, la gaz,
Nu mai am o lumanare !
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2011-02-24 19:19:49
         
 
  San-Franciscanului latunski

spre noadele tale-ngălate
nici o scrumbie nu se-mbie
sperînd la vremi ce vor să fie,
ori alte vorbe aberante...
(latunski criticul)

de noada-mi iar de te iei,
vei afla ce este chinul,
fiibdca spre-a ta "dumneaei"
eu voi asmutii rechinul.

p.s.
ore ce zeu ii da gies
lui latunski de insista
ca din vocea lui de bas
sa fac una de altista?!
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2011-02-24 19:04:21
         
 
  Io, in schimb, fui tras pe sfoara,
De-am ramas si far' o nuca,
Tot crezand ca-i rosioara,
Cand de fapt...era o stiuca !
(Valeriu Cercel)

sa aprinzi o lumanare
pentru grija LUI cea mare,
de-a nu lasa crocodilul
sa-ti reteze si fitilul.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2011-02-24 18:48:58
         
 
  spre noadele tale-ngălate
nici o scrumbie nu se-mbie
sperînd la vremi ce vor să fie,
ori alte vorbe aberante...
 
Postat de catre latunski criticul la data de 2011-02-24 18:46:54
         
 
  Io, in schimb, fui tras pe sfoara,
De-am ramas si far' o nuca,
Tot crezand ca-i rosioara,
Cand de fapt...era o stiuca !
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2011-02-24 17:08:56
         
 
  Vali, nu neg ca sau platica nu ar fi gustoase, dar ele nici nu se compara cu o pestoaica imortalizata de unul din bancurile care circulau pe timpul cand carligele unditelor noastre erau inca active:

am prins, cand d'am dupa pesti,
o cehoaic-atat de mare
pe plaja din Costinesti,
de-am prajit la ea o vara.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2011-02-24 13:21:46
         
 
  Sigur ca, nenea Mitica,
Este foarte exaltat
Cand mai prinde cateodat'
Cate-o stiuca sau platica !
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2011-02-23 21:41:43
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE