FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
De ce este Europeea un site liber?
Text postat de Andrei Florian
E simplu, pentru că te poți exprima liber, indiferent dacă opiniile tale coincid cu ale proprietarului site-ului pe care publici. În opinia mea, libertatea de expresie este mai importantă decât valoarea lirică a compozițiilor de autor. Faptul că poți să opinezi fără să fii nevoit să calculezi dacă opinia ta este în acord sau nu cu a unui cenzor orbit de invidie, de frustrarea dată de propriile sale limite, dă valoarea și consistența site-ului. Diversitatea de opinii și libertatea de exprimare a acestora este motorul care face ca valoarea să bată impostura, iar acest lucru este universal valabil pentru orice domeniu.
Domnule Cristescu, consider ca au fost momente cand v-am judecat mult prea aspru, iar replicile mele au fost pe măsura judecăților. Imi cer scuze acum, târziu adică, dar cum niciodată nu este prea târziu, sunt convins că veți găsi resurse să le bifați în mod onest, așa precum consider că vă cunosc.
Cu respect, Zexe.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Voi închide șirul comentariilor, desigur, pentru că gestul pe care îl fac este unul unilateral.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2010-11-13 17:35:40
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE