FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Etnobotanice de Partid si de Stat
Text postat de ecsintescu virtual
Dupa cum bine stiti, inca de pe 19 noiembrie am demarat impreuna cu Organizatia TSD Calarasi, actiunea “Spune Nu Drogurilor” . Au fost stranse mii de semnaturi, initiativa noastra fiind preluata si de alte organizatii TSD din intreaga Romanie. In paralel am lansat pe Facebook o cauza cu acelasi nume, am postat atat pe acest blog cat si pe pagina personala de Facebook apeluri repetate catre guvernanti pentru a stopa acest flagel care ne omoara tinerii si nu numai.

In toate emisiunile televizate la care am fost invitata pe aceasta tema, am pus intrebari la obiect, iar acestea au ramas retorice. Cine are interes ca aceste droguri etnobotanice sa fie comercializate in Romania? De ce nu inchid guvernantii magazinele de vise?

In acest moment ma aflu intr-o vizita neprotocolara in Liban. Am deschis televizorul ca sa vad ce se mai intampla in tara mea si pur si simplu am ramas perplexa si oripilata. Andrei Razvan Placinta , dupa consumul de etnobotanice, s-a apucat sa omoare lumea in Bucuresti! Se pare ca tanarul era un frecvent consumator de etnobotanice.

Intelegeti, stimati parinti si copii, de ce Guvernul PDL nu doreste inchiderea magazinelor mortii ?

Aseara am fost invitata la Antena 2, emisiunea lui Mandruta, “Nimic Important”, la o discutie despre un subiect extrem de important, cel al drogurilor etnobotanice.

Nu mai este un secret faptul ca am inceput campania “Spune NU drogurilor!” care s-a lansat pe data de 20.11.2010, in municipiul Calarasi si care, ca prim pas, a urmarit strangerea a 5000 semnaturi de la cetatenii Calarasiului pentru inchiderea celor 3 magazine care vand droguri etnobotanice in oras.

Primarul orasului a fost de acord ca, la 5000 semnaturi ale populatiei aceste magazine sa fie inchise, iar acum avem peste 3000 de semnaturi.

Nu mai este un secret nici faptul ca in Calarasi numarul cazurilor de tineri afectati de drogurile etnobotanice a luat proportii infricosatoare. Acest “trafic de droguri legalizat” face ingrozitor de mult rau tinerilor si, fireste, parintilor si profesorilor, intregii societati. Daca, in tara, astfel de magazine, dupa ce au fost inchise, s-au redeschis si mai infloritoare, iar la multe dintre ele a fost returnata si marfa confiscata, gasesc ca presiunea opiniei publice este singura solutie, pana la momentul legiferarii inchiderii definitive a “magazinelor de vise”.



Spitalele romanesti sunt goale de medici si pline de copii in stare foarte grava in urma consumului de droguri etnobotanice. Medicii au plecat din tara din cauza lipsurilor de tot felul si, fireste, la indemnul Presedintelui Romaniei. Elevii isi cumpara droguri din banii de merdenele pusi unii peste altii si se drogheaza pana mor sau sunt dusi la spital. De la spital, daca scapa, putini dintre ei se intorc la scoala. Cei mai multi vor fi inchisi, in cativa ani. Pentru ei, spitalele Romaniei sunt anticamerele celulelor puscariilor. Sau ale cimitirelor.



Modelul este unul cunoscut. Sunt si politicieni care se imbolnavesc brusc si intra in spital ca sa nu infunde puscariile. Probabil de aceea le goleste Puterea pe toate, ca sa creeze spatiu suficient pentru cei care-si vor petrece un timp la spitalele-hotel, anticamerele puscariilor.



Tuturor celor care mi-ati scris inainte si in urma acestei emisiuni va promit ca nu renunt la lupta impotriva acestor magazine ale mortii. Va invit pe toti sa va alaturati acestei cauze! Hai sa ne salvam copiii!

http://www.causes.com/causes/547979-spune-nu-drogurilor?m=d89d19e2&recruiter_id=129659195

Dau, mai jos, doua dintre mesajele primite pe Facebook pe acest subiect (cu voia dumneavoastra, nu voi divulga numele doamnelor):

December 1 at 12:13pm

Numele meu este (…) si vreau sa te felicit pentru cea ce esti si pentru a spune lucrurilor pe nume! Asa da! mi-as dori ca societatea sa te perceapa corect! ai fost minunata la emisiune! Admirativ curajul tau! sunt alaturi de tine si tin pumnii stransi pentru reusita impotriva inchiderii magazinelor de moarte!!! Fratele meu m a parasit pe 7 august ac in urma consumului de etnobotanice!!! A fost un suflet MINUNAT! un copil de 33 ani care sa pierdut in aceasta lume urata…..Viata mea si a fam noastre nu va mai fi niciodata frumoasa fara el!
Ma ofer voluntar in campania asta de inchidere a vanzarii LEGALE a mortii sigure,numita etnobotanice!!!
iTI MULTUMESC DIN TOT SUFLETUL!
o zi minunata,plina de reusite!

*

December 1 at 1:10pm

Doamna Niculescu, am vazut aseara impreuna cu mama, emisiunea de la antena 2! Ne-au dat lacrimile,cand am vazut ca exista cineva care se gandeste si la noi si poate face ceva, pentru cei pusi in situatia, de ai vedea pe cei dragi cum se sting sub ochii nostrii si noi nu putem face ceva.
Am un frate (22 ani) consumator si multe alte cunostiinte in situatia de a avea sanatatea la pamant, carora doctorii nu le dau prea multe sanse de supravietuire. Va rog mult, spuneti-ne cum putem face posibila cat mai repede cu putinta, pentru legea sa inchida aceste magazine “vanzatoare de moarte” cum bine le-a spus domnul Mandruta! Doresc sa imi dedic tot timpul meu liber acestei actiuni!
Va multumesc din toata inima pentru tot!
Astept cu maxim interes raspunsul dumneavoastra!
Va multumesc din toata inima pentru ceea ce faceti!

textul este preluat cu acordul Onm de pe www.oananiculescumizil.wordpress.com
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Plictiseala mare, mon cher! O nara, o liniuta, ceva prafuit?
Incearca sa mai schimbi lemnul, ca limba e buna.
Zexe.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2010-12-19 02:35:06
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE