FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Monstruoasa coaliție sau monstruoasa guvernare?
Text postat de Emanuel Cristescu
Două soluții, una imorală și una de vis, după spusele chiar făuritorului lor, au făcut posibilă, ceea ce este cunoscut drept guvernarea pedelistă în regimul Băsescu. Să iei o țară aflată în plină creștere economică, o țară care nu a fost afectată de criza financiară, o țară fără datorii semnificative și să o aduci pe unul dintre ultimele locuri în Europa și chiar în lume, nu este la îndemâna oricui.

Metodele prin care s-a întâmplat acest fapt par ori sunt de-a dreptul monstruoase: de la furtul voturilor la șantajul „parlamentarilor” de la manipularea grobiană la disprețul total față de cei guvernați, de la încălcarea Constituției la „conducerea” prin Ordonanțe de urgență, de la sărăcirea și învrăjbirea populației până la legalizarea sistemului ticăloșit și multe, multe altele. Care mai de care mai hidoase și mai aducătoare de prăpăd. Iată de ce oamenii se revoltă, fac greva foamei, se aruncă de la balcoane, inclusiv de la balconul parlamentului, pleacă în bejenie ori mor cu zile. Iată de ce s-a reușit, ceea ce părea imposibil de realizat: respectiv, coaliția forțelor de stânga cu forțele de dreapta. Coaliție pe care, unii, cum este și un distins domn consilier prezidențial, încearcă să o trimită în zona denominabil㠄monstruoasă coaliție”.

În loc să facă penitență pentru aceast dezastru național în care au adus țara, cu un tupeu greu de înțeles pentru oamenii raționali, ca lăudători ai acestei isprăvi unice, unii intelsctuali își permit ca, în mod abuziv, să încerce tranzitivarea personajului care a reușit această contraperformanță, în personajul istoric Alexandru Ioan Cuza

Iată ce scrie pe blogul său consilierul prezidențial Cristian Preda: „Faptul că Opoziția îl fluieră pe Traian Băsescu, inclusiv pe 24 ianuarie, nu trebuie să mire pe cineva. Nu e deloc o surpriză, mai întâi de toate, pentru că înțelegerea dintre PSD și ACD are aceeași substanță ca și, la timpul ei, așa-numita monstruoasă coaliție care l-a îndepărtat pe Cuza de la putere. Contestatarii care, deși diferiți prin nume, sunt solidari în ură nu s-au născut ieri.”

După cum se observă, distinsul consilier prezidențial, fără să-i tremure pixul ori pixelul, la modul asumat și, se pare serios, face paralela Traian Băsescu – Alexandru Ioan Cuza!

Care vor fi fiind acele reforme care să-l situeze pe actualul președinte pe același piedestal cu celebrul și mitizatul domnitor?

Cuza, în șapte ani de domnie și schimbând 25 de guverne (un fel de Boc 1ś 25, dar fără Boc permanent) a făcut reformarea statului. Profund și adevărat. Nu mimat și nu exclusiv în favoarea camarilei. Să amintim, reformele electorală, agrară, a justiției, învățământului, bisericii și armatei, administrativă, culturală și în alte domenii. A înlocuit dezbinarea cu unirea, a limitat excesiva polarizare socială prin secularizarea averilor mănăstirești atât pământene cât și de la muntele Athos, patriarhiile din Constantinopol, Antiohia, Ierusalim și nu numai care cuprindeau aproape 25 la sută din suprafața țării. A realizat împroprietărirea țăranilor, a înființat școli și spitale. Au fost astfel puse bazele statului național român modern. Toate acestea au reprezentat reformarea de fond a statului. Care a presupus asumarea de riscuri, sacrificii și implicare.

Regimul Cuza, cum i-am putea spune astăzi, a avut însă și mari păcate. Multe și grele. Pe care toți cei care invoc㠄monstruoasa coaliție” uită să le menționeze în vreun fel. Cel mai grav, în opinia noastră, a fost lovitura de stat pe care a dat-o la 2/14 mai 1864. Atunci firava democrație care se înfiripa a primit o lovitură de moarte. Cuza a dizolvat Camera Deputaților și și-a asumat conducerea statului printr-un regim autoritar și personal. O altă piatră de moară care atârnă de picioarele acestui regim o reprezintă eterna camarilă a acestor spații. Care l-a sufocat și care nu a ocolit nici regimurile care au urmat. Vioara întâi a acestei camarile era o, frumosă amantă Maria Obrenovici. Ne-o putem imagina pe această duduie, ieșind în caleașcă, de la Palatul domnesc, noaptea și întrebată fiind, de ce a fost la palat, să răspundă nonșalant: mă aflam prin zonă și am fost să iau niște fân din fânăriile lui vodă! Cherchez la femme, spune un celebru dicton, și veți afla adevărul. Relația cu aceasta îl va compromite. Cancelariile europene vor fi din ce în ce mai rezervate, oamenii politici vor sfârși prin a-l disprețui iar oprobiul public se va revărsa asupra lui. Să mai amintim corupția generalizată în urma căreia camarila, inclusiv la intervenția lui Cuza, primea, prin decret domnesc, fără licitație, contracte și lucrări. La toate acestea mai putem adăuga pornirile dictatoriale și viața sa destrăbălată.

Toate acestea și multe altele îi vor fi făcut pe aceia care, cu numai șapte ani în urmă, fuseseră eroi prin aducerea în fruntea țării a lui Cuza să devin㠄monstruoasă coaliție” când l-au silit să abdice. Și, oare, abdicarea să se fi datorat reformelor ori trădării idealurilor și misiunii pe care și-o asumase? Nu cumva „monstruasa coaliție” a fost necesară contracarării „monstruasei guvernări”?

Mutatis mudandis, la ce se va fi gândit distinsul consilier prezidențial scriind pasajul menționat mai sus?
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Doar un punct negru la orizont. Da, dar acesta poate aduce furtuna.  
Postat de catre Alex Popescu la data de 2015-03-04 09:01:38
         
 
  Alex Popescu, Ron Paul este echivalentul lui Ion Corbu din Romania.  
Postat de catre General Motors la data de 2015-03-04 05:45:41
         
 
  "Scoateți NATO și SUA din Ucraina dacă vreți ca războiul din această țară să se termine! În Ucraina a fost o lovitură de stat orchestrată de Alianța Nord Atlantică și de UE"

Știți cine a spus asta? Și mai ales la ce funcție a aspirat? Vă imaginați măcar?

Ei bine nimeni altul decât congressmanul american Ron Paul, ex candidat la președinția Statelor Unite.

Ar trebui oare ca americanii să-l ducă la Guantanamo? Asta-i diferența dintre mentalitatea bolșevică și cea democratică. Despre așa ceva vorbea Ion Rațiu când defifinea democrația ca lupta mea până la ultima picătură de energie pentru dreptul tău de a nu fi de acord cu mine!


http://activenews.ro/politician-american-scoateti-nato-si-sua-din-ucraina-daca-vreti-ca-razboiul-din-aceasta-tara-sa-se-termine-ucraina-fost-o-lovitura-de-stat-orchestrata-de-alianta-nord-atlantica-si-de-ue_1885929.html
 
Postat de catre Alex Popescu la data de 2015-02-28 00:33:03
         
 
  Am trăit pe propria-mi piele momentele de dinainte de 89 când nu puteai avea alte opinii decât cele oficiale.

At trăit, și pe propria-mi piele, momentul în care voința românilor liber exprimată a fost călcată în picioare de către un politruc "democratic" un anume Philip Gordon.(blestemat fie-i numele; ce vedem acum pe la televiziuni confirmă că poporul a avut dreptate și că impostorul trebuia rejectat)

Dacă în primul caz nici măcar nu puteam să vorbesc și să-mi exprim dezacordul, ei bine, în acest al doilea caz, până la proba contrarie, măcar pot vorbi.

Printre altele, Europeea s-a născut și din răzvrătirea față de încercarea de a reduce ființa umană la stadiul de executant, eventual, dacă s-ar putea și zâmbitor, al unor decizii luate de alții, de multe ori, în numele unei democrații mimate.

Mi-am atras multe critici, puneri la zid, procese de intenții. etc. aici pentru că am tolerat și tolerez toate opiniile. Și, cu toate acestea, am militat și am reușit sper eu, într-o mare măsură să asigur dreptul la liberă exprimare al oricui pe acest site. Cu minimele restricții regulamentare, "nu vulgarității" și "nu atacului la persoană"

Am avut și continui să am deplină încredere în editori și nu m-am interferat cu deciziile lor care, cred eu, întotdeauna, au fost în spiritul regulamentului.

Luat cu multe alte probleme și, coroborat cu nefuncționarea câteva zile a site-ului, nu am mai intrat pe Europeea. Nu mică mi-a fost mirarea când, astăzi, am constatat că niște comentarii ale doamnei Amelia Cojocaru, Dumitru Cioacă și Epi Glumist au fost invalidate de către un distins editor. Mai întâi am vrut să văd motivația pentru care au fost invalidate. L-am sunat pe distinsul editor. Neconvigătoare. În comentariul distinsei colege se află punctul de vedere al domniei sale. A-l reduce la tăcere prin invalidare, în condițiile în care nu încalcă regulamentul mi se pare un act de cenzură. Ori, dacă este împotriva a ceva, spiritul europeic este împotriva cenzurii. Mărturie stau numeroasele comentarii critice inclusiv la adresa mea. Prin urmare, o poziție reală sau virtuală ori o simplă ipoteză admirativă la adresa lui Putin, nu mi se pare nimic de condamnat. În discuția cu distinsul editor, pe care, neavând permisiunea domniei sale, nu pot să o fac publică, mi s-a adus ca argument faptul că atunci ar putea, face apologia unei lucrări, și a dat exemplul unei ideologii condamnate de istorie și justiție. Evident că analogia nu este corespunzătoare. Putin, până una alta, nu a fost condamnat de niciun tribunal, "se pupă" cu Merkel, Obama și alții. A luat o Rusie îngenuncheată, în care nu se mai plăteau pensii și salarii și în cca 20 de ani a readus-o la un statut de putere economică și militară recunoscută și altele. Care pot stârni admirația sinceră a cuiva. De aceea am revalidat comentariile (cu excepția unuia în care autorul comentariului o atacă direct pe Amalia Cojocaru)

Prin urmare, democrația, dacă este democrație-și Europeea își asumă statutul de comunitate democratică- nu poate fi cu geometrie variabilă și nu poate fi "democrație bună" când ne convine sau "democrație rea" când nu ne convine. Democrația este sau nu. Când își respectă propriile standarde și valori.

Dacă sunt și alte puncte de vedere le aștept. Pro sau contra. Este firesc. Și nu uitați: singurele restricții "nu vulgarităților" și "nu atacului la persoană"
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2015-02-27 14:27:45
         
 
  Doamna profesoara de istorie,
Rusi nu erau comunisti cand au ocupat Basarabia la 1812 pentru a o face provincie ruseasca. In al doilea rand, dupa cate stiu eu prima tara comunista din lume a fost Rusia. Dar daca dumneavoastra sustineti ca Rusia a devenit prima tara comunista din lume datorita americanilor care traiau in Rusia si nu a rusilor care traiau in America, eu nu-mi permit sa va contrazic, deoarece nu sunt atat de familiar cu operele marilor ganditori americani Lenin si Stalin.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2015-02-19 17:51:16
         
 
  "Si totusi...(vorba unui mare contemporan), intrebarea e alta. Cine si de ce distruge cu buna stiinta elita politica romaneasca ACUM si AICI?"
(Amelia Cojocaru)

Raspunsul este foarte simplu: elita politica romaneasca se distruge ACUM si AICI pentru ca varul Rasputin sa poata ocupa mai usor Romania.
Cine distruge aceaste elite politice?
Imperializmul americano-vest-european.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2015-02-19 17:43:14
         
 
  Ha ha ha!!!! Mr Cioacă, tot așa ai rămas, naiv, ideologizat, păpusă cu sfori?? Asta ai înțeles dumneata??? Rușii sunt comuniști??? Halal intelighenție transoceanică!

Nu-i bai, oamenii pleacă, vin, mai râd, apoi își văd de viețile lor. Cei mai asociali din ei, sau ăia de nu-și găsesc locul prin țările calde alea de le sunt patrie de împrumut, nu mai pleacă deloc de aici. Virtualul le vine ca mănușa. Deh!


Deci rușii sunt comuniști! :)))) EȘTI TARE

 
Postat de catre Amelia Cojocaru la data de 2015-02-19 17:39:28
         
 
  "Da, mi-ar placea la nebunie sa intre rusii in tara! I-as primi cu flori, ar fi singurul moment in care as iesi in strada pentru un ceva politic. Putin ramane eroul zilelor noastre. Singurul. Iar Rusia e singura enclavă indisciplinata într-o lume care în fiecare maine uită cum a fost ieri. A, inca ceva. Pun pariu ca in ziua urmatoare Plesu ar iesi si ar incepe sa scrie despre ingerii slavi, blonzii salvatori."
(Amelia Cojocaru)

Doamna Amelia Cojocaru,
Imi primul rand tin sa-mi exprim bucuria de a va revedea pe acest site. In al doilea rand vreau sa va felicit pentru progresul ideologic facut de cand nu ati mai trecut pe la noi. Dupa cate vad eu dumneavoastra i-ati da marelui om politic Vladimir Rasputin nu numai Ucraina si Basarabia, dar si intreaga Romanie. Uite-asa, ca sa piara americanii de necaz!

p.s.1
Nu sunt asa de convins ca Andrei Plesu ar lauda ingerasii rusi dupa ce acestia ar elibera Romania de romani, dar in privinta patriotismului domniei vostre nu am nici un fel de indoieli din moment ce ii asteptati cu atata nerabdare.

p.s.2
Traiasca marea Uniune Sovietica si toate cozile ei de topor din Romania
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2015-02-19 17:29:13
         
 
  Domnule Cristescu, scriu, pentru dvs, o opinie care, probabil, va dezamagi. Vedeti, nu-mi place deloc ce vad. Seamana cu o revolutie, cu ghilotinarea publica, seamana cu pietele de executii in care prostimea aplauda la unison pedepsirea dusmanilor poporului. Hranim multimea, dam circ, circ si canalele tv bubuie de audienta.

Detest profund umilirea fiintei umane, oricare ar fi ea.

Si, intr-un exercitiu de empatie, spre a-mi VErifica o... VEridicitate a simtirii, mi-am imaginat doua personaje. Cele mai antipatice din sfera politicii autohtone. Unul e Mungioaica. Si al doilea Andrei Plesu. Tot asa m-ar fi deranjat daca ar fi fost târnuiți public? Daca ar fi fost dusi cu catusele la maini si bagati intr-o camera cu sobolani si gandacei colorati? Ridicati cu presă, televiziuni, ingenunchiați la propriu si figurat? Recunosc ca am stat pe ganduri destul de mult.

Da, mi-ar placea la nebunie sa intre rusii in tara! I-as primi cu flori, ar fi singurul moment in care as iesi in strada pentru un ceva politic. Putin ramane eroul zilelor noastre. Singurul. Iar Rusia e singura enclavă indisciplinata într-o lume care în fiecare maine uită cum a fost ieri. A, inca ceva. Pun pariu ca in ziua urmatoare Plesu ar iesi si ar incepe sa scrie despre ingerii slavi, blonzii salvatori.

Si totusi...(vorba unui mare contemporan), intrebarea e alta. Cine si de ce distruge cu buna stiinta elita politica romaneasca ACUM si AICI?

 
Postat de catre Amelia Cojocaru la data de 2015-02-19 17:00:40
         
 
  Domnule profesor Cristescu,
Dupa patru ani de pescuit pagubos, ani in care v-au tras de carligul unditei doar cizmele aruncate in lac de doctorasul Victoras, ma asteptam sa va prezentati la analiza efortului pescaresc cu un lup de mare de talia lui Traian Basescu sau cel putin cu un rechin frate geaman cu Emil Boc. Pe cand dumneavoastra ce faceti? Veniti cu o fatzoaca de talia Elenei Udrea si incepeti sa strigati:
-Ia priviti la cat de mare este balena pe care am pescuit-o!
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2015-02-17 23:30:33
         
 
  Ce mai, sunteti un adevarat guru! :)
 
Postat de catre General Motors la data de 2015-02-17 22:13:35
         
 
  Spunjeam acum vreo patru ani: "Cronometrul s-a pornit. În curând toate blondele vor alimenta doar de la pompa!
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2011-02-06 21:59:51"

Să mă fi înșelat? să fi avut dreptate?

Mi-e dor de Amelia Cojocaru!
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2015-02-17 21:03:31
         
 
  Spunjeam acum vreo patru ani: "Cronometrul s-a pornit. În curând toate blondele vor alimenta doar de la pompa!
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2011-02-06 21:59:51"

Să mă fi înșelat? să fi avut dreptate?

Mi-e dor de Amelia Cojocaru!
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2015-02-17 21:02:59
         
 
  Haoleuuu, pupa-ți-aș tălpilii tale, praleeeooo... ne dădu dă rușîneee cumătruu BERCEA, verreee, îi găuri schinarea lu nepotuu, cu maceta... păi stă fromos, bre bulibașo Traiannee, domn preșșăădinte care ești dîn popor, bodegar d-al nostruuu, care i-o dai cu țoiu-n gîtlej șî umbli cizme-n picere șî fes pă cap, să dea bine la imajineee, să ne-o halbească, mînca-ți-aș... da' ce-i facem lu cumătru BERCEA, nășiculeee, că el era fala noastră șî mîndria, alături dă toți helectorii care merseră la vot cu ciurda, să te puie hăl mai tare bulibașă preșădinte peste nație... of, corupe-ne-am șî n-am cui... să-ți fie rușîne Dinu Patriciule, că ne deduși la teve cum jucam dîn buric cu hăi mai muncitori șî bravi concetățeni ai lu cumătru!



 
Postat de catre ioan peia la data de 2011-02-18 17:53:18
         
 
  Florică,
Atunci cînd folosești sintagma "noi, cetatenii liberi si cinstiti ai acestei tari" la cine anume te referi?
Că "voi", pedeleii, sunteți niște pungași, aflați în minoritate absolută: 10% (minus 3 = 8%) a mai rămas să cînte în struna lu Băsescu, după cum spun sondajele, recunoscute - ha! ha! ha! - chiar și de musiu dictackioru, la ședința cu activul de partid și de stat al județelor. (Vezi
înregistrarea!!)
Așa că ce-o mai dai la întors p-acilea?
O să ocupați voi toate avanposturile media, în frunte cu lichelele teveriste, dar un singur lucru nu o să reușiți să mai faceți: să invazionați mintea ălor 90& care vă trimit, constant și entuziast, la mama dracu!

Dar, apropo de stîrpirea coruției din vămi: parcă mai era o vamă, bre, una mare, care văd că fu uitată a fi penetrată de către voința Marelui Conducător. Anume vama Constanța. Sau acolo e fieful băseștilor și, pardon! nu e corupțiune, e trezorerie particulară băsisto-portocalie?

 
Postat de catre ioan peia la data de 2011-02-17 12:41:58
         
 
  Nu conteaza cat de lung ai parul, important e cat de mult chiulesti.
Conform raportului întocmit de Institutul pentru Politici Publice privind activitatea parlamentară în sesiunea septembrie – decembrie 2010, dat publicității în ianuarie 2011, senatorul Crin Antonescu, președintele PNL, conduce plutonul de absenți, cu o prezență la numai 3 voturi finale din 217, adică un procent de 1,4% din activitatea pe care ar fi trebuit sa o desfasoare. Ei bine, USL ne propune un premier sau un presedinte de acest gen. Guvernare de la distanta?
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2011-02-17 12:41:54
         
 
  Dar noi, cetatenii liberi si cinstiti ai acestei tari, cat sa mai rabdam sa fim rusinea Europei? Ne dorim noi un Parlament de inculpati? Ne dorim noi sa tinem granitele deschise infractorilor in loc sa intram in spatiul Schengen?
Este oare in nteresul nostru sa traim intr-o tara unde justitia sta cu steguletele rosii ale UE la intrarea in salile de judecata? Intr-o tara in care justitia se confunda cu justitiabilii( vezi cazul Costiniu)?
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2011-02-17 12:24:33
         
 
  Lasand gluma deoparte, nu pricep nici batut de ce a devenit aceasta guvernare monstruoasa odata cu declansarea ofensivei impotriva coruptiei si de ce ii este frica USL din moment ce sustine ca mafia si mafiotii se gasesc in PDL. De ce nu vor sa starpim mafia de la granitele Romaniei si de ce isi amana Vantu procesul, in mod repetat, in speranta unei schimbari a configuratiei politice? Iata si lista tuturor intarziatilor http://anticoruptie.hotnews.ro/
Ce schimbare politica asteapta toti acestia?
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2011-02-17 12:14:37
         
 
  Tema de studiu:
Consultati Constitutia Republicii Moldova, http://www.president.md/const.php?page=8300&lang=rom, si descoperiti diferentele esentiale in raport cu Constitutia Romaniei.
Sondaj de opinie:
Președintele este ales direct de popor în majoritatea statelor europene (Austria, Belarusi, Bosnia și Herțegovina, Bulgaria, Cipru, Croația, Finlanda, Franța, Irlanda, Lituania, Macedonia, Polonia, Portugalia, România, Rusia, Serbia, Slovenia etc.
În conformitate cu Constituția Republicii Moldova, Guvernul Republicii Moldova este autoritatea executivă a Republicii Moldova și se supune Președintelui Republicii Moldova. Se știe faptul că la frații nostrii moldoveni președintele este ales de Parlamentul Moldovei, iar în România este ales prin vot universal, egal, direct, secret si liber exprimat. Date fiind prevederile constituționale de mai sus, daca Romania isi va schimba Constitutia si va opta pentru una de tip moldovenesc, cred ca va este clar ca apa ca viitorul presedinte al Romaniei va fi nimeni altul decat Dan Voiculescu, zis si Felix. Nu mare ne-ar fi mirarea daca, sub conducerea lui Felix, Romania ar reveni la o administratie teritoriala raionala.
Intrabarea sondajului:
In ce raport de subordonare s-ar gasi viitorul guvern al Romaniei cu viitorul presedinte, Dan Voiculescu zis Felix, dacă Romania ar reveni la orânduirea socialist-conservator-liberală?
a) Un raport de informare
b) Un raport subunitar
c) Un raport conjugal
d) Acest lucru nu se va intampla niciodata in istoria Romaniei, pentru ca Romania a devenit un stat european iar cetatenii acestei tari sunt liberi sa isi aleaga presedintele care ii reprezinta.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2011-02-17 11:52:51
         
 
  Oare "monstruos" are grade de comparație?

Ilegitimitatea a pornit, ca stadiu de consolidare, de aici:

http://www.europeea.ro/atelierliterar/index.php?afiseaza_articol_nelogat=35878

Până și în Republica Moldova, democrația s-a impus. Adică gogorița cu "partidul care are cele mai multe voturi trebuie să fie la guvernare" nu s-a putut impune. A triumfat regula democratică: atunci când nicio forță politică nu are majoritatea absolută guvernarea este realizată de către partidele care, în urma negocierilor, pot constitui o majoritate.

În rest pașii de abolire a democrației, probabil, sunt în grafic. Dacă nu cumva ușor devansați.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2011-02-17 03:47:20
         
 
  Am aflat si eu ca Adrian Ursu si Oana Stancu au fost suspendati de catra patronul lor, Sorin Ovidiu Vantu. Adevarul este ca excelenta sa Vantu a venit de la judecatorie enervat pe faptul ca tatal judecatoarei a fost pagubit de FNI si drept urmare a recuzat-o cu de la sine putere. Suparat fiind si bolnav, sarmanul miliardar i-a spus Oanei, care ii iesise in intampinare cu o fusta crapata pana sub obrajori: "Oana, plimba Ursu si dispari ca nu sunt in apele mele. Ma doare rotula de mor. Maine merg la ginecologul meu de la Viena sa mai imi faca o electrocardiograma la diabet"  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2011-02-17 02:39:19
         
 
  Gata, au rezolvat și postul tv. Realitatea, care se mai ține într-un fir de ață: "Ora de foc".
A fost înlocuită emisiunea cu cine trebuia.
L-au plimbat pe Vîntu, la brațete, pe drumuri, pînă când ăsta s-a fleșcăit.
Curînd vom vedea o "Realitate" replicată după TVR, cîntînd în struna docherului.

Dom' Corbu, pe matale nu a venitără să te cate, bre, adînc, pîn poznare, să te dea pă mîna ANI?

Fromoooosss lucrat!
Și anteresant!
Să vedem cum vor reuși să se înfileteze și în "Antene".

Dupe care vor cîștiga și alegerie cu otozbiru, că ce alegeri să mai fie alea?

Ia-o de la Băsescu, băi popor, c-o meriți!!

 
Postat de catre ioan peia la data de 2011-02-16 23:53:51
         
 
  Domnule Cristescu, Nicușor Păduraru este autorul citatului dumneavoastra, un impatimit iubitor de iarba, dar despre care ati uitat sa amintiti ca este implicat intr-un scandal de coruptie impreuna directorul Vămii Regionale Iași, Mihai Arcana.
Tovarasul cu pricina nu a facut nimic altceva decat sa isi pregateasca terenul pentru momentul cand va iesi in presa sa spuna "Sunt victima unui dosar politic. Traian Basescu se razbuna pentru ca i-am pomenit de iarba si a pus DNA-ul pe mine". Daca facem un exercitiu de memorie si trecem in revista pe toti cei care au invocat aceasta penibila scuza in fata anchetatorilor, vom descoperi nume sonore precum Catalin Voicu, Adrian Nastase, Sorin Ovidiu Vantu, si lista continua cu personaje tot atat de reprezentative.
E o lume atat de mica, domnule Cristescu, iar coruptia este atat de mare si impotriva unui singur om incat nici nu mai stii de partea cui sa fii, de partea coruptilor sau de partea omului.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2011-02-16 18:14:04
         
 
  Ce e, Ștefănescule, ți-e teamă că am să trăiesc în locul tău?
Stai cuminte că habar nu ai despre ce e vorba.
Cînd ajungi să faci astfel de glume idioate, nu bați mai departe de un altul care se credea etern pe aici.
În plus, să știi că alcoolul nu conservă, totuși!
Chiar consumat cu regularitate.
Așa că vezi-ți de viața ta.


 
Postat de catre ioan peia la data de 2011-02-16 17:45:58
         
 
  îți și scoase amigdalele, sau îți puse numa' un astupuș, așa, provizoriu, pînă repară bormașina?

că te văz cît se poate de vioi!
...
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2011-02-16 17:06:53
         
 
  Frate propagandist,
Uite care-i treaba:
Ca să nu mai ne dai impresia că ne iei de proști, vino tu și explică acilea-șa, fără să te fofilezi după Tom Degețelu:
Anume cîtă avere au următorii tavariși băsiști și cum și-au focut-o:

1. Băsescu și fetele!
2. Videanau și nevasta aia a lui, care umblă îmbrăcată cu rochie de 100 000 euroi și geantă de 30 000 de euroi!
3. Berceanu cu țîșpe milioane de euroi.
4. Udrea, cu alte țîșpe de milioane, care a făcut parcuri de 3 miliarde, respectiv 9 miliarde de lei vechi pe la dracu de la gura văii, în niște sate în care se dau babele-n călușei, că, altminteri, nu sunt decît trei copii? Și telegondole în vîrfuri de munți pustii?
Etc etc?
Nu mai încercați voi să răzuiți peștele de la coadă, că nu ține, pricepeți oranjadiilor, nu ține!

Iar cînd spui:
"Rusine Parlamentului Romaniei! Rusine!!!" la cine anume te referi?
La infractoarea Roberțica?
La momîile din băncile portocalii care sunt încuiate cu lăcățele și votează cum li se dictează, pentru că au dosărele cu care-s șantajați?
Spune egzat, musiu agent Florică, nu ne mai aburi cu plevuștile din vămi, al căror cerc se oprește taman în pragul Ministerului de Finanțe și al politicienilor portocalii, care dețin total controlul vămilor. Ca să nu mai vorbim de noile găselnițe sindicale.
Nasol la voi este că e cam greu să dai cu bisturiul pe lîngă cașaloții regimului, astfel încît să razi numai în bujugaii!

 
Postat de catre ioan peia la data de 2011-02-16 16:27:59
         
 
  Mamă,
Ce șablonard e porpagandistu' ăsta și ce tern!
Zici că e o placă dă patifon Columbia, care a făcut șanț!

Cui îi e frică de opiniunea publică, agent Florică?
Simplu: lu băsescu, taicule, că ocolește mulțimea ca dracul tămîia!



 
Postat de catre ioan peia la data de 2011-02-16 14:43:38
         
 
  Ștefănescule,
Știi cum e cu chestia aia: da, da' mie-mi trece?!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2011-02-16 14:40:13
         
 
  domnule Peia, bade și distins coleg, nenică taică,

îmi paru nespus de rău să auz că te chinuie durerea de beregată și mai ales insomnia, care, după cum se vede, îți cauză așa de tare la prapore, dește și lingurică, încît te luă cu tremurici la mîna în care țineai ca pe-o vrabie celesta metaforă, de-o scăpași pe jos, săraca - circumstanță gravitațională în care, din păcate, desăvîrșita matale ortografie se văzu brusc contaminată de caracterul fluid și searbăd (în general gălbui, și din nefericire, nu totdeauna inodor) al lumii terestre, grosier, plebeu și anost manifestate.

pe scurt, ce să zic, îți doresc grabnică însănătoșire, și, dacă tot intri în revizie cu placa de rețea, roagă-i pe băieți să-ți verifice și procesorul, am eu, așa, o presimțire.
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2011-02-16 14:01:26
         
 
  Rusine Parlamentului Romaniei! Rusine!!!  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2011-02-16 13:17:19
         
 
  Dovada ca am dreptate este faptul ca Senatul Romaniei a adoptat in mod tacit, adica pe sub masa, o lege prin care se prevede ca averea liderilor sindicali sa fie secreta. De ce le este rusine liderilor sindicali sa isi justifice averile si de ce Parlamentul a devenit un vas cu apa calduta pentru broscoii micimani? De ce acum? Cui ii este frica de opinia publica si de ce?
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2011-02-16 13:16:35
         
 
  Ce gratuități infantile poți debita propagandistule oranj!
Comuniștii sunt, în primul rînd, în curtea voastră, băi micimanilor!...
Iar, pentru mine, spre ex., comuniștii care au traversat istoria lui 89 și au ajuns aici sunt mult, dar muuult mai deranjanți atunci cînd sunt la putere.
Comuniștii lui Iliescu - mă rog, "broaștele" alea de experiment - sunt niște biete animăluțe orăcăitoare, în comparație cu broscoii băsești, care ne-au adus în groapa Marianelor, (sau a udrelor, că sunt mai încăpătoare!) care ne-au adus viețile acolo, debitîndu-ne cretinismele lor absolute și securismele lor jegoase.
Dar eu nu înțeleg un singur lucru: oare personajul ăsta (pe care chiar aș dori să-l văd cum reacționează după ce nu va mai avea din ce mînuțe protectoare să-și pape grăunțele), clona asta mărunțică, și anume agentul zis Florică, are în fișa postului ventilația aerului de sub limba-i chiar și prin acest loc atît de slab populat?!!...
Atît de minuțioși sunteți, băi nea secureilor, încît monitorizați pînă și colțișorul ăsta de lume?

Oricum, dacă nu ați aflat - deși sunt convins că da - nici aurolacii nu vă mai cred, atunci cînd învîrtiți dovleacul, precum nobilul personaj al cocinei. Scenariile și operetele voastre sunt doar pentru a vă convinge pe voi înșivă și o adunătură de idioți congenitali, care vă votează cu o mînă pe-o găleată și cu ailaltă pe un cîrnat.

 
Postat de catre ioan peia la data de 2011-02-16 13:11:53
         
 
  Aproape toata lumea cunoste experimentul stiintific cu gandacul care nu aude. Cine nu il cunoaste poate sa il intrebe pe domnul Cristescu. Ei bine, eu va propun spre studiu un alt experiment.
Se iau doua vase cu apa la temperatura camerei si intr-unul din el se pune un broscoi. Amandoua vasele se incalzesc simultan in mod constant. Dupa o perioada de timp se constata ca broscoiul se simte destul de bine si in apa incalzita. Din timp in timp se mai pune o broasca in vasul ramas liber si se constata ca broasca sare din vas dupa un timp foarte scurt in timp ce primul broscoi pare sa se simta bine merci. La un moment dat, temperatura apei devine insuportabila pentru primul broscoi si paraseste si aceasta vasul spunand "sunt o dobitoc". Tot asa este si cu comunismul si coruptia. In timp ce toti cei antrenati in timpul regimului criminal comunist se simt destul de bine cu coruptia si regimul bugetofag, generatia tanara isi doreste o societate curata si libera. Criza mondiala poarta acest nume pentru ca atinge toate tarile, mai putin Romania, desigur, a carei economie duduie inca de pe vremea lui Tariceanu. Guvernarea este monstruoasa pentru unii care se simt destul de bine in apa calduta, intr-o societate corupta pana la maduva si unde micimanii devin lideri de sindicat. De acord ca avem nevoie de o schimbare, dar schimbarea nu trebuie sa insemne involutie si intoarcere spre regimul criminal comunist.
Morala este: Nu toate broastele sunt dobitoace tot asa precum nu toti gandacii care nu aud au picioarele smulse.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2011-02-16 12:52:18
         
 
  Nenică,
Uitîndu-te atent la ora la care e postat comul, ai putea găsi o scuză pt greșelile semnalate, gîndindu-te de ce eram treaz. Îți voi spune, deși este evident că, pt tine, este doar o justificare ipocrită: nu dormisem din pricina unei dureri acute în gît, care mă chinuie și acum și pt care va trebui să ajung de urgență la un spital. Și nu oricare, pt că nu este o simplă răceală.
Așa că, la ora aia, pt a uita eventuale presupoziții fatale în legătură cu evenimentul, m-am apucat să îmi distrag atenția, fie citind, fie insinuîndu-mă pe aici. Cum, însă, printre voi (și, cînd zic "voi", cred că știi la ce mă refer) sunt numai indivizi dispuși să mănînce ce nu le place atunci cînd e vorba de orice ar însemna indisponibilitățile absolut conjuncturale ale altora, e clar că vînați și musculița din vin atunci cînd vă vine mingea la fileu.
Sunt convins că, la cît am scris pe aici, - nu stau să caut, caută tu, culegătorule de resturi dintre dinți - sunt aceleași cuvinte, scrise corect.
Dealtfel, dacă ai fi avut oleacă de bunăvoință, ai fi observat că ultima frază are, mai degrabă, legătură logică de altă natură: era o reacție la manevrele manipulatorii ale sinistrului personaj Florică, care (nu am putut evita cacofonia... asta ca să nu mai vînezi muște cu elasticu în vrana butoiului) joacă sîrba-n căruță pe aici, și, deci, logica discursului ducea, finalmente, spreo o adresare directă, către el.
Îmi aduc aminte că am vut o intenție de adresare, pe care, am ratat-o, la fel cum am ratat de trei ori scrierea corectă a replicii versificate, după cum se vede. Evident, tot din pricina lipsei de atenție, datorată stării în care mă aflam.
Prin urmare, găsesc că ultima frază ar fi avut încheierea logică:
"Asta-i istoria...
Mîngîie-ți-o și pupă-ți-o pe toate părțile!"

Iar dacă, totuși, consideri că spun povești, ai putea să te servești de facilitățiel la care ai acces, să asculți o convorbire pe care o voi avea, eventual, cu cineva și vei constata cam cum arată vocea mea la această oră.

PS: Observ, însă, ce "acribie" te cutreieră cînd e vorba de "simpaticul" Cioacă, care (iarăși nu am putut evita cacofonia) regulează limba română cam la două vorbe o dată.

 
Postat de catre ioan peia la data de 2011-02-16 12:28:49
         
 
  Peia, vai de noi, agramatii. mangaiati-o, pupati-o. pe coana gramatica.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2011-02-16 10:23:05
         
 
  M-am întrebat deseori cum de au apărut regimuri despotice în istorie.
Cum de a fost posibil ca un singur om...
Aiurea!
Nimeni, niciodată nu a putut, de unu singur, să se cațere în capul unui popor, al unei nații, al unei comunități mai mari sau mai mici.
A fost nevoie totdeauna de ceata de lachei fabatizați care să acționeza ca un singur om.
Hitler nu a fost posibil fără hitleriști descreierați.
Stalin - fără staliniști.
Caușescu - fără ceaușei.
Acum: Băsescu, plus ceata de băsei.
După ce se va alege praful de toată adunătura asta de tembeli, vom avea prilejul să vedem demontată noua mașinărie infernală.
Dar nu ne va mai încălzi cu nimic.
Plătim ca niște proști bezmeticeala și tîmpenia unor indivizi care l-au însoțit și susținut pe tembel pînă în clipa fatală.
Asta-i istoria...
Mîngîia-ți-o și pupa-ți-o pe toate părțile!

 
Postat de catre ioan peia la data de 2011-02-16 04:50:41
         
 
  Altă diversiune. Articolul de mai sus vorbește despre monstruoasa guvernare. Sindicatele nu guvernează.

Eu asta spun și demonstrez: actuala guvernare poate să primească un plan de guvernare întocmit de către laureați ai Premiului Nobel pentru economie. Nu vor putea face nimic pentru că nimeni, în afară de fanatici și cei cu misiuni, nu-i mai crede.

Răul, că incompetentul Pogea a omorât peste 200.000 de firme, este imens dar răul cel mai mare pe care monstruoasa guvernare l-a făcut României este INTRODUCEREA NEÎNCREDERII ÎN SISTEM ȘI BLOCAREA LIBEREI INIȚIATIVE. Am spus de mai multe ori că se pricep perfect la cucerirea și menținerea puterii însă habar nu au de economie. Au ales cea mai proastă soluție reducerea salariilor. Atât au priceput atât au făcut !

Iată că au ajuns la concluzia că această guvernare, justificat denumibilă monstruoasa guvernare, nu este capabilă să pună în mișcare economia. Pentru că, de ce se pune problema schimbării celui mai slab și mai necredibil prim ministru pe care l-a avut România? Pentru performanțe? Pentru bună ori mirifică guvernare? Nu domnilor. Pentru monstruoasă guvernare! Aceasta este realitatea. Crudă și denunțată în articolul de mai sus. Pentru cine nu are prejudecăți, pentru cine are ochi de văzut și urechi de auzit! Au început să înțeleagă această crudă realitate, a monstruoasei coalții, până și cei din interior! Ce vreți mai sintetic decât? “În jurul dumneavoastră nici iarba nu crește!” Aștept, și sper, spre izbăvirea acestui popor, excepțional de îndurător și tolerant și genial în comportament, cât mai curând să aud “am fost un dobitoc”

Așadar mai devreme de cât mă așteptam dovada monstruoasei guvernări a ieșit la iveală prin recunoașterea ei de însuși cel care a moșit-o!

Sigur, se poate arborescentiza, se poate pune problema oricărei caracatițe. Cu acest stindard al luptei împotriva corupției, cu “hai la țepe”, au fost prostiți mulți. După 6 ani constatăm că s-a legalizat sitemul ticăloșit, că a fost dusă pe cele mai înalte culmi corupția și proasta guvernare iar caracatițele transpartinice de orice culoare sunt la putere. Iar toate acestea poartă numele de MONSTRUOASĂ GUVERNARE. Pe care minți lucide au obligația să o înlăture democratic.

Restul? Vorbe de clacă, fanatici ori persoane care nu pricep nimic din economie și democrație.

Cel mai grav, pentru o națiune, este ca toate pârghiile puterii să ajungă în mâinile unui singur om. Care și supraom de ar fi, tot nu poate conduce singur o țară. Pentru că o țară nu este și nu poate fi un vapor. Pe care ierarhia și un democrația contează.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2011-02-16 03:05:09
         
 
  In alta ordine de idei, pentru sustinatorii lui Iliescu, Voiculescu, Victoras si Crinulet, ii anunt ca pot sa le dau o veste buna si o veste rea.
Vestea buna este ca PDL si-a pus streangul de gat cu mana priceputa a lui Blaga. Vestea rea nu v-o spun astazi. Deja e prea mult.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2011-02-16 02:38:46
         
 
  Iata ca am avut dreptate. Pentru a cata oara se dovedeste ca am dreptate? Hai, recunoasteti ca v-am scris despre caracatita rosie inca de pe vremea cand nici nu aveati curajul sa ii rostiti numele!
Recititi-ma cu atentie si luati notite.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2011-02-16 02:23:26
         
 
  Cine este Vasile?
http://baricada.files.wordpress.com/2011/02/regina_vasile_marica.jpg
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2011-02-16 02:19:21
         
 
  Breaking news: “Acest proces nu are nicio legatură cu justiția, este doar consecința luptei mele directe cu regimul Traian Băsescu. Domnia sa a început o vânătoare împotriva mea folosind toate instituțiile coercitive. Începând de azi, am inceput și eu o vânătoare împotriva lui și a tuturor care îl sprijină”
Cei care simt asemenea cu cel care a facut aceasta declaratie sa ridice mana :)
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2011-02-16 02:14:17
         
 
  Mubarak a plecat cu 70 MILIARDE (!!!) de dolari după el!
Aoleeuuu!... Băsescule, păi tu ai rămas de căruță, tată, cu 3,5 miliarde de euroi ai tăi! Pînă-n 2015 aduni și tu, acolea, de-un 10 miliarde, măcar, că doar nu erti prostu' planetei!!

"Visez la constituirea unui partid mic, deocamdată fără pretenții de ascensiune la putere, cu Monica Macovei, Valeriu Stoica, Sever Voinescu, Teodor Baconschi, Cristian Preda și ceilalți de aceeași calitate, un partid cu care să mă pot identifica, pe care să-l pot vota știind că nu are șanse, dar măcar s-o fac cu inima împăcată" - Mircea Cărtărescu

Viseză, Cărtărescule, visează, cai verzi pe pereți, visează că Dumnezelea al tău, care se tot screme să-ți citească "Elevantul" de ani buni, te-a cam făcut de kk!

Și tu, Floriene, visează și tu, că, vorba aia: la șpăgi noi, oameni noi!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2011-02-12 18:48:17
         
 
  A exista, și cred că mai există încă, un tip de sintagmă care sancționa produsele de doi lei, apărute pe piață, astfel: "astea-s făcute pe vapor"!

Păi, cred că o putem aplica lejer sintagma asta și lui Băsescu: "un președinte făcut pe vapor"!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2011-02-12 17:03:41
         
 
  Logica standardelor multiple și împărțirea cetățenilor în "cetățeni buni" și "cetățeni răi" reprezintă expresia celebrului dicton "divide et impera" Criteriul de departajare? Sunt cu noi? Sunt buni: comuniști, necomuniști, neocomuniști, extremiști, procurori și judecători de pe vremea lui Ceaușescu, hoți de voturi în Parlament, jacuzziști, consilerași de buzunar, scriitorași, intelectoni, demagocrați, ignocrați, teleghidați, îndosariați, șanatjabilizați, cumpărabilizați, ridziști, udriști, păsatiști, etc. Cetățeni răi? Toți ceilalți, care nu sunt cu noi! Aceast mod de gândire este unul nedemocratic și extremist.

În orice democrație toate programele și platformele politice ale partidelor și cetățenilor înregistrate legal și publice, sunt legitime.

Misiunea și scopul partidelor sunt accederea la putere, prin proceduri democratice, așadar prin susținere publică, în urma scrutinelor libere, directe și secrete, desfășurate periodic. O forță democratică, dacă obține majoritatea absolută, trece la aplicarea în cadrul guvernării a programului propriu, dacă nu, negociază cu alte forțe, realizează majorități și platforme politice comune pe care le aplică. Atunci când nu mai există majoritate, scrutinul anticipat se impune. Formarea de majorități, în afara scrutinului, este permisă în condițiile eticii și ale unei bune guvernări. Buna guvernare o reprezintă adeziunea cetățenilor, măsurabilă statistic, prin sondaje sociologice ;i altele. Când cetățenii constată lipsa bunei guvernări (direcția greșită în care merge o țară este un mod de a defini proasta guvernare) se impun alegeri anticipate. Când, împotriva voinței populare, o guvernare se menține la putere, apar tensiuni sociale și în final, după o mai lungă ori mai scurtă suferință, în urma unor conflicte sociale, această forță este înlăturată. În sinteză cam aceasta este evoluția democrației.

Forțele care nu se înscriu în astfel de standarde și care se mențin la putere în afara acestor standarde, respectiv prin deturnarea în orice fel a voinței electoratului, sunt forțe nedemocratice: extremiste, naționaliste, fasciste, național-socialiste și altele. Iar societatea trebuie să ia măsuri pentru ca astfel de excrescențe să fie izolate. Astfel, mai devreme ori mai târziu, se ajunge la autoritarism, totalitarism, regimuri personale și, în fine, la dictatură. Directă sau perfidă dar dictatură!

Democrația trebuie apărată clipă de clipă, minut de minut. Democrația nu este un dat. Democrația este o soluție la pornirile dictatoriale ale unor indivizi care pornind de la premize false fac dezvoltări logice și se închipuie atoateștiutori și singurii care știu ce trebuie să facă o națiune.

Din fericire, istoria are și o ladă de gunoi.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2011-02-12 09:14:44
         
 
  "Visez la constituirea unui partid mic, deocamdată fără pretenții de ascensiune la putere, cu Monica Macovei, Valeriu Stoica, Sever Voinescu, Teodor Baconschi, Cristian Preda și ceilalți de aceeași calitate, un partid cu care să mă pot identifica, pe care să-l pot vota știind că nu are șanse, dar măcar s-o fac cu inima împăcată" - Mircea Cărtărescu  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2011-02-11 17:36:32
         
 
  Iata ca am si confirmarea ca aparatul meu analitic nu se inseala. Un nou partid se pregateste sa demoleze Garda Rosie.
"Dar cine formeaza, totusi, publicul in asteptarea unei solutii, dispus la actiune si iesire din contemplatie? Este generatia celor care in 89 aveau intre 10 sau putin peste 20 de ani, neinfectati profund de comunism, ajunsi astazi, in plina forta, la apogeul carierei lor. A venit, iata, si vremea lor. Vremea idealistilor energici, nu a resemnatilor acriti de vremuri"

http://www.hotnews.ro/stiri-8294207-nou-partid.htm
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2011-02-11 17:18:08
         
 
  Ioane draga,
Spune-mi tu, te rog, de unde atata indaratnicie la voi acolo, de la al mai mic (nu ma refer numai la tine) pan' la ai mai mari din guvern ?!
Vorbeste toata Europa, si pe la voi pe-acolo, ca aceasta confuzie intre "rromi, roma si Romania" face ca neamul romanesc sa fie considerat tot, format din tigani, asa cum a spus o data si diliul ala de rusnac, sef de nu stiu ce partid extremist si scandalagiu prin parlamentul lor pe-acolo ca noi romanii suntem, de fapt, tigani adusi din Roma.
Cum de au votat parlamentarii aia destepti, ai vostri, ca tiganii si de-acum inainte sa fie numiti tot rromi ?!
Da-mi si mie, te rog, o explicatie.
Sa fii iubit !
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2011-02-11 02:14:49
         
 
  Corectez pt vigilenții cei zeloși: "membrii".  
Postat de catre ioan peia la data de 2011-02-10 23:37:08
         
 
  Ai devenit cam penibil, musiu Cioacă!
Mai inventează, naibii, și altceva decît tîmpenia aia cu "tovarășe" și cu eu - securistul.
Mai întîi că e nu am spus niciodată că am fost tovarăș, așa cum ai recunoscut tu, cu limbuța matale. Ai putea să te informezi, că doar ești în branșă, la ăia care au registrele cu membri de partid comunist, ca să vezi dacă figuram pe-acolo.
Și dacă nu figuram, de unde dracu securitate la mine, că fără să fii membru de partid nu puteai să obții nici postul de portar șef.
Știi cum se spune pe lanoi, cînd unul vorbește ca să se afle-n treabă? Tranca-fleanca, mere acre!

Repet: începi să devii penibil și pentru ăia care ți-ar ține hangul, din simpatie.
Credeam că ai ceva în etajeră, nene.
Dar n-ai decît "găurici"!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2011-02-10 22:53:18
         
 
  Păi așa spuneți, măi torontienilor, n-o mai scăldați cu amorul de patrie și alte bazaconii anticomuniste, că nu vă crede nici Asmodeu!
E bine că ați dat-o pe față.
Acum știm despre ce vorbim.

Postat de catre ioan peia la data de 2011-02-10 17:36:24

Mai citeste o data si bine. Eu m-am referit la cei veniti acuma, fresh, nu la cei veci,
Noi astia, plecati 'nainte de '89 stim Romania de atunci, cei plecati dupa revolutie, au alta poveste, dar cei ce vin azi sunt traumatizati.
Asa ca inteleg, in mare masura cum stau lucrurile pe la voi. Mi s-a spus ca sunt unii in tara care fac foamea.
E tragic.
Nu are nimic in comun cu patriotismul, dragostea de tara, trditii, etc...

Ce-mi zici tu de arestarile de la vami, stim si noi caci s-a dat la noi la news si in mare masura sunt si eu informat uitandu-ma la newsul de la voi, o juma' de ora, seara, sa vad si eu de ce mai sunt in stare mafiotii. Stiu si de ala de la Pitesti, care-i de 45 de ani pe-acelasi scaun.
Pica Base si cu gasca lui, intr-o zi, dar dupa ce ma uitai in urma, la ultimii 20 de ani, nu mai vad nicio speranta in viitor.
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2011-02-10 22:28:56
         
 
  Vali, cum poti sa-ti mermiti sa-l intrebi pe tovarsul Peia din ce traieste, cand stii foarte bine ca domnia sa se hraneste de ani cu zilele securistilor tradatori?!  
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2011-02-10 20:55:36
         
 
  Neavînd și neavînd încotro, după ce au așteptat vreo șase, șapte luni, poate-poate îi vor păcăli pe cei de la Parlamentul Europei, strecurîndu-se în Schengen pe mutește, și presați de situație, pedeleii nu au avut încotro și au trebuit să dea oleacă vama prin vămi!
Dar, așa, mai pe biteș, mai pe la baza piramidei, pe unde mișunau ăia de la prima mînă, adică plevușca. Sigur, șefii vămilor fiind numiți de către ei, și șefii șefilor, și așa mai departe, pînă hăt, pedeleii au tot ezitat să facă asta.
Azi, la conferința de presă, mititelul Boc s-a dat de gol: a fost întrebat dacă știau că astfel de lucruri se petreceau în vămi. Hopa-Mitică a răspuns în stilu-i caracteristic, adică încercînd s-o dea după corcoduș și să vireze atenția, și a răspuns că guvernul a luat măsuri încă din iunie ca să limiteze bla bla...
Cum, este din nou întrebat, știați deja din iunie?
Văzînd în ce capacană a picat singur, ca farieru', a pus din nou placa cu guvernul care așa și pe dincolo… și a tulit-o imediat.

Deci rămâne de văzut dacă vor reuși să țină departe de capii pedeliști povestea asta, căci e cu dus și întors. E foarte posibil să se întoarcă șoalda către ei, căci ăia care au fost găbuiți s-ar putea să-i dea pe goarnă. S-ar putea. Pirmaida se oprește undeva, la șeful vămilor , - pedelist sadea.

Deocamdată același tip de acțiune a fost întîrziat să se întîmple și la Constanța. S-a început cu vămile mai mititele, ca să aibă vreme frățioru' Mircică să-și pună oamenii la adăpost.
După aia îi vor sălta pe ăia care nu au spate. Și nu prezintă un prea mare pericol de deconspirare a mafioților din linia întîi.

Deocamdată, un pește mai mare ca Mărgineanu ăla nu a căzut, la vînătoare.

Băsescu a apărut azi la radio ca să ne MINTĂ, cu o siguranță demnă de un mare parșiv - că nu e nici un fel de luptă între capii mafiei pedeliste.
De unde… buldogul Blaga e pe ducă.

Să mai videm ce și cum.
Poate se alege, în fine, praful, de nemernicii ăștia, să vedem cum o mai dau din colț în colț gealații de pe aici, care apărau din răsputeri caracatița portocalie.

He, he!
Începe Apocalipsa portocalie!
Pulberea să se aleagă de ei!...

Dacă nu o fi o minune care ține trei zile...
 
Postat de catre ioan peia la data de 2011-02-10 18:56:04
         
 
  "as vrea sa-ti spun ce zic romanasii care apar pe aici pe la noi prin Canada, acum, fresh. Astia au regrete, nu ca noi, ca am pierdut o viata (tu) si eu 29 de ani.
Astia regreta ca s-au nascut in Romania."

Păi așa spuneți, măi torontienilor, n-o mai scăldați cu amorul de patrie și alte bazaconii anticomuniste, că nu vă crede nici Asmodeu!
E bine că ați dat-o pe față.
Acum știm despre ce vorbim.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2011-02-10 17:36:24
         
 
  Păi știi, măi Cercele, de ce nu mă mai afișez cu biografia mea - care a existat și o cunosc destui, da' tu nu te-ai obosit să-ntrebi? Nu mă afișez pt că mi se pare ridicul să fac pe scula de basculă, cu meritele mele iluzorii. Că-i văd pe unii – destui – care se zbat ca animalele de pradă să se afirme, sunt în stare să se laude și cu diploma de absolvire a școlii generale, mama-mamă, ce deșteptăciune pe capul lor! Își înșiră toate saiturile pe care au "creat" ei, dragă doamne, cîte articole au scris prin nu știu ce reviste și revistuțe de interes planetar, multe inventate de către ei, ba mai adaugă și cît sunt ei de cizelați, și frumoși, și devreme-acasă, și ce mare brînză pe lumea asta că s-au născut ei, oho! Asta, în opinia mea, se numește personalitate gonflată, care crede că poate înlocui fapta cu lauda de sine.

Eu, Cercele, am un nume și atît. Nu l-am ascuns niciodată, în nici o-mprejurare, spre deosebire de mulți tipi de pe aici, și de aiurea, care se ascund în spatele unor așa-zise pseudonime. Despre ăștia nu te-a frămîntat grija deloc. Ăștia nu ascund nimic, sunt fair?
Am avut un portret - e-adevărat din altă perioadă a vieții - pe un sait din Canada, alături de niște texte mai vechi de-ale mele. Între timp, văd că portretul nu maim poate fi accesat. Să fie drept răzbunare că mi-am afișat îndoiala că faceși pe patrioții, pe acolo, prin depărtările voastre comoce și relaxante?
Probabil pentru că nu mă mai au la ficăței, după ce le-am spus ce cred despre ei. Atîta pagubă!
Cînd îi văd pe cîte unii cum se zbat să iasă-n față cu operetele lor de trei parale, așa ce mă cuprinde o scîrbă, că îmi vine să postez fără nici nu nume, să inventez poezia fără autor.

Cam asta ar fi, pe scurt, Cercele, poate că pricepi cîte ceva din atitudinea mea, deși chiar că nu am nevoie de nici un fel de legitimare din partea nimănui.
Eu știu, AM AFLAT, cu adîncă durere, cît de trecătoare și lipsite de sens sunt toate cele, și cum reușește să ne păcălească viața cu dozele ei zilnice de iluzii, pe care ni le servește cu lingurița. Iar noi ținem boticurile ridicate în sus, ca puii de rîndunică, în așteptarea viermișorilor hrănitori.
Bine, unii țin boturile-n sus ca șerpii și pe ăia am eu boală și nu mai am chef de nici un fel de diplomație. Pentru cît mi-a mai rămas, voi spune, fără nici un fel de reținere, ce gîndesc despre lumea asta ordinară.
Etc...

Restul le povestesc într-o carte.
Se va numi: "Omul ca jigodie supremă".
Acesta va fi testamentul meu existențial.


 
Postat de catre ioan peia la data de 2011-02-10 15:50:43
         
 
  Din ce trăiesc?
Păi fur, măi Cercele!
Postat de catre ioan peia la data de 2011-02-09 23:04:33

Ioane draga,
te-am intrebat asa ca chestie, cu ce te ocupi si cum iti faci banii, stiind de la tine ca :

Să mai muncești în țara românească?
Pentru ce?
Să ai cel mai înjositor sentiment de slugă?
Mai bine stau degeaba, decît să muncesc degeaba!

Scurt pe doi!
Postat de catre ioan peia la data de 2011-02-09 22:29:18

Chestia e ca despre tine nimeni nu stie nimic, nu ai nicio biografie postate pe nicaieri, nicio poza, si de-aia pari suspect, caci majoritatea care au ceva de ascuns se ascuns, asa cum faci si tu, comparativ cu mine, care ma poti gasi si poti gasi tot ce vrei despre mine ca eu nu am nimic de ascuns. Ti-am mai dat eu un link sa-l citesti, scris de altii si nu de mine, ca sa nu crezi ca mi-as ascunde trecutul sau ca mi-ar fi teama ca as avea ceva de plata pentru pacatele mele facute cu ani in urma. Ti-l mai dau inca o data mai jos :

http://www.miscarea.net/cercel.html

http://www.procesulcomunismului.com/marturii/fonduri/ioanitoiu/dictionar_c/cea-cer/dictionarc_7.pdf

Ce se vede la tine, din comurile ce le faci, este ca ai o mare durere si un foarte mare regret pentru anii pierduti, pentru o viata pierduta, care, nu o vei mai avea vreodata.
Regrete am si eu ca si eu am pierdut 29 de ani in tara aia, insa, de ma gandesc, am un regret si mai mare ca puteam sa pierd numai 19, daca in '69, nu ma dadeau sarbii inapoi ca sa ma bucur de inca doua cincinale.
Dar ca sa te linistesc, as vrea sa-ti spun ce zic romanasii care apar pe aici pe la noi prin Canada, acum, fresh. Astia au regrete, nu ca noi, ca am pierdut o viata (tu) si eu 29 de ani.
Astia regreta ca s-au nascut in Romania.
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2011-02-10 15:09:42
         
 
  Aceea cu Adrian Păsat, Falcă, Ridzi și alte somități este una kantiană: adică cerul înstelat desupra și legea morală chiar acolo!

Da, statistica, sociologia, marketingul sunt pseudoștiințe. Prezentați-ne domnia voastră un sondaj valid!

Ultima carte: votul prin corespondență! Poate produce atâtea voturi câte vor fi necesare pentru numărători. Dacă ar trăi Stalin ar exulta!
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2011-02-10 13:21:26
         
 
  Sondajele despre care faceti amintire sunt de tipul: " sunteti de acord cu dublarea salariului si injumatatirea timpului de lucru?". Ca sa fiu bland in apreciere, sunt irelevante. De altfel, link-ul pe care l-ati dat ca referinta este edificator. Niciunul dintre cei intervievati nu stia ce parlamentar a votat
Miza politica pe care o reprezinta sistemul de vot si reforma necesara pentru ca acesta sa nu mai conduca la aberatii, pentru ca este destul de clar ca Parlamentul actual al Romaniei este o aberatie datorata in mod determinant de legea electorala, ei bine, miza este extrem de importanta pentru viitorul Romaniei. Este important sa cunoastem variantele posibile si sa alegem varianta optima.
Alianta a simplificat lucrurile extrem de mult, ceea ce face ca sistemul de vot pe liste sa fie demolat practic chiar de sustinatorii sai. Asocierea dintre personaje de tipul Mircea Ionescu Quintus - Adrian Copilul Minune, pe aceeasi lista, este asa precum spuneti si dumneavoastra, ridicola si imorala.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2011-02-10 13:12:45
         
 
  Inutil. Discuțiile arborescente nu pot avea finalitate. Și de la orice argument se poate găsi o arborescență. Textul de mai sus este clar. Afirmațiile sunt de notorietate. România este printre ultimele locuri în Europa și în lume, vorturile s-au furat în văzul lumii și în disprețul științei, parlamentarii și-au trădat alegătorii și au introdus, în afara scrutinului un așa zis partid de civili, în Parlament, încălcarea Constituției a devenit obișnuință, Ordonanțele de urgență, au devenit regula, executivul face ce i se spune de către președinte, sărăcirea populației este demonstrată prin "manifestările de simpatie" ale populației și prin cei 78% cetățeni care consideră că România merge într-o direcție greșită, învrăjbirea categoriilor sociale este la ordinea zilei, etc.

Acestea sunt problemele reale. Pentru care cei care, sper vor fi cuprinși în istorie ca "necesara și izbăvitoarea coaliție" și-au dat mâna, indiferent de ideologiile fiecăruia pentru miza ce mare, Salvarea țării.

În rest, tot diversiuni, tot deturnarea atenției, tot procedee deontologice de discreditatre a omului și nu a ideii (Mircea Ionescu Quintus este un domn respectabil, coleg prin alianta cu Adrian Copilul Minune.! jurnalistic pare OK dar moral?)

Acolo, în ce am scris mi sus, contraargumentați distinse combatant.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2011-02-10 12:48:55
         
 
  Mircea Ionescu Quintus este un domn respectabil, coleg prin alianta cu Adrian Copilul Minune. Da, este o combinatie interesanta. Ma intreb daca mai este cazul sa dezvolt discutia pe directiile ideologice paralele ale aliantei cu caracter social-liberal-conservatoare.
Domnule Cristescu va citez: "Din fericire, toți cei care au exprimat opinii în contra fondului problemei ridicate în topicul de mai sus nu au adus argumente valide".
Revin si subliniez ideea ca un articol care infiereaza si acuza cu manie ploretara o stare de fapt, trebuie sa isi sustina acuzatia in mod argumentat. Modelul dupa care acuzatul trebuie sa aduca probe care sa demonteze acuzatiile este un model comunist. Spuneti ca este dictatura. daca nu va este frica sa deveniti ridicol, dovediti ca este precum sustineti. Spuneti ca este saracie lucie. Nu va cred. Dovediti cu cifre. Pentru ca, dincolo de emotivitatea usor muieratica a manifestului, eu n-am inteles de ce pensia de peste 1000 de dolari a lui Quintus este mai merituoasa decat a unui miner, spre exemplu. Principiul contributivitatii este sanatos decat atunci cand aduce vorbitorului o majorare a pensiei? Dar cum alianta nu poate avea nici ideologie si nici program politic coerent, inteleg de ce textul domniei dumneavostra se zabate intre populismul de sorginte social-democrata si conservatorismul de balta impus aliantei de Voiculescu.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2011-02-10 11:15:49
         
 
  S-a observat. Dar am considerat că nu merită efortul să o mai detaliez. Eu, întotdeauna când scriu ceva, mă gândesc dacă și preopinenții pot folosi pasajul respectiv împotriva mea. Pentru că autocontradicția este una dintre cele mai eficiente arme polemice. Am demonstrat, așa de limpede, gândirea de tip extremist, fanatic, totalitar, care bântuie întreaga intervenție încât ilustrarea ei cu bancul răsuflat mi s-a părut superfluă. Dar poate aveți dreptate. Oricine nu acceptă orangegutaniada este suspectat de lovitură de stat și i se dă cu lopata în cap de către paznicii de serviciu ai non-apartenenților lipsideologiei porto.

În sistemele democratice rolul opoziției este să stea cu ochii pe guvernatre și să încerce și să reușească, prin majorități democratice, să o scoată de la putere. Când acest drept legal, istoric și recunoscut pretutindeni, pe care îl are opoziția este negat, contestat și considerat drept "lovitură de stat" avem de-a face cu comportamente totalitare și extremiste. Lovitură de stat reprezintă orice deturnare a voinței poporului.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2011-02-10 09:38:56
         
 
  Dar ceea ce nu s-a observat în discursul ziaristului portocaliu este bancul ăla răsuflat din final și, atenție! CONCLUZIA:

"- Radem, glumim, dar nu parasim incinta cimitirului! " (A. Florian)

Ăștia-s fasciști de-a dreptul, dom'le!
Ne-au îngropat deja! Lagăr de exterminare-n rezervația morții!
Mai e vreunul care se mai scoală din mormînt și încearcă să o ia la sănătoasa? Nooo, stă tinerelul cu căștile-n urechi - adică unu' care percepe relitatea, în plenitudinea ei, deci - și, pac! cu lopata, la scăfîrlie, ăluia care vrea să sară gardul. "Îndărăt, în criptă, neamule! Ce cauți tu în țara noastră portocalie?!!"

Ce ziceți de asta?
Ăștia-s necrofagi, frate!
De ce credeți că au făcut în așa fel ca să reducă nivelul de subzistență sub limita biologică?
De-aia.
Să scape de noi. Prea îi încurcăm cu pretențiile noastre existențiale.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2011-02-10 08:42:32
         
 
  Erată

"De aceea prin mecanisme democratice atâta timp cât sondaje de opinie, constată că 78% dintre români spun că România merge într-o direcție greșită, trebuie găsită o altă formulă de guvernare."
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2011-02-10 07:11:39
         
 
  Încercare de manipulare, calomnie și minciună prin omisiune


„Am citit cu atentie toate comentariile si as fi fost tentat sa acord circumstante atenuante opinentilor sustinatori ai aliantei Iliescu-Voiculescu.”

Gândirea tipic totalitară și lipsa de democrație ies la iveală din această primă fraza precum iese uleiul la suprafața apei. Pentru că autorul își arogă ab initio rolul de judecător. Adică rolul aceluia care acordă circumstanțe atenuante sau agravante. Pare să nu fi auzit de separarea puterilor în stat, să nu aibă habar de prezumpția de nevinovăție. Doomnia sa, vezi bine, ar avea disponibilitatea de a acorda circumstnțe atenuante însă nu o face. Pentru că are motivații. Și imediat începe manipularea. Gândirea totalitară nu are vocația alterității a respectului pentru diversitate, pentru alții. În democrație tot ce este înregistrat legal, ca organizație, este evident și legitim și ca atare, până la proba contrarie trebuie operat cu prezumția de bună credință. Gândirea de tip extremist totalitar decide ea. O primă formă de intoxicare o reprezintă încercarea de tranzitivare a unei situații într-o analogie care să aibă conotații indezirabile pentru, în special, neinformați și pentru naivi. Așadar ce face distinsul autor? Tranzitivează Alianța Social Liberală în „Alianța Iliescu-Voiculescu” omițând să includă și, ca să urmăm aceeași logică invocativă, de exemplu, pe distinșii Mircea Ionescu Quintus și Radu Câmpeanu. Care sunt semnificanți majori în în această construcție. Și care ar putea avea nivele de înțelegere și motivație care ar pune în evidență rolul și misiunea asumate ale acestei construcții. Se observă cu ochiul liber disprețul pentru cititorul neavizat: am plasat două elemente care nu dau bine pentru unii, am tranzitivat păcatele acestora asupra construcției, mulți nu înțeleg, nu au timp să caute, să facă asocații iar unii chiar vor lua pe nemestecate formula. Procedând jurnalistic și nu manipulatoriu autorul ar fi trebuit să respecte această construcție democratică și să o invoce ca atare. Dacă ar fi dorit o analiză nu trebuia să dezinformeze prin omisiune, respectiv să fi invocat numele sonore care girează această construcție. De ce oare distinșii Quintus și Câmpeanu să fi acceptat o astfel de construcție? Nu cumva pentru că vor fi simțit cum democrația începe să fugă de sub picioarele românilor? Nu cumva pentru că, asemenea marii majorități a românilor constată că România merge într-o direcție greșită? 78% dintre români consideră că România merge într-o direcție greșită - http://www.apd.ro/files/sondaj_romanii_si_uninominalul.pdf



„Asta daca nu as fi citit comentariile celor doi domni, Valeriu Cercel si domnul Dumitru Cioaca. Pentru ca, atunci cand doua persoane care au trait in doua regimuri diferite si stiu mai bine cat de prost stau lucrurile in comunism in raport cu mecanismul concurential si creator de plusvaloare al vestului isi dau cu parerea pe acest subiect, cel mai bine ar fi sa scoti carnetelul si creionul si sa iei notite.”

Altă intoxicare. Se încearcă a se induce ideea că, preopinenții ar susține vezi bine „comunismul”. Total fals. Preopinenții susțin și practică mecanisme concurențiale, libera exprimare, dreptul la competiție. Și cred că nimeni nu deține monopolul adevărului în nicio problemă. Nici chiar cei doi români onorabili invocați nici char domnul președinte care a încălcat grav Constituția (vezi demonstrația: http://www.europeea.ro/atelierliterar/index.php?afiseaza_articol_nelogat=35878. De aceea prin mecanisme democratice atâta timp cât sondaje de opinie, constată că 78% dintre români spun că România merge într-o direcție greșită. Numai regimurile totalitare se mențin la putere cu orice preț. Regimurile democratice guvernează cu sprijinul guvernaților și pentru guvernați.


„Plus de asta, in momentul cand acuzi pe cineva de un lucru grav ar trebui sa si poti dovedi ceea ce afirmi, altfel te faci de rasul audientei. Afirmatiile domnului Cristescu nu se sprijina decat pe dialogurile auzite prin piete sau pe la televiziunile aservite Aliantei si se pozitioneaza impotriva expresiei libere si democratice a electoratului.”

Acuză generală fără niciun suport. Tot ce am afirmat are suport statistic, este demonstrabil, este de notorietate. A se vedea mai sus. Corect ar fi să ia o afirmație sau toate și să le demonstreze falsitatea. Nu. Deontologic este să le califici așa ca un judecător suprem, cu o certitudine greu de înțeles în lipsa argumentelor, ca fiind sprijinite pe „dialogurile din piață”. Pentru stricta informare a distinsului autor îl informez că și astfel de dialoguri pot fi relevante pentru starea de spirit a românilor.


„Daca, spre exemplu, eu as face un exercitiu neinspirat si as afirma ca domnul Cristescu are interese financiare strict legate de reusita loviturii de stat pe care o pregateste Alianta lui iliescu cu Voiculescu si Patriciu, pe buna dreptate, domnul Cristescu ar fi indreptatit sa imi ceara dovezi care sa imi sprijine afirmatia.”

Aici gândirea de tip totalitar gândirea dă pe dinafară! Se pregătește posibil, terenul pentru scoaterea în afara legii a partidelor care au constituit ASL. În democrații, în orice democrație, fiecare partid are ori trebuie să aibă drept scop, accesul la putere și aplicarea politicii cuprinse în programul său. Cu o condiție: să reușescă să convingă majoritatea cetățenilor cu drept de vot, prin alegeri libere și democratice periodice să susțină acel program. Gândirea de tip totalitar percepe orice acțiune a opoziției, a celorlate partide ca „lovitură de stat”


„Aflandu-ne, insa, pe un site cu useri inteligenti am inteles ca, daca nu i-a cerut nimeni domnului Cristescu sa isi sprijine afirmatiile cu cifre sau statistici, este pentru ca o trasatura comuna a acestora este eleganta. Ma gandesc, totusi, ca ar fi fost destul de amuzant daca i-as fi cerut domnului Cristescu sa imi raspunda in cifre cati indivizi a vazut domnia sa cautand prin pubele de gunoi si cat la suta din populatie reprezinta acestia.”

Zilnic, numai de la balconul apartamentului meu văd cca 10 oameni care caută în pubele. Dacă promiteți că îi veți da pe post mă angajez să-I filmez și să vă pun la dispoziție filmul.
Cu privire la statistici ele sunt publice. Însă mă așteptam ca distinsul autor să gândescă și să vină domnia sa cu statistici care să demonstreze „magnifica guvernare” Nu vă spune nimic faptul că leul s-a depreciat de la 3,19 la 4,26, că deficitul bugetar în magnifica guvernare a impus măsuri fără precedent, că politica iresponsabilă a unui așa zis ministru Pogea a distrus peste 200 000 de firme și a produs un milon de șomeri, producând acest deficit, că PIB-ul este în cădere cu cca 27 mld EUR, că, etc. etc.

„Sau, pentru ca isi inspira discursul din opera nefericitului de Vadim Tudor, un alt capitalist de stanga, cati au facut gestul dement al sinuciderii din cauza foamei si cati dintre ei erau sanatosi cu capul. Pentru ca as fi foarte curios sa aflu daca Madalina Manole, inainte de a se sinucide, cauta prin pubele sau daca a facut-o in semn de prostest impotiva dictatorului si a sinistrei guvernari. Radem, glumim, dar pana la o limita.”

Aceeași încercare de tranzitivare a unei situații într-o situație emoțională, cu impact la public. Vă spuneam, și am făcut-o de nenumărate ori, că analogia, ca metodă euristică, este limitată. Și mă angajam și mă angajez în continuare să demonstrez orice teză pe care o va dori cineva utilizând această metodă. Însă atenție voi demonstra și antiteza oricărei teze, utilizând această metodă. De aici rezultă inoperabilitatea cognitivă la nivel superior a metodei. Și, ca să fiu explicit vă voi demonstra că gândacul aude prin picioare: se ia un gândac. Se așează pe o masă. Se ciocănește în masă. Gândacul aude și merge încercând să se îndepărteze. Voi demonstra acum că gândacul aude numai și numai prin picioare. Se rup picioarele gândacului. Se așează pe masă. Se ciocănește în masă. Gândacul nu mai aude și nu nu mai încearcă să părăsească masa. Vedeți ce simplu? Vedeți manipularea? Vedeți viciile? Așa a procedat distinsul autor aducând în discuția despre sinucigașii din cauza magnificei guvernări cazul nefericitei cântărețe. Eufemistic spus, un procedeu cel puțin neelegant. Cât despre deontologie las conștiința distinsului ziarist să-i spună, poate, ceea ce este de spus.

Aceeași gândire, același procedeu. Aș putea să-i replic distinsului autor că, prin modul de gândire totalitar, care străbate de la un capăt la altul intervenția domniei sale se înscrie pe linia stalinistă a ceea ce însemna „cine nu e cu noi este împotriva noastr㔠Eu sunt un democrat convins, nu o să procedez așa și o să păstrez un moment de jenă pentru lipsa domniei sale de respect față de mine.

După cum sper că se observă nimic nou ca argumentație care să combată ideile din topic. Aceeași încercare, facil de demontat, de distragere a atenției, calomniei și minciună prin omisiune.

Un exemplu pentru tinerii săi studenți despre cum nu se face presă.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2011-02-10 07:06:54
         
 
  Am citit cu atentie toate comentariile si as fi fost tentat sa acord circumstante atenuante opinentilor sustinatori ai aliantei Iliescu-Voiculescu. Asta daca nu as fi citit comentariile celor doi domni, Valeriu Cercel si domnul Dumitru Cioaca. Pentru ca, atunci cand doua persoane care au trait in doua regimuri diferite si stiu mai bine cat de prost stau lucrurile in comunism in raport cu mecanismul concurential si creator de plusvaloare al vestului isi dau cu parerea pe acest subiect, cel mai bine ar fi sa scoti carnetelul si creionul si sa iei notite. Plus de asta, in momentul cand acuzi pe cineva de un lucru grav ar trebui sa si poti dovedi ceea ce afirmi, altfel te faci de rasul audientei. Afirmatiile domnului Cristescu nu se sprijina decat pe dialogurile auzite prin piete sau pe la televiziunile aservite Aliantei si se pozitioneaza impotriva expresiei libere si democratice a electoratului. Daca, spre exemplu, eu as face un exercitiu neinspirat si as afirma ca domnul Cristescu are interese financiare strict legate de reusita loviturii de stat pe care o pregateste Alianta lui iliescu cu Voiculescu si Patriciu, pe buna dreptate, domnul Cristescu ar fi indreptatit sa imi ceara dovezi care sa imi sprijine afirmatia. Aflandu-ne, insa, pe un site cu useri inteligenti am inteles ca, daca nu i-a cerut nimeni domnului Cristescu sa isi sprijine afirmatiile cu cifre sau statistici, este pentru ca o trasatura comuna a acestora este eleganta. Ma gandesc, totusi, ca ar fi fost destul de amuzant daca i-as fi cerut domnului Cristescu sa imi raspunda in cifre cati indivizi a vazut domnia sa cautand prin pubele de gunoi si cat la suta din populatie reprezinta acestia. Sau, pentru ca isi inspira discursul din opera nefericitului de Vadim Tudor, un alt capitalist de stanga, cati au facut gestul dement al sinuciderii din cauza foamei si cati dintre ei erau sanatosi cu capul. Pentru ca as fi foarte curios sa aflu daca Madalina Manole, inainte de a se sinucide, cauta prin pubele sau daca a facut-o in semn de prostest impotiva dictatorului si a sinistrei guvernari. Radem, glumim, dar pana la o limita.

Odata cu schimbul de generatii de dupa 89, intr-un cimitir se angajeaza un paznic tanar.
Un schelet mai glumet, unul care obisnuia sa faca farse croitoreselor de la APACA ce se intorceau spre casa din schimbul doi, se gandeste ca ar fi amuzant sa il sperie si pe tanarul paznic si ii sare in fata: BUUUU!!!
Fara sa schiteze macar un gest de sperietura, paznicul isi fixeaza castile in ureci si il pune pe Ombladon sa ii cante melodia "Cel mai prost din curtea scolii" .
Cotrariat de lipsa de reactie a tanarului scheletul mai incearca o data: BUUUU!!!
Paznicul nimic. Exasperat, scheletul se urca pe gard vrand sa ii sara in spate paznicului sau macar sa gaseasca vreo speriata de la APACA. Tanarul, insa, cu o miscare fulgeratoare ii articuleaza scheletului o lopata pe spinare:
- Radem, glumim, dar nu parasim incinta cimitirului!
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2011-02-10 03:26:48
         
 
  Cercele,
Ceea ce nu pricepuți tu este că timpul este o graniță mai accentuat despărțitoare decît geograficul.
De-aia și grecii de azi, deși locuiesc același teriroriu și vorbesc aproximativ aceeași limbă cu cea a vechilor greci, nu mai sunt greci demult.
Așa și cu șatrele alea de maiași-tolteci-azteci romglezi! Cine mai locuiește în Machu-Pichu?
Tataie!

"si cum aia de prin Bucuresti mai vorbesc si cu accentul ala tiganesc, ai putea zice ca esti in tara tiganilor,"

Eu cred că tu ai rude colorate prin București și tragi la ele cînd vii, devreme ce eu merg aproape săptămânal și nu aud grai țigănesc.
Da' asta e o anume față a disprețului pe care-l simțiți voi, emancipaților, în adîncuri, față de, vai! iubibbbițțți voștri compatrioți din țara lu Papură Vodă!

Din ce trăiesc?
Păi fur, măi Cercele!
Uite cum fac: mă culc, visez că mă teleportez în America ta, te găsesc făcîndu-ți siesta de după amiază și ușșșor, ușor îți bag mîna-n buzunaru matale doldora dă marangoți, cîștigați pe ciopliturile tale-n lemn sec, și, gata! m-am scos!

Ete danț al dracului, ce te aia grija pe tine de cum trăiesc eu p-acilea! Mă mir că nu mă-ntrebi ce număr port la pantof!...
Vedeți-vă de-ale voastre, măi patrioților de mucava, că nu v-a-ntrebat nimeni dincotro bate aralia!

 
Postat de catre ioan peia la data de 2011-02-09 23:04:33
         
 
  Ioane, nu-i asa. esti f.f.f. dezinformat.
Maiasii, din peninsula Yucatan pana jos in Guatemala, Salvador, Honduras Nicaragua si Costa Rica vorbesc si azi maiasa. Unii nici nu stiu spaniola.
La fel si pe coasta Pacificului cu Aztecii. Si ei vorbesc limba azteca si doar putini stiu spaniola. Putini s-au corcit. Doar ca arata ei asa, bruneti, poti sa zici ca ar fi tigani, dar uite-te la romanii din tara noastra caci cam toti sunt bruneti, si mai ales vara, si cum aia de prin Bucuresti mai vorbesc si cu accentul ala tiganesc, ai putea zice ca esti in tara tiganilor, dar nu-i asa ca nu toti romanii vorbesc tiganeste.

Apropos de ce-mi spusesi mai jos :

Mai bine stau degeaba, decît să muncesc degeaba!

Scurt pe doi!
Postat de catre ioan peia la data de 2011-02-09 22:29:18

de unde-ti vin banii, Ioane, daca stai degeaba ?
Din ce traiesti ?
Aud ca va da guvernul, astora care n-aveti chef de munca, si asteptati sa vi se dea,dar vezi, in Mexico, nu da guvernul nimic. Toti tre' sa faca ceva pentru painea ce-o mananca.
Ia zi-mi acuma, care sunt tigani ?

 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2011-02-09 22:46:25
         
 
  erata:
...nu am intalnit inca romani care sa NU faca fata...
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2011-02-09 22:30:10
         
 
  "Aztecii, Totecii, Maiasii, au o istorie mare si frumoasa."

Care azteci, tolteci, maiași, Cercele?
Vorbești de mexicani, ca și cum ai vorbi de grecii de azi, invocîndu-i pe cei de acum 2500 de ani.
S-a terminat cu ei, pa!
Așa și cu mexicanii tăi.
Sunt echivalentul țiganilor europeni.

Cît privește deplasările mele la mama dracu, nu pot pentru ca să-mi permit, Cercele, căci eu nu sunt așa de aranjat ca tine, eu pe-acilea, doar cu casa și cu masa, că, după 20 de ani de muncă la statul capitalist, m-am ales cam cu praful după tobă. Le-am dat bandiților tot. Că nu se mai satură, cu sutele de taxe, impozite, amenzi, penalizări, majorări și alte jecmăneli statale pentru propășirea neamului lor de tîlhari!
Să mai muncești în țara românească?
Pentru ce?
Să ai cel mai înjositor sentiment de slugă?
Mai bine stau degeaba, decît să muncesc degeaba!

Scurt pe doi!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2011-02-09 22:29:18
         
 
  "Și, cum românii care lucrează pe afară pot face asta, adică muncesc și câștigă, e limpede până și pentru analiști a la Gâgă, că nu românii sunt de vină."
(Emanuel Cristescu)

Domnul Cristescu
Aici nu pot sa nu va dau dreptate, fiindca eu nu am intalnit inca romani care sa faca fata in Germania unde am petrecut opt ani de zile sau in Ameica in care ma aflu de 28 de ani. Intr-un sistem economic bine pus la punct si fara coruptie nu exista roman care sa nu se descurce.
Imi pare enorm de rau de ce se intampla in Romania fiindca, in afara de mine care sunt oaia neagra a familiei, toate rudele mele isi duc viata acolo. Din fericire pentru ele, viata pe care o duc acuma in Romania, este mai buna decat cea pe care ar fi dus-o daca nu se schimba sistemul. Si asta fara "a se descurca" fara a spune ce fac. Dar in Romania exista foarte multa lume amarata, exasperata chiar, care nu are nici o vina pentru situatia in care se afla. Singura deosebire de opinie dintre mine si dumneavoastra este ca eu nu cred ca un alt guvern ar putea face lucrurile mai bine decat guvernul de la putere in actuala situatie economoica. Dar inca odata, netraind zi de zi in Romania s-ar putea sa ma insel. Recunosc de asemenea ca parerile mele pot parea arogante fiindca este usor a da sfaturi de la distanta.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2011-02-09 22:29:05
         
 
  "Dar de ce dumneavoastră acolo munciți și nu furați? Pentru că munca vă este apreciata si rasplatita cuviincios. Si toate astea pentru ca sunteti bine condusi nu stapâniți nu reduși la statutul de iobagi. Ceeace imputați românilor este un ultim mod de supraviețuire și un mod de rezistență. La începutul colectivizării oamenii munceau cu sârg și ce munceau împărțeau între ei. Mai apoi niște deștepți le lăsau doar ceea ce, științific, considerau ei că ar avea nevoie. Știți care a fost geniala reacție a poporului român? Dacă ei se fac că ne plătesc noi ne vom face că muncim."
(Emanuel Cristesu)

Domnul Cristescu
Noi pe aicea muncim si nu furam nu ca nu am vrea, ca vorba ceea, nici noi nu santem mai fraieri ca romanii din tara, ci ca am ajuns la concluzia ca daca vom fi prinsi va fi vai de cozonacul nostru.
Eu nu cred ca in idustria privatizata la nivelul angajatilor se mai fura in Romania fiindca patronii astia indiferent de tara sau limba vorbita au o trasatura comuna: sunt niste caini cand te atingi de bunul lor. Unde cred eu ca se fura mult in Romania este in sectorul de stat fiindca a lua un salariu fara a face nimic, dupa parerea mea, tot furt se chiama. Si pe aicea se mai fura salarii de catre cei care lucreaza pentru stat, numarul lor este insa mult mai mic si nu afecteaza bunul mers al societatii. In legatura cu "Ei se fac ca ne platesc iar noi ne facem ca muncim" cred ca veti fi de acord cu mine ca acest cerc vicios trebuie spart undeva. Problema este modalitatea de al sparge: trebuie mai intai ca sa muncim mai bine ca ei sa ne plateasca mai bine sau trebuie ei sa ne plateasac mai bine ca noi sa muncim mai bine? Pe aici cresterile de salarii se fac din cresterile profiturior, ceeace inseamna pe cainii astia de capitalisti ca si muncitorii au muncit mai bine deci merita cateva faramituri in plus. Cand profitul scade salariile stagneaza. Ca sa nu mai vorbesc ca atunci nu se fac profituri ci pierderi muncitorii si inginerii, chiar daca pierderile nu se datoreaza lor sunt dati afara fara nici o mila.
Sunt de acord cu dumneavoastra ca lumea e nedreapta, dar, asa cum a spus Bill Gates intr-o lume nedreapta vor supravietui doar cei ce se pot adapta cel mai bine la ea. Socialismul a promis o lume mult mai echitabila si dreapta, dar din pacate principiul ca fiecare sa lucreze cat poate si sa castige cat are nevoie a dus la faliment. De ce? Fiindca natura umana cand da de un astfel de principiu e inclinata sa aiba o putere de munca din ce in ce mai mica si nevoi din ce in ce mai mari.
Sa stiti ca si noi diasporezii ne-am bucura daca ni s-ar da posibilitatea sa muncim ca in socialism pentru a putea castiga ca in capitalizm.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2011-02-09 21:56:30
         
 
  "La noi șeful statului este dominat de sindromul lupului de mare care, în civilie, se cheamă sindromul Ceaușescu: vrea să le facă și să le știe pe toate."
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2011-02-09 21:29:53

Sa le stie pe toate, ma refer la problemele de stat, sunt de acord, dar ca sa le faca el pe toate, nu.
Este prea mult pentru el si de-ar incerca sa le faca el pe toate, nu le-ar face bine si ce rost ar mai avea atunci, guvernul, parlamentul si senatul ?!

 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2011-02-09 21:39:31
         
 
  Taman ce spuneam: aveti ce aveti cu baciul si credeti ca el poate schimba totul, chiar daca restul poporului este format din cersetori, aplaudaci si visatori la cai verzi pe pereti.  
Postat de catre Marian Tudorel Lazar la data de 2011-02-09 21:36:31
         
 
  Stimate domn Cristescu, fericirea este o stare pe care inteleptii si-o induc oricand doresc si o folosesc precum un instrument. Nu are legatura cu evenimentele vietii decat pentru cei insuficient de puternic emotional. Si nu are legatura nici cu certitudinile. Si singura certitudine pe care o am este ca exist. Cred ca d-voastra aveti mult mai multe ca mine!  
Postat de catre Marian Tudorel Lazar la data de 2011-02-09 21:33:33
         
 
  Domnule MTL,

Că nu ați înțeles nimic din mesajul meu este de domeniul evidenței. Măcar pasajul de mai jos încercați să-l înțelegeți.

"La noi șeful statului este dominat de sindromul lupului de mare care, în civilie, se cheamă sindromul Ceaușescu: vrea să le facă și să le știe pe toate."

Că ați recidivat, deplasând discuția din domeniul ideilor în domeniul insultei vă va costa nivelul. Aici au dreptul să publice oameni care au simțul libertății dar și responsabilitatea acesteia. Mai exersați.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2011-02-09 21:29:53
         
 
  Domnule Corbu,
Ca aveti ceva contra popilor, va inteleg, dar cu ozeneurile ce aveti ?
Eu am filmat unul acum cativa ani, dintr-un avion, zburand de la Malmo la Amsterdam. Aproape 10 minute (!). Am dus filmuletul la mari specialisti, oameni de stiinta, si mi-au confirmat, dupa ce au vazut filmul de cateva ori, ca nu stiu ce obiect e ala, deci era un ozn. Ca pe Dumnezeu nu putem sa-l vedem si nu putem pune mana pe el, unii sunt inclinati sa spuna ca nu exista, dar cand ceva se vede si nu se stie ce e , asta nu inseamna ca nu exista.
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2011-02-09 21:26:36
         
 
  Onorate domn Cristescu, remarc in continuare ca aveti o mentalitate de turma. Nu va grabiti sa judecati ceea ce tocmai am spus! Nu spun ca sunteti oaie, doar ca ganditi ca o oaie: adica, daca nu avem un baci bun, turma moare de foame sau cade in prapastie. Nu baciul este de vina, nu partidele politice, ci tocmai aceasta mentalitate de care tocmai am vorbit. Americanii au "visul american", japonezii, ca si chinezii, au cultul muncii. Nemtii au cultul lucrului bine facut. Romanii au doar cultul marelui conducator! Adica dvs si majoritatea romanilor tot asteapta sa vina Isus Hristos sau vreun mare intelept care sa scoata caruta din mocirla. Sa o astepte mult si bine! Cand romanii vor intelege ca aportul fiecaruia conteaza, ca orice cinste si orice munca facuta cu simt de raspundere, chiar nerasplatita, aduce beneficii faptuitorului si intregii tari, atunci lucrurile vor incepe sa se miste. Pana atunci, romanii tot asteapta sa li se bage posmagi muieti in gura. Si li se baga. Altceva, dar li se baga si asta merita. Pana cand or invata sa fie fiecare serios in patratelul lui.
Sa fiti iubit!
 
Postat de catre Marian Tudorel Lazar la data de 2011-02-09 21:22:24
         
 
  Distinse MTL,

Dacă acel mediu proxim pe care l-ați invocat vă face fericit, nu vă invidiez. Sunteți oricum un om fericit și cu multe certitudini. Ave.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2011-02-09 21:15:43
         
 
  Ioane draga,
Esti total dezinformat.
Mexicanii nu sunt tiganii Americii.
Aztecii, Totecii, Maiasii, au o istorie mare si frumoasa. Am vizitat toate ruinele vechilor asezaminte, piramidele lor, observatoarele astronomice ce le-aveau cu mii de ani in urma.
Riunele lor sunt vechi, ale noastre sunt noi.
E adevarat ca ei trec granita in State pe blateanu, dar ei fac asta ca sa lucreze in State, la muncile de jos, la ferme si de-aia si sunt considerati, dar nu la modul general, o clasa inferioara, numai ca tu nu-i asocia cu tiganii din Romania, caci mexicanii astia vin sa lucreza in State si nu sa cerseasca, la fel ca si romanii nostri care lucreaza in Spania, la cules de capsuni. Ei lucreaza pentru banuti. Poti ca sa-i asociezi sau sa-i compari cu tiganii pe cei care stau cu mana intinsa asteptand sa pice ceva de la guvern. Asta da.
Acuma, de chestia cu emigratul meu in Mexico, nu-ti face probleme. In fiecare an emigrez de doua trei ori prin tarile alea tropicale fara sa-mi sugerezi tu. Si, sincer ti-o spun, ma simt minunat. Daca ai face si tu asta, sa mai schimbi putin aerul, te-ai simti mult mai bine.
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2011-02-09 21:06:48
         
 
  D-le Cristescu, am un principiu: cui imi serveste bazaconii ii servesc bazaconii. De aceea nu pot sa promit ca nu veti mai auzi de "ozn-uri, popi" si alte cele. De exemplu, a avea pretentia ca un presedinte de tara sa nu recurga la compromisuri pentru a guverna tara, mi se pare tot o bazaconie, venind din partea d-voastra. Daca mi-o spunea un adolescent sau un sarac la minte, il aprobam si treceam mai departe. Pe domnia voastra iata insa ca prefer sa va trag de maneca.
In rest, cred ca d-l Cioaca v-a aratat destul de explicit de ce gresiti in cele ce le afirmati mai sus, cu atata convingere si mandrie.
Cat priveste "coalitia" asta grozava, ce monstruozitate vedeti la copilasii astia? Mie imi vine sa rad de cate ori iese Ponta pe post. Cand i-am mai auzit si explicatia prin care ne arata de ce nu a votat opozitia pentru ridicare imunitatii lui Pasat, chiar m-a apucat mila de biata opozitie. Pai, sa ma iertati, dar si turul pantalonilor lui Basescu are mai multa personalitate decat Ponta si Antonescu la un loc.
Sa fiti iubit!
 
Postat de catre Marian Tudorel Lazar la data de 2011-02-09 21:06:37
         
 
  Dar de ce dumneavoastră acolo munciți și nu furați? Pentru că munca vă este apreciata si rasplatita cuviincios. Si toate astea pentru ca sunteti bine condusi nu stapâniți nu reduși la statutul de iobagi. Ceeace imputați românilor este un ultim mod de supraviețuire și un mod de rezistență. La începutul colectivizării oamenii munceau cu sârg și ce munceau împărțeau între ei. Mai apoi niște deștepți le lăsau doar ceea ce, științific, considerau ei că ar avea nevoie. Știți care a fost geniala reacție a poporului român? Dacă ei se fac că ne plătesc noi ne vom face că muncim.

Știți ce fac albinele când nu mai au hrană? Adică atunci când fibra lor existențială le este amenințată?

Spiritul ușor zeflemitor din răspunsul dumneavoastră, pe care sincer îl apreciez, ca formulare, are o singură hibă: este frumos ca formă și găunos în conținut. Păcat că v-ați rezumat doar la atât. Cunoașterea, distinse coleg, nu presupune numai cunoașterea personală și empirică. Însă este dreptul dumneavoastră să aveți opțiuni.

Succes.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2011-02-09 21:05:43
         
 
  Va dau mare dreptate cu toate ca treburile sunt mult mai complicate si pana sa ajung sa le inteleg va mai dure, mai ales ca de cate ori vin prin tara sunt total dezimformat de cunostintele ce le mai am pe-acolo, care imi spun ca se descurca foarte bine, chiar daca nu lucreaza sau daca lucreaza pe undeva, nu fac nimic la servici.
(Valeriu Cercel)

Draga Vali,
Unul care se descurca foarte bine, si fiind prea modest iti spune ca nu face nimic la serviciu, nu inseamna ca nu face nimic ci inseamna ca fura.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2011-02-09 20:59:05
         
 
  Domnule Corbu,
Va dau mare dreptate cu toate ca treburile sunt mult mai complicate si pana sa ajung sa le inteleg va mai dure, mai ales ca de cate ori vin prin tara sunt total dezimformat de cunostintele ce le mai am pe-acolo, care imi spun ca se descurca foarte bine, chiar daca nu lucreaza sau daca lucreaza pe undeva, nu fac nimic la servici.
Ca de-aia ma intreb mereu, daca toti nu fac mare lucru, si implicit, nu se produce mare lucru, de unde bani ?! Plus ca mai aud ca se si fura.
Daca nu se produce, de unde sa se fure ?
Voi veni in vara asta prin tara si sper sa ma lamuresc la fata locului, fara sa mai iau in seama ce spune unul si altul.
Multam !
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2011-02-09 20:54:09
         
 
  Domnilor Cercel și Cioacă,

Un foc mic se anihilează cu un incendiu.
Domnul președinte avea de răspuns unor întrebări care au tecut în planul al II-lea din cauza încendiului major provocat.

Probabil că în Mexic conducerea își vede de treabă, respectă legile și cetățenii. La noi nu se întâmplă aceasta. La noi șeful statului este dominat de sindromul lupului de mare care, în civilie, se cheamă sindromul Ceaușescu: vrea să le facă și să le știe pe toate. Pe vapor nu există separația puterilor. Într-un stat aceasta este obligatorie. Din păcate Parlamentul îl deranjează, Guvernul și l-a prins cu lănțic la buzunar, produsele școlii sunt tâmpiți, medicii nu sunt buni, românii sunt îndemnați să plece iar ca o consecință, guvernarea a devenit monstruoasă. Oamenii mor cu zile, se sinucid, nu au ce mânca, îi văd dimineața căutând prin pubele, bisericile sunt înconjurate de cohorte de cerșetori, cei care mai au puteri au devenit căpșunarii și vidanjorii lumii. Între timp o clică face averi incomensurabile, face invidioși până și pe bogătașii de generații ai lumii, inaugurează telegondole, și primește contracte de partid și de stat fabuloase.Și se menține la putere cu ajutorul unor "civili cârtiță" travestiți și implantați în partide șantajabili ori cumpărabili și care, execută misiuni nu mai reprezintă pe cei care i-au ales și pe care i-au trădat. Este această situație, plimbat cum înțeleg că sunteți, altceva decât un monstruos model sud-american. De aceea ar trebui să ne întoarcem la popor. Pentru că poporul nu mai vrea să fie stăpânit. Vrea să fie reprezentat și guvernat. Pentru că, dacă pe vremea lui Ceaușescu, poate, mulți nu știau, acum au aflat de exemplu, de la Valeriu Cercel și Dumitru Cioacă, faptul că se poate trăi și altfel. Se poate munci motivat, se poate câștiga astfel încât de două ori pe an să mergi în vacanță nu știu unde iar vara în România etc. Și, cum românii care lucrează pe afară pot face asta, adică muncesc și câștigă, e limpede până și pentru analiști a la Gâgă, că nu românii sunt de vină. Ci aceia care îi conduc. Pentru că îi conduc monstruos. Adică prost, ineficient, corupt și nu în spiritul a ceea ce s-ar putea numi o bună guvernare. Adică România este guvernată ilegitim și monstruos. De aceea o alianță care să trimită la vocea poporului, care să-și realeagă reprezentanți nu stăpânitori ori figuranți este o soluție. Democratic, această soluție nu poate fi realizată decât printr-un mare consens național. Acest consens național a luat forma unei alianțe. Care, pentru cele pe care vi le-am spus mai sus, și pentru multe altele pe care nu am timpul și nu pot să vi le spun, devine virtuoasa coaliție pentru că sper, va întrerupe "monstruoasa coaliție. Și știți de ce nu mă impacientez cu privire la adevărul spuselor mele? Pentru că ele sunt confirmate de cel mai corect și imbatabil argument: Realitatea. Insist să o contestați.

În plus, pentru domnul Cioacă: mă bucur că ați înțeles că "monstruoasa coaliție" nu a fost așa monstruoasă cum este receptată la primul nivel de înțelegere. A fost necesară pentru împlinirea misiei de construcție a unui neam. Așa și acum domnule Cioacă. Păgubosă coaliție va deveni dacă nu va avea forța și mijloacele să-și atingă scopul misiunii asumate. Adică acela de a salva o națiune de la prăbușire și dispariție și de a o face o națiune în care să se poată trăi așa cum trăiți dumneavoastră acolo. Știu, istoria nu operează cu dacă însă, ca exercițiu de iimaginație, vă garantez că în patru ani americanii ar deveni căpșunarii și vidanjorii lumii dacă v-am trimite guvernarea noastră și pe distinsul nostru președinte. Evident împreună cu nu mai puțin distinsa noastră ministrresă ori ministreasă.

Și mai adaug domnule Cioacă faptul că băncile lumii zac de bani. Iar banii sunt o marfă. Iar interesul acelora care dețin această marfă este să o vândă. Așa că, distinse coleg, dți-mi voie să vă spun că există multiple soluții de finanțare. Știți care este ponderea finanțărilor respectiv a cotei de proprietate a fondurilor suverane chinezești în America? De ce acolo merge iar noi să o respingem? Rețineți distinse coleg: istoria și anime cea religios-mitologică nu cunoaște decât o situație cu o singură soluție! Și anume când Adam a trebuit să-și aleagă nevasta. După aceea toate situațiile au presupus opțiuni.

Și, în final, distinse coleg: de ce ați plecat dumneavoastră din România? (nu vă fac procese de intenție. Este o întrebare serioasă) Ei bine tot ce făcea Ceaușescu, adică se amesteca în toate și conducea discreționar, cu mențiunea că oamenii se aflau totuși îtr-o siguranță acceptabilă și nu trăiau bine dar nu mureau de foame, face acum domnul Băsescu. Cu mențiunea că Ceaușescu nu făcea toate aceste sub masca democrației. Ei bine soluția ar fi să procedăm cu toții cum ați procedat dumneavoastră. Adică să părăsim România. Există însă unii, și sunt din ce în ce mai mulți până la a deveni "mare majoritate" care susțin că este o soluție mai puțin costisitoare. Să plece ei și să stopăm monstruoasa guvernare. Dacă aveți, și cred că aveți rude prin țară, consultați-le. Nu pun la îndoială onestitatea dumneavoastră că veți face publice opiniile lor.

Să auzim de bine și de o Românie în care românii să trăiască așa cum trăiți dumneavoastră pe acolo și să nu aibă habar cine este prewședinte și prim ministru.

Ce ziceți? Vă aștept cu noi și noi argumente!
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2011-02-09 20:36:18
         
 
  Domnul Crsitescu
Cred ca acel consilier prezidential facand o paralela intre "monstruasa coalitie" de pe timpul lui Cuza si cea infiripata impotriva lui Traian Basescu are dreptate fiindca ambele coalitii aveau un singur punc in program: doborarea guvernarii existente. Conservatorii si liberalii de pe timpul lui Cuza aveau ideologi de partid diametral opuse care faceau imposibila realizarea unei platforme politice comune. Socialisti si liberali de acum au de asemenea ideologi politice diferite care nu pot sta pe aceiasi platforma politica. Nu reformele lui Cuza au constituit motivel debarcarii sale ci, asa cum ati spus dumneavoastra lovitura lui de stat fiindca si conservatorii si liberali nu erau pentru lovituri de stat ci pentru o democratie de tip vest-europeana. De ce spun asta? Fiindca nici una dintre reformele majore ale lui Cuza nu a fost abrogata. Probabil ca partidul conservator ar fi vrut sa faca acest lucru dar partidul liberal al lui Bratianilor (care la vremea respectiva era cel mai de stanga partid politic din Prinipate lucru care i-a castigat denumirea de partidul rosu)era total de partea lui Cuza in problema reformelor facute. In afara de asta la instaurarea lui Cuza ca domnitor s-a stabilt ca aceasta solutie cu domnitor autohton este o solutie tranzitorie, solutia finala fiind acea de a se aduce un domnitor de origina straina pentru a atenua, cat de cat, balcanizmul de la conducerea statului nou format. Cuza insasi a recunoscut acest lucru pe timpul cand se afala in exil. Sa luam acum situatia actuala: cele doua partide ale actualei coalitii vor doborarea lui Boc si eventual a lui Basescu fiindca simt ca momentul e oportun, tara este nemultumita de actuala criza economica la care si guvernarea probabil ca are o vina dar nu toata vina. Spun asta fiindca sunt tari vestice si estice care au o criza economica mult mai pronuntata decat cea din Romania fara ca aceste tari sa aiba un trecut politic similar cu cel al Romaniei. Ce au comun la aceste tari este birocratia guvernamentala supradimenionata care nu poate sa fie platita, mai ales pe timp de criza, din taxele stranse de la cei care lucreaza in industria particulara. Am mai spus-o: guvernul conservator al lui David Cameron a redus salariile angajatilor statului cu 25% nu pentru ca flota britanica ar fi fost cumva vanduta sau datorita faptului ca, dintrodata, coruptia isi face de cap in Marea Britanie ci pentru ca pe timp de criza economica se reduc incasarile pe care le face statul de la cei care lucreaza in industria particulara. Eu nu-i vad pe socialisti lui Ilescu, in cazul ca acestia vor reveni la putere, reducad numarul angajatilor care lucreaza pentru stat. Ca sa revina asupra reducerii salariilor singura modalitate este sa faca rost de bani iar in conditiile actuale singurul care mai imprumuta bani la tarile care sunt pe panta cazatoare este FMI-ul nicidecum marile banci care puteau sa dea faliment dupa sutele de miliarde imprumutate Greciei daca guvernele Germanie si Frantei nu dadeau noi imprumuturi Greciei silind si FMI-ul sa contribuie cu un imprumut care este cam jumatae din cele peste patru sute de miliarde cat datoreaza Grecia. Singura posibiliatea de a revevi asupra reducerii salariilor in conditiile actuale este tiparirea de bani, fiindca guvernul e in posesia masinilor de tiparit bani, dar acest lucru va duce la o inflatie care va lovi toata populatia nu numai pe cea care lucreaza la stat.
Parerea mea ca aceasta coalitie dintre stanga si dreapta nu are alt scop decat fortarea unor alegeri anticipate care datorita crizei le va da un avantaj parlamentar pentru urmatorii patru ani, timp in care, spera ei, situatia economica isi va reveni cat de cat. Daca partidele socialist si liberal ar fi sincer interesate in rezolvarea problemelor prin trece trece Romania ar lupta pentru un guvern de uniune nationala, dar cum Romania nu este Germania care a avut ani de-a randul guvern de uniune nationala formata din conservatori si socialisti acest lucru nu este posibil. Nu stiu daca ar fi nici bine ca Romania sa aiba un guvern de uniune nationala in sensul ca in Romania un astfel de guvern ar putea deveni unul de dezuniune nationala, fiecare partid luptand din rasputeri sa-si traga spuza pe turta lui.
Vreau sa mai fac o mentiune despre termenul de "monstruasa coalitie" Cred ca acel consilier prezidential nu a citit bine istoria, inainte de razboi ea nu era numita "monstruasa coalitie" fiindca nici nu a fost monstruasa. Ea la adus in tara pe principele Carol, a respectat cu strictete democratia, alegatorii punand la putere prin vot liber cand pe liberali cand pe conservatori. Dupa opera acelei asa zise "monstroasa coalitie", lucrurile au mers in Principatele Unite mai bine nu mai rau. Nu sunt de fel convins ca prin venirea la putere a actuale "monstruase colitii" lucrurile vor merge in Romania mult mai bine fiindca o tara aflata in criza economica nu poate fi adusa la un liman mai bun numai printr-o demagogie exagerata. Faptul ca aceasta noua "monstruasa coalitie" nu a reusit sa doboare actuala guvernare dovedeste ca Poporul Roman a inceput sa se maturizeze. Daca majoritatea Romanilor ar fi impotriva actuale guvernari, aceasta guvernare ar fi cazut fiindca si in ea probabil ca sunt destui politicieni care au ceeace eu numesc "simtul sobolanilor" adica acel simt care le face pe aceste inteligente animale sa parasesca vaporul inainte de a se scufunda.
Deci eu raman la parea mea: acesta coalitie dintre stanga si dreapta ramane deocamdata "paguboasa coalitie". Numai dupa ce reuseste in ceeace si-a propus poate sa-si castige dreptul de a fi numaita "monstruasa coalitie"
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2011-02-09 19:25:51
         
 
  De ce nu emigrezi în Mexic, Cercele, dacă ești atît de entuziasmat de viața ălora?

 
Postat de catre ioan peia la data de 2011-02-09 19:20:00
         
 
  A și găsit Cercel pe cine să ne dea exemplu de comportament social.
Păi și pe aici, cînd țiganii ne vor înlocui - că doar sunt conlocuitori, nu?...și statisticienii zic că peste 30 de ani vor deveni majoritari - va fi o manelită pe aici de mama focului!
Ăia, mexicanii ce sunt?
Țiganii Americii!

 
Postat de catre ioan peia la data de 2011-02-09 19:19:03
         
 
  N-ați învățat nimic din istorie, domnu-Cristescu!
Sunteți un naiv cu acte-n regulă!
Ziceți că ați fost dezamăgit de nu'ș cîte ori, și asta numai în timpul scurtei dv. vieți - că scurte ni-s respirațiile noastre pe acest pământ - darmite privind înapoi la mileniilece ne-au precedat, în care s-a trecut cu șenilele peste toți idealiștii ridiculi ce se credeau îngeri cu forțe divine! Sunt pline cimitirele de angelici din ăștia.
Of!
O să tot faceți pe veșnicul serafic al moralității de vitrină, în timp ce nemernicii își rîd în barbă, îi doare-n fes de prestațiile dv. eticoide.

Istoria s-a scris și se va scrie cu arma-n mînă și arginții-n poznare, domnu.
Cînd aveam vîrsta de 7 ani, credeam cu strășnicie în Feții-Frumoși care îi caftesc pe zmei, dar nu puteam să nu OBSERV, cu inteligență, că treaba asta se făcea cu paloșul și buzduganul în mînă, în luptă crîncenă, din zori și pînă-n seară, nu cu predicatori zemoși care încercau să mă facă să pricep, mai tîrziu, și anume prin alte cărți, că cinstea și dreptatea, și binele și etc, se obțin cu vorba bună, cu discursul meșteșugit etc. Citeam și zîmbeam a rîde, cu atît mai mult, cu cît, privind în jurl meu, realitatea era crîncen diferită: javra om călca peste javra mai mică om, fără nici un scrupul. Comuniștii n-au venit din săpații extraterestre: erau nemernicii care respirau același aer cu cei pe care i-au decimat. Asta, ca să dau un exemplu mai familiar.
De atunci, nu mai am nici un respect pentru jivina bipedă care se pretinde o ființă, vai, morală. Nu. Hiena om trebui silită să știe de frică, altfel viesparul în care trăim devine nelocuibil.
Poftim, la Românica!
Dar așa e și-n lumea mare:
Jandarii mondiali cum își mențin autoritatea pe glob? Cu plișcociul la ochi!
Dar brontozaurii financiari? Cu poznarele doldora.

Asta, în ansamblu.

Că, în amămunt, adică la nivel individual, din 10 indivizi, 9 sunt ticăloși nativi, mai mult sau mai puțini manifești. Și veniți dv. să faceți vocalize etice!
Cred că se prăpădesc de rîs cei cărora doriți să le dați lecții de bună purtare. La muntele de ipocrizie și ticăloșie abia strunită din lumea asta, discursul dv. este un comic pufulete de păpădie, dus de vînt, să-și arunce sămânța neputincioasă în buruienișul demenței sociale.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2011-02-09 19:16:16
         
 
  Domnule Corbu,
Cat de patimasi si aprinsi suntem noi romanii cand e vorba de guvern, de presedinte, de primul ministru si in general de cei de la conducerea tarii !
Numai ce am venit din vacanta, din Mexico, acum vreo luna si intrebandu-i pe mexicani de presedintele lor, sau care e prim ministru, am constatat ca aia nici macar nu aveau habar ca au guvern in tara aia in care traiau si fusesera si nascuti. Erau preocupati cu lucru ce-l faceau, de familiile lor, iar cand se adunau seara , nici pomeneala sa discute despre guvernanti sau politica. dandau dupa o chitara in jurul unei sticle de tequila.
Poate nu ma credeti, dar inainte de revelion, anul trecut, ca noi mergem in sud de doua ori pe iarna si vara mergem in Europa, am fost in Panama. Si ca sa vad care e pulsul acelei mici natiuni hispanice, am cumparat cel mai mare cotidian al lor. Despre politica nu am gasit articole decat vreo doua , si despre aia externa si nu a lor, pe prima pagina, pe a doua, cateva stiri locale, dar erau douasprezece pagini (12) la rand, in care se comenta cu lux de amanunte, cu o groaza de interviuri luate personalitatilor de-acolo de la ei, cu poze si alte chestii, despre marele festival de conga, care se apropia. Apoi, mai erau cateva pagini de sport.
Cam asta fac alte natii !
Simple as that !
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2011-02-09 18:59:32
         
 
  Nu mi-e frică. Dacă mi-ar fi fost n-aș scris. Nu sunt vulnerabil.

Dar nu vreau să-mi fie rușine. Domnul Cercel, indiferent de opinia lui, indiferent de opinia dumneavoastră a scris înainte de revelion, exact același cuvânt pe care l-ați scris și dumneavoastră. În plus dumneavoastră ați dus discuția într-o zonă prea joasă atacând persoane. Domnul Cercel a fost snctionat prin reducerea nivelului pentru o luna. Nici dumneavoastră nu sunteți mai presus de lege. Eu însumi, dacă, să presupunem, poate, după un pahar în plus, aș încălca regulamentul a doua zi, când aș realiza încălcarea, ori la sesizarea cuiva, mi-aș reduce nivelul.

Vedeți dumneavoastră, am exultat de bucurie când a fost ales Constantinescu. Mi-am mobilizat un coleg și am fost și la Cotroceni. Era o speranță. Și acum îmi amintesc, mă aflam pe serpetine, depășisem Sinaia, când am auzit la radio cum întrebat de ce l-a numit consilier pe fiul doamnei Petre, a răspuns, încălcând principuiile pentru care fusese ales: "am suficient sprijin politic să-mi permiat să fac asta" Pentru mine a fost sfârșitul. Și-a pierdut toată credibilitatea. Președintele Băsescu m-a păcălit în primul mandat. L-am votat. L-am scos de la inimă când a rugat ziariștii să nu mai scrie espre "jurnaliștii răpiți" că după ce va rezolva situația va ieși și va spune desptre ce a fost vorba. Am fost ca fraierul la demonstrația de la Universitate. Eram lângă ziaristul Zară și alții! După care domnul președinte a ieșit și a a spus cu cinism că a secretizat dosarul pentru 50 de ani. Atunci am înțeles că este din aceeași stirpe de oameni fără cuvânt. Au urmat apoi tot șirul de ziceri și contraziceri. De aici pornește răul. Unii, ca și dumneavoastră, se cred mai presus de lege. Iar eu nu vreau să compromit acest site pentru nimeni. Nici chiar pentru mine. Așa că, o lună, dacă mai scrieți aici, textele vă vor fi citite înainte de a fi validate.

Mai cunosc eu un lider de partid care a preluat el probleme ale românilor și le-a compromis pe toate.

Nu vedeți calibrul celor care contraatacă? Păi ei speculează orice vulnerabilitate. Iar limbajul domniei voastre, că vă place ori nu, reprezintă o astfel de vulnerabilitate. Și cum vă spuneam, miza topicului este prea mare pentru a fi adusă discuția într-un limbaj oarecare de mahala.

Să auzim de bine.

PS Am uitat să menționez intervenția la obiect a sersficului sonetist Cristian Vasiliu. Căruia de asemenea îi mulțumesc. Însă, poate, spre surpinderea unora, le mulțumesc și celorlalți care au fost și sunt împotrivă. Pentru că valoarea unei dei este ori poate fi dată și de forțele care încearcă să o combată iar subțirimea sau nulitatea argumentelor nu fac altceva decât să o valideze. Adică să-i augmenteze forța. De aceea domnilor, cu toată sinceritatea VĂ MULȚUMESC. V-ați dat toată silința dar asta este. Atât ați putut. Mai încercați. Vă aștept. Presimt că domnul MTL, cu siguranță va ieși iar la "atac" Îl rog să nu mai vină cu bazaconii gen ozn, popi, etc.

En garde monsieurs!
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2011-02-09 17:42:21
         
 
  Am încălcat pe dracu, dom Corbu!
În realitate vă e frică de pațakinele portocalii, care au făcut cuib aici, și acu s-au reunit într-un atac direct împotriva libertății de expresie. Pregătește Pakionțu, cu liftele lui, o Lege a Presei, pe care o încadrează la capitolul "Vulnerabilități". O să închidă gura la toți, și-atunci o să fiți mulțumit: va fi o ECO Tăcere de toată frumusețea!
Da, vă e frică, vă tremură fundul de frică, asta e.
Mie mi se feștelește de golanii ăștia, nu au ce să-mi facă, da' poate că matale ești vulnerabil, nasol?
Fiecare pasăre piere pe graiul ei!
N-ai decît să mă banezi cît ai chef, mă doare-n papuci!
Și așa pierdeam prea mult timp pe aici, ca să mă iau în clonț cu lichelele.
Am conștiința împăcată că stau să-mi văd de ale mele. Îți pasez matale reponsabilitățile mele.
Să fii sănătos!



 
Postat de catre ioan peia la data de 2011-02-09 16:34:31
         
 
  Domnule Peia,

V-am prevenit că dacă vă pierdeți firea și încălcați regulamentul vă veți pierde nivelul. Nu ați vrut să țineți seama de aceasta.

Pentru utilizarea unui cuvânt neeco domnul Cercel a avut nivelul scăzut o lună.

Pentru încălcarea regulamentului, ecsintescu a fost de asemenea sancționat deși, după cum chiar domnia voastră ați afirmat, cu plan subțire l-ați făcut să încalce regulamentul.

Dacă ați încălcat regulamentu din furie ori dacă ați căzut în capcana celor care v-au adus în starea de a încălca regulamentul, este responsabilitatea dumneavoastră.

Știu, veți zice, sunteți de acord cu opiniile exprimate în topic și vă împărtășesc aceste opinii. Însă prefer să rămân singur decât să tolerez încălcarea regulamentului și să-i discriminez pe alții. Dacă noi înșine nu ne respectăm propriile principii nu putem pretinde altora să le respecte.

Așadar, pentru o lună veți avea nivelul scăzut. Asta nu înseamnă că nu veți mai putea publica ci înseamnă că textele dumneavoastră vor fi validate de către un editor.

Miza este prea mare pentru a accepta ca ea să fie compromisă din motive procedural formale. Din fericire, toți cei care au exprimat opinii în contra fondului problemei ridicate în topicul de mai sus nu au adus argumente valide. Ci diversiuni, argumentum ad hominem, deturnarea atenției, impresii ori opțiuni personale, sau argumente paralele cu subiectul. Ca atare nu-mi fac probleme. Și știți de ce? Pentru că sunt oameni inteligenți și realizează insuficiența, ineficiența și lipsa de eficacitate a argumentelor. Dacă ar fi fost prezentate corect, argumentele dumneavoastră s-ar fi susținut. Anarhismul poate fi acceptat doar ca exercițiu filosofic. Atât. Mulțumesc Ameliei Cojocaru care a fost la înălțime, ca mod de abordare și argumentare. Mulțumesc și domnului profesor Mihail Buricea pentru susținere și, mai ales, îi mulțumesc pentru faptul că a înțeles mesajul meu și nu a mai continuat cu susținerea în maniera proprie domniei sale. Care l-ar fi făcut o victimă sigură și facilă a combatanților diferența de calibru polemic fiind evidentă.

Așadar, domnilor, vă respect toate opiniile însă textul de mai sus vi le respinge cu vârf și îndesat. Și sunteți conștienți de subțirimea ori nulitatea argumentelor. Vă aștept, pe cei care sunteți capabili, la o dispută serioasă, cu argumente. Voi ignora argumente infantile de tipul nu are dreptate că a fost repetent, nu are dreptate pentru că a avut oreion când era mic. Eminescu dă clase multor academicieni, doctori, etc. Dacă ne uităm în situația școlară a acestuia....
Prin urmare nu contează cât de lung ai părul (tocul în varianta udresciană!) important e cât și cum gândești. În plus să nu te întrebi ce este cineva ci să te întrebi ce devine: crește stă sau dă înapoi! (reținut dintr-un clasic)

În fine, mulți au cântat prohodul Europeii. Degeaba. Europeea este vie, nu se teme, și nu este o creație factice. În plus tema abordată este de mare actualitate. Numărul intervențiilor și forțele care au intervenit o dovedesc!

În sfârșit, la arme ....polemice, domnilor prtendenți la a combate textul de mai sus.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2011-02-09 14:41:53
         
 
  Ei aș, spune-i lui Peruș, că ăla absoarbe orice neghiobie!
Ești mata țăran cum sunt eu eschimoș!
Geografia nu modelează, musai, caracterul.
el mult, îl localizează, dacă există.
Matale ai pus patine la opinci!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2011-02-09 14:21:34
         
 
  Să înlăturăm confuzia și să precizăm diferența: matale ai adoptat voios comportamentul țigănesc, eu încerc să-mi păstrez esența stirpei țărănești din care mă trag și-ți spun franc că n-ai cum să te tragi cu mine de șireturi pentru că mă port desculț.

Toate scălîmbăielile cu recuzita pseudopolitică sînt marfă expirată culeasă de pe tarabele din piața Matache.

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2011-02-09 14:02:29
         
 
  Ce mă dixtrezi, nea Floare de Lotus, om mani padme hum!
Faci MIȘTO de paroprietarul saitului, că-i dă cu eco/bazaconia literară, da' matale ești mai steril ca un spital intrat în carantină!
Și, of course, nu te oripilează ideea de tîlhărie guvernamentală - păi de ce? căz doar din lăbuța lor îți papi grăunța! - ci faptul că folosesc eu un cuvînt prohibit în salonu' lu mata dă dezinf(r)ecție antelectuală!
Pupa-v-aș tălpili voastre dă helitiști cu simbrie dă lă Stanbulă ăsta Chior, care vă pune să faceți flotări morale pă parale!
Antelectualii lu pește, care au sfîrșit în haznaua băsistă! Alde Pleșu, Liiceanu, Patapievici, Cărtărescu - care mișculau, pe vremea lu Cesușescu, prin spatele lu Iliescu - dizidenți de trei parale!
M-am lămurit definitiv cam cum e cu treaba moraliștilor de fațadă: au făcut trotuarul istoriei cu pretenții de subrete școlite!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2011-02-09 13:39:36
         
 
  "Mișto, măi tîlharilor!"

Și zici că nu te-ai născut la ușa cortului? E și ăsta un mod de sedentaritate, să locuiești în jargonul deocheat al tuciuriilor.

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2011-02-09 11:48:04
         
 
  Bine, măi Grămăticule, ești vighilent!
MĂ mir că nu ai observat că mi-a rămas niște silabe-ntre dinți: anumea alea care te trimiteau pe tine undeva.
Tu ce dracu faci, doar supervizezi acțiunile gheriliștilor tăi?
Ești doar băgător de seamă?
Bagă și tu ceva bombițe de-ale tale p-acilea, că doar nu te plătesc oamenii ăia de pomană.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2011-02-09 11:41:03
         
 
  "portocalii" cu 3 i. 2 din radacina, unul din tulpina. politia ortografica, sergent adjunct Grigore Ureche.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2011-02-09 11:33:28
         
 
  Bine măi, nea Cato Atanase, cu principii sănătoase,
De cîte ori te văd defilînd pe-aici, îmi imaginez un ins marțial care a-nghițit un băț cu noduri și-și expune alura ampozantă, îmbrăcat în armură medievală și cu un mănunchi de fascii pe umăr.
Mă mir că nu te-au angajat ăștia la televizia oranj a lu Culcereasa, care-l pupă-n bucă pe Pachionț de cîte ori i se ridică ăstuia vreo idée-ncrucișată. Erai bun: țineai spiciuri moralizatoare nației căzută-n brînci și îi făceai didactic cu deștetul ăl mijlociu.
Ești atît de insipid, cu aforismele tale scorțoase, că semeni cu un popă zelos, de provincie, care, atunci cînd prinde babele-n biserică, le ia la bruftuluit că au încălcat canoanele.
Ar fi interesant de aflat, totuși, cum te plătesc potocalii ăia pentru munca de partid desfășurată în tot locul…
Mai exact, cretinii tăi, care au început să calce pe cadavre, numai să pară justițiari. Cu dujjjjmani, desigur, că, mai nou, s-au făcut că le scapă printre deștete Păsatu lor, ca și finuțu Falcă, dealtfel, și ieri au luat cu japca o femeie nevinovată, al cărei bărbat a trecut în lumea drepților cînd a aflat de asta.
Niște nemernici de lavabou sunteți, nimic altceva.
Statul despotic al lui Băsescu, mafioții care și-au umflat buzunarele cu mangoți și în loc să se bage pe ei înșiși la pîrnaie, MAI ÎNTÎI, îi ridică pe găinarii din vămi, care le făceau concurență: ăia, cu bicicletele; ai lor, cu Tirurile. Apropo: am auzit că, de curînd, au dat cocalarii tăi băsiști o hotărîre cum că Tirurile să nu mai fie controlate.
Mișto, măi tîlharilor!
Du-te, Atanasiule, să-ți iei leafa de gargaragiu, din contrabanda cu țigări, făcută cu Tirurile portocalii, că o meriți!

PS: Da, mă nene, eu am băieri la inimă.
Tu ai circuite integrate, legate cu liță!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2011-02-09 11:25:14
         
 
  "Băierile inimii mi-s în pericol de dislocare…"

E de înțeles, invectiva e oarecum terapeutică. În România, birfa garnisită cu sudalme, pe site-uri sau în locuri publice, este unicul tratament agreat. Deschizi gura cum te deschizi la șliț și te mai ușurezi.

La unii însă feed-back-ul e pozitiv și bășica se umflă gata să plesnească. Inima nu, că n-are decît rărunchi.

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2011-02-09 09:35:29
         
 
  Boier Cercel,
Eu cred ca varul Iliescu a brodit-o bine numindu-i rromi, fiindca de-a lungul timpului romanii si minoritatea asiatica venita pe meleagurile noastre cu sute de ani in urma s-au cunoscut atat de adanc incat orice diferente de aspect fizic au disparut. Eu insumi care sunt blond am o sora care in tinerele ei era o tiganca atat de frumoasa (par carliontat si negru, fetisoara maslinie cu gropite in obrajori, trup de trestie indiana) incat toti flacai romani din comuna erau morti dupa ea. Parintii mei cand voiau sa o necajeasca ii spuneau ca au luat-o pe un ciur de malai de la o satra. Deci singura deosebire dintre romani si rromi este cea de limbaj si imbracaminte, genetic suntem tot o apa si un pamant. De asta au avut grije boierii nostri, boier Cercel, care au luptat noapte de noapte de-a lungul multor generatii impotriva discriminarii rasiale. Numai cateva exemple din istoria moderna: boierul Alecsandri, boierul Kogalniceanu si printul Ferdinand care pentru a invata cum se poate intregi Romania, s-a intregit in tinerele sale cu multe tiganci.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2011-02-09 03:29:57
         
 
  Gata, m-am plicitsit!
Vă las în durerea voastră!
Care cu Băsescu, care cu aia mă-sii!
Banați-mă, fredonați-mă, dar pa și pusi, deocamdată.
Am pierdut prea multă vreme p-acilea.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2011-02-09 01:32:57
         
 
  Cerceluș,
Bea-ți anafura de culcare, magistre de talpa-gîștii, și nu mai muri de grija mea: că, dupe cum știi, țigani-s nomazi. Ori, nu eu, ci voi, gea la cărare, v-ați cărăbănit cu ciricliu', tranca-tranca! și tingirele-n spinare, nu eu.
Eu am rămas pe aici, sedentar, ca strămoșii mei sarmato-scito-vandalo-ostrogoto-humo-slavo-daco-geți, da' în nici un caz indieni de tarapana, ca halde matale!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2011-02-09 01:30:39
         
 
  Neică Atanase,
Știu că mă urăști și asta mă bucură!

Dar, în altă ordine de idei, chiar crezi că nu pricep cum stați cu strategiile astea?
Voi aveți două variante de joc, în orice loc, inclusiv aici:
1. Să se stingă lumina, făcîndu-se liniște deplină, astfel încît voi să nu mai aveți de lucru.
2. Cînd totuși, se agită atmosfera, să interveniți în grup și împotriva celui mai țîfnos, care v-a ginit tehnica, să desfășurați o activitate de defăimare dirijată. În haită.
Asta, dacă nu reușiși să-l îmblînziți, încercând să-l gîdilai pe la momițe.
S-a încercat și metoda asta. Eșec!

Am verifiact ipoteza și s-a confirmat sută la sută!
M-am, retras cca. o lună, deteminându-l pe Mr.Corbu să-mi reducă nivelul, pentru ca voi să verificați și să vedeți că, gata! liniștea e certă.
Și era o linișteee... mamă, mamă, mai ceva ca-n cimitirul Eternitatea!

Da' cînd revenii, iooteee că apăărură toți gealații în păr, pe care-i bănuiam și de activism politic sau, mai rău, de a ofițerași de presă acoperiți. Și de pe aici, și de pe dincolo.
Doar matale tăceai chitic - ceea ce și am spus la un moment dat: mai e unu care se ascunde bine, întreabă pe cei care au urmărit tărășenia. Măi să fie, mi-am zis, nu se poa’. Și cînd erma mai în nesiguranță, hop! maataleee! În timpul ăsta, ai stat și ai clocit, și ai apărut cu ditamai informarea... luuungă cît o zi de post, tipicară, analitică, ce mai... treabă de meseriaș! De ce ai făcut asta? Doar ac să dai în proprietar. Și d-aia, dar….

Am stat, deseori și m-am gîndit: măi frate, eu polemizez, deseori, în joacă, cu mr. Corbu, (bineînțeles că nu s eprinde, dar pt mine e o performanță: l-am păcălit taaaaare, de tot, pe tilică frînaru, îl păcălesc și pe mr. Corbu decîte ori am chef!), dar ce interes are omul ăsta - ATANASIU - de e pornit împotriva lui, a proprietarului, cu o ură ucigașă - oricine poate să vadă asta.
Două variante mi-am zis că sunt:
1. Au avut ceva de împărți înainte, n-ama habar, și ăsta, ATANASIU, ține să-i plătească niște polițe.
2. Ori insul are obiectiv precis, de sabotare a saitului. Din care motive? Ei…
Varianta 3, care era posibilă, adică matale să nu le ai pe toate că te-a pocnit paranoia drept în moalele capului, de atîta mers pe rotile, cășunîndu-ți pe cineva, așa, din senin, varianta asta, zic, m-am hotărît s-o las ca ultimă accepție.

Bun.
Păi cel mai simplu e să încerc varianta doi, mi-am zis, urmînd ca, dacă nu se dovedește reală, să rămână varianta 1. - urma să mă informez mai aproape dacă aveți ceva de împărțit.

Dacă nu, te pasam definitv, nene, la ultima posibilitate. (Bine, acum că mi-am format clar convingerile, am avut surpriza să aflu că toate variantele sunt valabile, en gross!)

Anșa.
Ei, ce puteam să fac?
Să încerc o lovitură de grup, adică să împușc toși iepurașii dintr-o lovitură! Grup în acre să pcici și mata. (Îți place jucăreala este? Simt cum îți furnică organul de plăcere perversă!)
Și-au picat, uite-așa, ca la popice!
V-am dovedit, mînca-vaș! De ce?
1. Dacă adun toate coeficentele voastre de inteligență, ticăie IQ-umetru', din lipsă de cifre!
2. Sunteți niște propagandiști de doi bani, în frunte cu ofițerașul acoperit, Florian, și secondat de titirezul croncănitor, Peruș!
Ăștia doi mănîncă banii lu Băsecu pe direct, cum ar veni.
Voi ceștilalți, o faceți: unii din convingere, alții pt că sunteți interesați ca Pachionțu să nu pice de la putere.

Matale ești:
1. Vîndut.
2. Ranchiunos pînă la autointoxicație.
3. Și, pardon! un pic sărit după fix.

Altcum, - complet alături cu subiectul – țin să-ți spun că nu ai nici un pic de snagă în scriere, nenea Atanase: ești imobil ca o moluscă rămasă pe uscat. Te citesc doar broaștele țestoase. Astea nu se plictisesc că au timp destul.

E, acu du-te de-ți ia somnifericu și fă nănicu!

Salve!

Băierile inimii mi-s în pericol de dislocare…

 
Postat de catre ioan peia la data de 2011-02-09 01:20:57
         
 
  Nene Mitica, l-ai suparat foarte rau pe Ioan Peia si cred ca din cauza ca informatiile ajung mai greu in California ca in Ontario. Ai pronuntat cuvantul "rromi" care acum nu se mai foloseste im tara noastra draga. Datorita confuziei ce se produce intre "rrom" si "Romania" toata Europa crezand ca suntem toti, tigani, s-a hotarat sa se revina la vechea lor denumire, din'nainte de a fi botezati rromi,
tot aia de tigani. Ion Iliescu le-a schimbat numele ca si el e cam tuciuriu, atunci, dupa marea revolutie, fiind confuz si ca sa nu-i mai confunde cu "animale" si "golani" i-a botezat rromi. Numa' ca azi, guvernul nostru care este foarte nationalist, a hotarat șchimbarea modificarii facute de Iliescu.
Sa nu mai faci asa ceva !
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2011-02-09 01:10:00
         
 
  Nu te supăra prea tare, știindu-ți soiul ticălos, te-am lăsat mereu în plata domnului. Ai aceleași obiceiuri nemernice de a-ți da cu presupusul cu privire la viața altora ca și cel cu care te-ai porcăit luni de zile pe-aici.

Suferi de incontinență verbală. Chiar și aici, cred că jumătate din cele spuse, cît mai lăbărțat, sub textul de mai sus, îți aparțin. Și ai credința că tot ce iese din tine este literatură și nu, cum se vede și din avion, spîrcîială spurcată. Viitură imundă.

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2011-02-09 00:26:59
         
 
  A intrat frica-n voi, nu mai aveți mult, miroase a sfîrșit de domnie, pațakinelor!
De-aia roiți p-aici, că v-au trimis la făcut gargară, prin oricare cm pătrat de țară!


 
Postat de catre ioan peia la data de 2011-02-09 00:22:45
         
 
  Ciotcă!
O gașcă de securiști sau turnători, asta sunteți!
În cel mai bun caz, niște farisei.
Răspăndiți peste tot, ca o molimă fără leac.

Clovn ești tu, Atanase: crede-mă că, între noi doi, tu ești cel mai apropiat, ca model, de ceea ce spui.
Îți mai lipsește un cartof vopsit, prins de nas.

Probabil că și de-aia ești becher!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2011-02-08 23:57:54
         
 
  Peia, totdeauna, m-am purtat cu tine cu mănuși. Nu ale politeții, ci de protecție. Să nu mă murdăresc.

În rest, poți să te destrăbălezi cît vrei dacă ăsta-i idealul tău. Și-al cui te încurajează.

Știi că se caută alt cabotin pe post clovn?

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2011-02-08 23:52:26
         
 
  Măi tataie Cioacă,
Era să spun eu cine e țigan, uitîndu-mă la moaca matale de spoitingiri!
Da, vorba aia: țigan nu e el, e tas-o și mă-sa!
Care au "halit"... jimblă cînd l-au conceput!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2011-02-08 23:31:48
         
 
  Musiu Atanasiule,
Dom'le, e posibil să-ți mai amintești, dar dacă nu, îți reamintesc eu.
Cîndva, pe Agonia, am îndrăznit să iau cam în tărbacă eseurile matale scorțoase. Nu m-apuc, doamne ferește, să spun că-s goale de conținut, că-s scrise alături cu drumul. Din tot ce am citit, reușind să rezist eroic pe baricadele plictiselii, am văzut că, totuși, au o construcție îndelung gîndită, posedă suficientă imformație și, în general, are față de lucru bine făcut.
Dar, ceea ce m-a deranjat - că parcă aș avea un pic dreptul ăsta - a fost, și este, caracterul apodictic al textulului, morga de Jupiter Dixitus, strîrnind un sentiment manufacturier, sec și sacadat. Parcă este strunjit otova și dat la raboteză, cu o îndîrjire mută, de fabricant de buldozere artizanale.
Pe scurt: nu au pic de viață-n ele, dom'le! Parcă sculptate de către un extraterestru pe o piatră funerară, șparlită de la capul unui mort celebru! Nu cred că sunt doi-trei inși care au rezistat să citească mai mult de două eseuri din alea, și au mai încercat, după, să-și permită eroismul energetic de a mai mesteca vreun rînd din altele. Produc indigestii absolut intratabile.

Ei, nu mai știu ce-am spuspe vremea aia, dar ai fost așa de ofensat încît, dacă ai fi putut, mi-ai fi zburat creierii cu crosa de la hochei. De atunci, îmi porți o rîcă abia-abia reținută.
Te-ai fi dat la mine, dar parcă nu.
A intervenit, apoi, un moment, cînd, în aparență, eram de aceeași parte a baricadei, în conflictul - separat, desigur, deși lumea avea impresia că ne susținem reciproc - cu deraiatul ecsintescu. Aveai războiul matale, îl purtai singur, cu entuziasmul sportiv și grosier al aruncătorului cu ciocanul. Iar dacă, totuși, mă acceptați prin preajmă, era pt că nu vă duceau curelele să purtați o amărîtă de polemică singur. Uneori, aveați niște contrareplici, de toată carghioșenia, încît mi se făcea mie jenă de amatorimul lor.
Mă uitam cum fornăiai, domle, pe nas, ca pegasul cu zăbală de sîrmă ghimpată, și încercai să te vîri în ăla, cu patine, cu tot, vreai să-l iei și matale la mișto, da' nexam, nu le aveai, și nu le ai pe terenul ăsta, ești tern și plat, ca o suprafață de patinoar fără clienți. Nu mai zic de catrenele de-a dreptul stupide pe care le scremeai pe aici, acuzîndu-i, culmea! pe alții că nu știu să le producă așa, ca matale.
În fine, mi-am văzut de treabă.

Dar a venit un alt moment, și-s convins că pe ăsta nu l-ai uitat, căci ești ca o bandă de magnetofon, impregnată dens cu pigmenți de Verde de Paris! Te derulezi și arunci în spațiu cercuri volatile de cianuri.
În fine, a fost un moment cînd m-ai șucărit așa de tare cu haikuurile alea, pe care le consideri cine știe ce brînză lirică universlă, încît am făcut o mică bășcălie de aceste mici strănuturi de papagali subdezvoltați, de la mama dracului, de pe fundul lacului!
Oau! A fost urgie cataleptică! M-ai mitraliat, mesiu Atanase, cu o ură diabolizantă.
În regulă, mi-am zis, omul își apără pasiunile, dar chiar așa?
Ei, și de-atunci, tot îți scrîșnește nisipul urii între dinți!

Acuș, nu mai răbdași, - senioria voastr㠖 cel care este, vaaai, așa scîrbit de arena asta îmbîcsită de tot felul de “frustrați patenți, precum cu, eleganța-vă binecunoscută, m-ați calificat, evitînd, desigur, să cădeți în “mocirla” limbajului meu mizerabil (!!!),

Stimate domn și ce-oi mai fi,
Nu ți se pare, totuși, ridicol să vii, ca atîția alții, să-mi dai mie lecții de bună purtare și să-mi spui că sunt un “propagandist, agitator, comisar în haină de piele și pistol la brîu”, în timp ce matale nu ești decît un complice mînjit al acestei mafii de la putere? A, dar matale ești un propagandist care nu umblă-n haine de piele și cu pistolul la brîu...
Nu.
ELL LLLUPTĂ CU ARME CURATE: FARISEISMUL AMBALAT ÎN ȚIPLĂ LUCITOARE! MORALITATE – OH! Minima moralia! – CUMPĂRATĂ CU BĂNUȚII MURDARI AI TABIETURILOR ANTELECTUALE DE CABINET LINIȘTIT!
ELLL, DOMNUL BURGHEZ DE RIT NOU, CARE STĂ ȘI STUDIAZĂ ÎN BUNGALOWUL SĂU ETERAT, FERIT DE INDISCREȚIA MUJICIMII INCULTE, EFECTUL RAZELOR GAMMA ASUPRA OAMENILOR SUUUPPPPȚIRI, DIN SPECIA HOMO ELITENSIS!

În realitate, eternul personaj vîndut, care sprijină decimarea morală și chiar fizică a milioane de oameni, indiferent din ce timp și loc, pentru că, hai s-o spunem p-a dreaptă: ÎL DOARE-N CUR de ceilalți oameni, care au avut mai puține șanse native sau contextuale de a deveni ceea ce, vai, ilustrissimile lor persoane sunt.

EI SUNT ELITELE!
ELITELE, FALITELE!

Am un dispreț teribil, monșer, pentru sacrosancți ca domniile voastre, supppțirrri aristocrați ai spiritului oh, – în fapt niște lași care ar face în pantaloni, pe ei, dacă s-ar întîlni față-n față cu mujicii disprețuiți de Egolatriile Lor, Elitele Enterocolitele lu pește!


"Colcăie și mișună sînt vorbe foarte labile, pe mine mă duce gîndul mai curînd la viermuială și fojgăială. E și asta viața, dar... (Atanasiu)

Vierme ești tu, măi Atanasiule, educatule pe rotile! Cînd te-am făcut eu vierme?
Fojgăi-ți-ar în dinți!
Așa, ca să știi că eu nu rămân dator.

 
Postat de catre ioan peia la data de 2011-02-08 23:29:00
         
 
  Colcăie și mișună sînt vorbe foarte labile, pe mine mă duce gîndul mai curînd la viermuială și fojgăială. E și asta viața, dar...

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2011-02-08 22:31:25
         
 
  Domnul Atanasiu
Site-ul Europeea desi poate ca este cel mai mic, este si cel mai divers. Aici puteti gasi de la soltati neinstruiti( subsemnatul) pana la generali (domnul general Zegrean) de la ateii cei mai infocati (tovarasul Peia) pana la sufletele cele mai credincioase (MTL), aici puteti gasi sculptori(Valeriu Cercel), olari (Sorin Olariu), aici puteti gasi judecatori si traducatori (nu neaparat de poezie) aici puteti gasi dulai si hengheri, aici puteti gasi tot ce va pofteste inima. Si dumneavoastra sa parasiti acest site care colcaie de viata?!
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2011-02-08 22:15:33
         
 
  Înțeleg, deci într-acolo ne mînă "idealurile": Țigănia pe de-a rîndul. Să știm măcar cu cine defilăm.

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2011-02-08 21:59:58
         
 
  "Spectacolul cel mai încîntător (și mai edificator) este să vezi cum "idealurile" domnului Corbu sînt terfelite de mizerabilul limbaj al lui Peia."
(CTA)

Domnul Atansiu
Iar sunteti nedrept atacand pe cel mai reprezentativ poet rrom de pe Europeea.
Limbajul poetic al tovarasului Peia nu e mizerabil ci reprezentativ pentru aceasta minoritate atacata de toti.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2011-02-08 21:50:07
         
 
  Ioane,
mergi la linkul asta si citeste ceva sa ti se faca si mai mare greata.

http://www.miscarea.net/cercel.html
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2011-02-08 21:46:03
         
 
  Spectacolul cel mai încîntător (și mai edificator) este să vezi cum "idealurile" domnului Corbu sînt terfelite de mizerabilul limbaj al lui Peia. Dacă primul, activist reciclat, știe să le macheze în scorțosul limbaj pseudoacademic, cel din urmă ne arată din ce speță provine primul: activistul cu munci de răspundere, propagandistul, agitatorul, comisarul haină de piele și pistol la brîu. Și dăi discursuri despre democrația ghioagei.

Mi se pare caraghios să mai amintești în această mocirlă vreun argument "politic" cînd se vede cu ochiul liber că e doar porția de răfuială zilnică a unor frustrați patenți.

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2011-02-08 21:39:29
         
 
  Adevărul adevărat nu-l deține nici unul de pe această pagină, fiecare face parte din găști doferite, dar pătimaș, fără să ofere nici o soluție, ca dl Peia nici că mi s-a întâmplat sa întâlnesc!
Fraților lăsați-l în pace că o să-l aveți pe conștiință!
 
Postat de catre Mihail Buricea la data de 2011-02-08 21:38:57
         
 
  Din punctul meu de vedere, consider ca discutia este incheiata si nu vad nimic nou de adaugat.
O seara buna!
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2011-02-08 21:33:29
         
 
  Domnule Peia, ia hai sa ne vedem de literatura. Ce spuneti? Sa lasam politica politicienilor. Pentru ca daca aveti curiozitatea sa imi deschideti pagina personala, cu exceptia articolului cu titlul "Băsescu mă plictiseste cu pretentiile lui", niciun text de-al meu nu este propagandistic. Pentru ca nu ma pricep sa scriu astfel de texte.
E drept ca mai comentez sub acestea, dar nici sa comentez nu doriti sa ma lasati?
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2011-02-08 21:29:02
         
 
  "Ei bine, află, că pe DEMASCATORI ca tine, tata v-ar fi “halit” cu fulgi, cu tot, v-ar fi atîrnat în cinghel și v-ar fi scopit cu briceagul."
(tovarasul Ioan Peia)
Tovarase Ioan Peia
Nu stiam ca taticul dumneavoastra a fost si agricultor si pro;etar in acelasi timp. Al meu a fost plugar toata viata lui. Imi cer scuze ca pentru nestiinta mea care a produs incurcatura: taticul dumneavoastra manca painica chiar din cotele domniei sale. Daca imi spuneti ca a fost si chiabur il voi respecta si mai tare fiindca tata aa fost numai plugar milocas. Totusi nu pot sa-mi explic daca genele taticului dumneavoastra au fost de taran, de unde aceste gene proletare in dumneavoastra? De unde atituderea proletara, de unde incrancenarea impotriva dusmanului de clasa. Ati fost cumva infiat?

p.s.
Mie mi-au dat bursa si comunistii, bursa in intelesul dumneavoastra fiindca, asa cu ar fi trebuit sa intelegeti din spusele mele, eu nu o consideram bursa ci darea inapoi a unei mici parti din ce jefuiau de la tatal meu prin cotele obligatorii.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2011-02-08 21:26:24
         
 
  Voi vă considerați elite, mă?!
Vai de curu vostru!
Elite falite, aia sunteți!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2011-02-08 21:19:51
         
 
  Florică,
Prezența voastră, a găștii de manipulanți, pe aici, are efecte de natură reflexivă: îmi provoacă vomă.
De-aia scuip!
Civilizația aia la care faci tu aluzie, în mod ipocrit, nu poate să reziste șocului fiziologic pe care-l induceți voi, cu moralitatea voastră de curve ordinare.

Ăia care se lasă îndoctrinați de către voi nu-s oameni inteligenți, ci mecanisme neurovegetative.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2011-02-08 21:18:33
         
 
  Domnule Peia, e o chestie pe care am invatat-o inca din scoala generala. "Istoria ii retine mai cu seama pe invingatori". Nu stiu insa nicio maxima cu repetenti. E drept ca cei din urma vor fi cei dintai, dar asta numai in lumea de apoi, nu?
Pentru ca si mie imi plac invingatorii. Este firesc sa ne placa elitele. Este omenesc si productiv.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2011-02-08 21:15:42
         
 
  Domnule Peia, nu e frumos sa scuipati. Mai vedeti pe cineva care sa scuipe? Asa ati invatat acasa?
Eu incercam sa va scot din situatia penibila in care singur ati intrat si sa atrag discutia in topicul propus de domnul Cristescu.
Studentii de azi nu pot fi indoctrinati pentru ca sunt persoane libere si inteligente.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2011-02-08 21:07:23
         
 
  Floriane, ziaristul lu pește afumat,
Nu mai am nici o treabă cu Antonescu, am a-i reproșa un lucru, de care e posibil să nu fie vinovat, dar nu-mi pasă: ești în grup, răspunzi solidar...
Însă tare mi-e teamă că "repetentul" ăla nu te pune nici la deștul lui ăl mic! E ura miiică a pigmeului șiii mai mic, care nu poate, nici în vis, să se pună în același talger cu cel pe care-l incriminează.
Da', ce să faci și tu?
Mănînci un codru de pîine de pe urma ăstei meserii murdare.
Hai, latră cu tata, ia de la Băsescu!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2011-02-08 21:04:17
         
 
  Parcă erai la îndoctrinarea portocaliilor ăia mici, măi Floriane.
Sau ți-ai luat gîndul?
Ai primit, între timp, noi instrucțiuni?

Scuip!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2011-02-08 20:58:29
         
 
  Cei care intradevar mi-au dat o bursa gratuita au fost nemtii din fosta Republica Federala a Germaniei pentru a-mi face doctoratul.

Tata nu a platit nici un ban, tovarase Peia, nu a dat nici un fel de cote obligatorii catre stat ca taticul dumneavoastra sa haleasca o paine luata ieftin in timp ce descarca la vagoane.

Musiu Cioacă,
Începi să ne iei de fraieri, taică?
Cînți la trombonul cu trei muștuce, ca iubitul Pachionț al lu matale?
Spui, cu o nonșalanță mai mult decît dezarmantă.

”Tovrase Peia, lectia asta o stiu pe de rost fiindca am ascultat-o in nenumarate sedinte in care mai demascam pe cate un fugit.”

“fiindca eu i-am infierat dupa ce au plecat asa cum au facut cu mine si cei care au venit dupa mine.”

Bun, și?
Vrei să strecori scuza oribilă, că ai “de-mas-cat” și mata, acolo, ce! pentru că, după aia, te-au demascat și alții pe mata? Adică, ai practicat un fel de lanț al ticăloșiei? Ai o scuză că ai fost o șulfă ordinară, ca să nu zic altfel?
Dom-le, nu mă mai surprinde de mulr tupeul oranj, dar ca să-mi vii aci și să-mi vinzi o așa porcărie, cu fruntea senină, apăi nu mai faci în fața ochilor mei nici cît o gîză!

“Cei care intradevar mi-au dat o bursa gratuita au fost nemtii din fosta Republica Federala a Germaniei pentru a-mi face doctoratul.”

Da de ce nu ai luat mata bursă în România, tovarășu DEMASCATOR Cioacă, pentru că, spre ex., în grupa mea de 22 de inși, 12 aveau. De obicei, nu luau un astfel de stimulent puturoșii și chiulangii. Sau mata ăi fi fost persecutat de către comuniști, vai domnule DEMASCATOR! Dipăe care, drept recompensă că îi trădași pe comuniștii ăia nenorociți, te sponsorizară capitaliștii ăia generoși!!
Of, cu cine vei fi crezînd că vorbești, nene?

“Tata nu a platit nici un ban, tovarase Peia, nu a dat nici un fel de cote obligatorii catre stat ca taticul dumneavoastra sa haleasca o paine luata ieftin in timp ce descarca la vagoane.”

Ce spui, bre, că, aici, cîtă gramatică și română știi mata, nu am priceput prea bine…!
Adică ce zici? Că tata a “halit” pîine din cotele plătite de tătîne’tu??!
Băi nea Mitică Gulie, mă fac deocamdată că nu observ termenul absolut jignitor pe care i-l atribui tatălui meu, anume acela că a ”halit” pîine, ca și cum ar fi fost un calic care aștepta milă de la nu’ș ce mînă largă, dar vreau să-ți doresc să ajungi TU să mănînci pîinea acră a tatălui meu și a mea, atunci cînd veneau nemernicii DEMASCATORI, ca tine, să ne ia și ultimul bob din arie – că nu mai ajungeam acasă decît cu o poală de semințe măturate de pe jos. Ei bine, află, că pe DEMASCATORI ca tine, tata v-ar fi “halit” cu fulgi, cu tot, v-ar fi atîrnat în cinghel și v-ar fi scopit cu briceagul.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2011-02-08 20:57:24
         
 
  "Sunt premise parlamentare ca, pana la 25 martie, Traian Basescu sa fie suspendat" spune profesorul Voiculescu zambind catre cei 322, dar mai cu seama triplului repetent. Chiar asa, oare il va trece clasa?
Va rog frumos sa observati ca, intr-un dispret total fata de Constitutia Romaniei, Voiculescu vorbeste despre suspendarea presedintelui fara sa invoce niciun motiv real sau macar imaginar care sa intre in prevederile constitutionale cu privire la procedura de suspendare.
Asa i s-a ridicat lui, o idee, lui si Aliantei GRIVCO pe care o finanteaza, sa suspende presedintele daca ar obtine o majoritate parlamentara. Tataie, trezeste-te! Nu mai suntem in comunism, iar securitatea nu mai este ce a fost. Se numeste SRI si este in slujba Statului Roman. Noroc cu prietenul tau, Vantu, ca ne-a sfatuit sa ne intarim Statul.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2011-02-08 20:53:16
         
 
  Haideti sa revenim la topic. Iata ce stire mi-a sarit in ochi:
Voiculescu, parintele USL, a tinut sa-i felicite pe liderii PSD si PNL ca au receptat semnalul pe care el l-a dat la sfarsitul anului trecut pentru unificarea opozitiei. "...este o realizare exceptionala. In decembrie am propus acel termen, 31 ianuarie, pentru a semnala urgenta unificarii Opozitiei. A fost un semnal receptat responsabil de liderii PNL si PSD pe care ii felicit pentru maturitate si inteligenta"
Cand v-am spus ca liderul de drept si singurul intelectual al USL este profesorul Voiculescu nu m-ati crezut.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2011-02-08 20:41:24
         
 
  "Cînd eram mic copil și am plecat, odată, cu plugușorul, noaptea - că așa se umbla pe la noi - la întoarcere acasă am fost înconjurat de o haită de cîini.
Azi, am același sentiment!"
(tovarasul Ioan Peia)

Tovarese Peia
Si eu cand am fost mic am fost zgariat de o baita de cotoi. Dar daca va uitati in dosarul meu de la securitate veti vedea, din decloratiile cotoilor, ca nu am fost complet nevinovat fiindca nu a fost unul care sa nu declare ca nu l-am tras in mod deliberat si repetat de coada.
Si dumneavoastra care incercati sa mulgeti zilnic dulaii sa pretindeti ca acestia sa va linga pe nasuc?!
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2011-02-08 20:34:53
         
 
  Tovarase Peia, pe mine unul m-ati induiosat. Chestia cu plugusorul mi-a rupt sufletul, desi eram tentat sa va taxez pentru cainii comunitari. pai nu facea bine Basescu cand ii aduna de pe strazi? Credeti ca micutii de astazi nu mai colinda seara cu plugusorul? Nici nu mai stiu ce sa scriu in raportul informativ din aceasta seara. Or sa spuna ca n-am fost la datorie, la naiba. Radule, n-mi dai si mie sa copiez dintr-al tau?  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2011-02-08 20:23:41
         
 
  Iar povestea asta pe care încercați voi s-o perpeliți prin sare și piper, doar-doar oți păcăli pe cineva, securiștilor, e răsuflată din start!
Păi dacă eram eu cine ziceți că am fost, ăștia de pe aici, ciracii voștri loco, ce țin absolut totul sub control, nu v-ar fi informat pînă acuma?
Ehe, știați și cîți dinți am în gură.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2011-02-08 20:21:46
         
 
  "Mda, încercați să fii credibil, tovarașe ÎNFIERATOR DE ȘEDINȚE PCR - mai trăiesc ăia pe care i-ați pus la indigo sau au murit în pușcăriile comuniste?"
(tovarasul Ioan Peia)

nu numai ca traiesc dar si infloresc, chiar aici langa mine in Silicon Valley. fiindca eu i-am infierat dupa ce au plecat asa cum au facut cu mine si cei care au venit dupa mine.
dar ce va spun eu toate aceste lucruri dumneavoastra care aveti la dispozitie toate dosarele?!
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2011-02-08 20:21:20
         
 
  Cînd eram mic copil și am plecat, odată, cu plugușorul, noaptea - că așa se umbla pe la noi - la întoarcere acasă am fost înconjurat de o haită de cîini.
Azi, am același sentiment!
Postat de catre ioan peia la data de 2011-02-08 20:02:15

Ioane draga,
Tu ai nevoie de asistenta.
Ca umbli si-acum cu plugusorul, te credem,
si ca auzi caini latrand, prin Giurgiu, deasemeni, dar nu te speria. Asa se manifesta virusul asta de la bibilica.
I-ati o vacanta ca poate-ti trece.

 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2011-02-08 20:17:53
         
 
  Mda, încercați să fii credibil, tovarașe ÎNFIERATOR DE ȘEDINȚE PCR - mai trăiesc ăia pe care i-ați pus la indigo sau au murit în pușcăriile comuniste? - dar nu ați avut nimic de zis la o întrabare super evidentă, pe care o cunoaște toată România - că Băsescua fost COMUNIST,(lucru spus cu gurița lui) INFORMATOR ȘI, IMPLICIT, OFIȚER ACOPERIT DIE.
La cea de-a doua chestiune nici nu vă gîndiți să aveți opinie, căci dintr-un astfeld e cont negru vă plătește pachionțul, ca să-l apărați.
Cred că vă imaginați cam cum vă miruesc în particular, securiști ordinari!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2011-02-08 20:13:55
         
 
  DATE PRELUATE DE LA http://www.220.ro/video-news/Afla-Adevarul-Despre-Averea-Lui-Traian-Basescu/2eHKFMbvX8/
(tovarsul Ioan Peia)

si cine altul putea sa dea http-ului dumneavoastra
aceste date compromitatoare despre seful statului, daca dumneavostra, seful arhivelor ziceti ca nu ati facut-o?
Tovarase Peia, tovarese Peia!...
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2011-02-08 20:06:36
         
 
  Cînd eram mic copil și am plecat, odată, cu plugușorul, noaptea - că așa se umbla pe la noi - la întoarcere acasă am fost înconjurat de o haită de cîini.
Azi, am același sentiment!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2011-02-08 20:02:15
         
 
  DATE PRELUATE DE LA http://www.220.ro/video-news/Afla-Adevarul-Despre-Averea-Lui-Traian-Basescu/2eHKFMbvX8/

AVEREA LUI BĂSESCU:

TRAIAN BĂSESCU ȘI-A SEMNAT SINGUR REPARTIȚIA PENTRU VILA DIN ȘTEFAN MIHĂILEANU:
PROFIT 1.200.000 euro.
A DAT BANI PORPRIEI SALE FIRME “TRYTON COMPANY” DIN BUGETUL MINISTERULUI:
PROFIT 600.000 euro
DIN AFACERI IMOBILIARE ILEGALE ÎȘI CUMPĂRĂ O O VILĂ PE CARE O DONEAZĂ IOANEI BĂSESCU ȘI UN MERCEDES DE LUX.
PROFIT 300.000 euro
AFACEREA CU VILA DIN COMUNA CORBEANCA; CASA A FOST VÎNDUTĂ IOANEI BĂSESCU DE CĂTRE PATRONUL FIRMEI EUROCONSTRUCT
PROFIT 320.000 euro
I-A FACILITAT LUI PUIU POPOVICIU PRELUAREA TERENULUI DE LA UNIVERSITATEA AGRONOMICĂ ȘI TRANSFORMAREA LUI ÎN BĂNEASA SHOPPING CENTER DIN BANI PUBLICI (180.000.000 euro)
PROFIT 844.000 euro
L-A AJUTAT PE COSTICĂ COSTANDA SĂ PRIMEASCĂ GRATUIT 6000 MP ÎN PARCUL BORDEI ȘI DOUĂ HECTARE DE TEREN ÎN SATUL FRANCEZ
TUN IMOBILIAR 65.000.000 euro
FARTELE LUI TRAIAN BĂSESCU A PRELUAT GRATUIT DE LA ACADEMIA DE ȘTIINȚE AGRICOLE O LIVADĂ DE PIERSICI DE 30 DE HA DIN CONSTANȚA, CARE DEVINE ASTFEL TEREN PENTRU CONSTRUCȚII.
TUN IMOBILIAR 60.000.000 euro
TRAIAN BĂSESCU ȘI-A SUSȚINUT FRATELE ÎN AFACERI CU ARMAMENT ȘI ÎN AFACEREA FREGATELOR
PROFIT 65.000.000 euro
(Ups! Se pare că a fost informat de către ambasadorul Americii, Mark Gitenștein, că este invitat mumos la Washington, deocamdată ca martor, în procesul unui traficant de arme, Victot Bout.)


SUPER/AFACERA FLOTA, ALE CĂREI DOCUMENTE INCRIMININANTE, CU LUX DE AMĂNUNTE, AM APUCAT SĂ LE VĂD PE NET, DAR NU AM AVUT INSPIRAȚIA SĂ LE COPIEZ ȘI AU DISPĂRUT, ÎNTRE TIMP, RADIATE DE CĂTRE SLUGILE SECURISTE ALE PACHIONȚULUI.

 
Postat de catre ioan peia la data de 2011-02-08 20:00:51
         
 
  "Distinsi colegi, imi cer scuze in mod public. De ce? Pentru ca eu l-am starnit si intretinut pe mister Peia in ultima perioada si l-am adus in starea de placa stricata. Acu, daca are careva o solutie, o ascult. Daca nu, propun o sedinta comuna de rugaciuni. Eventual si post sever"
(MTL)

Domnul MTL,
Propunerile dumneavoastra, desi bine intentionate, sa stiti ca nu vor duce la nici un fel de rezultate benefice. Eu, desi eram in postul mare, zarindul pe tovarasul Peia au simtit o urgenta sexuala atat de mare, incat Domnul plictisit de rugaciunile mele mi-a zis sa-l las in pace, fiindca nici El nu are nici o putere. Daca nu se afla in apropiere babuta care sa-mi arate calea cea adevarata, cred ca ma spurcam la marele poet.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2011-02-08 19:53:35
         
 
  Ați făcut horă călugărească, gașca!
Închideți-o, să nu faceți atac doamne fere!

 
Postat de catre ioan peia la data de 2011-02-08 19:33:36
         
 
  "Domnul Peia este arhiva vie a mentalitatii bolsevice si imi serveste drept exemplu pentru studentii la jurnalism care vin sa faca practica la noi in televiziune."

Cpt. de securitate, Florică!
Văd că deja ați selectat noi plutoane de îndoctrinare securistă. Normal. Cine poate fi păcălit cu brașoave de-ale voastre, decît ăia cu mintea necoaptă.
Pe mine, măi securiști împuțiți, nu mă păcăliți și nu mă veți păcăli în veci. Mirosiți de la o poștă a tîrîturi umane, care trăiesc din manipularea minților colective. Am studiat problema, știu cît de infami și diabolici sunteți. Știu că ați învățat de la staliniști cum să deviați o evidență și să o transformați în teren de manevră pentru voi. Puteți să modelați la școala voastră de partid portocalie-mafiotă oricîți propagandiști doriți, veți sfîrși ca și ăia care se credeau eterni: Lenin, Stalin, Dej, Ceaușescu. Drăghici și Nikolski sunt tăticii voștri, nemerniclor, pe ei îi studiați și îi puneți în practică. Vi se pare că ați pus gheara pe noi definitiv? Au mai fost și alții la fel de siguri.
De!

 
Postat de catre ioan peia la data de 2011-02-08 19:30:55
         
 
  Distinsi colegi, imi cer scuze in mod public. De ce? Pentru ca eu l-am starnit si intretinut pe mister Peia in ultima perioada si l-am adus in starea de placa stricata. Acu, daca are careva o solutie, o ascult. Daca nu, propun o sedinta comuna de rugaciuni. Eventual si post sever.  
Postat de catre Marian Tudorel Lazar la data de 2011-02-08 19:30:36
         
 
  vrei să spui dacă nu ne mai înjură :)  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2011-02-08 19:27:42
         
 
  Vali, Radule,
Ar fi cea mai mare nenorocire daca s-ar intampla ceva nefericit cu nivelul tovarasului Peia, fiindca un organ fara organ nu mai arata a organ. Cum va vad asa de sensibil l-ar ruga pe tovarasul Peia sa-mi adreseze mie toate insultele invectivele si injuraturile de care este in stare promitand ca niciodata nu voi apela la domnul Corbu sa-mi faca dreptate, fiindca un magar care se respecta nu apeleaza niciodata la un pasaroi pentru a i se face dreptate, indiferent cat de sef este acel pasaroi.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2011-02-08 19:25:22
         
 
  Radule draga, un banc foarte vechi im trecu prin cap :
Cica, in kneset, cum Izraelul era bagat pana in gat in datorii, fiecare venea cu o idee , cu o solutie, pana cand vine unul cu cea genoala :
le declaram razboi americanilor, ne batem cu ei, ei castiga, ne ocupa, si apoi sunt obligati sa ne plateasca toate datoriile.
la care unul, ca si mine, pesimist, intreaba.
sa daca ii batem ?!

Asa si io vin acum :
Si daca Peia nu se va supara si nu va mai injura?! Ha ! Ce ne facem ?
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2011-02-08 19:21:15
         
 
  Tovarășe înfierator de ședințe PCR, Cioacă,
În locul matale aș băga capul în pămînt, nu aș scurtcircuita atenția prin glumițe de gîgă comunist! Pe cine crezi că-nșeli?
Se pare că toți ăștia care ați tulit-o pe dincolo, cam tot asta ați făcut. Pentru că nu oricine putea să plece cînd avea chef. Ați plecat cu voie de la stăpînire, ca să vă faceți meseria de turnători, de ofițeri acoperiți DIE.
Se vede clar, după comportamentul vostru de haită și de dezinformatori profesioniști. Cînd vreți să defăimați, vă strîngeți ciotcă și mușcați din și de toate părțile, ca gonacii vînatul.
Comuniști sadea - securiști prin naștere (înlocuiți cu adjectivul negativ absolut, blîndele mele caracterizări) pe care, dacă aș avea o putere supraomenească, i-aș strînge la un loc, i-aș jupui și le-aș da sare!

 
Postat de catre ioan peia la data de 2011-02-08 19:15:47
         
 
  domnule Cercel, interpelarea dumitale, adresată un pic mai jos distinsului coleg și proprietar Corbu, îmi pare genială.

iată de ce:

în caz că distinsul nostru coleg Peia va fi avertizat (chiar și cu părintească blîndețe) pentru insultă, calomnie, limbaj noneco, sau alte năzbîtii la fel de nefondate, domnia sa se va inflama și mai tare, asta e cert.

și aprig la mînie cum îl știm, de data asta va trece cu Panzerul peste regulament, indiferent de consecințe.

caz în care domnul Corbu (deși cu mare părere de rău) va fi obligat de Sfîntul Regulament să-i anuleze biletul de voie, să zicem pentru 3-4 săptămîni, timp în care europeea va cădea în sondaje, iar noi, chibiții, ne vom plictisi cumplit.

în plus, eu, nea Genu, dumneata, MTL, CTA, Andrei Florian, precum și toți ceilalți de teapa noastră (iscoade, solii, sentinele, răcane, subofițeri de interceptare, ofițeri radiogoniometrie, medici militari, bucătari, colonei, generali de divizie sau generali de brigadă mai mult sau mai puțin acoperiți, sau încă nedescoperiți) nu vom mai avea ce scrie în rapoarte, nemaiputînd astfel încasa solda cuvenită pentru luna februarie, anul curent.

caz în care, cu ocazia sărbătorilor de 1 și 8 martie nu vom mai putea face dragelor, frumoaselor, suavelor noastre soții, cadouri pe măsura dragostei ce le-o purtăm.

în consecință, ele vor divorța, și mai rău de-atît, vor solicita pensie alimentară, pe care, evident, mai curînd sau mai tîrziu, o vor obține, băgîndu-ne și mai tare în datorii la bănci, urmate de evacuarea din locuință, și executarea silită.

ocazie cu care, noi (îndurerați, flămînzi și goi) ne vom muta pe-o bancă în Cișmigiu și, la lumina Lunii, vom scrie poezele cu adevărat autentice și mai ales nemuritoare, propulsînd europeea, din nou, în topurile naționale și, de ce nu, internaționale.

Q.E.D.

...
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2011-02-08 19:08:17
         
 
  "Nea Mitica, nu va faceti sange rau de pomana."
(Andrei Florian)

Domnul Florian
Insultele tovarasului Peia nu numai ca nu imi fac sange rau dar au si un efect curativ in sensul ca atunci cand ma apuca dorul de patria muma recitescu una sau doua dintre ele si, minunea-minunilor, ma simt imediat lecuit. Raspunsul meu la ele a fost, este si va fi si in viitor identic cu raspunsul unui peste prajit la o nada proaspata. Deci astept ca tovarasul Peia sa ma serveasca zilnic cu o portie proaspata de injuratiri sau insulte care pentru mine sunt un fel de Viagra fiindca cum le citesc cum imi creste nivelul. Singura conditie, sa fie originale fiindca altfel il acuz de plagiat.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2011-02-08 19:04:50
         
 
  .. Pentru ca, recunosc, mintile voastre tinere si curate nu pot concepe ca a existat vreodata asa ceva  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2011-02-08 18:48:25
         
 
  Nea Mitica, nu va faceti sange rau de pomana. Domnul Peia este arhiva vie a mentalitatii bolsevice si imi serveste drept exemplu pentru studentii la jurnalism care vin sa faca practica la noi in televiziune. Prima data nu m-au crezut ca mai exista posesori de mentalitate de activist bolsevic. Hai sa va dau un exemplu, le-am spus studentilor, si i-am invitat sa urmareasca discursul domnului Peia. Este adevarat si imi cer scuze ca l-am adus pe domnul Peia in stare sa scoata din memorie discursul specific tovarisilor activisti de cooperativa agricola de productie.
Nu va temeti, le-am spus, sunt pe cale de disparitie. Oamenii inteligenti, intelectualii generatiei de astazi, au gustat fructul sanatos al libertatii si nu se vor mai intoarce in haznaua ideologica a comunismului.
Iata, le-am spus, daca nu reusiti sa scrieti un articol despre comunisti, puteti sa ii invitati pe acestia sa vi-l scrie. Pentru ca, recunosc, imaginatia mintilor voastre tinere si curate nu pot concepe ca a existat vreodata asa ceva.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2011-02-08 18:43:07
         
 
  Domnule profesor,
Eu v-am mai spus ca pe acest site mai vin si altii sa citeasca, din afara, si care, deasemeni, sunt profesori pe la universitatile astea ce le-avem noi pe-aici prin Toronto.
Arata rau, zau asa !
I-am rugat sa devina membri si dansii, ai acestui site, dar m-au tratat cu refuz caci nu s-ar simtica profesori, sa li se spuna "băi cutare" sau "băi acesta" caci pe-aici altfel se vorbeste iar respectul este respect indiferent de functie sau pregatirea ce o ai. Remarcati si lipsa doamnei profesoare Tea Nicolescu sau a doamnei Veronica Pavel, care tot pe-aici se afla si dansele, si care evita sa ia parte la asemenea discutii.
Ca se mai face cate-o gluma, mai piperata sau mai putin, intelegem, dar in majoritatea cazurilor acestea nu sunt glume si sunt de-a dreptul jigniri si insulte.
Multam pentru raspunsul ce mi l-ati dat si pentru intelegere.
Cu apreciere,
Valeriu Cercel
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2011-02-08 18:27:33
         
 
  "A FOST SAU NU BĂSESCU TĂU COMUNIST ȘI SECURIST?"
(tovarsul Ioan Peia)

Tovarse Peia,
De ce ne puneti aceasta intrebare intrebare, noua, securisti de rand, cand dumneavoastra in calitatea pe care ati avut-o de sef peste arhivele securitatii stiti mai bine daca varul Traian a fost sau nu a fost?!
Ca altfel cum reuseati sa demascati cu o pricepere de specialist securisti de talia lui Florian, Cercel, Stefanescu, Genuneanu, etc.?
Campania dumneavostra de demascare nu ma surprinde ci din contra ma face sa va admir taria de caracter fiindca un securist adevarat cum sunteti dumneavoastra nu tradeaza niciodata cauza asa cum au facut leprele securiste care am fost noi.

 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2011-02-08 18:15:45
         
 
  Distinse Domnule Cercel,

Îmi cereți prea mult. Acum mă aflu cu mașina într-un service și am ceva timp la dispoziție. Și am primit și o veste bună așa că sunt un pic mai relaxat.

Dacă aș sta numai de site aș muri de foame. Cum vă spuneam Europeea este pentru mine un fel de Violon d'Ingres! Probabil, ca și domnia voastră și ca și mulți alții avem sarcini și probleme de rezolvat care sunt prioritare. Eu nu am timp să fac psihoterapie ori educație directă pe site. Încerc, prin exemplul meu peronal, prin pilde și intervenții să mențin un echilibru pe site în condițiile respectării DREPTULUI LA LIBERĂ EXPRIMARE limitat doar de intezicerea cuvintelor vulgare și atacul la persoană. Că există useri care se tolerează și se gratulează reciproc, asta este. Eu am spus ca aceia care sunt lezați să nu procedeze la fel cu aceia care i-au lezat și să-mi sesizeze încălcarea regulamentului. Cum la acest topic nimeni nu mi-a semnalat nimic, până la domnia voastră, care în fapt îmi faceți un subtil și nemeritat proces de intenție, nu am intervenit decât pe fond. Membrii Europeea sunt suficient de inteligenți să discearnă.

Din pacate, când armele vorbesc, muzele tac.

Iar noi, tot din păcate, suntem atrași ori împinși fără voia noastră, într-un mare război româno-român de către niște minți diabolice. Nu știu dacă priviți la televiziune dar Hallywood-ul ar trebui să fie invidios pe spectacolul mediatic pe care ni-l oferă mascații sub bagheta regizorală a....

Dacă la prima tentativă ori la prima încălcare a legii în vamă se intervenea, și nu se stimula încălcarea legii și colectarea de bani pentru partid - probabil pe vremea când îngerul Blaga era șef de vamă cu siguranță legea era lege- așadar dacă se intervenea ferm de la început și se dădea un exemplu intransigent nu se ajungea aici.

Îmi aduc aminte cum, cu plan subțire, distinsul coleg Peia l-a adus pe ecsintescu în situația de a încălca regulamentul site-ului. Fapt pentru care ecsintescu a și fost sancționat. I-am reproșat atunci domnului Peia o cotă de răspundere morală: Mă întreb acum, statul nu are o astfel de răspundere morală?
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2011-02-08 17:47:36
         
 
  Nene Cioaca,
ca sa-ti revii, mergi mai jos ca dai de Roxana si maestu Salam, care te vor reconforta cu o melodie trasnet, din folclorul nou, romanesc.
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2011-02-08 17:41:56
         
 
  "Spre deosebire de mata, eu nu am înghițit o boabă de marxism-leninism, deși îmi propusesem mai acum ceva vreme să studiez în amănunt doctrina lor, ca să văd, în fine, cine dracu ne-a adus în halul de a ajunge niște biete slugi omenești."
(tovarosul Ioan Peia)

Sa stiti ca nu mai cred o iota din ce spuneti fiindca toate comentariile dumneavostra put a manie proletara, a lupta de clasa si a teorie marxist-leninista.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2011-02-08 17:11:24
         
 
  Domnule Corbu,
Vorbind de eco-literatura, literati, intelectuali....
in cele 136 de comuri din subsolul articolului postat de dumneavoastra, s-au folosit 17164 de cuvinte, de cei de mai sus mentionati de mine.
Dintre toate comurile, pline de insulte, jigniri, ofense si injuraturi, am remarcat ca cei mai eco nu au fost intelectualii, oamenii de litere, ci au fost de fapt oamenii simpli, din popor, romani sadea.
Ma refer la Roxana si cunoscutul maestru international, Salam.
Cam asa se vede de aici.
Cu stima,
Valeriu Cercel

 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2011-02-08 16:07:07
         
 
  Peia, nu te mai amagi ca esti vreun soi de martir! Esti doar o friptura deranjanta doar in masura in care iti mai raman firimituri de carne intre dinti si nu ai scobitori la dispozitie. Dar se descurca omul pana la urma: ori un bat de chibrit, ori o aschie de lemn, ori o scuipi pur si simplu si incepi sa mesteci alta bucata.  
Postat de catre Marian Tudorel Lazar la data de 2011-02-08 14:02:45
         
 
  Andrei, Franta, Rusia si Germania sunt mana in mana doar in masura in care au interesul sa-si delimiteze teritoriile "de vanatoare". Problema ar fi ca eu nu vad piata romaneasca invadata nici de marfuri rusesti, nici frantuzesti si nici nemtesti.
Cat priveste internationala socialista si piata neagra, este un subiect demn de studiat mai amanuntit. Totusi eu cred ca a cam trecut vremea entuziastilor animati de idealuri de orice fel. Acum singurul ideal ramas este dominatia economica, in stransa legatura cu controlul pietei de capital.
 
Postat de catre Marian Tudorel Lazar la data de 2011-02-08 13:59:37
         
 
  Fie în comuna primitivă, fie în sclavagism, fie în feudalism, în oligarhism, monarhism, capitalism sau alte isme sociale, statutul jigodiei umane este veșnic același: îl interesează numai burdihanul lui, starea lui de satisfacție personală, renumele lui, decorațiile lui etc. și nu va ezita să calce pe orice principii, ca să se autosatisfacă.
Iar eu le voi sta veșnic, de-a curmezișul, în gît, acestor ipocriți impostori ai speciei umane!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2011-02-08 13:52:37
         
 
  Deci, o să-ți pun întrebarea asta Florică, pînă o să amețești:

A FOST BĂSESCU COMUNIST ȘI SECURIST au ba?
Tu ești sluga lui au ba?

 
Postat de catre ioan peia la data de 2011-02-08 13:29:14
         
 
  Tovarășe capitalist Cioacă,
Spre deosebire de mata, eu nu am înghițit o boabă de marxism-leninism, deși îmi propusesem mai acum ceva vreme să studiez în amănunt doctrina lor, ca să văd, în fine, cine dracu ne-a adus în halul de a ajunge niște biete slugi omenești.
Mi-a fost imposibil, mai ales cînd am citit cîteva idioțenii de-a lui Lenin (am aproape toate volumele lui, inclusiv Capitalul lu Bărbosu ăla).
Se pare, însă, că mata, după cum declari ("Eu sunt toba de carte, pana si la marxism am avut zece.") ai avut apetențe deosebite pentru a asimila doctrina comunistă. Mai ales că "lectia asta" o știai "pe de rost fiindca" ai "ascultat-o in nenumarate sedinte in care mai" ...DEMASCAI... "pe cate un fugit."

Mișto! Deci ai fost un fel de lichea comunistă, parșivă și profitoare, înfieratoare a ședințelor de partid, în timp ce tatăl meu trudea, pe nimica toată, în lagărul comunist, ca să ai matale cu ce să te-ndopi, iar cînd nu ai mai fost mulțumit de poziție.
Iar cînd nu ți-a mai convenit, ai zbughit-o la bine, și-acu ne dai lecții de dășteptăciune și morală!!

Știi cu ce vorbă se tratează cinicii de felul lu matale pe la noi?
Cu HUO!



 
Postat de catre ioan peia la data de 2011-02-08 13:27:39
         
 
  Domnule Peia, nu cred ca ati devenit aparatorul nomenclaturistilor regimului criminal asa cum nu cred ca aveti proasta inspiratie sa ma atacati in acest plan. Daca aveti rabdarea sa recititi ceea ce scriam in 2008 in articolul "Micimanii" veti descoperi ca opinia mea nu este o opinie conturata conjunctural asa precum le profilati pe ale dumneavostra functie de ochiul stapanului. http://www.europeea.ro/atelierliterar/index.php?afiseaza_articol=27643  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2011-02-08 13:23:36
         
 
  Unde lucrați voi, măi "muncitorilor" cu ziua și permanența?
La cooperativa Ochiu și Timpanu?
Securiștilor!
Ați cîștigat lupta cu partidu lu Iliescu - alți șnapani de pe vremuri - și acu vă dați salvatorii României.
Lichelelor!

 
Postat de catre ioan peia la data de 2011-02-08 13:14:20
         
 
  Si gata, ma pregatesc sa plec la munca, pentru ca sunt un om responsabil si stiu ca din impozitele platite si de mine sunt hraniti pensionarii de lux ai nomenclaturii regimului criminal comunist. Reconcilierea despre care vorbea domnul Cristescu sta in puterea mea de a-i hrani si pe acestia.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2011-02-08 13:07:20
         
 
  MTL, hai sa nu fim naivi. Franta, Germania si Rusia sunt mana in mana si sunt principalii actori ai pietei din Romania si din proximitatea ei. Intrarea Romaniei in spatiul Schengen oricum ar fi atras dupa sine curatarea graniteleor, ceea ce face Basescu acum si fara permisiunea Frantei. De ce doreste internationala socialista sa controleze piata neagra? pentru ca este structurata piramidal si este dependenta de banii negri. Simplu, nu?  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2011-02-08 13:03:06
         
 
  Ca sa revenim la topicul postarii, pe scurt, viata politica a Romaniei s-a polarizat si s-a lipezit, in acelasi timp. Avem de-a face cu alianta nomenclaturistilor comunisti ai vechilor structuri de securitate impotriva vointei exprimate liber de populatia cu drept de vot a Romaniei. Romania a apucat in mod liber drumul civilatiei occidentale.
Drum bun, Romania!
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2011-02-08 12:54:48
         
 
  Andrei, dupa cate stiu eu, tigarile netimbrate proveneau mai ales din mama Rusia. Sau astea or fi circuland in zona mea si de-asta cred asa. Dar sa afirmi ca francezii nu numai ca stiau, dar si profitau de pe urma acestei economii subterane, mi se pare putin exagerat. Doar daca tu nu ai ceva informatii de care eu nu am habar. Cat priveste intarzierea intrarii in spatiul Schengen, nu cred ca este un mecanism care sa functioneze atat de simplu. Si cred ca are alte motivatii principale, chiar daca si coruptia poate constitui un impediment major. Dar incearca sa te pui in locul marilor puteri ce conduc UE. Oricat de cinstiti si performanti ar fi vamesii romani, tu ti-ai permite sa lasi paza curtii tale pe mana fratelui mai mic si mai sarac? Mie nu mi-ar conveni. Asa ca "presimt" eu o reforma a sistemului vamal care va cere cu stringenta asistenta, logistica si umana, din partea "fratilor" mai mari. Dar este doar o simpla parere.  
Postat de catre Marian Tudorel Lazar la data de 2011-02-08 12:48:00
         
 
  "Paler ne-a dus pe toti in sapa de lemn, adica o tara intreaga. A fost un dobitoc si nici nu a avut decenta sa recunoasca, ca de altfel multi dintre dobitocii nomenclaturisti ai regimului criminal. "
(Florică)

Ups! ups! ups! mai zi, Florică, mai zi, intelectualu' lu' tata! Fă-te definitiv de substanță portocalie cu moț!
Păi da, Paler a fost un dobitoc, Băsescu, în schimb, e un telectual sadea: citește de vreo 7 ani Levantu lu Cărtărescu - la un moment dat uitase și titlul!! - și nu cred că a trecut de pagina de gardă!

Ia fă tu o listă cu intelectualii dobitoci din țara asta, Florică, și cu intelectualii voștri luminați, ca să știm și noi cu cine votăm!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2011-02-08 12:47:52
         
 
  Florică,
Uite care-i povestea!
Eu știu că tu doar te exersezi p-acilea, că, în fapt, ai serviciul prin alte părți.
Așa că nu ai nici un succes, mai ales în ceea ce mă privește. Eu te-am citit, - V-AM CITIT!... - de mult.
Știu cu cine am de-afacere.

Dar, totuși, nu răspunzi la întrebarea pe care tot ți-o pun de hăt vreme?

A FOST SAU NU BĂSESCU TĂU COMUNIST ȘI SECURIST?

Dar tu?
 
Postat de catre ioan peia la data de 2011-02-08 12:42:14
         
 
  Paler ne-a dus pe toti in sapa de lemn, adica o tara intreaga. A fost un dobitoc si nici nu a avut decenta sa recunoasca, ca de altfel multi dintre dobitocii nomenclaturisti ai regimului criminal.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2011-02-08 12:39:14
         
 
  Ce caraghios e bujugaiu' ăsta de Peruș!
Se agită printre picioarele noastre, ca un pui de coropopircăniță și melițează întruna.
I-ați, măi Floriane, orătania de aici, că mai rău te-ncurcă, decît să te-ajute!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2011-02-08 12:37:38
         
 
  Peia, ai ajuns ca maneaua din casa tiganului: nu conteaza ce spune, important este sa o auda ca bazaie!  
Postat de catre Marian Tudorel Lazar la data de 2011-02-08 12:37:02
         
 
  Nene Peia, vei fi uimit sa vezi ca treaba asta va capata dimensiuni internationale. Bineinteles ca Sarkozy va lasa steagul Rosu din mana, anul acesta, si isi va da acordul pentru intrarea in spatiul Schengen. Franta nu a crezut nicio clipa ca Basescu ar fi in stare sa le sparga teava de la granita Romaniei.
Ei bine, na ca se poate.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2011-02-08 12:35:43
         
 
  "Plus de asta, nu stiu daca ai observat, discursul bolsevic al lui Paler era cam impleticit. O fi zabovit mult in camera de protocol inainte sa intre in emisiune."(A. Florică)

Măi Florică, trec peste observația de-a dreptul imbecilă de mai sus, dar nu ar trebui tu, totuși, să te îngrijești de ăla care a recunoscut public că în atunci cînd s-a pronunțat în porblema pennsiilor, era beat?
Paler nu a adus pe nimeni în sapă de lmen.
Dar Ciclopul de pe Titanic Fals ne-a dat pe toți cu capul de aisberg, taicule!
Tu ce faci p-aici? Exersezi la fluierul piciorului maneaua lu Salam?



 
Postat de catre ioan peia la data de 2011-02-08 12:34:49
         
 
  Vor cădea doar fraiericii ăia micii!

Postat de catre ioan peia la data de 2011-02-08 12:18:30


Mai domnul mixer de apa chioara, cand cade o casa mai abitir, daca ii pui dinamita la fundatie sau pe acoperis? Cat priveste berzele pe care le banui 'mneata ca ar avea cuibul pe acoperisul astor casoaie dinamitate, tie ti se rupe de berze sau te intereseaza sa cada odata putregaiul?
 
Postat de catre Marian Tudorel Lazar la data de 2011-02-08 12:34:19
         
 
  "Esecul suferit de Romania cu privire la intrarea Romaniei in spatiul Schengen nu se datoreaza nici puterii si nici opozitiei. "

Acilea o înmuie propagandistic, că, deh, e prea gogonată! În țara lu Băsescu, controlată la mm de agenții lui, să facă contrabandă ăia din opoziție!! P-asta n-o cred nici ultimul dobitoc. Ia zi, Perușe, așa-i?
Să mori de rîs, nu alta!

"Este bine stiut ca socialistii fracezi si cei germani, suparati ca Basescu a castigat alegerile in ciuda imensului aparat al internationalei socialiste pus la picioarele lui Geoana, ei bine, socialistii despre care vorbeam erau direct interesati financiar ca traficul sa continue la granitele Romaniei."

Moooamăăă, unde a ajuns nenea propagandistu', vericule! Să vă fie rușine Sarkozy și Merkel, că ați îndrăznit să vă mânjiți cu banii agenturilor lu opoziția...ăăă... socialistă! Da stăi nițel! Care socialistă? Cumva, aia pedelistă, de acuș vreo 4-5 ani, înscrisă în Internațională? P-atunci în ce erau văpsiți portocalii?
Să vă fie rușine, măi farnuz și nameț trădător, că ați pretins mită de la ciracii lu' Băsescu, pentru că i-ați admis în Internaționala aia, și p'ormă v-a dat țeapă, trecînd, cică, în partea dreaptă a eșichierului.
Să-ți fie rușine, Occident socialist! Ia seama la capitaliștii portocalii ce bine conduc iconomia românească, mînca-ți-aș! Na', că acu nici euroi nu mai vedeți, nici sprijin Socialist în parlamentul ăla al vostru, European, să vă ștergeți la popou cu Șenghenu vostru, cu tot!
Ia zi tu, Salame, una d-aia cu Băsescu pe alese, pupa-ți-aș ulica ta de băiat cinstit, la masa fețelor băsești!


 
Postat de catre ioan peia la data de 2011-02-08 12:31:25
         
 
  Nene Peia, trebuie sa recunoastem ca poporul a facut cea mai inteleapta alegere. De altfel, tocmai in alegerile libere ale poporului sta esenta democratiei, iar poporul l-a vrut pe Basescu. Desigur ca in Romania se vor gasi intotdeauna "elemente dusmanoase" care sa doreasca sa suspende orice forma de democratie a alegerilor si rezultatul acestora, dar n-au niciun spor.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2011-02-08 12:28:44
         
 
  "Țeava cu bani" era conectată drept în buzunarul lu' ăla care scria cu oi pe dealuri, adicătelea Fluturaș de la Moldova!
De ce s-o fi oprit ancheta la șeful vămii, neicusorule, a?
Poate pentru că ajungea hăt, la vîrful piramidei portocalii?
Cine i-a numit, oare, pe șefii vămilor?
Eu?
Dar pe ăia care i-a numit pe șefii șefilor vămilor?
Ce zici de dominoul ăsta oranj, Florică, tată?
Vor cădea doar fraiericii ăia micii!


 
Postat de catre ioan peia la data de 2011-02-08 12:18:30
         
 
  "Ia spune, măi Adriane, cu ce e vinovat poporu' ăsta că a ajuns să aleagă între doi comuniști?" (Băsescu, la alegerile prezidențiale din 2004.)

 
Postat de catre ioan peia la data de 2011-02-08 12:14:33
         
 
  Rectific, iar acum vorbesc ca sa ma intelegi tu:
"Dupa cum vezi, teava cu bani obtinuti din traficul transfrontalier care luau drumul spre o anumita formatiune politica si care cotiza la randul ei la organizatii internationale s-a spart"
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2011-02-08 11:50:35
         
 
  Cristian, un alt nomenclaturist comunist nu ai gasit sa imi dai drept exemplu? De ce nu Iliescu?
Octavian Paler, Dumnezeu sa ii ierte pacatele facute cu voie si fara de voie atat in regimul criminal comunist dar si dupa aceea, fara sa recunoasca in mod sincer " Am fost un dobitoc", ei bine Paler a fost in timpul regimului comunist membru supleant al CC al PCR, deputat in Marea Adunare Nationala, vicepresedinte al Comitetului de Radiodifuziune si Televiziune, presedinte al Consiliului Ziaristilor si redactor-sef al cotidianului comunist central Romania libera.
Despre ce vorbim aici?
Plus de asta, nu stiu daca ai observat, discursul bolsevic al lui Paler era cam impleticit. O fi zabovit mult in camera de protocol inainte sa intre in emisiune.

Esecul suferit de Romania cu privire la intrarea Romaniei in spatiul Schengen nu se datoreaza nici puterii si nici opozitiei. Este bine stiut ca socialistii fracezi si cei germani, suparati ca Basescu a castigat alegerile in ciuda imensului aparat al internationalei socialiste pus la picioarele lui Geoana, ei bine, socialistii despre care vorbeam erau direct interesati financiar ca traficul sa continue la granitele Romaniei. Si ar mai fi continuat, probabil, daca nu il suparau pe Basescu. Dupa cum vezi, teava cu bani obtinuti din traficul transfrontalier care luau drumul spre o anumita formatiune politica si care cotiza la randul ei la organizatii internationale. Desigur ca sarmanii vamesi sunt victimele unor dosare politice si desigur ca Basescu este de vina. Ei isi castigau painea cinstit si mai hraneau si pe altii si mai cinstiti.
Cristian, te rog sa ma crezi ca nu te cred nici prost si nici incult. Faptul ca nu ai talent literar nu atrage dupa sine nici prostia si nici incultura. Spre exemplu, eu cant atat de prost incat am renuntat definitiv sa mai incerc vreodata. Asta nu inseamna ca as fi prost. Dimpotriva, asta inseamna ca sunt suficient de inteligent cat sa imi dau seama ca trebuie sa renunt.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2011-02-08 11:43:36
         
 
  Peia, da' daca nu-mi mai furi patentul de dobitoc, nu fac reclamatie si nu te mai fac hot.

P.S.
Buna dimineata! Chiar imi era dor de glasciorul tau.
 
Postat de catre Marian Tudorel Lazar la data de 2011-02-08 10:43:39
         
 
  De ce sa te baneze Sefu', neicusorule, ca spui adevarul?! Pai sunt un dobitoc patent. Adica un dobitoc de patentat! Si tu vrei sa-mi furi patentul. Afurisit sa fii! De-asta nu mai scap de tine! Hotule!  
Postat de catre Marian Tudorel Lazar la data de 2011-02-08 10:42:16
         
 
  Tu vorbești, mă, de vocea poporului, nătângule!
Pe ce lume trăiești, măi Agamiță?
Ai mers și tu pe drum, te-ai întîlnit cu oamenii să vezi ce părere au de bandiții tăi, de la putere, pentru care faci muncă de curvă?


 
Postat de catre ioan peia la data de 2011-02-08 10:32:31
         
 
  Că ești un dobitoc nevindecabil, măi Perușe, asta a vrut să demonstreze. Inși ca tine coboară în derizoriu absolut orice atitudine omenească, orice mod lucid de a privi realitatea.
Repet: ești un dobitoc patent și o dovedești din plin prin idioșenia ta de comentariu a la Gîgă. N-are decît să mă baneze domn Cristescu pt că rostesc adevărul, fără ocolișuri retorice.



 
Postat de catre ioan peia la data de 2011-02-08 10:30:04
         
 
  D-le Cristescu, stiu ca ma considerati un prost (si va mandriti cu atitudinea asta de parca v-ar face cinste!), dar considerati macar ca reprezint vocea poporului, de om cu educatie medie. Si ganditi-va cati oameni publici au ras de vocea poporului si nu au fost sanctionati pe vecie. Deci, spre binele domniei voastre, va sfatuiesc sa ma bagati in seama si sa ma tratati ca pe oricare alt interlocutor, fara ifose de mare intelectual si geniu neinteles.
Insistati ca lumea sa discute despre "monstri". Recunosc ca aveti monstri de care va temeti, dar se pare ca nimeni altcineva nu-i mai vede nici in chipul actualei guvernari, nici in ai multmediatizatei si subredei coalitii. Ati vazut vreodata sa se amestece apa cu uleiul? Coalitia de care vorbiti are tot atata sanse sa reziste si sa fie viabila pe cat un om de zapada la venirea primaverii sau pe cate sanse are o pisica sa fie prietena cu soarecii din camara.
In plus, tare ma tem ca actualmente actiunile in forta ale DGA sa nu fi facut o gaura in bugetul "monstruasei coalitii". Pentru ca lucrurile astea se stiau de mult, dar este prima guvernare care are curajul sa se ia de "catelandrii" ce ne pazesc "curtea" si ne vamuiesc "musafirii". Iar daca are curaj, are si interes. Si nimeni nu are interesul sa-si gaureasca propria punga, dar pe a adversarului, da.
 
Postat de catre Marian Tudorel Lazar la data de 2011-02-08 10:25:08
         
 
  O declaratie publica a lui Octavian Paler din 13 dec. 2006, in care principalul si singurul atac este indreptat impotriva "marlaniilor" lui Basescu si a modului cum se imbraca pitipoancele. Ha, ha, ha!
Cristi, ce ai vrut sa demonstrezi cu asta?
 
Postat de catre Marian Tudorel Lazar la data de 2011-02-08 10:12:42
         
 
  Unde sunt intelectualii lui Basescu?...

Aici:


Cristi
 
Postat de catre Cristian Vasiliu la data de 2011-02-08 09:28:40
         
 
  un mic exemplu pt Andrei Florian:

http://www.adevarul.ro/locale/cluj-napoca/Repetent_la_BAC-consilier_pe_probleme_de_invatamant_0_408559562.html
(am dat unul si mai devreme)

Ia sa vedem ce spune un intelectual (sau asta o fi o exceptie) despre "marele dreptaci":



Andrei, aici pe sait, nu suntem nici prosti, nici inculti! (Cu unele mici exceptii)... Sunteti atat de speriati de aceasta coalitie incat, ascultand indemnul lui base, o contracarati mediatic. (Ca treaba am vazut cu totii ca nu prea faceti!)

O ultima intrebare: Esecul Schengen e vina opozitiei? (Am discutat zilele trecute cu un PDL-ist care sustinea ca nenorocitii din opozitie sunt cei care ar trebui trasi in tepe pentru acest rasunator esec. Eram curios sa stiu daca lucrurile astea vin de la organele de propaganda sau tipul era doar un pupinbasist zelos si orb .)

Cristi
 
Postat de catre Cristian Vasiliu la data de 2011-02-08 09:24:58
         
 
  Iată la ce situație se poate ajunge dacă o luăm de la Adam și Eva. Consecința imediată? Țările lumii prosperă, ies din criză și devin angajatori pentru căpșunarii români. Dezbinarea ar trebui sancționată prin lege. Însă sub umbrela dezbinării, distragerii atenției și învrăjbirii se poate guverna monstruos. Iar românilor le este din ce în ce mai rău.

Toate ori aproape toate comentariile care "susțin" actuala guvernare se referă la aspecte exterioare fondului. Sunt create ținte false, sunt atacate și denigrate persoane, etc. Sunt deschise răni se reiterează practici pe care le credeam apuse șamad.

Românii plecați afară reprezintă o mare valoare pentru România. Românii plecați afară și care ocupă posturi însemnate în mari companii internaționale sunt produsele școlii românești. Și nu sunt "niște tâmpiți" cum cu "responsabilitate" prezidențială au fost catalogate aceste produse. Peste tot pe unde lucrează pe afară lucrează bine conștiincios și muncesc pe brânci. Au plecat pentru că țara era și este prost condusă, pentru că sunt aplicate legi antiumane, pentru că munca le este furată și devalorizată programatic, pentru că nu sunt politici care să stimuleze munca, pentru că mulți au fost aduși în starea de iobagi. Le sunt reduse toate șansele și sunt aduși la disperare, mulți nu mai rezistă și mor cu zile ori se sinucid.

Românii din țară sunt la fel. Muncitori serioși cu frica lui Dumnezeu atâta timp cât nu sunt furați, cât sunt respectați cât sunt motivați. Când toate acestea nu sunt respectate au o reacție firească de nesupunere mai mult tacită decât directă, pe care și-o manifestă prin cele mai ingenioase forme.

Am putea fi o mare națiune. Dacă am fi bine conduși. Aș dori, și o fac sincer și cu toată deschiderea, ca toți aceia care au scris sau scriu în subsolul acestei pagini să nu mai ocolească fondul cu obstinație și să prezinte realizări ale acestei guvernări.

*
* *

De cele mai multe ori lumea fotbalului și fotbaliștii sunt prviți cu superioritate. Ei bine, acești oameni au procedat înțelept. Vă mai spunem cândva că oamenii nu sunt îngeri și că guvernările sunt necesare tocmai din această cauză. Ana Blandiana scria sintetic:

"Știu puritatea nu rodește
Fecioarele nu nasc copii
E marea lege-a maculării
Tributul pentru a trăi"

Ei bine fotbaliștii și lumea fotbalului s-au întâlnit și au recunoscut cu toții că niciunii nu au fost îngeri. Poate pentru că sistemul îi împinsese în această direcție, poate pentru că o fi fost în firea umană, poate din vanitate sau lăcomie ori prostie, etc. Ei bine dacă s-ar fi mers pe linia unei "dreptăți absolute" poate toți ar fi trebuit eliminați din fotbal. Și care ar fi fost rezultatul? Am fi rămas fără fotbal. Aproape incredibil de înțelept, în raport cu modul ușor disprețuitor în care sunt priviți de unii intelectuali, acești oameni au avut o discuție bărbătească, poate își vor fi pus cenușă în cap, poate se vor fi acuzat, poate își vor fi aruncat cuvinte grele etc. dar au realizat un lucru extraordinar. Au ajuns la un consens. Au hotărât un moment t0 și au început reconstrucția și iată, fotbalul a supraviețuit.

La fel de înțelept au procedat și spaniolii. S-au reconciliat în urma Pactului de la Moncloa. Și asta după după un război civil sângeros urmat de dictatura lui Franco. Fără să vizeze o majoritate guvernamentală, fără să încerce să se șmecherească unii pe alții ei au ajuns la susținerea și consacrarea unui set de reforme politice, economice și sociale, care au făcut din Spania o țară democratică și puternică, așa cum este ea astăzi. Și care a devenit principalul angajator al românilor. Ce s-ar fi ales de Spania dacă învrăjbirea și vindicativismul, ca la noi, ar fi triumfat?

Ei bine, dacă a fost posibil ca niște veterani și amintesc aici pe distinșii Radu Câmpeanu și Mircea Ionescu Quintus, care au suferit în pușcăriile regimului din care provine Ion Iliescu au ajuns să nu se împotrivească și să facă o alianță cu PSD-ul înseamnă că totuși ceva nu este în regulă și cineva este incapabil genetic de a asigura un climat de înțelegere în România. Singurul climat care ar putea face ca România să nu dispară de pe harta lumii. Și atunci cum se poate argumenta că avem de-a face cu o monstruoasă coaliție și cu o minunată guvernare și nu invers? Adică o monstruoasă guvernare și o virtuoasă coaliție?
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2011-02-08 08:22:33
         
 
  nea Mitică, citind povestea dumitale m-au prins nostalgiile. cînd s-o mai potoli toată nebunia asta cred că am să povestesc și eu cîte ceva. dar nu aici, că e offtopic. mulțam fain.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2011-02-08 06:30:44
         
 
  "Păi domnu Cutare,
Dacă e să ne gîndim cinstit, omenește, în țara asta amărîtă ați beneficiat de facilitatea extrem de gratuită (adică au muncit unii ca prețioziotățile voastre să vă faceți studiile dăștepte, fără parale, că pe-acolo prin America aia multlăudată plătești de ia bîțu, ca să termini facultăți, deh! - ați beneficiat, zic, de gratuități chiar exagerate, că vi se dădea și casă, masă, bursă ca să ajungi matale ditamai ingineru' și Skaramușu ăla de porfesor să devină învățatul lu' Pește!"
(tovarasul Ioan Peia)

Tovrase Peia, lectia asta o stiu pe de rost fiindca am ascultat-o in nenumarate sedinte in care mai demascam pe cate un fugit. Asta inainte de a deveni si eu fugar. Cat despre invatamantul gratuit eu nu-l consider gratuit fiindca parinti mei au platit cote obligatori inainte de colectivizare din care s-au hranit, probabil, nu un student ci zece. Dupa acea li s-a luat definitiv pamanul prin colectivare. Cei care intradevar mi-au dat o bursa gratuita au fost nemtii din fosta Republica Federala a Germaniei pentru a-mi face doctoratul. De fapt nu guvernul german ci firma germana Siemens. Mi-a acordat aceasta bursa fara nici un fel de conditi fiindca asa e obiceiul in tarile civilizate, sa se dea burse la uni si sa nu se dea la altii. Gogorita lansata de comunisti ca numai ei au dat burse vad ca a prins si la dumneavoastra tovarase Peia. Fratele meu cel mai mare care a terminat scoala normala in anul 1947 a avut bursa de merit pe toti cei opt ani cat a durat acea scoala. Tata nu a platit nici un ban, tovarase Peia, nu a dat nici un fel de cote obligatorii catre stat ca taticul dumneavoastra sa haleasca o paine luata ieftin in timp ce descarca la vagoane in timp ce acelasi tata al meu nu avea dreptul sa cumpere acea paine fiindca tarnii nu primeau cartele, si nici nu a trebuit sa-si dea pamantul pentru acea bursa. Deci tovarse Peia, nu mai mai luati cu morala comunista fiindca s-ar putea sa pierdeti dezbaterea. Eu sunt toba de carte, pana si la marxism am avut zece. Sunt de asemenea convins ca daca pana si nemtii cei sgarciogi mi-au dat o bursa, si inca una in valuta forte, si un guvern burghezo-mosieresc din vechea Romanie mi-ar fi acordat acea bursa daca asi fi meritat-o. Si sa stiti ca asi fi meritat-o!
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2011-02-08 06:06:08
         
 
  Domnilor, nu este un secret ca Antonescu este un chiulangiu. Este suficient sa accesati site-ul Parlamentului si va veti convinge. Repetentia poate fi considerata un accident nefericit, atunci cand se intampla o data. A doua oara poate fi considerata o alta nefericita intamplare. Coincidenta ca aceeasi persoana sa ramana si a treia oara repetenta tradeaza o fiinta nefericita. Pentru ca daca adaptam o vorba din intelepciunea populara "Spune-mi cu cine te aliezi ca sa iti spun cine esti", este lesne de inteles de ce toata lumea vorbeste despre monstuoasa adunatura de stanga. De ce credeti ca toata floarea intelectualitatii romanesti, si sa nu uitam ca intelectualii stau de regula pe partea stanga, s-au ingramadit inspaimantati pe partea dreapata?
Raspunsul este simplu. Pentru ca stanga din Romania ii detesta. Pentru ca stanga din Romania striga pe strazi" Moarte intelectualilor!!" Pentru ca sunt inteligenti, culti, bine educati, oameni care si-au castigat statutul prin recunoastere internationala si nu prin diplome obtinute pe sub mana, contra cost. Si pentru ca nu isi asociaza numele cu repetentii sau agramatii, care este.
Singurul intelectual din Coalitie ramane profesorul Voiculescu, fapt care face sa fie considerat eminenta cenusie a Aliantei impotriva justitiei.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2011-02-08 01:36:06
         
 
  1. La alegerile din 2004 am avut de ales intre "un comunist" si "un securist". Dupa cum spunea CTP, atunci s-au infruntat (inca odata) Partidul cu Securitatea. Partidul a murit! Traiasca Securitatea! Traiasca propagandistii si turnatorii :(! Traiasca japitele! Traiasca hahaitul si reevaluatul (de la stanga la dreapta, si din securist in anti-comunist!) :(!

2. Vad ca se discuta mult pe tema eVangheliei (MTL???). Pana una-alta la Interne a ajuns un repetent. Unu - Ingas. De asta nu zice nimeni nimic? Pun pariu ca Andrei Florian, pus in fata unei intrebari directe, va aplica aceeasi tactica securista: va da din coate, va aduce in discutie iar comunismul mort si impanat si va incepe moguliada...

si multe altele... E insa o discutie inutila. Unii se aud doar pe ei insisi...

Ma gasiti pe saitul XXX (vorba lui Andrei Florian)...

Cristi
 
Postat de catre Cristian Vasiliu la data de 2011-02-08 00:30:26
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  "alianta lui cu comunistii," (A: Florian)

"Ia spune, măi Adriane, cu ce e vinovat poporu' ăsta că a ajuns să aleagă între doi comuniști?" (Băsescu, la alegerile prezidențiale din 2004.)

Și ce ziceai, Floriane, de comuniștii ăia?


Cunosc metoda devierii discuției, Florică!
Tu ce-i cînți, el ce-ți descîntă!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2011-02-08 00:25:46
         
 
  Nu mai fiti pizmas, domnule Peia. Intr-o alta viata, poate intr-o lume mai buna, veti reusi si dumneavoastra sa ne faceti sa ne simtim mandri ca suntem conationali si contemporani cu dumneavoastra.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2011-02-08 00:01:57
         
 
  "alianta lui cu comunistii," (A: Florian)

"Ia spuen, măi Adriane, cu ce e vinovat poporu ăsta că a ajuns să aleagă între doi comuniști?" (Băsescu, la alegerile prezidențiale din 2004.

Și ce ziceai, Floriane, de comuniștii ăia?

 
Postat de catre ioan peia la data de 2011-02-08 00:00:57
         
 
  "n-a ramas sa se scobeasca in nas pe marginea santului national. "(Andrei Florian)

Așa, așa, Floriene, tată, dă-ți în petic, pe limba băsească.
"Șanțul național", a? asta e țara la ale cărei ugere te zbați să rămîi, ca să-i sugi snaga.
Ce mizerie ordinară de indivizi!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2011-02-07 23:54:28
         
 
  Domnule Cristescu, intre timp, cu permisiunea dumneavoastra, discutia a deviat de la tripul repetent si chiulangiu notoriu si de la alianta lui cu comunistii, la personalitatile care fac cinste Romaniei peste hotare. Haideti sa ramanem cu acest gust.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2011-02-07 23:54:17
         
 
  "s-a convocat imediat o sedintaa de partid in care dupa discutii indelungate s-a ajuns la concluzia ca profesorul este un hot fiindca idea ii venise in Romaania, deci desi aceasta idee apartinea Poporului Roman, el a luat-o cu el in cap la plecare vaduvind astfel Poporul Roman de un bun care ii apartinea. Ce au uitat sa spuna tovarasi a fost faptul ca daca idea profesorului ramanea in Romania ea avea toate sansele sa moara in capul profesorului." (Cioacă)

Păi domnu Cutare,
Dacă e să ne gîndim cinstit, omenește, în țara asta amărîtă ați beneficiat de facilitatea extrem de gratuită (adică au muncit unii ca prețioziotățile voastre să vă faceți studiile dăștepte, fără parale, că pe-acolo prin America aia multlăudată plătești de ia bîțu, ca să termini facultăți, deh! - ați beneficiat, zic, de gratuități chiar exagerate, că vi se dădea și casă, masă, bursă ca să ajungi matale ditamai ingineru' și Skaramușu ăla de porfesor să devină învățatul lu' Pește!
Și ce făcurăți?
O tunserăți, bine mersi, pe unde-anțărcat mutu iapa, ca să vă aranjați voi, fără nici o despăgubire, măi hoți mici și patrioți!
Păi dacă e să judecăm lucrurile, voi, măi șmekerilor, ați furat și din munca tatălui meu, care s-a trudit ani de zile la descăracat vagoane cu sfeclă și ceamuri cu piatră, ca luminățiile voastre să devină ceea ce au devenit.
Cam nasol!
Deci v-aș putea zice, lejer, că sunteți niște hoți, în primul rînd, și niște trădători, în al doilea rînd.
Patrihoților!
Mai faceți și tapaj de "aleanul" vostru de neam!
V-aș zice eu ceva de dulce, da' nu mă lasă nea Corbu, că cică el e principial!


 
Postat de catre ioan peia la data de 2011-02-07 23:51:56
         
 
  Acum, dupa ani si ani, cand lumea a devenit atat de mica, unii, mai pizmasi din fire pe fratii lor de succes, se coalizeaza impotriva acestora si nu contenesc sa ii atace la baioneta. Remarc eleganta si modestia domnului Mitica in contrast cu pizmasii care il acuza ca n-a ramas sa se scobeasca in nas pe marginea santului national.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2011-02-07 23:51:03
         
 
  Ca tot veni vorba, camerele de incercari termice solicitate de Microelectronica, in anii 86 - 89, au fost proiectate si executate la Frigocom, acolo unde eram un tanar inginer proiectant. Altfel spus, ce lume mica. Doar trei mese. Si cum ne intalnim peste ani pe un site de literatura.
Imi aduca aminte ca dupa succesul acestora la Microelectronica, am primit comenzi de la mai toate institutiile care solicitau camere de ciclare termica pentru componente electronice si nu numai.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2011-02-07 23:46:31
         
 
  Și totuși, "Monstruoasa coaliție sau monstruoasa guvernare?"

Argumente pro sau conta. Chiar dacă va fi fiind o înâmplare reunirea atâtor forțe care să obnubileze textul prin deturnarea atenției, problema rămâne. Cu mici excepții, dintre care câteva notabile, s-a paralelizat. Mult!
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2011-02-07 23:42:32
         
 
  Deci, stimate domn Atanasiu,
Nu știu ce coeficient de inteligență aveți, dar ați căzut în aceeași plasă în care pică, deobicei, toți puradeii ăștia care se dau cu cercul pe-aici. Îi provoci să-și arate colții de lapte și, după ce li-i rupi unul cîte unul, încep să sară la tine cu biberonu’, să te împroaște cu lapte praf.
Bun.
Acu, dacă aveți curiozitatea să vă uitați la felul cum au decurs ostilitățile, veți observa că ați început prin a mă insulta. Bineînțeles, așa, mai pe ocolite… liru-liru!
Cînd am intrat în joc, returnîndu-vă mingea peste fileu, ați trecut direct la insultă precisă și taman nominală.
Acum, ați plusat: m-ați făcut nebun și turbat!!

De ce?
Certamente, nu din surplus de intelighenție și nici pentru că voiați să vă dați cocoș pe rotile! Mai ales că v-a căzut creasta cam de multișor!
Sigur că nu prea le aveți cu polemica, sunteți de o seriozitate hazlie, de Jerry pregătit să-l tragă pe Tom de mustăți, iar cînd înjurați vi se clatină dinții! Ceea ce, dpdv stomatologic, nu e recomandabil.
Dar nu v-am încondeiat personal, spunînd că sunteți, doamne ferește, ranchiunos pînă la ură corozivă, totală, de om care se află într-o secreție umorală abundentă, din motive pur metabolice, evident.
Nici măcar nu v-am spus că sunteți un ins care vînează muște cu elasticul, în scop sedativ, pentru că vă presează cine știe ce angoase existențiale. Și nici nu v-am spus că ați fi paranoic, așa cum văd că vă permiteți să mă calificați pe mine, - nu am înțeles de ce, căci nu v-am acostat pe stradă ca să vă fur patinele cu rotile! Și nu v-am spus că sunteți turbat, adică v-ați mușcat singur de nas, în momente de maximă inspirație eseistică sau cînd cine știe ce fîlfîit nipon, din zona haikuului - această poezea în pantaloni scurți, rulînd pe skatboardul liricii universale! – vă ridica pletele-n vînt!
Nu, nu am făcut asta.
Dar v-ați inflamat.
De ce?
Simplu: pentru că sunteți obligat de misie.
Ce m-am mai distrat: toată grupa portocalie de serviciu ați dat buzna pe aici ca să vă apărați idolii.
Ce vă veți face cînd o s-o luați în freză?
O să șomați, vai de capul vostru, o să vă plîng de milă, oameni calificați – apropos, dv. ce grad aveți? – calificați și superspecializați într-o activitate cinstită și, mai ales, demnă, că, alături de prima meserie din lume, asta e cea de-a doua: supravegheatul și trasul cu urechea, pentru a le furniza stăpînilor informațiile necesare, ceea ce, dacă e să ne gîndim bine, tot o meserie de curve se cheamă că este. Unele mai stilate, ce-i drept, că nu lucrează decît cu vorbele, adică cele care se produc cu limba.
Altminteri, să fiți sănătos și nu mai plîngeți, că poate s-o găsi frun post dă distribuitor de ziare, pe la cășile oamenilor. Cred că aveți șanse, mai ales că aveți exercițiul deplasării facile pe rotițele alea.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2011-02-07 23:32:48
         
 
  "nea Genu, în ce privește semiconductoarele cel care m-a chinuit pe mine în facultate a fost Samachișă, și el tot în Silicon Valley, din cîte știu. da, lumea e mică...
Bulucea, doar cu lucrările de specialitate, din care, cinsit să fiu, citeam numai paginile cu poze... "
(Radu Stefanescu)

Draga Radule si eu l-am avut profesor pe domnul Samachise care pe timpul acela era numai conferentiar. Mi-a trantit un sapte cat toate zilele examenul de "Circuite electronice cu tranzistoare" pe care il preda in acele timpuri. Pe profesorul Samachise l-am cunoscut mai indeaproape aici in Valea Siliciului. Am poposit in America in aceiasi luna, dansul venind dintr-un lagar de refugiati din Germania Federala iar eu din lagarul Traeiskirchen din Austria. Profesorul Samachise a venit cu familia compusa din sotie si un baiaat de 14 ani. Pana a-mi veni si mie familia eram des invitat la masa de doamna Samachise care devenise un fel de mama a ranitilor pentru cei cu familiile inca neintregite.
Vre-o patru ani am si fost coleg de serviciu cu domnul profesor care fiind un om de o rara modestie mi-a si zis sa nu-i mai zic domnul profesor ci sa adopt obiceiul american de a-i zice pe nume, lucru pe care nu l-am putut face fiindca pentru mine el tot profesor ramane chiar daca nu mai preda. Profesorul Samachise a patentat la compania la care am lucrat impreuna un nou tip de memorie nevolatila. Patentul domniei sale a facut mare valva in epoca fiind popularizat de o revissta de specialitate de renume. Acum un an sau doi un fost coleg din Romaania mi-a trimis un reportaj publicat in Romania despre celebrarea a cinzeci de ani de la terminarea facultatii a generatiei profesorului Samachise. In discutii unul dintre colegii de catredaa ai profesorului a povestit si de valva starnita in Politechnica de descoperirea professorului: s-a convocat imediat o sedintaa de partid in care dupa discutii indelungate s-a ajuns la concluzia ca profesorul este un hot fiindca idea ii venise in Romaania, deci desi aceasta idee apartinea Poporului Roman, el a luat-o cu el in cap la plecare vaduvind astfel Poporul Roman de un bun care ii apartinea. Ce au uitat sa spuna tovarasi a fost faptul ca daca idea profesorului ramanea in Romania ea avea toate sansele sa moara in capul profesorului. Dupa cei patru ani cat am fost colegi profesorul impreuna cu alti doi ingineri de exceptie au fondat o companie de memorii nevolatile care se numeste San Disk. Compania respectiva are astazi o cifra de afaceri de circa saase miliarde de dolari.
Cand profesorul a implinit saptezeci de ani doamna Samachise a dat o petrecere foarte mare in sala unui restaurant la care am participat circa o suta de persoane. Doamna Samachise, dupa ce noi toti i-a cantat profesorului la multi ani, a cerut cuvantul pentru a ne anunta o mare veste: profesorul Samachise si-a dat demisia din functia de vicepresedinte al companiei San Disk si se retrage din activitatea profesionala! Au urmat alte aplauze si urari de bine pentru noul retras. Cei drept, pe noi care-l cunosteam destul de bine pe profesor vestea ne-a cam surprins, fiindcaa pe noi ne uimea forta de munca si pasiunea cu care lucra profesorul Temerile noastre sau adeverit fiindca profesorul, s-a zvonit, ca intradevar si-a dat demisia dar tot mai lucreaza la compania respectiva pe post de consultant. Acum doi ani am fost iarasi invitati spre a-l sarbatorii pe profesor cu ocazia implinirii varstei de saptezeci si cinci de ani. Spre o a tachina pe doamna Samachise am intrebat-o cum ii merge profesorului de cand s-a retras din activitatea profesionala.
-Despre ce retragere vorbesti Mitica, mi-a raspuns doamna Samachise, Acum cinci ani mi-a promiss ca se retrage, dar nu poate sa treaca brusc de la statul de angajat la cel de pensionar deci pentru o perioada sa-l mai las sa dea doua tre zile pe saptamana consultanta. Si de doua tre zile pe saptaman sau facut patru zile si de la patru zile sau facut cinci zile, dar asta numai cand nu sant probleme foarte urgente care cer sa fie la consultanta si Sambata sa Duminica.
Cat despre profesorul Bulucea opera lui stiintifica nu este foarte intinsa dar de o importanta cruciala in dezvoltarea memoriilor nevolatile. Profesorul Bulucea a studiat de tanar fenomenul tunelarii prin bioxidul de siliciu a electronilor, tunelare care sta la baza acestor memorii. Professorul Samachise mi-a spus odata ca intalnidu-l odata la o conferinta pe Froman Bentcovsky, inventatorul memoriilor nevolatile pri ani saptezeci, la intrebat daca il cunoaste pe profesorul Bulucea. Bentkovsky i-s raspuns ca nu il cunoaste, dar are cunostinta despre lucrarile lui in domeniul tunelarii prin bioxidul de siliciu. Deosebirea dintre Bulucea si Froman Betkovsky este ca unul a lucrat in Romania unde in teorie se mai putea face ceva dar in practica nu se putea face mare lucru iar celalat la firma Intel. Si acum inca o anecdota despre profesorul Bulucea povestita de un coleg de profesie care a fost martor ocular. Acum vre-o cinsprezece ani profesorul Bulucea a dezvoltat pentru firma National Semiconductor o technologie MOS noua. Afland cei de IEEE despre noua lui tecnologie l-au rugat sa tina o conterinta despre ea. Cei de la National nu numai ca iau permis sa tina conferinta, dar au propus ca aceasta conferinta sa fie tinuta intr-una din salile de conferinta ale firmei. Cum este obiceiul la toate firmele, cand o lucrare sau o conferinta este tinuta de unul din angajatii firmei e prezentata la un congres sau altui public extern se face o repetitie generala inainte in fata angajatilor si autoritatiilor companiei pentru a se vedea daca lucrurile vor decurge bine. La repetia generala tinuta de domnul Bulucea un vicepresedinte al companiei si-a permis sa-i dea in mai multe randuri cateva indicatii pretioase. Dupa spusele colegului meu care era martor la expunere, profesorul Bulucea s-a abtinut la primele doua interventii, dar la atreia nu a mai rezistat:
-Sa stiti ca eu fiind venit dintr-o tara care avea un presedinte care dadea indicatiile pretioase o sa va ascut indicatiile. Dar sa stiti ca pe ala l-au impuscat!
In continuare repetitia generala a prelegerii profesorului Bulucea s-a desfasurat fara nici un fel de indicatii pretioase.

p.s.
Cer scuze pentru aceasta inteventie pe acesst site literar, dar cererea a venit de la Radu Stefanescu pe care nu l-am putut refuza.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2011-02-07 22:38:14
         
 
  Apropo, Samachișă, Bulucea, Cartianu, Ionescu bis, Femus Răduleț, Nemoianu, Roșculescu, Rudner, Sacter, Ponner, Mariana Beliș, etc. mi-au fost profesori...
Ștefănescule, după cum vezi tu lucrurile ți s-a ars PL200 iar după cum le auzi ți s-a spart PCL86 nemaiputând ajunge la circuite LSI, nu mai vorbesc de scurtcircuitul pe care îl ai între sursă și drenă mai tot timpul, dacă ai mai ajuns să flosești tranzistori FET sau MOSFET.
De abia acum imi dau seama de ce ai dat-o pe Șecspir, nu prea ți-a fost de ajutor trecerea pe la Electronică!
 
Postat de catre Mihail Buricea la data de 2011-02-07 21:41:12
         
 
  Paranoia asta cu spionita, demascarea, patria bleu în pericol, conspirația dușmanilor din jur o știu de pe vremea altei monstruoase coaliții virtu-goia (parcă era mai largă), dar iată că a lăsat germeni. Rezistenți. Sau poate e un experiment al celui care apără sănătatea site-ului.

Propun și vaccinarea antirabică.

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2011-02-07 20:05:30
         
 
  La revolutie aveam doar putin peste 20 de ani, Peius. In plus, mi-au placut baietii cu ochii albastri, dupa cum ai ghicit, si inca imi mai plac. Suntem prieteni buni.  
Postat de catre Marian Tudorel Lazar la data de 2011-02-07 19:43:54
         
 
  "Peia gura sparta, inainte de revolutie nu plecau din tara decat curajosii si valorile. "

Aha!
Da' tu de ce rămăseși, Perușe?
N-ai găsit spărtura nimerită prin colivie, ca să zbori în zarea largă?
Sau nu te-a lăsta inimioara ta generoasă, de profet, să evadezi de pe scărița flașnetarului?

 
Postat de catre ioan peia la data de 2011-02-07 19:34:48
         
 
  Se scrie cu doi de "n", domnu' cu neuronii din depozit intacți, sau cu unul singur?
Ca să știu în ce rit taxonomic m-ați plasat. Căci dacă sunt la categoria "consumatori de aforisme răsuflate", atunci mă voi strădui să și rîd, ca să vă fac fericit! Ai asta, dat fiind că glumițele dv. sunt deja antologice: le-am arhivat și cînd vreau să-mi fac cîinele să moară de rîs i le printez și i le dau să le citească. Nu, nu e alfabetizat, dar tocmai în asta constă hazul nemăsurat al lor: electrizează zona vegetativă din cerebel, prin contiguitate electrocinetică!

 
Postat de catre ioan peia la data de 2011-02-07 19:29:48
         
 
  domnule Atanasiu, vă pierdeți vremea. show-ul e cu voie de sus. dacă e să cadă un cap, ăla va fi, mai mult ca sigur, al meu. am deja vreo 2 cartonașe.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2011-02-07 19:26:27
         
 
  Peia gura sparta, inainte de revolutie nu plecau din tara decat curajosii si valorile. Asa ca inteleg perfect de ce esti invidios pe ei.
Apropo, am uitat eu sau si Nadia Comaneci a plecat din tara si nu a stat sa mance mamaliga si salam de soia cu domnia ta? Iar daca si de Nadia ai a spune ceva, atunci esti VARZA!
 
Postat de catre Marian Tudorel Lazar la data de 2011-02-07 19:25:08
         
 
  Domnule Peia, stilul parannoic vi se potrivește de minune, dar n-are nicun haz. În loc să fie unul realmente spumos, face doar spume, scuzabile doar dacă ați mai fi la vîrsta spumițelor.

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2011-02-07 19:20:48
         
 
  ai ghicit. pe care, mai încolo, o să ți-o bag în ochi...  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2011-02-07 19:18:32
         
 
  Ba bine că nu!
Ce postezi tu acum e scris la lumina lămpii ăleia!

 
Postat de catre ioan peia la data de 2011-02-07 19:14:57
         
 
  mda, e posibil să nu fi fost echipat cu 2N3055. să nu-mi zici că mergi încă cu PL500, că nu te cred!  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2011-02-07 19:02:29
         
 
  Nu port căciuliță, domnu eseist rulant, că nu am ajuns încă în situația de a-mi ține creierii cu mâna, cum ți-ai ține intestinul să n-o zbughească prin spărtura praporului în praf, așa, ca matale!
Dar apropo de 1907, ați patinat cumva, printr-o fantă a timpului, între combatanții de atunci, să le faceți un eseu la minut sau ați ascultat, la Radio Erevan, documentarul: "Paralelă lirică între lungimea haikuului și virilitatea alergătorului de cursă în rotocoale, adică opturi metafizice pe bulivarul cu marcaje oranj"?
Că, altfel, nu văd legătura...

 
Postat de catre ioan peia la data de 2011-02-07 18:56:14
         
 
  Păzea, că e pe cale să vie tehnologia super/diamnatelor! O să-ți planteze un cip pe o circumvoluție și o să mă vezi tridimensional, și anume atunci cînd complotez la siguranța națonală a portocaliilor!

 
Postat de catre ioan peia la data de 2011-02-07 18:48:09
         
 
  "Nu v-ar mai răbda pămîntul!"

Trilu, lilu! N-are, Radule de-ăia. E cu creierii pe moațe de hîrtie. I-au ieșit prin căciulă.

A rămas așa de la '907.

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2011-02-07 18:47:43
         
 
  Ai rămas în urmă, frățică, cît privește reînnoirea informației!
Atuncă cînd mă jucam eu cu 2N30055 sau SDTuri, nu mai știu cît, lumea se asculta cu ureche. Mă rog, de-aici și apelativul care te-a făcut celebru!
Între timp, aparatura de filaj merge cu mosfeturi din alea, de încap un milion pe un mm pătrat!
Tu habar nu ai cu ce lucrezi!

 
Postat de catre ioan peia la data de 2011-02-07 18:43:51
         
 
   
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2011-02-07 18:35:35
         
 
  mai precis, scurt colector-emitor  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2011-02-07 18:35:23
         
 
  Ioane, ți s-a ars un 2N3055, ascultă la mine...  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2011-02-07 18:33:11
         
 
  nea Genu, în ce privește semiconductoarele cel care m-a chinuit pe mine în facultate a fost Samachișă, și el tot în Silicon Valley, din cîte știu. da, lumea e mică...
Bulucea, doar cu lucrările de specialitate, din care, cinsit să fiu, citeam numai paginile cu poze...
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2011-02-07 18:32:00
         
 
  Dar sunt în culmea extazului: ăia care se ascundeau pe ici, pe colo, că să vezi, că nu noi, noi n-avem treabă cu politichia, cu Băsescu, cu furtul voturilor, noi nu, și ioooteee... că apărură toți la intervaaaal!
Mamă, ce nas de copoi am!
I-am adus la gard, înect-încet... i-am stărnit și iacată-i!
Mă felicit!
Am cîștigat cel mai mare pariu!
Beau un pahar de șampanie: primul și singurul într-un an de zile!


 
Postat de catre ioan peia la data de 2011-02-07 18:31:14
         
 
  Îîîn sfîrșit, a apărut și coordonatorul șăf, de care vă ziceam, musiu Atanasiu, vere! Nu putea să rezise, deși, vai! e atît de scîrbit de ceea ce se-ntîmplă, dar misia... totuși... dacă o cere... ne sacrificăm, totuși, toootuși, atît de înaltele principii aerodinamice!... Cum să absenteze la apel taman coana Joițica Eseista cea Portocalie, cum să fie lipsă din efectivul complet? Acum, cînd le e cuțîtu' la omușor?
Ce ziceți, dom Cristescu?
Mai fandați, mai fandați cu floreta-n mîini, cînd v-au înconjurat cepaevii cu cipul implantat în cerebel, pentru supra-stimulare sistemului vegetativ?
Le mai țineți spiciuri academice despre eleganță, argumentație, democrație blîndă, - eu i-aș zice: bleagă! - atunci cînd sar gealații la tine, să te sfîșie?
Nu-i vezi, bre?
Sunt, deja, haită!
Pune mîna pe ghioagă și dă-le la moacă, dacă nu vrei să devii istorie contemporană!
O să sfîrșiți, dom Corbu, cu clondirul de cucută-n mîini, condamnat de către Juzii cei Divini, că nu v-ați înhăitat cu profitorii și mardeiașii, anume cu Monstruoasa Abuliție!

Și-acu ce vrei să spui, dom Cioacă (era unu pe la noi, Cioacă-i zicea, care mergea pe stradă și se umfla-n pene, îi strigau puștii: "dă-te mare, Cioacă!" - tizu, de'!...) vrei să zici că noi, ăștia, care am rămas p-acilea, am rămas de proști, n-am avut loc pe nicăieri și nici în țara noastră nu mai avem loc, c-au rămas frații voștri de culoare să ne mai ia și viețile, de-aia-i îndema ciclopul Băsescu pe doctori, profesori, tineri să o tulească din țară, ca să ne lase singuri, adică, mai ușor de exterminat?
De-aia?
Nu v-ar mai răbda pămîntul!



 
Postat de catre ioan peia la data de 2011-02-07 18:26:07
         
 
  "PS. Pe vremea când eu proiectam atelierul de structuri la microlelectronicaerați, am înțeles inginer șef? Nu cumva Bulucea? Ori el era director? Un recent comentariu de-al domniei voastre mi-a trezit această conexiune."
(Emanuel Cristescu)

Domnul Cristescu
Sunt uimit de cat de mica este lumea, deci dumneavoastra ati fost unul din proiectantii Microelectronicii in care am lucrat eu.
Domnul profesor Constantin Bulucea a fost peste douazeci de ani directorul ICCE-ului (Institutul de Cercetari Componente Electronice si nu al Microelectronicii. Sub conducerea domniei sale eu am lucrat ca rercetator gradul doi in acel institut cativa ani. Intreprinderea Micloelectronica s-a desprins din ICCE in anul 1981 avandu-l ca director de Gheorghe Constantinescu care era director adjunct la ICCE si ca inginer sef pe mine. Sarcina ei era sa proiecteze circuite integrate de mare densitate in tehnologia MOS (Metal, Oxid, Semiconductor) care nu se fabricau pana atunci in Romania.
Si acum un fapt picant despre profesorul Bulucea.
In perioada cand lucram sub conducerea domniei sale anual ramaneau cativa cercetatori in vest pentru a-si trada patria muma. Domnul Bulucea dupa ce-si exprima parerea de rau dupa o noua pierdere a unui om de valoare, ne marturisea ca el nu va face niciodata acest pas ci va sta in iubita noastra patrie din pura curiozitate: vrea sa afle unde va ajunge Comunismul. Eu am facut pasul dupa un an de sefie inginereasca adica in 1982. Domnul Bulucea a fost singurul om din platforma Baneasa care a avut curajul sa-mi sune sotia pentru ca sa-i spuna ca regreta plecarea mea dar sa nu-si faca probleme ca ma voi descurca.
Tot domnul Bulucea, afland sau dandu-si in sfarsit seama de unde va ajunge Comunismul a fugit in anul 1986. Dupa fuga s-a hotarat sa vina in Silicon Valey unde erau cea mai mare parte a cercetatorilor formati sub conducerea domniei sale. Domnul profesor Bulucea care are 70 de ani este inca un foarte viguros si apreciat om de stiinta care lucreaza pentru compania americana National Semiconductor. Casa domniei sale se afla numai la cinci minute de casa in care locuiesc eu.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2011-02-07 18:02:59
         
 
  Așa că sper să ne mai duelăm catrenistico-epigramatic ori invers și după ce vom depăși acest moment. (Emanuel Cristescu aka Alex Popescu, etc)

o, nu, asta nu!
mai bine invers!
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2011-02-07 15:12:01
         
 
  D-le Traian, vrei sa spui ca Seful mi-a propus un post nesigur? Pai, il dau in judecata atunci!  
Postat de catre Marian Tudorel Lazar la data de 2011-02-07 15:09:04
         
 
  "să înființăm un post de bufon al site-ului"

Cine să vă concureze?!

Aveați unul, dar i-ați desființat postul. Rechemați-l.

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2011-02-07 14:54:52
         
 
  "Mă gândesc:

1. să invit un psihiatru pe site.
2. să înființăm un post de bufon al site-ului."

Emanuel Cristescu

Ca sa va raspund punctual la aceste doua mari nelinisti existentiale care va macina:

1. Sunt mai mult decat convins ca un psihiatru ar fi extrem de bine venit pe site, dar ma tem ca nu eu voi fi cel gasit mai bolnav.

2. As fi mai mult decat onorat sa ocup acest post. Si stiti de ce? Un circ fara imblanzitor de lei, este posibil, unul fara clown nu are nici sare si nici piper. Si apoi, iti trebuie o inteligenta deosebita sa poti juca un astfel de rol. In schimb, orice tantalau cu o mutra cat de cat acceptabila poate juca rolul de june prim lacrimogen, tantos si intelectual. Stiti, am trecut de faza in care consider ca toti sfincsii sunt inteligenti! Iar domnia voastra ati deschis gura de cateva ori. Ghiciti la ce concluzie am ajuns? Bineinteles, ca sunteti inteligent, dar ceva mai putin decat credeti domnia voastra.

 
Postat de catre Marian Tudorel Lazar la data de 2011-02-07 14:40:19
         
 
  "Așa că sper să ne mai duelăm catrenistico-epigramatic ori invers și dbupă ce vom depăși acest moment."

Pariul cu literatura este nu doar pierdut ci și expirat. Eșecul Europeei este definitiv și iremediabil. Miza s-a deplasat aiuristic. Se joacă, cu gravitate nemăsurată, pe boabe de porumb, pe nasturi, pe monede expirate în urmă cu cîteva stabilizări.

Monstruoasa coaliție (cele trei persoane pe care le-a numit nea Mitică) a monopolizat tematica și dă lecții de civism fumat mai abitir decît gîlceava pensionarilor frustrați din rondul șahiștilor.

După baricade se pregătesc deja cocteiluri cu carbid în cutii de conserve. Se racolează gavroși care să scoată capul prin gaura de la steag.

Se pune de revuluție, monșer.

Cui să-i mai ardă de literatură. Trăiască maculatura și invectiva politică!

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2011-02-07 14:34:04
         
 
  D-le Emanuel Cristescu, mi se indoaie de politica. Acum si pururea si in vecii vecilor. Dar am o placere deosebita sa scot expresii omenesti de pe fetele imobile. Ati declamat cu tromba ca nu-mi veti mai raspunde. Eu mi-am promis ca voi face pe dracu in patru si imi veti raspunde. Daca mi-ar fi placut sa pariez, acum eram mai bogat cu un castig.
Cel mai mult imi place cand o faceti pe intelectualul inabordabil. Cat priveste bibliotecile pe care le-am frecventat fiecare, credeam ca am clasat problema: fiecare a frecventat-o pe aia a lui mami de acasa. Amu, domnia voastra poate ati citit si alte biblioteci, da eu sapte ani nu m-am dezlipit de langa fusta mamei. Si acum nu stiu ce sa fac, ca am trecut deja de prima varsta: sa mai stau sub fusta mamei, sau sa o iau pe urmele d'neavoastra? Si as lua-o, ca va admir, dar singurul lucru ce nu-mi place este ca mi-as putea scranti nasul si sa nu mai pot ajunge cu destele pana la el. Iar cu adresarea, mi se pare mie, sau culegeti ce ati semanat?
 
Postat de catre Marian Tudorel Lazar la data de 2011-02-07 13:57:24
         
 
  Ati fost cumva si fierar-betonist?  
Postat de catre Mihail Buricea la data de 2011-02-07 13:35:08
         
 
  Domnule Profesor Emanuel Cristescu, sunt tare curios sa stiu:
- ce meserie aveati inainte de 1989?
- ce meserie aveti dupa 1989?
Astept!
 
Postat de catre Mihail Buricea la data de 2011-02-07 13:32:42
         
 
  Simpatice coleg și epigramist Cioacă,

"Un singur punct negru la orizont, dar acesta poate aduce furtuna" spunea, sper să nu mă înșel Titu Maiorescu iar Adenauer afirma "Toți trăim sub același cer dar nu toți avem același orizont"

Eu vă respect poziția și o respect pe a oricui dacă este sinceră și reprezintă convingerea lui. Îmi repugnă manipulatorii. Evident nu este cazul domniei voastre. Așa că sper să ne mai duelăm catrenistico-epigramatic ori invers și după ce vom depăși acest moment.

PS. Pe vremea când eu proiectam atelierul de structuri la microlelectronicaerați, am înțeles inginer șef? Nu cumva Bulucea? Ori el era director? Un recent comentariu de-al domniei voastre mi-a trezit această conexiune.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2011-02-07 12:51:31
         
 
  Nea Mitica, dar daca, printr-o minune, Daniel Morar, seful DNA, s-ar decide sa intre in politica si sa candideze? Cati dintre cei numiti credeti ca l-ar vota? Dar din tara si diaspora?  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2011-02-07 12:45:19
         
 
  "Daca azi s-ar organiza alegeri libere pe Europeea
Traian Basescu le-ar castiga de la mare distanta" (Cioacă)

N-ai putea, domnu, să argumentezi ceva mai la obiect afirmația de mai sus?
(Ioan Peia)

Domnul Peia iaata cum am ajuns la afirmatia de mai sus:
Pentru presedintele Traian Basescu vor vota sigur Marian Tudorel Lazar, Radu Stefanescu si Andrei Florian.
Pentru monstruasa coalitie va vota sigur domnul Emanuel Cristescu.
Dumneavoastra care sustineti ca toti sunt niste hoti veti vota cu candidatul Partidului Anarhist atunci cand acesta va fi infintat.
Domnu Buricea va vota pentru candidatul la presedentie propus de Partidul Neocomunist, Mihail Buricea.
Doamna Amelia Cojocaru care este indragostita de istorie va vota cu unul dintre candidatii la presedentie ai partidelor istorice care nu mai exista.
Deci dupa socoteala mea Traian Basescu are trei voturi iar candidatii la presedentie ai celorlalte partide sau coalitii de partide cate un singur vot.
Si asta in cazul fericit ca diaspora se va abtine de la vot. Lucru de care amicul meu Valeriu Cercel se indoieste foarte tare.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2011-02-07 12:30:56
         
 
  "cu bilețelul de papagal votant în cioc"

 
Postat de catre ioan peia la data de 2011-02-07 11:14:31
         
 
  "Daca azi s-ar organiza alegeri libere pe Europeea
Traian Basescu le-ar castiga de la mare distanta" (Cioacă)

N-ai putea, domnu, să argumentezi ceva mai la obiect afirmația de mai sus? Că mie nu-mi prea iese la total. Sau, poate, mata consideri că un prostălău, ca Peruș, - care e atît de căzut în meclă, încît și-a însușit deja termenul de papagal mic și vorbăreț, răspunzînd imediat "prezent" cînd îl invoc cu numele de Peruș, deși ar fi putut să tacă mîlc, dracului, încă de la început, arătînd în felul ăsta că nu are nici o legătură cu drăgălașul apelativ - deci lu mata îți iese la socoteală considerînd că acest terchea-berchea de colivie face cît o sută de votanți!... Apăi da, așa da, - la modul cum a reușit Roberțica să înmulțească voturile în parlament de ce n-ar fi și prostul de Peruș un tăntălău multiplicat, cu bilețelul de papagal votant în cico, cîrîind pe stinghia flașnetarului! Că așa au cîștigat alegerile portocalii lu matale: prin grămada organizată a berbecilor cu căpățîna tare și furtul organizat de către diaspora. Că în Romînia pierdurăți.
În locul vostru nu m-aș fi dat pe față, pentru că solidari fiind cu Roberțica și cu matrapazlîcurile electorale pe care le-ați girat direct, vă puteți numi lejer: HOȚI!
E, ce să-i faci!
"Anticomuniștii" ăștia principiali, care incriminează alegerie din 47, repetă figura de atunci, păcălind România cu abilitățile lor de șparlitori ai istoriei.
Vă mai și făliți cu asta, cînd ar trebui să vă crape obrazul...

Dacă nu cunoașteți atmosfera din țară, adică opinia marii majorități, care vă înjură de vă spurcă, e normal să lătrați la lună, ca flămânzii tomberoanelor comunitare!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2011-02-07 11:12:52
         
 
  Mă gândesc:

1. să invit un psihiatru pe site.
2. să înființăm un post de bufon al site-ului.

PS.
1. Domnule MTL, dacă aș avea oarecari competențe ori afilieri popești v-aș da drept canon să citiți de o sută de ori textul de mai sus și să-l și conspectați. Evident, nici după acest efort nu ați înțelege însă v-ați mai familiariza cu termenii.

2. Nu-mi amintesc să fi frecventat aceleși biblioteci și nici să fi băut șampanie împreună. Așa că vă recomand un manual de adresare. Pentru civili.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2011-02-07 09:17:52
         
 
  Maestre Corbu, de ce oare imi aduceti aminte de minerii de la Uricani care tin cu dintii sa lucreze in continuare intr-o mina nesigura si care-si cere victimele an de an? La fel si domnia voastra tineti cu vechiul, fara a vedea ca totul trebuie curatat foarte bine si sa o pornim cu un nou inceput. Iar orice curatare doare, normal. Dar daca te zbati mai putin, trece mai repede si doare si mai putin.
Lumea s-a schimbat si Romania nu este singura tara care s-a supus UE, in fapt marilor puteri mondiale actuale. Si fii convins ca supunerea sau nesupunerea in fata marilor lumii, nu tine si nu a tinut niciodata de Romania. Poate doar intarzia sau grabi rezultatul. Iar grabirea rezultatului este ca urcatul in autobuz: cine urca primul, prinde loc pe scaun. Zurbagii cu gura mare vor sta in schimb in picioare.
 
Postat de catre Marian Tudorel Lazar la data de 2011-02-07 08:18:50
         
 
  D-l Corbu ne vesteste o noua zi? Eroare! El suna trambita unei noi nopti. Ne deseneaza furci si cazane cu smoala si urla ca am incurcat-o deja. Este atat de panicat incat curand nu va mai fi credibil nici pentru copiii de gradinita.
Cat il priveste pe Peia, intretine cearta, ca de obicei, dar il doare drept in dos si de mister Corbu si de tabara adversa in care, momentan, i-a venit randul sa arunce cu pietre.
Iar daca as vrea "sa raspund nebunului dupa nebunia lui" as spune ca insistenta lui de a afla daca adversarii lui sunt din CIA, Directia a V-a, sau poate contraspionajul intergalactic, vine numai din dorinta de a-si cunoaste colegii din tabara adversa.
Apropo, Peia, perus perus, dar s-ar putea sa-ti smotoceasca penele pana vei ramane asa cum te-a facut tata tau, ca mama sigur nu ai avut si nu ai.
 
Postat de catre Marian Tudorel Lazar la data de 2011-02-07 08:01:50
         
 
  Domnul Peia
Daca azi s-ar organiza alegeri libere pe Europeea
Traian Basescu le-ar castiga de la mare distanta chiar fara ajutorul diasporei constituite din Vali Cercel, Sorin Olariu, Mitica Genuneanu si cele doua poetese de limba romana din Canada. Si sustin asta privind la numarul comentariilor pro si contra. Ca sa nu mai vorbesc de partea feminina care sunt sigur ca va vota suta la suta cu lupul de mare si nu cu catalandri care chelalaie ca nu pot sa-l ciupeasca nici macar de coada.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2011-02-07 07:30:09
         
 
  dom' Genu, aș vrea să-ți pun o întrebare mai complexă, că te știu trecut prin multe, și mai pățit, ca să zic așa:

cînd trag plapuma de pe nevastă-mea (din dorința nobilă și zic eu, firească, de a afla adevărul gol-goluț), pot afirma că am demascat un agent acoperit? gestul ăsta, mai ales cînd îl fac de mai multe ori pe noapte, poate fi considerat un act patriotic și responsabil? dacă nu, nu, asta e. dar dacă da, ce tot bate cîmpii nenea Peia că n-am fi patrioți?
(Radu Stefanescu)

Parerea mea este ca descoperirile pe care le faci noapte de noapte intra la categoria descoperirii dusmanului de clasa. Mania si insistenta cu care le faci dovedeste clar ca chiar daca nu ai apartinut securitatii, asa cum sustine domnul Peia, esti in posesia unui organ la fel de periculos cum a fost acea institutie de trista faima. Spun acest lucru in cunostinta de cauza fiindca si eu aveam inclinari stangiste la fel de temerare. In ultimul timp, mai ales dupa ce domnul mi-a descoperit apartenenta la organ, am inceput s-o las mai moale. Nu te sfatuiesc sa-mi urmezi exemplul. Din contra, m-ar bucura sa aud ca lupta ta cu dusmanul de clasa se ascute fiindca, tot din experienta mea, atunci cand dusmanul de clasa observa o slabire a aceste confrutari se obrazniceste.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2011-02-07 03:38:28
         
 
  Sancta... complicitas, domnu Corbu, mai degrabă, decît simplicitas! Fraieru' ăsta, cu perușelele lui sapiențiale, e un fel de hopa-mitică: anume atunci cînd pică buleftrica ideologică a coledgilor, umple el intervalul vacant, cu aparițiile lui de bugs bunny, în faza de delir metafizic.
Pe mine mă distrează că le vorbiți serios, chiar credeți că ei stau să digere argumentația voastră - poftim, cît de gustată a fost, de două ori, expunerea Ameliei. Voi vă omorîți să le demonstrați ăstora, ce? Că mîine va fi o nouă zi? Ei aș! Pardon! Nu să ezistă, mîine e orice altceva decît ceea ce spuneți voi.
Încă nu vă e clar că-s doar niște biete și umile SLUGI - scris mare, să se vadă - intrate în solda mai-marilor, acum și pururea, pentru a-și rotunji rucsacul cu grăunțe. Istoria e plină de excrementele lor otrăvitoare.
Acum, pentru că li se pare groasă situația în care se află, au ieșit toți, în haită, la lătrat. Lipsește doar unu', anume Coordonatorul, care a săvîrșit o mică eroare tactică zilele astea și s-a deconspirat prostește. Îl bănuiam, dar, vorba aia, trebuia "beletu'" doveditor. Acu a băgat iar capu la (scuzați ligamentarea!) cutie și ține sub observație situațiunea. Toate celelate saituri de profil, învîrt vorbele în gol, precum godacii dovlecii. Și nu e nevoie de supraveghere. Apoi ăsta e de un real pericol: nu s-a înscris în norme! Își cam permite. De-aia e agitația asta pe aici. N-ați văzut? Cum a sunat goarna, cum au ieșit toți la interval!...
Așa că, vă sfătuiesc să nu mai comiteți eroarea de a-i lua-n serios.
De cîte ori nu i-am întrebat eu - așa, de kiki, știind că or să evite întrebările incomode, puse în mod repetat - dacă Băsescu a fost au ba comunist și informator? Bașca, celelalte.
A răspuns vreunul?
Nu.
Deci?
 
Postat de catre ioan peia la data de 2011-02-07 00:13:34
         
 
  er: afirmatiile proprii  
Postat de catre Marian Tudorel Lazar la data de 2011-02-06 23:14:11
         
 
  De ce "Sancta simplicitas" d-le Cristescu? Eu sunt primul care a inceput primul sa-si tranforme demonii in personaje reale?! Eu sunt cel care vede monstri peste tot? Care va sa zica, daca va iese nebunul in cale, il recunoasteti, dar cand afirmatiile o iau pe taramul irealului si "daca" pe care il folositi devine "sigur" iar "este posibil" devine "indubitabil" nu stiti sa spuneti stop. Stiti ceva, ca sa fii tare la logica, nu ai nevoie de o tona de eruditie. Iar daca va iau la puricat articolul de mai sus, gasesc destui de daca si parca pe care ni-i prezentati drept dovezi indubitabile. Destule afirmatii imprecise pe care vrem sa le luam de bune si chiar, pe ici, pe colo s-ar putea sa gasesc si afirmatii de-a dreptul neadevarate. Dar ce treaba are un profesor universitar sa bage in seama un prost ca mine, nu? Prost, dar nu-mi place sa fiu prostit!  
Postat de catre Marian Tudorel Lazar la data de 2011-02-06 23:13:00
         
 
  Amelia, am glumit, desigur.
Stiu ca e cam nesarata gluma, dar daca iti spuneam ca va fi Sever Voinescu sau Monica Macovei ti-ar fi fost cu mult mai usor sa cauti izvoare istorice pe internet si mi-ai fi fractionat dialogul cu Dl Cristescu mult mai des. Oricum nu m-ai fi crezut orice as fi spus, asa-i?
Eu sunt unul dintre electorii de dreapta, cetatean liber al acestei tari, iar daca tara este si a mea tot la fel cum este a electorului de stanga, atunci e dreptul meu sa imi revendic locul.
Despre impostura sa vorbesti cand va fi eliberat Catalin Voicu pentru buna purtare.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2011-02-06 23:10:20
         
 
  "Daca Alianta vrea sa se intoarca impotriva electoratului de dreapta si sa desfiinteze singura formatiune care a adunat aceste adeziuni, ei bine, Alianta se autodefineste impotriva mea si a celor ca mine. Daca Alianta se intoarce impotriva mea, ei bine, eu, cetatean liber al Romaniei, consider ca Alianta si-a propus sa scape Romania de mine, de cetatenii liberi ai acestei tari".

Dar decând reprezentați dreapta d-voastră și gașca de impostori pe care o susțineți?

Fiindcă a fost adus în discuție Cristian Preda, iată mai jos mostre din gândirea politică a "noii stele", cel ce se dorește a fi reprezentantul românilor.Ne găsim la începutul anului 2002. În România guverna Adrian Năstase,iar în Basarabia comuniștii lui Voronin și Tarlev aveau mână lșiberă să zburde și de la Moscova și de la Bruxelles.

Iată ce scria în numărul din "22", 11 februarie 2002, marele politolog Cristian Preda (redau câteva fragmente, cu scurte comentarii):

"... politica de aliante a lui Nastase urmeaza o linie unica: asa cum pe plan intern PSD s-a îndreptat spre UDMR, si nu catre PD (un partid recunoscut ca socialist de Internationala în care spera sa intre si PSD), tot astfel, în campul relatiilor externe, Nastase a preferat consolidarii relatiei cu familia socialista maghiara o întelegere cu nationalistii lui Orbán, simpatizati în Ungaria doar de extremistul Csurka".

:))))

1. C.P. îl acuza pe Adrian Năstase că s-a aliat cu UDMR și nu cu PD (un partid recunoscut în Internaționala socialistă!!!).

Floriane, ăștia sunt stâlpii dreptei românești,nu?

2. Musiu mai e supărat că Năstase s-a aliat cu naționaliștii lui Orban, cei care au în Ungaria o susținere slabă(e clar, are clarviziune omul,de aia e politolog!!!).

Să trecem mai departe...

"exista o uriasa prapastie în perceperea problemei fostei Basarabii dincoace si, respectiv, dincolo de Prut. Locuitorul majoritar al Republicii Moldova este înteles foarte diferit la Bucuresti, respectiv, la Chisinau. Cel care, în capitala Romaniei, este numit fara ezitare "roman" - urmand o lectura etnica a natiunii, care atribuie sangelui si limbii rolul de coagulant al spatiului politic - poarta, la Chisinau, numele de "moldovean", în virtutea unei lecturi civice a natiunii, care face din declararea/asumarea identitatii singura legatura politica legitima. Aceasta lectura nu apartine rusofonilor comunisti, ci tuturor celor care au construit, în ultimii zece ani, statul moldovean. Comunistii nu au facut decat sa aseze ultimele caramizi ale acestui edificiu politico-juridic. Opozitia fata de aceasta întelegere a politicului este minora. Ea e ilustrata doar de catre cei care-si spun "patrioti romani".

Aici politologul format la Paris dă dreptate comuniștilor lui Voronin: dacă un popor se vrea a se numi moldovean, el e moldovean! Patrioții români greșesc deoarece, în virutea definirii etnico-lingvistice a națiunii,îi consideră pe moldoveni români!!! Or,așa cum musiu politolog a învățat la Paris, națiunea se definește civic! E clar, la Chișinău în 2002 era o groază de civism!


Tot C. P. afirma:

"Confruntarea lui Nastase cu autoritatile de la Chisinau a început acum cateva luni, cand, aflat la Trieste la o reuniune europeana, premierul roman a ridiculizat oficialitatile moldovene pentru ca organizatorii întalnirii indicasera limba moldoveana ca una din limbile de lucru. De curand, premierul roman a trecut la un ton mult mai dur. Folosindu-se de mijloacele de comunicare din Romania, pe care si le-a subordonat aproape complet, Nastase a insistat asupra a doua fapte care au fost calificate ca "foarte grave": mai întai, impunerea limbii ruse în scoli, apoi, în prelungirea acestei masuri, interzicerea pentru o luna a partidului lui Iurie Rosca, protestatar solitar împotriva deciziei guvernului. Desi legate, cele doua fapte trebuie întelese separat".

În stilul dezinvolt al unui european fără complexe,C.P. nu poate înțelege ce e grav în impunerea limbii ruse obligatorie în Basarabia și în interzicerea partidului lui Iurie Roșca!! Observați că folosește ghilimelele când reproduce expresia lui Năstase cu privire la faptele foarte grave!!!

Ceva mai jos Cristian Preda ne luminează:

"...în loc sa vada în utilizarea limbii si a referintelor culturale rusesti atotprezente un avantaj, si nu un handicap, minoritatea "patriotilor romani" a devenit mai intoleranta decat comunistii si a sperat sa evacueze complet limba rusa din tanara republica".

Ăștia sunt patrioții de dreapta, Floriane!!

Mai jos îmi vorbeai de manuale în rusă????

Explică-mi ce vrea să spună noul boss,intelectualul, în materialul ăsta.Aștept!!!

Dar să vedem ce mai afirmă musiu intelectualul:


"... implicarea Bucurestiului în acest caz nu a ameliorat cu nimic situatia "protejatilor" sai: Partidului Popular Crestin-Democrat nu i-a fost admisa plangerea de la Curtea Suprema de Justitie a Republicii Moldova si nu sunt semne ca autoritatile moldovene s-ar lasa influentate de Bucuresti. Dimpotriva. Recentele masuri împotriva Universitatii Pedagogice "Ion Creanga" vadesc faptul ca guvernul Tarlev nu va opri ofensiva începuta împotriva limbii romane, pe care majoritatea de dincolo de Prut o numeste "moldoveneasca"."

:)))))

Nu limba română o denumesc ei moldovenească, ci numai varianta regională a românei din Moldova. Tocmai de aceea a apărut problema celor 2 limbi!!


De ce făcea Cristian Preda în februarie 2002 jocul lui Voronin ? Tot el explicăla sfârșitul articolului cu pricina:

"In fine - punctul cel mai important - nici un guvern occidental nu priveste cu ochi buni implicarea Romaniei în zona de la estul sau. Nu veti descoperi o singura declaratie a unui politician european responsabil care sa sustina punctele de vedere ale guvernului Romaniei despre "relatia privilegiata" cu Moldova. Faptul ca Nastase afirma ca "nu ne amestecam în problemele interne ale Republicii Moldova, dar trebuie sa recunoastem ca, din punctul nostru de vedere, Republica Moldova reprezinta o preocupare si o grija pe care nu putem s-o eliminam" - ei, bine, tocmai o asemenea declaratie starneste "preocupare si grija" în mediile politice europene.

http://www.revista22.ro/arhiva-2002-02-11

E clar, nu?

Nu se primise voie de la Bruxelles să ne implicăm în Moldova, o făceam noi, așa, din interese naționale!

Iar musiu politolog sancționa cu sârg interesele naționale.
Din punctul de vedere al lui Cristian Preda, grija și preocuparea față de Moldova trebuiau eliminate de pe agenda politicii externe românești fiindcă, nu-i așa, românii din Moldova se defineau civic, erau moldoveni!!!

Iată vajnicii luptători ai dreptei,anti-comuniști și câinii de pazăai derivelor pro-rusești ale PSD-ului!!!

Floriane, cum vine asta?

Musiu politolog, educat la Pris și admirator al civismului de sorginte comunist-moldovenească a lui Voronin, dorește acum și tronul?

:))))

penibil personaj, un oprotunist și yesman de talia lui Cioroianu, creație mutantă a GDS-ului, coleg cu Brucan la 22,în februarie 2002, de altfel.


 
Postat de catre Amelia Cojocaru la data de 2011-02-06 22:59:54
         
 
  dom' Genu, aș vrea să-ți pun o întrebare mai complexă, că te știu trecut prin multe, și mai pățit, ca să zic așa:

cînd trag plapuma de pe nevastă-mea (din dorința nobilă și zic eu, firească, de a afla adevărul gol-goluț), pot afirma că am demascat un agent acoperit? gestul ăsta, mai ales cînd îl fac de mai multe ori pe noapte, poate fi considerat un act patriotic și responsabil? dacă nu, nu, asta e. dar dacă da, ce tot bate cîmpii nenea Peia că n-am fi patrioți?
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2011-02-06 22:59:38
         
 
  Sancta simplicitas!  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2011-02-06 22:53:36
         
 
  MTL, dar domnul Cristescu nu s-a referit la pompele funebre. La naiba, Doamne iarta-ma!  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2011-02-06 22:49:02
         
 
  "Cronometrul s-a pornit. În curând toate blondele vor alimenta doar de la pompa! "


Da, sfinte Cristescu EMANUEL ("Domnul este cu noi" in traducere). Stiu ca cronometrul s-a pornit. Dar eu nu o sa ies pe strada. Si de abjurat, stiu sa abjur, ca am invatat de la Galileo. O sa fac matanii, o sa tin posturi si merg si la manastire iar crucile nu le voi face mai mici de 1 metru! Si, culmea, stiu si ca o sa aveti castig de cauza. Nu-i bai: am scapat de comunisti, vom scapa si de popi.
 
Postat de catre Marian Tudorel Lazar la data de 2011-02-06 22:45:39
         
 
  Prima consecință.  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2011-02-06 22:29:02
         
 
  Domnule Buricea, cu tot respectul ce vi-l port, pentru varsta, va rog sa va argumentati parerea. Nu cred ca aveti atata demnitate incat sa va lasati amutit intr-un mod atat de democratic.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2011-02-06 22:28:01
         
 
  Ce calibru să văd?
Chiar că nu vă înțeleg!
Nu mă așteptam la o asemenea reacție!
 
Postat de catre Mihail Buricea la data de 2011-02-06 22:26:14
         
 
  Distnse domnule profesor,

Nu vă prinde rolul de Petronius, adică arbiter elegantiarum al site-ului! Dumneavoastră nu vedeți calibrul?

Mulțumim pentru sprijin. Dacă nu-l publicați meritați și mai multe mulțumiri! Urmăriți cu atenție consecințele.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2011-02-06 22:16:09
         
 
  Grăit-au drept, pe placul și în sprijinul poporului român, următorii tovarăși cu cei ce au gândirea nedeformată de împrejurări:
Emanel Cristescu,
Amelia Cojocaru și
Ion Peia,
iar ceilalți grăit-au după micile lor puteri de înțelegere!
 
Postat de catre Mihail Buricea la data de 2011-02-06 22:10:21
         
 
  O fi cineva pe aici de la Baden Baden?  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2011-02-06 22:10:15
         
 
  Sofisme. Democrația se învață greu iar unii nu o pt ține minte niciodată!  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2011-02-06 22:09:28
         
 
  Si daca nu credeti, iata programul politic al Aliantei
Crin Antonescu: "Eu doresc sa desfiintam PD-ul pe cale politica.Ori noi, ori ei"
Victor Ponta: "datoria noastra comuna e sa scapam romania de PD-L".
Daca Alianta vrea sa se intoarca impotriva electoratului de dreapta si sa desfiinteze singura formatiune care a adunat aceste adeziuni, ei bine, Alianta se autodefineste impotriva mea si a celor ca mine. Daca Alianta se intoarce impotriva mea, ei bine, eu, cetatean liber al Romaniei, consider ca Alianta si-a propus sa scape Romania de mine, de cetatenii liberi ai acestei tari.
Pentru ca este bine de stiut "Cel ce ridica sabia,de sabie va pieri"
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2011-02-06 22:08:21
         
 
  Aliantei
Crin Antonescu: "Eu doresc sa desfiintam PD-ul pe cale politica.Ori noi, ori ei"
Victor Ponta: "datoria noastra comuna e sa scapam romania de PD-L".
Daca Alianta vrea sa se intoarca impotriva electoratului de dreapta si sa desfiinteze singura formatiune care a adunat aceste adeziuni, ei bine, Alianta se autodefineste impotriva mea si a celor ca mine. Daca Alianta se intoarce impotriva mea, ei bine, eu, cetatean liber al Romaniei, consider ca Alianta si-a propus sa scape Romania de mine, de cetatenii liberi ai acestei tari.
Bine de stiut "Cel ce ridica sabia,de sabie va pieri"
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2011-02-06 22:07:38
         
 
  Ha, ha, ha! Ce fantezii pot avea unii!

Românii, cum vă spunem și altă dată, sunt un popor admirabil și genial. Ei au proverbele "Fiecare pasăre pre limba ei piere" și "O dată vede nașul neecoliterar!"

Câte rotiri inutile pe eliptică va fi făcut oare Pământul pentru cineva ca acesta să poată înțelege textul de mai sus ca un vaet!

Cronometrul s-a pornit. În curând toate blondele vor alimenta doar de la pompa!
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2011-02-06 21:59:51
         
 
  MTL, nu ti-am cunoscut pana acum latura umoristica. Pacat ca nu ai apelat la ea mai des :)  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2011-02-06 21:51:59
         
 
  Peia draga, tu chiar ai crezut ca sunt tipul de om care pleaca cu coada intre picioare? Ma bucur. Inseamna ca joc bine. Cat priveste interventia mea, de ce ar mai fi necesara?! Daca la inceput eram cam singurul glas care ii tinea piept d-lui Corbu, acum sunt mult mai multe. Si nu le mai pun la socoteala pe cele care doar asista tacute si dau din cap.
Si apoi, ti se pare ca ar mai fi nevoie de vreo interventie in plus? Articolul in sine nu este altceva decat un soi de scancit. Spune doar "VAI"!
Cand a mai auzit si ca Base tocmai a anuntat ca nu mai avem nevoie de ultima transa din imprumutul FMI...a fost si mai "vai".
Sincer, stau si ma tavalesc pe jos de ras.
Argumente contra vrea d-l Corbu? Las ca le prezinta lupul de mare. Apropo, stii povestile lui Corut? Si el tot de un lup vorbea...
Si apoi, daca d-l Corbu, care este un tip rational a ajuns sa vada agenti portocalii peste tot, ma gandesc sa nu-l am pe constiinta daca mai zic ceva. Tu in schimb nu vezi agenti portocalii, dar te omoara singuratatea si esti de partea partii mai slabe, ca sa ai cu cine sa te certi.
O seara placuta tuturor!

P.S. Bineinteles, cu exceptia celor care se tem ca o sa-i sufoce vreo portocala in somn.
 
Postat de catre Marian Tudorel Lazar la data de 2011-02-06 21:46:28
         
 
  Nici nu s-a uscat cerneala pe actul de mariaj dintre partidul comunistilor (PSD-pensionarii de lux) si partidul securistilor aliat deja cu partidul turnatorilor la securitate(PNL+PC), ca Iliescu nu a rezistat sa iasa la televiziunea inculpatului Vantu si sa isi asume paternitatea ideologica a Aliantei. Mai mult, a si spus ca vrea sa il puna presedinte pe micutul Ponta si premier pe repetentul galben. El, Iliescu, dupa 20 de ani de democratie, are tupeul sa vina sa ne anunte ca ne pregateste dictatura social-liberala. Cata obraznicie!
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2011-02-06 21:35:37
         
 
  "Mai apoi, dacă, totuși, nu știi de unde bani, îți spun io: dacă adunăm numai banii dosiți de către primii cinci mari șmekeri din fruntea statului, adunăm fro 11 miliarde de euroi. Suficienți, nu?"
(Ioan Peia)

Domnul Peia, de acord cu dumneavoastra in privinta celor cinci mari smekeri, dar banii ne la nu se vor lua fiindca sunt membri activi ai monstruoasei coalitii.
p.s.
Gradul meu militar si securist a fost de soldat neinstruit fiindca nu am facut armata pe motive de sanatate. Asta nu m-a impiedicat sa am o cariera militara fulgeratoare: cand m-au numit inginer sef am devenit automat si comandantul garzilor patriotice din intreprindere. Degeaba am protestat eu ca fiind soldat neistruit nu pot sa recunosc nici gradele militare, avand figura de comandant, am fost numit comandant.

 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2011-02-06 21:11:29
         
 
  "Amelia, manualele din care ne spicuiesti acum sunt scrise tot in limba rusa? " (Andrei Florian)

Florică, dacă ai așa mari îndoieli asupra cărților ălora, îți pot indica eu vreo duzină de cîteva cărți care, certamente, sunt scrise în românește și susțin același lucru.
Din păcate, nu sunt scrise în băsească - singura limbă pe care o pricepi tu!



 
Postat de catre ioan peia la data de 2011-02-06 20:01:23
         
 
  Pentru guvernele lui Cuza dar numai de la data de 22 ianuarie 1862:

http://enciclopediaromaniei.ro/wiki/Index:Guvernele_Rom%C3%A2niei

Se poate accesa pagina cu fiecare Guvern in parte, activitate si componență.

Site-ul este unul dintre cele mai utile.

Bibliografie... lucrările clasice ale lui Giurescu și Berindei,special pentru guverne a se vedea Stelian Neagoe (din păcate,lucrarea lui Stelian Neagoe nu o am nici eu în bibliotecă).
 
Postat de catre Amelia Cojocaru la data de 2011-02-06 19:58:39
         
 
  A, și-am uitat, domnu, să vă spun că, pînă mai acuș fro patru anișori, partidul ăsta de "dreapta", PDL dei zice, era înscris taman în Internaționala Socialistă!
O mai fi valabil sloganu ăla?
Nu-l spun, ca să nu vă procur mici contracții esofagiene, sfîrșite într-un brusc elan debarasator, deasupra chiuvetei!

 
Postat de catre ioan peia la data de 2011-02-06 19:53:15
         
 
  Am stat deoparte și am așteptat să-i văd pe toți portocalii de pe aici cum scot căpșorul la interval - dumnezeule, ce densitate pe cap de user!!... mulți bani mai trebuie să mai aibă pedeleii, de-și permit să-i plătească și pe toți ăștia!! - am stat deoparte, zic, să fac lista completă. Previzibilă, dealtfel, așa cum am menționat deseori.
Deci:
Autohtoni:
1. Andrei Florian, carele este tefu.
2. Radu Ștefănescu, ideologul de rezervă, mai discret, dar mai tenace.
3. Peruș (retrogradat, deocamdată, la munca de jos pentru prostie calificată!)
4. “Cel foarte discret”, - coordonatorul și persoana de joncțiune cu centrul de informare - al cărui nume îl trec sub tăcere. Mă joc cu el de-a șoarecele cu pisica. Îl voi divulga la momentul oportun.

Exportați:
1. Dumitru Cioacă
2. Valeriu Cercel ( Cercel de ce lipsești de la apel?!)

La aceștia, care sunt elementele combatante, din linia întîi, gata în orice moment de a intra în luptă, se mai adaugă și supravegherea informatică, prin cuplare directă la sursele STS.

Între timp mă distrează naivitatea perpetuă a dl. Cristescu-Corbu, care fandează suav, după modelul vechilor cavaleri din evul mediu, încercînd să demonstreze că te poți bate cu floreta, în timp ce adversarii folosesc șișul viclean al marditorului de gang!
Continuai, continuați dle Cristescu!
Aștept ziua cînd veți ajunge la concluzia sănătoasă, în fine, că bîta ancestrală rezolvă totul, dintr-o lovitură.
Pînă atunci, jucațivă de-a democrația penelor de struț lipite pe poponeață, promovată de ciracii lui Bășescu și faceți glumițe polemice cu onorabilii!

Dar să nu sfîrșesc înainte de a consemna cîteva gafe portocalii.

“Nu ne-au mai lasat de ales, trebuiesc schimbati cu totii. Absolut cu totii, de la stanga la dreapta si invers” (Andrei Florian)

Măi Florică, mă, ia seama la gura aia ce vorbești, căci dujmanii tăi și-n primul rînd eu, înțelegem că în formularea ta se înscriu, inclusiv președintele tău iubit și gașca entuziastă din juru-i.
Și hai, că dacă înțeleg eu așa, nu-i cine știe ce nenorocire, dar s-ar putea să înțeleagă și șefuții tăi, care, de! să nu te retrogradeze, la fel cum făcuși tu cu inteligentul Peruș! Ba, mai rău de-atît: să te procopsească cu o pereche de brățări preventive, după binecunoscuta metodă gangsterească de partid, de-o să trebuiască să-ți aruncăm chiftele cu praștia printre gratii!

“Sa faca ea doua motiuni de cenzura si sa nu treaca nici una? Cum puteti sa luati parte unor astfel de neispraviti pe care nivi marele Vantu nu a reusit sa-i salveze de la dezastru?” (Dumitru de la pupitru!...)

Păi știi cum e cu treaba asta, domnu? Par ex, oricîte moțiuni de cenzură aș face eu, relative la limba matale română, iota că-i tot dai înainte, imperturbabil, ca și cum aș fi vorbit în rromgleză. Da, probabil, că matale înțelegi numai în primul dialect, și crezi că te evidențiez!
Așa și cu Anastasele matale, care înmulțesc voturile în parlament, ca Iisus pîinile și peștii!

“Opozitia sustine sus si tare ca daca pun ei mana pe putere se va reveni asupra reducerilor de pensii si salarii dar nu sufla nici o vorbulica mijloacele prin care vor putea face acest lucru in conditiile in care visteria este goala.” (Același epigramist imperturbabil)

Păi, domnu, mai întîi ar fi trebuit să ne explici de ce nu mai sunt, brusc, bani la buget de cînd veniră pricepuții ăștia la putere.
Mai apoi, dacă, totuși, nu știi de unde bani, îți spun io: dacă adunăm numai banii dosiți de către primii cinci mari șmekeri din fruntea statului, adunăm fro 11 miliarde de euroi. Suficienți, nu?

Pînă una-alta, să știi și mata – fiindcă lipsiși cam multicel de pe aicea – că, așa anticomunist înfocat cum ești, riști să superi pe:

1. TRAIANA BĂSESCU – comunist sadea și informator al securității. Pus în talger cu Iliescu, hop, că s-ar putrea să-l incline serios către el.
2. Sobi Cseh – propagandist înfocat al lui Băsescu: informator plătit al lui Iliescu.
3. Rodica Culcer (cacofonie inevitabilă!) – fostă lct. mj. Securitate, actualmente ofițereasă sub acoperire și directrisă la TV Românica, unde promovează neabătut politica tovarășului.

La astea, să mai adaug cîteva informații mai vechi și mai proaspete, și anume cea care ne produce intense furnicături pe șira spinării: recenta sporire a bugetului JANDARILOR cu onoranta sumă de 79 milioane de euroi, pentru procurare de echipament destinat “REPRIMĂRII REVOLTELOR”. Ați citit bine? La care se adaugă o cantitate rezonabilă de 4 milioane de cartușe, repartizate juducios pe cap de potențial revoltat.
Faptul acesta aduce drăgălaș aminte de epoca magnificului Ceaușescu, pe care dv. l-ați urît – așa se pare – pentru că a fost comunist.
E, acu vă înțelegem atitudinea: a fost communist și v-a ignorat, în mod nepermis, capacitățile de excepție, pe zona ”Tehnică STS”! La vremea aceea, numită, mai pe scurt: “TO”. Știți dv…
Dovadă că acum, iată, sunteți avansat la rangul de obiectiv extern, extrem de eficient pe transmisii de date, cu subtil caracter electoral. Succes în viitoarea misie de tanspunere în limbaj… “fraudian” (remarcați ambiguitatea psiho-adminditrativă a termenului!...) a datelor atent selectate de către centrele teritoriale de votare, de peste apă.

PS: Totuși, am îndrăzni prea mult dacă v-am solicita să ne deconspirați gradul?

 
Postat de catre ioan peia la data de 2011-02-06 19:49:15
         
 
  Amelia, manualele din care ne spicuiesti acum sunt scrise tot in limba rusa? N-am de gand sa te contrazic, dar mai verifica daca nu s-au strecurat si erori de traducere.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2011-02-06 18:56:22
         
 
  Astăzi am fost de permanență și am avut mai mult timp. Acum voi pleca. Nu înainte de mulțumi colegei noastre Amelia Cojocaru pentru excelenta intervenție. Aș fi interesat de cele 25 de guverne ale lui Cuza. Pe net nu am găsit nimic.

Un nesperat și reconfortant punct de sprijin, care vine de la un profesionist.

Mulțumesc. Pe mai târziu.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2011-02-06 18:53:45
         
 
  Luați anuarul statistic.

La modul cum pune președintele problema și apoi întreaga coadă cometică de yesmeni, eu vă pot demonstra că gândacul aude prin picioare.

Când un om mă minte o dată, mă gândesc la faptul că s-ar putea să fi greșit și îi acord credibilitate. Când o face a doua oară încep să-mi pun probleme. De la a treia oară în sus gata.

Să iei România fără datorii semnificative, să spui că nu te împrumuți, să vină Pogea și să omoare orice activitate și apoi să îndatorezi pe generații un popor, și să mai fie oameni care să te susțină, într-adevăr este o performanță. Manipulatorie desigur, dar tot prformanță. Ca în bancul cu rabinu. Domnia sa va mai avea sfaturi și idei. Noi s-ar putea gâște ăăă Românie, nu!

 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2011-02-06 18:46:31
         
 
  Domnule Corbu, apreciez intervenția dvs. Totodată, mă simt obligată, ca una care am bătătorit ceva bibliografie pe subiect, să-mi expun propriile opinii:

Paralela Cuza-Băsescu a fost aruncată în spațiul public chiar de actualul președinte, prin câteva declarații ce promiteau o modernizare radicală a României așa cum nu a cunoscut în perioada postdecembristă.

La o simplă analiză istorică comparația nu stă deloc în picioare:

Venirea lui Cuza la conducerea Principatelor Unite a fost un eveniment excepțional în istoria României (abia de atunci se poate vorbi despre România). Sigur, a fost și o schimbare de regim politic în 1859, dar momentul decisiv l-a constituit Convenția de la Paris din 1856 care a schimbat decisiv regimul politic din Principate, partidele pro-unioniste putând acționa în voie în timpul caimacamilor (anumite greutăți erau în Moldova). Alegerea colonelului Cuza nu a reprezentat decât un compromis el nefiind o personalitate de prim-plan în epocă. I.C.Brătianu, Barbu Catargiu, Mihail Kogălniceanu, Mihail și Grigore Sturdza, Alexandru Dimitrie Ghica erau personalități extrem de puternice, unele susținute de marile familii boierești din care făceau parte și averi, altele erau personalități de prim rang de la 1848 și cu multe relații în Franța (Brătienii, Goleștii). Toată activitatea lui Cuza s-a făcut în temeiul unei misiuni încredințate și a ceea ce stabiliseră Divanele ad-hoc la 1857. Chiar domnia sa de 7 ani, până la urmă, era termenul limită, principiul aducerii domnului străin în vederea obținerii independenței fiind deja stabilită din 1857.

Cuza a aplicat un program care nu-i aparținea lui ci elitei politice din țară în special celei liberale dar parțial și celei conservatoare și în permanență a existat o comunicare între Cuza și împăratul Napoleon al III-lea al Franței (la 1860 Napoleon al III-lea era în plină putere după ce câștigase Războiul Crimeei împotriva Rusiei). Cuza nu a fost mare prin sine ci prin misiunea sa. Chiar lovitura de stat de la 2 mai, doar nu vă imaginați că a dat-o fără sprijin din afară: era SINGURA modalitate de a învinge rezistența Adunării Legiuitoare, formată din conservatori, ce nu dorea reforma agrară. Marele om de stat Barbu Catargiu a trebuit să fie asasinat. M. Kogălniceanu prin omul său de la telegraf asculta toate convorbirile. După ce a realizat toate reformele Cuza nu mai avea niciun rost să rămână la guvernare și să perpetueze acel regim autoritar.

Sigur, față de ce a cunoscut sec. XX, acel regim e f departe de un aparat represiv. Celulele liberal-radicale puteau bine mersi să comploteze la București. Activitatea reformatoare decisivă a lui Cuza se întinde pe durata a trei ani: 1863, 1864, 1865.

Reformele decisive în România de după 1989 au fost și ele în cei câțiva ani de început. Atunci a fost adoptată noua constituție, s-a modificat regimul juridic al proprietății, s-a trecut de la o economie centralizată de stat la una capitalistă de piață etc. Toate aceste reforme trebuiau să conducă la efecte și să intrăm într-o nouă etapă. Acest lucru, după cum bine știți, nu s-a întâmplat. Noi azi vorbim în continuare de reforme și tranziție când au trecut 20 de ani.

Ceea ce face ca istoria post-decembristă să fie diferită de cea de la 1860 este aderarea României la UE. În clipa în care tu îți propui pe termen lung renunțarea la moneda națională, pârghiile în economie sunt controlate de transnaționale iar criza economico-financiară a oprit intrarea banilor în România, unica modalitate de a pretinde că faci reforma este să reduci cât poți cheltuielile aparatului de stat. Ca atare, este evident că ne găsim într-o situație ridicolă: actuala "reformă" din România nu construiește nimic. Dacă la 1859 construiam un stat, azi DESFIINȚĂM UN STAT. Traian Băsescu și susținătorii săi ar trebui să înțeleagă că reformele în România le-au făcut Ion Iliescu și Petre Roman. Astăzi, în 2011 se desființează statul român pentru a-l integra în UE.

ASTA E REFORMA LUI TRAIAN BĂSESCU!

Cât despre așa-zisa "monstruoasă coaliție" care urmează să-i ia locul, e de râsul curcilor. România este astăzi guvernată de FMI și Comisia europeană. Este adevărul gol-goluț pe care-l puteți constata citind orice articol de ziar. Bugetul se face în urma consultării și indicațiilor acestor organisme transnaționale, viitoarele așa-zise privatizări, de fapt ieșirea definitivă a statului din economie, se fac tot sub supravegherea acestora, liberalizarea prețului gazelor, închiderea minelor, până și mamele nemulțumite de suma afectată plății concediului de creștere a copilului au ajuns să-i trimită o scrisoare înduioșătoare de altfel, lui J. Franks.

Dacă Napoleon al III-lea supraveghea discret la 1860 CONSTRUIREA statului român în detrimentul imperiilor conservatoare din jur, astăzi Comisia Europeană patronează DESFIINȚAREA statului român.

Domnule Corbu, vă întreb, care va fi rolul "monstruoasei coaliții" liberalo- pesediste care va urma la "putere"? Va schimba sensul istoriei? Cine este personalitatea care-și va asuma un asemenea rol? Crin Antonescu, Victor Ponta?? Ha ha ha

Observ că trepădușii pedeliști deja avansează numele noului Kiessling (pentru cine nu știe, marioneta guvernului pro-nazist norvegian; în Norvegia, kiessling înseamnă astăzi trădător). El este acel politruc, mediocru profesor la științe politice, care a publicat câteva studii în idiomul noii limbi de lemn a politicii corecte, un carierist care înainte de 89 a avut grijă, în facultate fiind, să-și ia carnetul de comunist - vă imaginați câtă clarviziune politică avea.

Cristian Preda s-a afirmat pentru prima dată în spațiul public punând umărul cu sârg la demitizarea lui Mihai Eminescu când "noua stea" de la noul Ștefan Gheorghiu afirma că "Eminescu trebuie contestat si demitizat, dar nu pentru rudimentele sale de gandire politica. Din acest punct de vedere, el e realmente nul. Nu ai obiect".

E de-nțeles că un asemenea trădător este deranjat de articolele politice ale lui Eminescu.

Pentru lingușitorii care-au început deja să-i pupe posteriorul finuț de intelectual al noului boss, nu am decât câteva cuvinte: marș la cartea de istorie și citiți cum se trăda în anii 50 ca să pricepeți unde vă situați!

 
Postat de catre Amelia Cojocaru la data de 2011-02-06 18:43:40
         
 
  Domnule Cristescu, poate reformulati fraza in care prezentati Romania ca tara in plina crestere economica in 2008. Sau macar sa nominalizati ramurile economice care "sufereau" de dezvoltare. Pentru cei care nu stiu, Tariceanu ne mintea ca economia duduie si ne invita sa cumparam case de la americanii aflati in plina criza. Idiotenia este nemarginita pe partea stanga.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2011-02-06 18:36:03
         
 
  Am ascultat declarția. Gata, am stabilizat economia. În curând ieșim din criză! Proiectele gen gondolă probabil ne vor fi ajutat.

Somn ușor națiune. Guvernarea FNI ăă ăstaa FMI veghează pentru tine!
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2011-02-06 18:26:57
         
 
  Domnule Cioacă,

Cine a vorbit de socialism? Miza distinse coleg este DEMOCRAȚIA.

Putem discuta, arborescent, până mâine.

Cred că ar fi bine dacă ați atinge subietele propuse în topic. Eu nu am vorbit de socialism, de moțiuni, etc. Eu am vorbit de ce scrie mai sus. poate recitiți! Și, eventual combateți. Argumentat.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2011-02-06 18:18:02
         
 
  Domnul Cristescu, si presedintele nostru a incercat nitel socialism pe aici dar vasta majoritate a americanilor (si nu aia care ar dori oricum sa-l impuste) au asteptat pana la alegeri.
Si atunci i-au tras-o atat de tare incatacum Obamaa al nostru a uitat de orice socialism si este un centrist convins. Si cu pozitia asta s-ar putea sa castige si alegerile viitoare. Ce rost au motiuni de cenzura peste motiuni de cenzura cand acestea nu au nici o sansa de reusita? Opozitia sustine sus si tare ca daca pun ei mana pe putere se va reveni asupra reducerilor de pensii si salarii dar nu sufla nici o vorbulica mijloacele prin care vor putea face acest lucru in conditiile in care visteria este goala.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2011-02-06 18:11:26
         
 
  Nu Vanghelie este subiectul. Nu l-am votat niciodată.

Pe ce loc este Romania în lume și cine a adus-o acolo? Ce-i de făcut? Să înlocuim gândăceii portocalii cu alții noi formați din aceiași membri și colorați în alb?

"Monstruoasa coaliție" a stopat "monstruoasa guvernare" în vreme lui Cuza. Și bine a făcut. Sper ca necesara coaliție de acum să stopeze monstruasa guvernare de acum.

Că se mai găsesc neinformați este dreptul lor!
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2011-02-06 18:08:20
         
 
  Dacă mâine s-arsuspenda democrația în care locuiți distinse coleg, și s-ar interzice votul, orice clică s-ar putea menține la putere și sigur nu ați mai vorbi așa domnule coleg Cioacă. Este ușor de dat 20 la fundul altuia.  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2011-02-06 17:58:19
         
 
  "Recunoasteti ca v-ati plictisit si dumneavoastra, sustinatorul lor."

Calomniază, calomniază, tot va rămâne ceva.

Iată expresia tipică a minciunii și dezinformării.

Eu îl dau exemplu de ce înseamnă manipulare a bursei și-l suspectez că a produs filmulețul cu pumnul, tot ca țintă falsă la sugestia celui care avea interes. Cum celălat l-a invitat la spa pe imaturul candidaat la îndemnul ori șantajul aceluiaș. Și ceilalți la fel. De unde până unde "îi susțineți" Minciună și deturnarea atenției.

"Intelectuali" care se întreabă câte cărți trebuie să citești pentru a deveni intelectual!
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2011-02-06 17:55:23
         
 
  Vanghelie este presedintele celei mai importante organizatii de stanga din tara. Nu este suficient? Asa conducatori, asa organizatie, asa intelectuali.
Ati putea sa mergeti la o ora de curs, de mana cu Vanghelie, si sa le spuneti studentilor: "Dragii mei, iata cine este garantul bunastarii voastre. Votati-l!"?
Sau poate ca puteti, nu stiu. S-au mai vazut cazuri de "intelectuali" promovati(garantati) de Vanghelie, vezi Abramburica.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2011-02-06 17:53:38
         
 
  "Iată de ce s-a reușit, ceea ce părea imposibil de realizat: respectiv, coaliția forțelor de stânga cu forțele de dreapta.c"
(Emanuel Cristescu)
Daca fortele de stanga coalizate cu cele de dreapta nu reusesc sa ia gatul lupului de mare inseamna ca singurele forte pe care se sprijine sunt fortele de centru. Si cand un presedinte se sprijine pe fortele de centru asta inseamna ca e ceva de capul lui. Si mai inseamna de asemenea ca fortele de centru sunt mai puternice decat cele de stanga reunite cu cele de dreapta. Fiindca un presedinte de tara, cat ar fi el de lup, nu poate sa reziste decat in conditiile in care arma coalizatilor e mai moale decat arma sustinatorilor. Coalitia de care vorbiti s-a dovedit a fi nu monstruasa ci paguboasa pana acum. Sa faca ea doua motiuni de cenzura si sa nu treaca nici una? Cum puteti sa luati parte unor astfel de neispraviti pe care nivi marele Vantu nu a reusit sa-i salveze de la dezastru?
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2011-02-06 17:53:16
         
 
  Vanghelie n-a făcut autostrăzi, n-a fost comunist, nu a adus minerii cu trenurile, a făcut parte aproape din toate guvernele, a distrus guverne, alianțe, a făcut multipli miniștri, și-a făcut fiica europarlamentar, ne-a ciuruit, ne-a adus pe ultimul loc, etc. Bună țintă Vanghelie ăsta. Și asta, probabil doar așa de încălzire. Este incredibil câte lucruri de nectrezut pot crede oamenii. Bine manipulați. Le trebuie doar ținte și profesioniști.  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2011-02-06 17:45:04
         
 
  Presedintele Traian Basescu urmeaza sa sustina, la ora 18:00, o declaratie de presa la Palatul Cotroceni
Lasati gluma deoparte, va rog, pentru ca Alianta vrea ce vrea Iliescu, Felix, Patriciu, Vantu si restul de care ne-am cam plictisit. Recunoasteti ca v-ati plictisit si dumneavoastra, sustinatorul lor.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2011-02-06 17:41:54
         
 
  Asta vrea și alianța și, sper, va reuși. Să-i schimbe. Pentru că asta vrea electoratul. majoritar. Dacă mai contează!

Intelectualii adevărți au îndoieli.

Mă așteptam la argumente care să combată expresia "monstruasa guvernare" și să justifice minunatul regim. Când colo, tot diversiuni, tot diversiuni....

Aștept.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2011-02-06 17:35:30
         
 
  Cine a spus ca fara alegeri LIBERE? Alegeri vor fi, desigur, doar ca electoratul s-a cam plictisit de purtatorii de imagine ai socialismului stiintifico-fantastic strans uniti in jurul antenelor lui Felix. Ponta nu va mai spune ca ceilalti au furat mai mult, pentru ca legea electorala nu va mai lasa loc de comentarii. "Vanghelie, comuniști, poșta, sarea" sunt tot aceeasi de 20 de ani, este adevarat si ne plictisesc amarnic. A venit vremea schimbarii. Cine se opune schimbarii se opune progresului si opteaza pentru perpetuarea hotiilor la nivel inalt. Nu ne-au mai lasat de ales, trebuiesc schimbati cu totii. Absolut cu totii, de la stanga la dreapta si invers.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2011-02-06 17:27:08
         
 
  Bună seara nea Istrate. Niște pui de rață frate!

România întreagă, într-adevăr, nu este de bună credință!

Cristian Preda noul președinte! Probabil fără alegeri sau cu alegeri făcute la Paris!

Vanghelie, comuniști, poșta, sarea...

Reacții standard, urgente și conform procedurilor!
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2011-02-06 17:17:06
         
 
  Cristian Preda va fi noul presedinte al Romaniei. De acest fapt nu se mai indoieste nimeni. Problema lui este ca nu si-a gasit inca partidul care sa il promoveze. Se va gasi, insa, si de acest lucru sunt sigur, dar toate la timpul lor.
Nu trebuie sa ne fie frica de intelectuali si nu mai cred ca se va mai striga vreodata "moarte intelectualilor!". Altfel, cu politicieni de teapa lui Vanghelie, nu avem sanse sa scapam Cotroceniul de cizmari sau hidro-comunisti.
Coalitia anti-justitie nu face nimic altceva decat sa uneasca toate partidele de stanga in jurul lui Iliescu si sa limpezeasca astfel scena politica. In acest fel, pe stanga se gasesc toti cei care fac front comun in jurul celor certati cu legea iar pe dreapta ramane un imens loc gol ce urmeaza sa fie ocupat de oamenii de buna credinta si de un nou partid ce sta se nasca.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2011-02-06 17:07:30
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE