FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Radiestezie
Text postat de latunski criticul
Ansa* fîntînarului (o crăcană primitivă)
vibra ca un diapazon în călduri

//aici va fi viitoarea fîntînă / în care se vor arunca femeile românce și creștin-ortodoxe, / ca să nu le necinstească păgînii? nu, ca să argumenteze sfînta tinerețe legionară, maturitatea marxistă / și decrepirea capitalismului de cumetrie//

-să facem schimb de maici,
i-am zis eu fîntînarului,
care era și duhovnicul meu...

//ansa se mișcă pe mediana despletirii lor/ și apoi se opri în uitarea celor trei K**,/ perfect valabili pe alte meridiane//

de pe ghizdul fîntînii rînjeau către mine
artefacte din mituri autohtone:
peria deasă, pieptenele,
tipsia cu jăratec,
hamul, zăbala (de la sex shop?!)
și amintirea vie a fiicei Genarului...

* - nu știu de ce folosesc acest cuvînt cosmopolit.
** - Kuche, Kinder, Kirche.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Iar celor care comentează anapoda, pupînd conduri de dame, don,șoare, sortit să le fie a ridica așternutul (de șase ori pe noapte) de pe neveste, pînă la adîncile lor bătrînețuri (ale cui-e tataie?)
Cinci nopți pe săptămînă, iar în a șasea zi să plece la pescuit. Poate peștișorul de aur le va spune secretul... Și în a șaptea, să-l ia de ciuf pe Apedofiliței și să meargă împreună la meci(nu contează, Jean boxează!)
 
Postat de catre latunski criticul la data de 2011-02-24 21:42:20
         
 
  Tavarisci Latunski,
Daca ai fi ascultat cu sfintenie radio Erevan ai fi aflat ca nu e vorba de un textulet de al meu, fiindca pana acum nici unul nu a ajuns sa fie inchis, adica la inchisoare. E vorba de un text al Ameliei in subsolul caruia tovarasul Peia mi-a descoperit si gene din alea pe care le avea si Isus. Nici nu sti ce onorat am fost de marea descoperire, fiindca un individ care are gene lui Zalmoxis incrucisate cu genele Mantuitorului nu poate fi decat genial. Tocmai voiam sa-i multumesc colegului de organ cand Andrei Florian a facut tambalau si kakaia subsol ca a fost inchis.
Tovarasul Peia, va transmit multumirile mele prin tavarisci Latunski.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2011-02-24 18:37:58
         
 
  Gaspadin Recheșan,
În definitiv(at, gr. I, gr.2) și în ultimă instanță, părerea domniei-tale contează pentru mine. Ca și a lui gaspadin Peia „mentorul meu”, a lui Kosta… și atît!
Dacă te exprimi sibilinic, „ezistă două posibilități”:
1.ai primit informații că sînt fîntînar. Foarte bine! Au ajuns ele la Cluj, cu țugu, de ce n-ar ajunge-n Banat?
2.planetara mea cementată și epico-liricoidă s-a uzat foarte mult și trebuie înlocuită cu una din C 120.

p.s. 1. Despre alte considerente (și alți consideraci) mi se fîlfîie-n clăpari.

p.s. 2. Oare, oare, coridoare, „închis”-ul silfidei și mult prea-educatei Iulia Ralia (sărut-mîna, doamnă!) e cu trimitere la unul din textele lui gaspadin Cioacă?
 
Postat de catre latunski criticul la data de 2011-02-24 17:48:37
         
 
  Textul este unul postmodernist, apeland la recuzita cunoscuta. Daca transmite mai putini fiori lirici si incita mai mult la gandire, provocand spiritul, acesta nu este, in opinia mea, semn de slabiciune. Mai degraba un alt mod de a ciupi coarda lirica. Vaz ca unora nu le place si este dreptul lor. Mie insa asa mi se pare cinstit, chit ca si unii si altii pot avea, in dreptul lor, dreptate, macar intr-o mana. Nu vorbim de cealalta si de ce se poate afla in ea.
kv
 
Postat de catre sters sters la data de 2011-02-24 11:06:57
         
 
  pies.
Eheeeei, ou sont les filles du Genar d'anțărț?!
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2011-02-22 12:03:56
         
 
  Gică fîntînaru coclu-ocluzionează:a ruginit OL-500 din cofraju' ghizdurilor...apa din puț nu are caracteristici organoleptice de apă potabilă da' nici fresh ca juisu' handover la cheia lirică nu-i!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2011-02-22 12:01:39
         
 
  mulțumesc, Radu Ștefănescu, o să recitesc "Cocoșatul de la Notre Dame"...  
Postat de catre latunski criticul la data de 2011-02-21 18:51:02
         
 
  o altă izmeneală fleșcăită la adresa unui personaj feminin căruia, dacă ți-ar fi îngăduit să-i faci condurii, ai putea considera asta, ca și mentorul peia de altfel, o favoare discretă... cam nasol ante portas, distins coleg.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2011-02-21 18:46:53
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE