FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
intrebare
Text postat de Dumitru Cioaca
Cine si cu ce scop mi-a furat hartia igenica pe care o imprumutasem de la Latunski Criticul cu un singur scop?!
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Sorine
Nu cred ca se putea un comentariu mai bun la pierderea mea decat filmuletul postat de tine. Cum le gasesti omule?
Cat despre mine ce pot sa-ti spun decat ca sunt enorm de suparat de pierderea suferita. Asa de suparat nu am mai fost decand mi-a luat Dumnezeu soacra. (N-as vrea sa intelegi gresit, atunci nu am fost suparat ca a luat-o, ca cine eram eu sa ma pun deacurmezisul vointei supreme, ci am fost enorm de suparat ca Atotputernicul a luat-o atat de rapid ca nici nu am avut timp sa-i dau o mana de ajutor.)

p.s.
Singurul lucru ce ma mai tine inca in viata este faptul ca opera mea nu a fost furata ci distrusa respectandu-se toate legile. Daca ar fi fost invers cred ca m-as fi sinucis, ca numai de hoti nu duceam eu lipsa pe acest site!
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2011-02-16 09:26:51
         
 
  comentariu cu probleme  
Postat de catre General Motors la data de 2011-02-16 05:04:40
         
 
  "Simpaticul" cred că vrea să arate și el că are mușchi la limbă!
(tovarasul Ioan Peia)

Tovarasul Peia
Ma asteptam ca dumneavoastra, care ati folosit foarte frecvent cuvantul in forma lui pura, deci fara ca puterea sa-i fie diluata de alte cuvinte sanatoase, sa-mi luati aparare nu sa treceti de partea nedreptatii.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2011-02-16 01:14:36
         
 
  Stimate domnule Cristescu
Regret enorm de mult ca nu mai am nici un exemplar din opera napastuita spre a va dovedi, cuvand cu cuvant, ca in afara de jumatatea unui termen semi-vulgar, si ala imprumutat de la Criticul site-ului, totul era in conformitate cu cele mai inalte standarde de igena si miros. Fiindca nimeni nu-i poate acuza pe nemti, atunci cand zic "das Papier" la hartie, ca ar pronunta o vulgaritate. Cat despre prima jumatate a cuvantului pe care Criticul cu binevointa mi l-a imprumutat, tin sa va reamintesc ca insasi marele om de stiinta Alexandru Graur a sustinut intr-o celebra conferinta tinuta la radio, ca nu e corect sa i se spuna fund, atat timp cat pe el nu se rastoarna nici o mamaliga sau nu se taie ceapa.
p.s.
Trimiterea ei la gunoi, mai ales ca nu fusese folosita, este o risipa, chiar si in cazul unei marfi confiscate pe nedrept si care nu facea parte din categoria drogurilor. Fiindca locul ei nu era la gunoi ci in cele mai selecte toalete.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2011-02-16 00:00:56
         
 
  "Simpaticul" cred că vrea să arate și el că are mușchi la limbă!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2011-02-15 23:51:44
         
 
  Nu v-a fost furată ci a fost trimisă acolo unde îi era locul adică la gunoi. Scopul? Să vă reamintesc faptul că vă aflați pe un site literar și că v-ați asumat responsabilitatea de a posta direct.

 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2011-02-15 21:32:47
         
 
  erată: scrien - scrie  
Postat de catre Mihail Buricea la data de 2011-02-15 19:46:17
         
 
  sau:
După cum scrien cu ură,
tovarășul tău rapace,
treaba mare el o face,
nu ca noi, mai mult pe gură!
 
Postat de catre Mihail Buricea la data de 2011-02-15 19:45:25
         
 
  După cum propagă ura,
tovarășul tău rapace,
treaba mare el o face
nu ca noi, mai mult cu gura!
 
Postat de catre Mihail Buricea la data de 2011-02-15 19:43:22
         
 
  Mihai, ce ma supara e ca talharia a avut loc taman la momentul cand eram cel mai vulnerabil:

sulul cred c-ar fi scapat
de poftele lor murdare,
de nu eram ocupat,
chiar atunci, cu traba mare.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2011-02-15 18:53:09
         
 
  Ce spui tu e o poveste,
hârtia ta-i de prisos,
pentru el coceanul este
obiectul de folos!
 
Postat de catre Mihail Buricea la data de 2011-02-15 18:25:22
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE