FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Flori de nea
Text postat de Cora-Eliana Teodoru
De ce te uiți pe tine,
Când noaptea grea revine?
Nu e chiar o veste nouă,
Pe strada ta iar plouă.
Revino în obișnuința ta,
Culege iar dulci flori de nea!
Zâmbește iar la lumea rea!
Pe lumea ta nu o uita.
E greu să fii în pielea ta.
Dar n-o schimba cu nimenea!
Miroase-a trandafiri și sare.
Un dulce nor răsare-n zare.
Ascultă-mă, vorbește-mi,
Ridică-mă, dovedește-mi:
Că sunt acolo lâng-o stea...
Fii doar tu mantia mea!
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Deunazi, mister Peia declama sus, tare si taios ca nu vrea sa scrie cu dictionarul de rime in mana, ca vrea ca poezia sa fie doar o transpunere a ceea ce rezoneaza in interiorul sau. Fain, frumos, demn de aplaudat. Iata insa ca acum poeta de mai sus exact asta face, dar mister Peia sare de parca si-a fript limba intr-o cana cu ceai prea fierbinte: "asta-i limba, baga-o-ai in...". Bago, nene Peia, dar lasa oamenii sa se exprime liber! Stim cu totii acum ca interiorul tau rezoneaza doar cu spiritele geniilor si de-asta nu este rusine sa-l prezinti lumii exact asa cum iese din nascatoarea mamei lui, dar mai lasa-ne si pe noi, "prostii", sa aratam ce poate nascatoarea mamii noatre!
Pentru mine poezia are valoare. Pentru ca exprima sentimentele autoarei. Pentru ca imi pare un soi de catarsis. Cui nu-i place, nu-i bai, dar sa spuna logic si civilizat de ce, ca de catapulte m-am saturat!
 
Postat de catre Marian Tudorel Lazar la data de 2011-02-08 10:38:20
         
 
  Rîzînd în hohote, abia am reușit să copiez acest citat, domnu Corbu, și să-l plasez aici.

Postat de catre ioan peia la data de 2011-02-07 19:07:51

Ioane,
nu rade.
Autoarea aceste lucrari posteaza si la agonia, unde e curentul ala de i-au zis ei "boierism" si la roliteraturavura.ro, unde tu nu ai fost primit ca editor sef, pentru ca tu nu esti pregatit a intelege astfel de poeme.
Auzisem io, dar se pare ca e tinut in secret, ca nu suntem pregatiti, ca a aparut acum un alt curent, si mai nou, de 720.

 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2011-02-07 23:05:46
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  flori de nea Caisă.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2011-02-07 19:16:27
         
 
  Rezon. Ultimul cartuș, regia Sergiu Nicolaescu.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2011-02-07 19:16:00
         
 
  Massere,
Crede-mă că mi-i așa de lene să-mi pierd atît de prețiosul timp cu bîzdîgănii internautice, încît și gîndul că aș face asta mă oripilează.
Eu folosesc calcul numai și numai pentru scris, pentru antrenament.
Apoi, mi-aș pierde stima față de mine însumi, aș avea impresia că procedez ca babale de pe șanțul comunal care cotrobăie toată mahalaua să afle cine mai îndrugă verzi și uscate!

 
Postat de catre ioan peia la data de 2011-02-07 19:11:35
         
 
  sau, după o neînsemnată permutare a termenilor:

"Validarea reprezintă un procedeu strict tehnic în care se verifică dacă textul este scris în limbaj eco și nu este un atac la persoană.

DULCE IPOCRIZIE!!!"

(Emanuel Cristescu)
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2011-02-07 19:09:44
         
 
  "Dacă sunteți interesați de Europeea ar trebui fie să ignorați acest poem, care, evident, nu are nicio valoare, fie să dați câteva sfaturi autoarei sau să comentați critic. Poate îi vor prinde bine, poate va învăța. Uitați-vă la ambiția acestui insistent MTL. S-ar putea să facă progrese. "

Rîzînd în hohote, abia am reușit să copiez acest citat, domnu Corbu, și să-l plasez aici.
Un citat care nu mai are nevoie de nici un comentariu.
Aduag atît: pînă și cînd intri-ntr-un market oarecare, ca să poți lua în posesia unui coșuleț rulant, trebuie să știi cum să vîri moneta aia într-un locaș, ca să deblochezi sistemul de stivuire.
Dar ăștia care vin pe aici, picați din țevile sparte ale saiturilor de socializare, nu știu nici firma s-o citească, darmite să mai și nimerească ușa!
O fi azil liric, bre, și noi nu știm încă.


 
Postat de catre ioan peia la data de 2011-02-07 19:07:51
         
 
  sau la matale ce-a fost hard acum e soft... e posibil.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2011-02-07 19:05:10
         
 
  Rezon! da știi ce nu pot eu pricepe, meștere? cum dracu' tocmai matale, înzestrat cu o forță de deducție mai ceva decît a lui Colombo, cu o capacitate de analiză (bașca sinteză) fabuloase, cu o intuiție fină și dotat cu percepții extrasenzoriale cu totul remarcabile, cititor în stele surcele și lopățele, posesorul unui IQ care (sic) dă acele instrumentelor peste cap, și, în plus, om cu școli înalte, deh, nu e-n stare să bage deștu' într-un banal buton de computator, care numai că nu strigă "apasă-mă, frățioare, că nu te mușc, să moară mă-sa!"  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2011-02-07 18:58:24
         
 
  Dulce ipocrizie!

Validarea reprezintă un procedeu strict tehnic în care se verifică dacă textul este scris în limbaj eco și nu este un atac la persoană

Valorizarea textelor se face prin opinii, comentarii ori pur și simplu prin ignorarea textului respectiv, etc.

Sigur, erorile evidente de gramatică ar fi recomandabil să fie sesizate autorului. Și poate un sfat, două.

Reamintesc celor care au uitat ori se fac a uita: în această secțiune a site-ului prevalează dreptul la liberă exprimare. În revista Europeea, asumat, ar trebui ca valoarea să prevaleze dreptului la liberă exprimare.

Mă jenez eu de jena celor care îmi fac procese de intenție pentru validarea poemului de mai sus.

Dacă sunteți interesați de Europeea ar trebui fie să ignorați acest poem, care, evident, nu are nicio valoare, fie să dați câteva sfaturi autoarei sau să comentați critic. Poate îi vor prinde bine, poate va învăța. Uitați-vă la ambiția acestui insistent MTL. S-ar putea să facă progrese.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2011-02-07 18:54:00
         
 
  N-am talente de scormonitor!
Prefer să aflu din gura celui ce mă-njură pe la spate ce fel de podoabă e!
Ca să-l pot și eu înjura în față.
Chestie de atitudine!

 
Postat de catre ioan peia la data de 2011-02-07 18:39:52
         
 
  detectivule, apasă administrare/texte și ai să afli...  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2011-02-07 15:25:09
         
 
  S-o fi spart conducta de poeți făcuți la normă?!
Pe aici chiar nu există nici un fel de triere a ridicolului cu pretenții?
Oare ce editor a admis o astfel de glumă lirică?


 
Postat de catre ioan peia la data de 2011-02-07 11:51:20
         
 
  what's a nice kid like you doin' in a place like this...  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2011-02-06 23:09:38
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE