FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Talentoșii Dracului sau golanii literari
Text postat de Marian Tudorel Lazar
Dedicată lui G.R. și I.P.



Dotați de la Mama Natură cu ceva pectorali literari, se cred amanți perfecți și veșnici ai Euterpei. Așa că, de câte ori zeița nu-i primește în iatacul ei, se postează în fața ușii acesteia și-i pândesc pe cei care intră sau ies, împroșcând cu vorbe grele, luate din repertoriul literaturii golănești gen „hai căreala”, „labagiule”, „scuipă-ți replica găgăuț㔠etc. Dar cea mai mare plăcere a lor esta să-și facă confrații agramați și să-i convingă că sunt impotenți literar. Atacurile lor sunt cu atât mai odioase cu cât nu țin cont de vârstă, sex, sensibilitate, talent. Atacă motivați doar de fierea lor ultra verde și de frică să nu cumva să li se epuizeze muza, dacă face dragoste cu prea mulți sau prea multe. Cât privește copiii pe care i-au dăruit până acum Literaturii, ei înșiși sunt de acord că majoritatea sunt cam handicapați, în cel mai bun caz cu prea multe imperfecțiuni, că doar vreo zece dintre ei sunt capabili să stea în picioare la mulți ani de la naștere. Cu toate acestea, tot se comportă ca niște protejați îngâmfați, călcând în picioare, împărțind pumni și palme în stânga și dreapta, zgâriind, scuipând, stricând atmosfera dar așteptând aplauze, aprecieri și pupături. Dacă îi tragi de urechi, țipă foarte tare, dar singurul rezultat vizibil este faptul că urechile li se lungesc și mai mult și devin tot mai elastice. Ca orice haită veritabilă, se motivează și se încurajează reciproc, ridicându-și osanale cu gust de bale. Și de ce ar duce lipsă de aprecieri, când am spus de la început că Mama Natură a fost destul de darnică în ce-i privește?! Ceilalți copii euterpini, cinstiți și corecți din fire, le recunosc meritele creaționiste, ori de câte ori acestea ies la iveală, așteptându-se să primească la fel în schimb. Cruntă eroare! Așa că cei doi, căci doi sunt de obicei șefii haitei, fac în continuare pârtie în jurul lor de câte ori trec, dau cu plugul prin orice creație nu le convine, aruncă și cu acid din belșug și își așteaptă nașul, un vânător iscusit, cu o carabină care ochește fără greș, mai șmecher ca ei, destul de șmecher încât să-i prindă de coadă, să-i învârtă bine și să-i arunce vreo douăzeci de metri în sus, după care să-i trântească de pământ și să-i învețe o dată pentru totdeauna că, oricât de zmeu este lupul bătrân, totdeauna va exista un lup mai tânăr care să-i ia locul. Până atunci, mă voi bucura ori de câte ori tâlharul de miei și oițe nevinovate mai primește câte o bâtă pe spate de la cioban.


Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE