FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Adrian Paunescu
Text postat de ecsintescu virtual
Acest text a fost publicat in 2008. Maestrul parca anticipa ceea ce se intampla cu Legea Educatiei! Doamne Dumnezeule, cata nevoie mai avem de Adrian Paunescu!

"Ar trebui să vă spun încă de la început, sperând să nu vă iau prin surprindere, că vremea grămezilor a trecut, a venit momentul elitelor. Așa stau lucrurile în multe planuri, inclusiv în chestiunea popoarelor. Și asta mai ales că, de exemplu, majoritatea românească de pe acest teritoriu, unde s-ar fi putut întinde imperiul austro-bulgar, nu se astâmpără. Nu respectă regula jocului. Românii au pretenții în propria lor țară. Vor să trăiască. Vor să muncească. Vor să-și facă ei legile precum le e voia. Ei nu au înțeles și probabil că nici nu vor să înțeleagă realitatea, conform căreia minoritățile trebuie să vină la putere. Firește, minoritățile de toate felurile. Până când vor mai suferi,de pildă, lesbienele, să fie sfidate de cuplurile primitive de oameni sănătoși? Aceste cupluri mai au și năravul de a face copii, ceea ce crează complicații guvernelor. Accentul pe minorități reprezintă un câștig inalienabil al vremurilor noastre, în care, cum spunea un retrograd poet român, Adrian Păunescu, „în cluburile homosexuale batjocorit e germenul uman”. El a zis, el a auzit.

Însă despre un alt tip de minoritate vă voi vorbi eu azi, despre minoritatea națională. Subtilul nostru filosof, Frunda, a intuit bubița și a pus degetul pe ea. Dumnealui a stabilit că, în comunitățile unde maghiarii ajung la 10 la sută din populație, limba maghiară trebuie să devină obligatorie. În comunitățile unde ungurii sunt într-un număr mai mic de 10 la sută, limba maghiară devine posibilă. Bucuroși de aceste propuneri, care întețesc și care pregătesc toate autonomiile posibile, recunoaștem că noi, majoritarii, îi cam deranjăm pe acești minoritari și nu ducem la îndeplinire sarcinile pe care ni le dau cei ce se cred exponenți ai lor.
Noi, majoritarii, ne-am învrednicit de-a lungul istoriei de tot felul de fapte nesăbuite, cum ar fi declararea, la 1 Decembrie 1918, a României Mari. Ce conta că era pământul nostru? Ce importanță avea că eram majoritari? Ce mai conta suferința la care ne supuseseră stăpânii vremelnici? Noi trebuia să înțelegem sensul istoriei și să ne retragem în Gibraltar, în proporții reduse, ca să încăpem într-o nișă, împreună cu costumul căpitanului de port. N-am știut să ieșim la timp din istorie, astăzi plătim neîndemânarea.
În drumul nostru, din Asia încoace, pe unde am trecut, am făcut ravagii: în Slovacia, în Serbia și chiar în orașele ungurești București, Craiova, Iași, Constanța, Timișoara. Am fost de o cruzime încă neîntâlnită în istorie, de exemplu într-o noapte a anului 1940, în timp ce dormeam în paturile noastre, în localități ca Ip, Trăznea, Sucutard, Moisei, Mureșenii de Câmpie. Din motive necunoscute, ne-am trezit brusc și am sărit din paturi la bieții honvezi ai Ungariei, care veniseră la plimbare prin casele noastre. Și nu ne-am lăsat până ce ei nu ne-au trecut prin baionetele lor și nu ne-au împușcat, cu toată prietenia.
Omenoși, cum nu se poate imagina, acești soldați maghiari au făcut efortul inimaginabil de a ne și transporta, grei cum devenisem, în gropile cu var nestins ale localităților în așa fel încât, mult mai devreme decât alți europeni, am putut reintra în contact cu natura, în care câteva sute dintre noi s-au și integrat, pe bază de var nestins și sânge scurs din răni.
O observație totuși am vrea să facem, mai ales că ea poate folosi actualelor formații paramilitare, ce se pregătesc în Ungaria pentru o nouă sfântă dreptate, când vor hotărî să năvălească în Ardeal. Nu s-a lucrat profesionist când au fost spintecate burțile gravidelor, folosindu-se, cu o ciudată zgârcenie, un singur cuțit pentru ambele ființe: mama si fiul. Așa ceva nu trebuie să se mai întâmple niciodată. Trebuie mărit numărul de cuțite!
O altă observație privește discutabila vocație pentru curățenie a tiranilor noștri. După ce au făcut măcelul, ei n-au avut răbdare să șteargă toate urmele, încât astăzi apar tot felul de amintiri și de monumente în locurile cu pricina.
În rest, nu avem ce să zicem, nici o generație românească nu a avut parte de atâta var nestins și de atâtea baionete bine ascuțite!
Pe de altă parte, să comparăm prețurile varului de azi cu cele de atunci și să facem socoteala cât ar costa un scenariu de nivelul celui vechi.
Implicarea statului ungar în acea operațiune, profund umanistă, de aruncare a sutelor de români în gropile cu var nestins, este firește, superioară, coregrafic și dramaturgic, simplelor înjunghieri ale bătrânilor, copiilor și gravidelor ale acelorași entuziaști. Un stat minimal ar fi avut dificultăți dacă ar fi dorit să se implice intr-o asemenea fapta măreață. Groapa cu var nestins, în care sunt aruncați niște oameni, vinovați de apartenența la o nație contondent-majoritară, rămâne o siglă a europenismului avangardist hungar, o culme a rațiunii, a tandreții universale, reprezentate prin șefii honvezilor. Honvezii, însă, au lăsat și ei moștenire obiceiuri si nepoți.
Unor astfel de nepoți le suntem și noi contemporani. Cu toată buna lor credință, ca ființe superioare ce s-au dovedit, ca ființe capabile să se adâncească, fie și cu baioneta, în om și în condiția umană, ei ne avertizează că limba lor trebuie să devină limbă oficială în această țară. În fond, ce e așa de rău în spusele omului politic Frunda, hotărât cum e, să distrugă imperialismul românesc? Unde sunt 10 la sută unguri, maghiara să fie limbă oficială, unde sunt mai puțini, maghiara să fie posibilă. Iar eu aș veni cu un amendament și cu o propunere, din partea majorității românești, care luptă de decenii pentru a i se da acest drept, de a fi obligată să vorbească limbile minorităților, maghiara, țigăneasca, ucraineana și altele.
Eu susțin ca, în localitățile în care nu sunt maghiari, limba maghiară să fie introdusă obligatoriu și să fie vorbită obligatoriu până apar acolo maghiari, până se nasc sau traversează cu trenul zona. În acest fel, mult dorita unitate europeană nu mai are mult și se realizează. Europa va cugeta și va vorbi ungurește. Mass-media nota că diverși rechini din Marea Irlandei rămân pe mal, în timpul refluxului, și se roagă la Dumnezeul Băștinașilor să-i ajute să învețe și ei, rechinii irlandezi, limba pe care o vorbesc guvizii si stavrizii din lacul Balaton.
Adevărul este că venise vremea să renunțăm la această limbă română, adusă aici în Europa de nechezatul cailor din Asia și să recunoaștem cât de greu și de umilitor ne-a fost să descindem zilnic din latina vulgară. Probabil că reprezentantul nostru cel mai legitim în Europa, care e domnul Frunda, nu a avut timp să privească problema în toate profunzimile ei, că ar fi înțeles că trebuie să pună măcar bisturiul, dacă nu satârul, pe cartea de istorie a României. Trebuie să începem să scoatem din ea dejismele și ceaușismele, de tipul Sarmizegetusa, care este o invenție a comuniștilor. Protocroniștii români susțin că ar fi existat și un rege numit Decebal, în fruntea unor așa-ziși daci. În fond, acest Decebal, după cum s-a și dovedit, era un mare negustor de otravă care voia să sperie minoritățile naționale, existente aici de cel puțin 5000 de ani, prin coborârea directă din zoologie, prin intermediul macacilor și gorilelor. Acest bolșevic de Decebal, împreună cu umbra predecesorului său, Burebista, membru al FIDESZ, sub numele de BIRO BISTA, dorea să extermine pe minoritari, după o drastică purificare etnică, operație condusă cu strălucire de europaleoliticii Kun, Mengele și Tokes.
Vremea majorităților a trecut. Este în plină desfășurare competiția „cine merge mai încet”. Minoritățile preiau încet încet puterea. Până și semnificația votului se va inversa și va fi adoptată propunerea cu cele mai puține voturi. În cazul în care o lege nu va obține nici un vot, ea va fi întâmpinată cu aplauze și nu va mai trebui să meargă la promulgare.
Ce se va întâmpla cu nația româna, dezavantajată clar de împrejurarea că e majoritară în România? Nația română se va retrage în peșteri si acolo i se va oferi ocazia de a începe procesul de evoluție, pornind de la amoebe și de la gropile cu var nestins, și pe care va trebui să le plătească în bani cash, dar și Tokes. Și așa cum soldații unguri, în legitimă apărare, au ucis români în casele lor ,în Ardeal, tot astfel, în legitimă apărare, românii din peșteri vor avea dreptul să gândească în limba lor. Să gândească, nu să vorbească. Și să tacă."

http://paunescuadrian.blogspot.com/2008/10/o-declaraie-politic-parodic-pe-care-nc.html



Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  nu poate. el se citeste numai pe sine fiindu-si, el sie-si, arhisuficient. maruntis si maruntime fara spirit. daca nu pot fi dati afara, deoarece fac bine intr-un fel nedefinit (si neinteles mie) site-ului, ar trebui macar pusi la index, in locul altora.  
Postat de catre sters sters la data de 2010-11-05 12:03:59
         
 
  Dumnezeu să-l odihnească pe maestrul Păunescu.

Marian Tudorel Lazăr, am urmărit un timp șarjele pe care le-ai schimbat cu câteva persoane de pe situl Europeea. La un moment dat ai lăsat impresia că știi ceea ce spui.
Din păcate acum arăți că nu faci altceva decât să experimentezi de pe poziția : ”și eu vreau să fiu băgat în seam㔠lucruri despre care, constat, nu știi nimic!
Prietene, maestrul Adrina Păunescu a fost și va rămâne în inima noastră un mare poet și un mare patriot.
În primul rând tu nu știi care este diferența între patriotism și naționalism, care dintre cele două o include și pe cealată sau care dintre cele două o condiționează pe cealaltă. Vorbele pe care le arunci nu sunt vorbele tale, sunt idei pe care le-ai preluat in diagonală și le dai mai departe ca adevăruri incontestabile.

Prietene, avem ca țară/spațiu geografic probleme mari pentru ca pe noi ne vor si rușii, ne vor si ungurii, ne vor si americanii dar mai ales ne vor evreii (Waldmann sper că citești comm ul asta ca să îi spui lui Teșu). Si munca tuturor este ușurată de cei din generația ta , GENERAȚIA LCD (lumea citită în diagonala) generație care nu mai are proprietatea noțiunii de patriotism. Vi s-a inoculat ideea că rasismul este sinonim cu iredentismul, cu antisemitismul, cu nationalismul și pe cale de consecință cu patriotismul. Prietene fiecare dintre acești termeni are o viață proprie și delimitează un grup aparte. Ai vazut Matrix? E cea mai vizionată creație sf in care se face reclamă ZION-ului. Prietene, maestrul Păunescu fie-i țărâna ușoară este alături de Eminescu, Stănescu și Ivănescu un mare poet-patriot și implicit un mare poet-naționalist. Ai mai văzut tu vreun basarabean care să nu fie iubitor de patrie? Ai citit ”Pământul deocamdată”? sau macar cuvintele acestea:
”Vă văd pe toți mai buni și mai umani,
Eu însumi sunt mai omenos în toate,
Dă-mi, Doamne, viață, încă niște ani
Și țării mele minima dreptate.”
îți spun ceva?
MTL sterge-ți vocabularul pe picioare inainte de a vorbi despe poeții români! Dar mai înainte de asta, citește-le opera!


 
Postat de catre Ion Gabriel Pusca la data de 2010-11-05 10:17:49
         
 
  Latunski pe MTL il pot banui de exprimare defectuoasa si chiar de inocenta...
Pe tine cand spui:
"POETULUI Păunescu, eu îi urez însănătoșire grabnică.
Ție, Cristiane, doar o selecție grabnică (de sonete)" nu...
Era de preferat sa-mi adresezi o injuratura... :(
DIXIT

Cristi
 
Postat de catre Cristian Vasiliu la data de 2010-11-04 21:43:10
         
 
  Da, Cristiane, formularea este defectuoasă. Ea ar fi trebuit să sune așa: "În acest context, naționalismul nu mai este de actualitate. El va reveni, în forță și la primăvară, cînd ne va fi foame".
POETULUI Păunescu, eu îi urez însănătoșire grabnică.
Ție, Cristiane, doar o selecție grabnică (de sonete)
 
Postat de catre latunski criticul la data de 2010-11-04 20:33:15
         
 
  Iata ca, dupa ce la nivel macro minoritatile dicteaza majoritatilor, la nivel micro a venit randul micilor sa-i traga de maneca pe giganti. Pai nu si-a dat si el - micul cu m mic - cu parerea pe blog-ul personal (si pe diverse saituri de literatura) despre orice: de la politica la filozofie. E si el aproape de confirmare doar pentru ca i sa dat dreptul sa se exprime. A venit momentul sa zica ceva si de Paunescu...
Sa-l ascultam pe manelistul-literat:
"Nationalismul este depasit si, in momentul de fata, nu ar crea decat probleme."
"si sa nu le cantam osanale, atunci cand ar trebui sa-i tragem de maneca."
"Sa ma iertati, dar cred ca adevarul este mai important decat momentele de reculegere."
Poate o sa aflam despre ce adevar, despre ce osanale si despre ce nationalism vorbeste... Sau poate nu...

Acest scurt comentariu este o tragere (nu de manaca) ci de palma...

Cristi
 
Postat de catre Cristian Vasiliu la data de 2010-11-04 20:06:49
         
 
  L-am admirat, pe maestrul Paunescu, ca om de litere. Ca om politic, nu am fost si nu sunt de acord cu el. Nationalismul este depasit si, in momentul de fata, nu ar crea decat probleme. Mari probleme. Cat priveste disputa romana-maghiara, tare ma tem ca a castigat deja...engleza.
Sa-i dea Dumnezeu sanatate, dar ma tem ca, si daca i-o va da Dumnezeu, domnia sa o va risipi imediat, cu excesul de patriotism.
Eu zic ca ar trebui sa invatam si din greselile oamenilor mari, nu numai din faptele lor memorabile, sa fim constienti ca pot gresi, si sa nu le cantam osanale, atunci cand ar trebui sa-i tragem de maneca.
Sa ma iertati, dar cred ca adevarul este mai important decat momentele de reculegere.
 
Postat de catre Marian Tudorel Lazar la data de 2010-11-04 19:05:18
         
 
  Sa gandeasca, sa vorbeasca si sa nu taca... Doamne, ajuta-i  
Postat de catre - ipocrizie la data de 2010-11-04 09:28:59
         
 
  "• Până la capăt cu poporul meu,
Așa să mă ajute Dumnezeu! "

Păcat că iar se stinge un luceafăr,
un patriot și-un bun român.
t.
 
Postat de catre Octavian Sergiu Ciurtin la data de 2010-11-04 09:21:26
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE