FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Tudorele, Tudorele!...
Text postat de Dumitru Cioaca
Nu-mi neg prostia, nu mi-am negat-o si nu mi-o voi nega niciodata.
(Marian Tudorel Lazar)

una-i sa nu-ti negi prostia
ce-i o boala foarte grea
si-alta-i sa-mi vorbesti de ea
folosind toata mandria.

p.s.
cu munca si cu rabdare
de trudesti pe-o carticica
chiar si o prostie mare
devine ceva mai mica.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Da, dar te vindeci de tot. În alt haos de idei, din ce-mi spui tu, din ce am mai dat eu, pe net, se pare că mereu ai dus lupte cu lumea. Ei, partea proasta e că, atunci când te bați cu toata lumea, ai mari șanse ca tu să fii cel cu probleme. Zic eu, îmi fac trei cruci cu limba-n gură, și te salut.  
Postat de catre Adrian A. Agheorghesei la data de 2010-11-03 18:31:29
         
 
  Cred ca, tocmai am pomenit de drogul asta, chiar daca nu stiam ca se numeste "europeeazina". Sa stii insa ca am mai avut un drog, "softpeedezina" si am reusit sa ma vindec de el. Greu, foarte greu, cu reveniri si retrageri repetate, dar am reusit. Acum mai postez foarte rar pe acolo, si nu simt nevoia sa verific, din cinci in cinci minute, ce raspunsuri am primit. Totul a mers OK, pana la nenorocitul de nivel 50. Betia a fost atat de mare, ca nu m-am mai putut opri din scris. Dar, daca am scos gunoaie din mine, inseamna ca erau acolo si este bine ca am aflat ca sunt. Daca mai scot inca, inseamna ca trebuie sa-mi caut tratament. Crezi, insa, ca te poti trata de drog, luandu-l in continuare?  
Postat de catre Marian Tudorel Lazar la data de 2010-11-03 18:17:12
         
 
  ...Toate bune, MTL, numa' vezi că ești la a doua retragere - cum ar spune Radu Șt.. asta e de sezon. Vezi că la a treia începi să plătești rovinieta, impozit pe circulațiune, iar la a patra, începi să tremuri și să ai senzația de sete - ăla e semnul ultim că ai fost injectat cu europeeazină.  
Postat de catre Adrian A. Agheorghesei la data de 2010-11-03 18:11:25
         
 
  Nasule, cum sa-ti explic ca, nu de rau vreau sa plec, ci de prea bine. Tortul asta, este atat de dulce, ca mi-e teama ca o sa fac diabet. As sta toata ziua la tastatura si as scrie. Niciodata nu am scris atat de mult, intr-un timp atat de scurt. Si sunt convins ca intelegeti si sentimentul si dorinta de a scapa de un astfel de drog. Ma sperie, deasemeni, sentimentele care s-au putut naste in mine, cu ocazia intrarii pe un astfel de site. Daca toti scriitorii se confrunta cu astfel de sentimente, atunci chiar mi-e mila de ei si vreau sa scap cat mai curand de dorinta de a mai scrie. Si nu cred ca sunt un caz izolat, ca am vazut si reactiile celorlalti, atat cand m-am ciocnit de ei, cat si privind, de departe, ciocnirile altora. Niciodata nu mi-a placut sa dispretuiesc si, acum, privesc uimit cum nu imi pot infrana acest sentiment, cum nu il pot controla, cum ma domina fara voia mea. Ma bucur ca am mai cunoscut o parte din mine insumi, dar nu cred ca vreau sa ma las expus, in continuare, la asa ceva.
Daca voi gasi o solutie, voi mai scrie, daca nu, oricum voi scrie, dar voi face tot posibilul sa nu mai postez nimic. Stiu ca nu voi reusi dintr-o data dar, in timp, sigur voi reusi.
O seara placuta tuturor!
 
Postat de catre Marian Tudorel Lazar la data de 2010-11-03 18:06:30
         
 
  Iar eu aș zice: nu pleca, finule, rămîi, dar nu mai fi atît de genial. Nu ești, n-ai fost și nu vei fi primul sau ultimul luat în tărbacă și supus unui tir încrucișat. Mai un text, mai o polemică, dar așa, cu măsură și ca între prieteni.
 
Postat de catre latunski criticul la data de 2010-11-03 17:33:26
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  ...Mă crezi sau nu, nene Tudorele, eu n-am nimic cu mata', în afara, pardon! pătlăgelelor pe care le debitezi. Iar "ura" e un cuvânt mare - e nevoie de ceva mai mult decât 5-10 comentarii schimbate, pentru a se instala.

...Problema e ca, la urma urmei urmelor, aici se judecă (cel puțin eu o fac) funcție de potența literară. Dacă poți cu tanti literatura, ok, ai dreptul de-a greși în multe feluri. Numai că, s-avem pardon, din nou, mata' n-ai dovedit absolut nimic legat de scris, și, în pofida altor posibile păreri, într-un atelier ltierar e musai s-o faci.

...Altfel, spui că nu vrei decât să te împaci cu Șefu, doar vezi că Marea Împăcare cu Dumnezeu nu se face prin oameni.

Salve!
 
Postat de catre Adrian A. Agheorghesei la data de 2010-11-03 17:15:20
         
 
  Da, mai am, AAA. Dar nu mai am si dorinta de a le posta. Si nu din cauza criticilor, caci criticile, bune sau rele, iti arata ca esti pe drumul cel bun. Doar ca ma intreb, ca prostul sau ca neprostul: oare asta am dorit? Oare, in lumea asta am dorit sa intru si sa ma afirm? Nu stiu. Una este sa polemizez cu cineva, lucru care imi face placere, si alta sa realizez ca antipatiile pe care le creez nu sunt doar literare, ci sunt reale, palpapile. Si, ma crezi sau nu, imi sunt mai dragi oamenii decat gloria de moment. M-am aratat asa cum sunt, sperand ca imi voi gasi locul aici, ca voi putea fi eu insumi si toata lumea va fi fericita. Ei bine, se pare ca nu mi-am gasit locul. Nu sunt suparat nici pe mine, nici pe ceilalti. Pur si simplu, unele lucruri trebuie acceptate asa cum sunt si nu trebuie schimbate. Foarte posibil ca, voi incheia cu un "scuze tuturor" si "succes". Ne-am intersectat, ne-am placut sau ne-am urat, viata merge mai departe. Si, ce importanta are, ca plec mai devreme sau mai tarziu? Daca mai rabufnesc, este pentru ca aici chiar m-am simtit bine si, as vrea sa ma convinga careva ca nu ar trebui sa plec. Este o prostie, insa, pentru ca stiu sigur ca altul este drumul meu. Sunt doar un mistic ce isi urmeaza drumul. Ma intereseaza doar sa ma impac cu Dumnezeu iar, pentru asta, am nevoie de studiu asiduu, ca asa inteleg eu sa ma impac cu El, intelegand viata si aparitia ei, in mod stiintific. Am inca multe de invatat si nu este timpul pentru creatie. Vreau sa aprofundez studiul istoriei vechi si chiar mai noi, sa o compar, cat mai amanuntit, cu ceea ce spun Biblia si celelalte carti sfinte. Daca este nevoie sa ma cert cu oamenii pentru asta, ma voi certa ca, imi pare mult mai important sa-mi aflu originile si sa devin stapan pe propriul viitor, decat sa castig, fie si premiul Nobel pentru literatura.
Nu-mi mai cer scuze ca, tot ce am facut, am facut pentru ca doream sa o fac.
Sa fii iubit!
 
Postat de catre Marian Tudorel Lazar la data de 2010-11-03 16:58:30
         
 
  err: simpatic/ cursor :)  
Postat de catre Adrian A. Agheorghesei la data de 2010-11-03 16:32:04
         
 
  Nene Tudorele,

...Stau așa, între două stări, și mă gândesc, abstract, la comentariile-ți kilometrice, la cruciada asta pe care-ai pornit-o a treia zi după mahmureală, împotriva tuturor și-a nimănui. Uneori cu biblia, tabelul de utilități și pagini aurii la brâu, alteori cu etica nicomahica și playboy-u' la ciorap, dar de fiecare dată autointitulându-te "prost". Așa că, uzând de-a ta permisivitate, am să te întreb prietenește:
- Bă, prostule, în afară de vorbit discuții (simaptic, ce-i drept), în afară de datu' cu tastatura în borcanu de murături, părând mai adânc decât chiuveta, ai ceva de spus? Ceva literar, de exemplu - o poezea, o prozică, un articol...? Că de nenei de ăstia având dogma universală adânc înfiptă în cur/sor sunt plictisit încă de la 9 ani.
 
Postat de catre Adrian A. Agheorghesei la data de 2010-11-03 16:24:00
         
 
  Gheorghe, poate, pentru tine, literatura o fi o sotie cuminte, care te ingrijeste si iti aduce bani acasa. Pentru mine, este doar o tarfa ce imi ofera placere, storcandu-ma de vlaga.
Stii, totusi, de ce nu raman pe aici? Pentru ca nu-mi place sa umblu cu menajamente. Iar acilea nu poti ramane, daca nu esti in stare sa menajezi sentimentele unor oameni mari, ce se supara ca niste copii mici. Ce-ai sarit asa, in sus, ca am spus ce am spus de textul tau? Este doar o parere, culmea, a unei persoane de parerea careia nu-ti pasa si nu vrei sa-ti pese. Poate ma insel in aprecieri, poate nu, dar, nu putem comunica atata timp cat, imi dai in cap ca nu am stiut sa-ti apreciez cum vrei tu opera, ca nu-ti spun vorbe frumoase si nu-ti spun ce grozav esti. Nu putem discuta nici daca, imi spun parerea si mi se spune "taci dracului prostule".
La revedere, deci, si tie!
 
Postat de catre Marian Tudorel Lazar la data de 2010-11-03 15:53:17
         
 
  ei bine, drăguțule veleitar, de-abia acu' prin ultima frază ai dat măsura adevăratei tale impotențe(literare, firește, că nu interesează pe nimeni cît de viguros și reproductiv te-arăți):cînd nu poți cuceri farmecele muzelor le faci curve! Noi, cei care ne respectăm și le respectăm, chiar dacă au sumedenie de fuste și jeg pe pulpe(nu te împăuna că ai atins ceva,decît punctul G al propriei mediocrități)nu le beștelim cînd strugurii îs acri!
Au revoir, parale-n buzunar, agheasmă în altar!
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2010-11-03 15:05:54
         
 
  Gheorghe, draga, niciodata nu mi-am desfacut bagajele, de cand am zis ca plec de pe pajistea sinilie. Deci, tot pe picior de plecare sunt. Recunosc ca, pentru o clipa, am fost tentat sa imi calc pe inima si sa raman. Se pare, insa, ca sentimentul este reciproc: nici eu nu mai vrau lebada asta, nici ea nu ma mai vra pe mine.
Cat priveste afirmatia mea, esti destul de destept, incat sa-ti dai seama si singur "de ce". Dealtminteri, faptul ca te-a fiert intratat incat sa mi-o amintesti, dovedeste ca am tintit mai mult decat bine. Dar, si de m-as stradui sa-ti explic, in mod sigur facem parte din lumi diferite (si ti-o zic fara ranchiuna, sau straduindu-ma sa nu am ranchiuna). Deci, nu ai intelege.
Avansul, mi-l lasi, nu mi-l lasi, ma doare in fix de el. Singura mea grija este, cum sa fac sa ma desprind, mai repede, de hartia asta, pentru muste care, recunosc, ma atrage ca pe dracu tamaia. Si am folosit expresia chiar cu sensul de "a atrage foarte tare", chiar daca toata lumea o foloseste in mod invers. Dar, daca tre sa-ti explic si de ce sunt convins ca dracu este mort dupa mirosul de tamaie...
Vreau sa plec, sa las dracului curvele care te storc aiurea de samanta, si sa fac ceva, intradevar folositor, mie si lumii (si tu esti de acord, nu numai eu, ca, daca plec de aici, fac un serviciu lumii!).
Deci, vom mai bla, bla, bla, pana cand imi bag tot bagajul intr-o boxa si ma apuc de ce trebuie sa ma apuc, in nici un caz literatura. Deci, ti-o las tie si altora, f...i-o cat vreti!
 
Postat de catre Marian Tudorel Lazar la data de 2010-11-03 14:58:08
         
 
  PS
Ca să vedem și noi că ești bărbat tînăr, viril și cu amantă, și nu doar fluturi impertinența unui inelid încolăcit de șasesuteșaizeci și șase de ori în jurul ombilicului, probează exactitatea acestei afirmații:
"Cat il priveste pe stimatul domn Rechesan, textele domniei sale, carora nu le neg miezul, seamana cu tigancile imbracate intr-o mie de fuste. Pot sa fie superbe pe dedesubt, dar au prea mult jeg si prea multe fuste. "

îți las avans o zi, după aia vin să-ți explic de ce paști gîște și faci pipi în aghesmatar!Spor...
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2010-11-03 14:14:50
         
 
  tudorele,
După ce ne-ai demonstrat că dorind să paști lebedele eutherpei și s-a dovedit că-s niște gîște jumulite, după ce îmbătat de pucioasă, ai urinat pe tămîia veritabilă, nimic nu mă mai miră la persoana ta...poți să treci la eseuri și să ne dai adevărata măsură a ignoranței tale, doar privind în oglindă și spunînd:
fire-aș al naibii, da' talentat m-a făcut pronia?
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2010-11-03 13:36:33
         
 
  D-lui Cioaca:


Fara curaj si mandrie,
Cat ti-ar fi, cea jucarie,
De mare si aratoasa
N-ai sa faci, cu ea,
vreo casa;

Dar, de-i mare si de prost
Si cunosti al fetii rost,
Nu exista pasarica
Sa nu se vrea nevestica!
 
Postat de catre Marian Tudorel Lazar la data de 2010-11-03 10:14:58
         
 
  D-le latunski, data fiind firava dar adevarata prietenie ce ne leaga, nu credeam, ca voi reusi sa va provoc vreodata. Desi am reusit, sa incercam totusi sa ne detasam, sa ne indepartam nitel de sevalet si sa privim fara sentiment si resentiment. Sunt de acord ca nu acesta este comportamentul recomandat in societate si, drept urmare, nici nu-l adopt, decat strict pe site-uri literare, unde totul se reduce, in ultima instanta, la conflictul intre idei, conflictul in spirit. Deci, departe de a ma lega de batranetea trupeasca, pe care nu o stiu si nu o comentez nimanui, tocmai batranetea in spirit o combat. Acea batranete in spirit cu care mai toti de pe aici se lauda ca nu o au. Deci, apropo de o frumoasa expresie pe care am citit-o mai jos, acuz tocmai lucrul de care sunt acuzat: nasterea unora cu riduri la interior.
Sa va explic, totusi, si de ce fac aceasta grava acuzatie. Chiar domnia voastra mi-ati oferit argumentul! Ati vazut, vreodata, un tanar care, pentru a se impune, face apel la autoritatea sa?! Nu, ci un tanar, pentru ca este tanar, este increzator in fortele sale pana la prostie si, cand este vorba de a demonstra ceva, zice: dati-mi sa fac si va demonstrez. Insa, pe masura ce imbatranesti, nemaifiind capabil sa te iei la tranta cu imposibilul, faci tot mai mult apel la autoritate, ca sa fii scutit de lupta si lasat in pace.
Deci, ceea ce vreau eu sa demolez, nu este autoritatea, ci tocmai autoritatea autoritatii.
Cat priveste chestiile cu imbatosarea si maraitul, le consider o satira, nu destul de reusita, dar care demonstreaza, in mod sigur, ceva tinerete spirituala, de vreme ce nu v-ati pierdut simtul umorului.
Va multumesc!

Cat il priveste pe stimatul domn Rechesan, textele domniei sale, carora nu le neg miezul, seamana cu tigancile imbracate intr-o mie de fuste. Pot sa fie superbe pe dedesubt, dar au prea mult jeg si prea multe fuste. Drept este ca, din fuste, poti sa-ti faci, oricand, o salata de metafore, dar cum, salate de metafore, mai mult sau mai putin exotice, gasesti peste tot, mi se pare firesc sa nu mor de pofta loc.

P.s. Nina Kalasnikova poate mai mult de atat sau nu mai are decat gloante de cauciuc?
 
Postat de catre Marian Tudorel Lazar la data de 2010-11-03 09:43:44
         
 
  Pe drept cuvînt, tudorel666, chiar că ai nimerit pe un sait de "bătrînei". Doar vreo doi-trei se mai mențin tineri (prin suferință). Iată ce spune un "bătrînel", care n-are nici o legătură cu acest sait, cum nici un "bătrînel" de pe aici nu are pretenția absurdă de a se compara cu el: "Ca să demolezi o autoritate, trebuie să fi cîștigat, la rîndul tău, o autoritate cît de cît comparabilă" (Andrei Pleșu, în penultimul număr al revistei "Dilema veche".
Înainte să sari la jugulara unui "bătrînel" ca Gh. Recheșan, fă bine și citește-i toate textele. Apoi încearcă să scrii ceva pe aproape, nu ca el, ci cam pe arătură. Că de distrat, de distrezi copios cu truisme (truie - scroafă, fr.) dar le-arunci în perete și nu se lipesc. Te-ai jucat destul, de aici încolo începi să semeni cu un prieten al omului, care, ori de cîte ori vede portița deschisă, se îmbățoșează și mîrîie la picioarele trecătorilor.
 
Postat de catre latunski criticul la data de 2010-11-03 06:49:23
         
 
  D-lui Cioaca:

Cu rabdare si tutun,
Daca scrii o carticica,
Pana si-o prostie mica,
Poate fi un mare tun!

PS, PS:

una e sa-ti negi prostia
afisand vorbe savante
si-alta e sa ai mandria
sa te-arati cum esti, mai frate.
(Marian Tudorel Popa)

prins de o mandrie vana
si eu odata am fost
cand m-a taxat o vadana:
-a ta-i mare ca de prost!
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2010-11-03 01:43:49
         
 
  și-acu noapte bună, fugi la amantă, culcă-ți copiii,conversația cu tine e plicticoasă la culme...și asta n-ar fi nimic mă plictisești pe mine ca cititor al producțiilor tale icnite,ceea ce este grav. Nu cred că-mi voi mai pierde vremea cu tine, există și alte cotloane liternautice și poți socializa voios pe ele.  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2010-11-02 23:50:34
         
 
  er:Ți-e  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2010-11-02 23:47:15
         
 
  Ești transparent micuțule ca o libelulă; nici măcar nu ne-am obosit să te prindem într-un ac pe mucavaua bleu, te-ai prins singur și pe urmă țiuiai cît de isteț ești. Mi-e sincer milă de tine, cu clișee de-astea vrei să conversez toată noaptea: sait de bătrînei, pastile roz...amice, vîrsta nu e un handicap e ceva firesc, își doresc să fii la fel de tînăr ca mine(spiritual, da' poate și fizic, fiindcă generația ta sa născut ridată în interior)Replici d'astea poate țin pe saiturile cu băieței și fetițe, pe-aici se poartă chestii ceva mia spirituale, iar tușele dragă veleitare...ești sigur că ai habar ce-s?
Chiar crezi că-mi pierd vremea să mă duelez cu un ageamiu, fabulele alea îs varză, iar sexu' Tudorele ți-o fi la vedere, da' tare urît și zbîrcit ție(metaforic vorbind)
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2010-11-02 23:46:35
         
 
  Ha, ha!
Am invatat de mult ca, daca vrei sa ascunzi un lucru, cel mai bine este sa-l lasi la vederea tuturor.
"Bunicutule" sfatos, ai dat-o in bara, ca nu am plusat deloc. Cred ca mai ai de invatat regulile pokerului. Ma faci insa, sa rad copios atunci cand, iti inchipui ca, daca am avut o amanta si m-am despartit de ea, inseamna ca sunt un casanova. Sau, ti se pare un lucru extraordinar de iesit din comun sa fii deschis experientelor sexuale de orice fel?
Am zis eu ca am nimerit pe un site de batranei, dar nu ma asteptam sa fie si penurie de pastilute roz.
Uite, ca sa fim fairplay, hai sa lasam discutiile despre sex, care vad ca nu te avantajeaza, si sa ne duelam in creatii literare, unde esti sigur ca esti mai tare ca mine. Sau, sa vorbim doar despre sexul platonic.
Iar "tusele", lasa-le, ca nu ma intereseaza. Spre binele tau. Da-mi, mai bine, o replica in versuri, la cea pe care i-am dat-o deja d-lui Cioaca.
 
Postat de catre Marian Tudorel Lazar la data de 2010-11-02 23:13:41
         
 
  Îți joci neconvingător rolul, Tudorele, nu trebuie să fii un casanova ca să scrii bine; poți mima orice: cinismul, ignoranța, detașarea, dar din păcate pentru tine nu prea ți-a ieșit autobiografia...ai plusat prea mult și ai îngroșat tușele..vrei să-ți spun unde?  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2010-11-02 22:32:09
         
 
  D-lui Cioaca:

Cu rabdare si tutun,
Daca scrii o carticica,
Pana si-o prostie mica,
Poate fi un mare tun!

PS, PS:

una e sa-ti negi prostia
afisand vorbe savante
si-alta e sa ai mandria
sa te-arati cum esti, mai frate.
 
Postat de catre Marian Tudorel Lazar la data de 2010-11-02 20:39:21
         
 
  Sunt insurat, am doi copii si, pana nu demult, am avut o amanta, de care m-am despartit, desi era extraordinara in pat, pentru ca voia sa-mi tranteasca inca un copil si sa-mi las nevasta. In pat nu fac nazuri, incerc orice si vreau sa mi se permita orice. Referitor la relatiile cu barbatii, nu am incercat, dar as vrea, inainte de a muri, sa pot spune:
nimic din ce este omenesc nu mi-e necunoscut.
Asa ca, astept momentul si amantul potrivit. Nu stiu, insa, daca ma lasa Dumnezeu, ca am o relatie stransa si foarte apropiata cu El, care este extrem de gelos. Pot spune ca am facut si sex cu El, dar cine nu a facut "sex", oare, cu Dumnezeu?! Macar la cap, cu "pidosnica" de constiinta, si tot te "sexeaza".
Acu, e randul domniei tale. Nu este, insa, nevoie sa o spui cu glas tare. Ai marturisit deja, pentru ca eu, spre deosebire de domnia ta, exersez asiduu cititul printre randuri.
Sa fii iubit! De Maria sau de Anda?
 
Postat de catre Marian Tudorel Lazar la data de 2010-11-02 20:30:09
         
 
  O dai după cireș...pe saiturile de întîlniri și socializare, cu care deseori confunzi lavra noastră bleu de anahoreți genialoizi, femeile fermecătoare sunt toate bisexuale, bărbații toți musculoși, în fond doar niște gay timizi. Acu ești sau nu bărbat cu femeile și femeie bărbaților toți? Haide, nu te rușina, au fost și vor mai fi destui scriitori homosexuali celebri (sau invers), deci spune cu mîna pe sex și sinceritate în inimă: ești orientat normal, pidosnic sau doar iubitor de semeni?  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2010-11-02 18:14:16
         
 
  Pai, sunt si femei pe site? A, da, sigur sunt, dar extrem de curios este ca vorbesc mult mai putin decat barbatii. Spuneti-mi de ce femeile scriitor vorbesc atat de putin si poate va spun si eu pentru cine am facut o pasiune. Cat priveste orientarrea mea sexuala, va pot spune, in mod sigur si cu mana pe inima, ca sunt orientat spre sex. Domnia voastra nu?  
Postat de catre Marian Tudorel Lazar la data de 2010-11-02 17:59:33
         
 
  Tudorele,
Aci, pe teren neutru, am o nedumerire legată de "eul" tău real: nu că m-ar interesa din calea-afară orientarea ta sexuală, da' nu cumva ești gay? Că prea repeți (doar bărbaților( să fii iubit, iar acu' observ, că vis-a-vis de colegul nostru Adrian Agheorghesei ai făcut o pasiune fulminantă! Nu are legătură cu aura ta de scriitor genial da' vreau să știu exact ca să știm cum te-om pune! (dacă promiți solemn că nu te mai strecori pe fereastră îți spun și bancul care a inspirat intervenția mea)
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2010-11-02 17:52:49
         
 
  Domnule AAA, in continuare, impartiti lumea in prosti si destepti. In continuare, eu cred ca prostia unuia fata de altul, difera doar in cantitate. Dar, oricat de mare ar fi diferenta, este neglijabila in raport cu nivelul cunostintelor care, deasemeni, lipsesc tuturor.
Ma indoiesc, totusi, ca ne vom intelege vreodata in privinta asta, pentru ca eu privesc totul dpdv al unei vieti vesnice, cand diferenta de cunostinte dintre un idiot si un geniu actual se va estompa atat de mult, incat va deveni insesizabila, pe cand domniile voastre priviti totul dpdv al unei vieti limitate de 50, 60...100 de ani.
Privitor la orgoliu si mandrie desarta, ca sa fii un bun actor, trebuie sa joci realist. Daca am jucat atat de realist incat nu v-ati dat seama si, mai ales, nu v-ati recunoscut in personaje, iarasi sunt bun, extrem de bun. Si nu ma refer doar la AAA. Nu pot decat sa ma bucur ca v-am cunoscut si ca, imi dati ocazia sa ma distrez atat de bine. Sa mai repet, oare, ca, pana acum, mi-ati cunoscut doar eul scriitoresc si nicidecum pe cel real? Cat priveste pe cel real, dracu stie cum o fi.
Sa fiti iubiti, ca eu va iubesc deja.
 
Postat de catre Marian Tudorel Lazar la data de 2010-11-02 17:43:36
         
 
  Însă de ești și înalt în orgoliu, mantia se scurtează și ies la iveală piciorușele...  
Postat de catre Adrian A. Agheorghesei la data de 2010-11-02 17:07:40
         
 
  Nene Tudorele, io aș spune, apud Iorga, că prost nu e ăla care nu le înțelege pe toate, ci ăla care le înțelege pe toate pe dos. Acu' sper să nu te simți de prin categoria asta. În rest, ce să zic - jonglezi destul de bine cu sofismele, iar a o face pe-a prostu' într-un mod grobian este, de multe ori, o perfectă mantie de-a nu părea unu'.  
Postat de catre Adrian A. Agheorghesei la data de 2010-11-02 17:06:25
         
 
  Draga Tudorele, desi te inteleg, totusi...

desi lipsa de noroc
m-a facut un prost destul
eu ma feresc ca de foc
sa m-arat, cumva, fudul.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2010-11-02 16:54:55
         
 
  Candva, poate destul de curand, o sa scriu si un articol despre prostie. Sunt sigur ca avem pareri diferite in privinta asta si este nevoie sa clarificam notiunea. Totusi, pana atunci, pot sa va spun ca, din punctul meu de vedere, prostia, spre deosebire de inteligenta, este infinita si reprezinta totalitatea cunostintelor pe care nu le-ai acumulat inca. Drept urmare, faptul ca prostia mea este de nivelui "infinit - 100" ( 100 reprezentand IQ-ul meu), iar a dumneavoastra este de nivelul "infinit - 200" (200 reprezentand, evident, IQ-ul domniei voastre) nu schimba cu nimic rezultatul, de vreme ce, tot o prostie infinita rezulta.
Asa ca, nu sunt doar mandru, sunt fericit ca prostia mea este infinita si voi avea o vesnicie de invatat cate ceva.
Sa fii fericit!
 
Postat de catre Marian Tudorel Lazar la data de 2010-11-02 16:20:13
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE