FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
"Informație civilă"
Text postat de Emanuel Cristescu
În timp ce lucrez, pe un post de televiziune, civilul-colonel sau invers colonelul-civil Cristian Diaconescu informează? ori dezinformeză? că dacă în Elveția stai la un colț de stradă 5 minute un elvețian sună la Poliție și imediat vine un echipaj și te ia la întrebări!

Oare câți români vor fi vizitat Elveția? Oare câți români pot filtra această informație? Însă, cu siguranță, cel puțin un procent din cei care au ascultat această poveste o vor percepe ca pe un "adevăr". Doar a fost rostit la televizor. Și a fost rostit de un fost ministru și actual președinte de partid de civili. Și, nu li se va părea neobișnuit când acest fapt va putea deveni exigență de stat. Ca să elimine, vezi bine, o "vulnerabilitate" a societății românești!

Ei bine, am traversat cu propria mea mașină toată Elveția. Am oprit unde am vrut și am stat unde am vrut. Nu m-a oprit niciodată niciun polițist. Cu o excepțe: mă întorceam din Franța și, la intrarea în Elveția, văzând număr românesc, un polițist m-a scos din coloană și mi-a cerut pașaportul. I l-am prezentat. După aceea am solicitat să merg la superiorul lui căruia i-am exprimat nemulțumirea mea pentru discriminarea făcută. Și-a prezentat scuze și mi-a explicat că este o operațiune de rutină. Mărturisec faptul că aveam o invitație oficială la Geneva pe care i-am și prezentat-o.

Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  oceal - ocean  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2011-02-05 02:45:04
         
 
  Dacă 10 oameni înțeleg și mai spun altor 10 șirul poate continua. La limită, distinse coleg, oceanul este alcătuit din picături. Dați-mi voie să mă consider cea mai neînsemnată picătură în acest oceal liber. Este o datorie de conștiință. Fie și dacă aș fi singur și merită să nu te înscrii în șuvoiul acesta imund, de cloacă duhnitoare care face zilnic victime, în care oamenii se sinucid de sărăcie într-o țară care construiește săli de sport rămase sub lacat, gondole de orgoliu, se umplu strazile de indicatoare reflectorizante care nu rezistă decât câteva zile, se plantează panseluțe în toiul iernii, se reasfaltează străzi asfaltate și câte alte aiureli.

Cu spionatul și monitorizatul, vă înșelați. Speranța mea este ca acești monitori să fie inteligenți. Pentru că, prin cultură și morală, repet dacă sunt inteligenți, vor înțelege de partea cui este dreptatea. M-am întors zilele trecute din zona Buzăului unde m-am întâlnit cu câțiva foști fanatici orangefili. Își mușcă mâinile!

Mă surprinde apropierea de distinsul poet pe care îl susțineți. În același spirit al ingenuității nemimate, de mult, de foarte mult timp, am realizat că habar nu aveți unul de altul iar eul comun nu are nimic la unul ori altul.

PS. "vă rog, eu dacă îmi exprim o opinie, apare după opinia celui care mi-a răspuns...ce să fac?" Simplu un e-mail în care să-mi transmiteți coordonatele dumneavoastră pentru a vă contacta telefonic. Și apoi vă voi mări nivelul. Dar să-mi promiteți că atunci când Ștefănescu vă va înstela domnia voastră să nu o faceți simultan. Să lăsați acolo un delta T.

Vă doresc evoluții spectaculoase!
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2011-02-05 02:40:55
         
 
  de tot "țircusul" domnule corbu, cine credeți că vă ia în seamă la nivel național?
chiar credeți că sunteți un inductor în opinie?
cine să vă spioneze? uite, aveți dreptate că mi-ați tăiat și nivelul minim, o să deveniți un pogor al acestui timp; sincer, lăsând omul să se exprime, îi citești limitele...eu am învățat multe pe aicvi, asta și datorită dumneavoastră, dar simt că siteul poate mai mult...aveți multă pozitivitate față de alții dar și multă stagnare...îl susțin pe ștefănescu, de aici poate intui o nouă fațetă a junimii...vă rog, eu dacă îmi exprim o opinie, apare după opinia celui care mi-a răspuns...ce să fac?
săștiți, inocența uneori poate fi mimată
cu respecte pentru găzduire și perspectivă
 
Postat de catre Petre Mocanu la data de 2011-02-04 21:21:27
         
 
  Stimate Emanuel Cristescu, eu observ ca actuala conducere, pe care o clasifici drept o "democratie militara", ataca in mod organizat si planificat tocmai structurile militare, cu singurul si declaratul sau mai putin declaratul scop de a slabi puterea militarilor asupra statului. Asa ca permite-mi sa ma indoiesc ca o "democratie militara" ar fi asa de tampita incat sa sape la propria radacina. Deci sunt convins ca te inseli!
Succes!
 
Postat de catre Marian Tudorel Lazar la data de 2011-02-04 16:40:26
         
 
  Democrația militară conduce România spre progres!

Pentru moment sunt prea mulți români, prea multe școli, prea multe spitale, prea mari salariile ... pentru puterea de management a acestui tip de democrație sui generis. Măcar Regimul coloneilor din Grecia și Juntele militare își asumau statutul de militari. Ei bine militarii noștri, care conduc democratic România, trebuie să fie civili! Hocus pocus și se rezolvă!

Democrațieeeee drepți! Democrațieeeee, pe loc repaos!

Intelectuaaaali la ode! Intelectuaaaali, pe loc repaos!

PS. Nu vă impacientați. Un simplu derapaj politic al Europeii. Somn ușor națiune!

PS1. Mircea Geoană ar trebui exilat!

 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2011-02-04 05:53:17
         
 
  http://www.puterea.ro/news11139/Exclusiv-%E2%80%9CCompanie-drepti%E2%80%9D-Ministrul-Oprea-si-a-avansat-in-grad-colegii-de-partid.htm  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2011-02-04 05:15:31
         
 
  Explicatiile le gasiti aici:

http://www.romanialibera.ro/opinii/editorial/spre-ce-duce-alianta-ponta-crin-voiculescu-215682.html
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2011-02-04 01:37:45
         
 
  Tot o informatie civila. Mircea Geoana va pierde saptamana viitoare postul de Presedinte al Senatului sau, in urma negocierilor, alinata ros-galbena va piere majoritatea din conducerea Senatului. La alegere.
Chiar asa, imi spune si mie cineva ce culoare rezulta din combinatia dintre rosu si galben?
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2011-02-04 01:02:05
         
 
  Excelenta observatie! Va felicit! Am vazut si eu emisiunea si am remarcat declaratia diplomatica a ilustrului perdant.  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2011-02-04 00:04:00
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Chiar cred că ar fi util să deconspirăm aici pe toți "civilii" care umblă prin media, cu misii și ținte precise.

 
Postat de catre ioan peia la data de 2011-02-03 21:07:14
         
 
  Distinse coleg,

Sunteți în mare formă. Spumoase replici!

 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2011-02-03 20:56:38
         
 
  Informatia colonelului este si falsa si de rea credinta fiindca si elvetiencele ca si romancele , americancele, frantzoaicele si amazoancele atunci cand isi dau intalnire la un colt de strada cu prietenii, iubiti, amantii sau sotii lor intarzie, in medie ,intre un sfert de ora si o jumatate de ora. Asa arata statisticile. Ori asta ar insemna ca fiecare elvetiat sa fie interogat de politie pentru o vina care nu-i apartine.  
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2011-02-03 20:53:53
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE