FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
În atenția userului nino ionica respectiv a domnului Ion Carstea
Text postat de Emanuel Cristescu
La adresa:

http://www.europeea.ro/atelierliterar/index.php?afiseaza_articol_nelogat=38666

ați postat un text și ați închis comentariile.

Vă rog ca în maxim o săptămână:

-să produceți dovezile necesare care să justifice afirmațiile făcute în articol, care, cu dovezi de necontestat, ar putea fi interpretat ca un articol jurnalistic documentat.

-să deschideți comentariile pentru a putea primi eventuale replici.

-să retrageți textul deoarece, fără dovezi, rămâne un articol calomnios care lezează imaginea domnului doctor care m-a sunat și a protestat împotriva publicării acestui text în Europeea.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Adanc femininul de la putul gandirii stefanesciene. Va invit Radu Stefanescu pasibil muritor de inanitie intelectuala, , sa vizitati http://romanianroots.blogspot.com/ pentru a vedea ce dvs nu veti putea realiza nici macar cu gandul in viata asta si inca alte trei dupa aceea. Va intrebati: De ce? pentru ca orizontul celor care se sterg la gura cu "prosoape potcovite" dupa ce au mancat "oua de mester popular" se termina la nivelul borului palariei. Sau cum ar spune tata "Viata bate netul" iar stefanescu sare gardul Raiului cand portile sunt larg deschise..  
Postat de catre Ion Gabriel Pusca la data de 2010-10-23 01:35:59
         
 
  donez 5 pisoiasi birmanezi unui iubitor de animale, cumpar motan eco impotent, eventual castrat pt prietenie sincera pisicuta perversa veleitati literare angoasa postabandon, vand Fram de colectie, oua de mester popular, incondeiate, prosoape potcovite, convenabil.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2010-10-21 11:28:02
         
 
  Domnule Corbu,
Văd că masochismul mariano-tudorelo-lazariană e molipsitor. Nu vi se atribuie nimic; trebuia să(nu e prea tîrziu)trageți la răspundere editorul de cart și eventual să invalidați textul ca neliterar. Nu e prima dată cînd pagina europeică seamănă cu un anunț de mica publicitate sau în cel mai bun caz ca poșta redacției unei gazete socio-diverse!
Dacă nu vă ajută cu nimic observația mea, vă asigur că pot depune mărturie că "jigodia" lui neica nino nu era tratabilă!
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2010-10-21 10:41:00
         
 
  Tehnică: se construiește o propoziție, frază, atitudine, etc. după caz. Prin diverse procedee mi se atribuie. Apoi, justițiar, sunt responsabilizat și se începe o "luptă" un "atac" etc, tot după caz, cu mine.

Exemplu: "Nu prea văd de ce se ocupă proprietarul acestui sait de cîinii comunitari"

Așadar, distinsul coleg filofoarțian, din textul postat în topicul de mai sus, a dehermeneutizat preocuparea mea pentru câinii comunitari! Superb!
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2010-10-21 10:31:02
         
 
  PS.

Știu, o să-mi replicați din nou "nu sunt șantajabil" dar e o problemă de imagine; văzînd ce texte iscă condeiul împănat de "talent" al lui MTL și problema tratamentului jigodiei la patrupede, păstrînd proporțiile, fără falsă modestie proporțiile, simt imboldul de a imita gestul ilustrului meu conregional, poetul Șerban Foarță vis-a vis de prezența sa în paginile Dilemei vechi, alături de semnătura unui cotoi portocaliu.
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2010-10-21 09:40:34
         
 
  Nu prea văd de ce se ocupă proprietarul acestui sait de cîinii comunitari; am citit scrisoarea aceea atunci cînd a fost postată și m-am mirat că a trecut de editori, n-avea ce căuta într-un atelier literar. Faptul că un veterinar ar trage la răspundere persoana juridică a unui sait literar pentru calomnie, mi se pare la fel de ridicol ca și pretenția lui Tudorică Lazar de a scrie de pildă fabule.(apropos n-ați semnalat domnule Corbu nimic neecoliterar în producțiunile liricoide " De ce mai scriu..."De ce mai creez"?)  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2010-10-21 09:24:02
         
 
  Readucerea în atenția noastră a acestui articol: http://www.europeea.ro/atelierliterar/index.php?afiseaza_articol_nelogat=38666, în paralel cu postarea lui MTL "Jigodiile nu mor niciodată", dovedește încă o dată ironia inegalabilă a domniei voastre, dublată de un sarcasm crud și violent ca un meci de box profesionist. Nu-mi asum responsabilitatea de a posta în subsol întreg articolul. Doar citez:
"Din discuția cu alți doctori specialiști din țară și străinătate căinele meu nu a murit de jigodism întrucât starea finală a bolii este de natură nervoasă care se manifestă prin tremurături, spasme și durează saptămâni după care câinele poate scăpa, dar rămâne cu sechele."(nino ionică)
O concluzie tulburătoare care, îmi place sau nu, denotă că, atît cîănii cît și oamenii ar putea deveni nemuritori, odată și-odată (sechelele nu contează).
Voi patrupezi și voi bipezi, contați pe faptul că veți deveni nemuritori!
 
Postat de catre latunski criticul la data de 2010-10-21 05:36:36
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE