FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
doc 2
Text postat de iulia ralia
Photobucket
Despre Liviu Bordaș, numai de bine.
Am citit un articol istoric sub semnătura aceasta. Cred că este vorba de acel LB pe care îl știm, al cărui spirit cartezian cam taie, nu întotdeauna. Are și rotunjimi, parcă așa îmi amintesc…
O asemenea carte despre Nae Ionescu aș dori să citesc, mă atrage, începând cu titlul.
Voi căuta în librării, semnale de felul acesta pe care le găsim în presă - iată! se dovedesc utile.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  erata *NU mai etc. uf.
 
Postat de catre iulia ralia la data de 2011-01-25 22:49:56
         
 
  Recunosc, sunt desemparee :))
Veronica si Radu, merci. Si mu mai mustaci, Radu, de vina e Rom. literara care a prezentat in decembrie cartea, intelegandu-se astfel ca ar fi ceva de ultima ora, de data asta google-u apare mai bine informat.
...dar neconsultat fu. fi donc!

Mi-ar fi placut sa fie Liviu S. Bordas autorul.
Intr-adevar, Veronica, articolul citit in Convorbiri literare era de indologie.
Mda, util semnal :), cartea o voi citi sigur, se pare ca e mai usor de comandat decat de gasit la raft.
 
Postat de catre iulia ralia la data de 2011-01-25 22:47:31
         
 
  Liviu Bordaș = Liviu S. Bordaș ?

asta-i întrebarea

al cărei răspuns se află la:

[email protected]

(oricum, nu strică s-o citești)
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2011-01-25 15:16:36
         
 
  Liviu Bordas care a scos o carte la Humanitas este un altul decat Liviu Bordas cel caustic al Europeei, cel de care ne e atat de dor (ca de altfel de multi alti absenti).

Am gasit (cand a aparut carteala Humanitas si cronica scrisa de Andrei Plesu) informatii despre LB filosoful sanscritolog pe Google si, cautand in arhivele Europeei, am gasit si niste comentarii ale lui LB al nostru (comentarii spumoase, cum ii e stilul) ca nu este el "acela".

Vero
 
Postat de catre Veronica Pavel la data de 2011-01-25 15:01:13
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE