FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Tina Turner și secretul tinereții veșnice 1
Text postat de mihai-oliviu cristea
a 70 de ani, și după un turneu de 50 de concerte, cântăreața lansează noi albume.

Tina Turner, una dintre cele mai de succes cântărețe ale vremurilor noastre, budistă convinsă și deținătoarea unei condiții fizice fenomenale, continuă să-și impresioneze fanii. Cântăreața în vârstă de 70 de ani, care a încheiat de curând un turneu de 50 de concerte, derulat în mai puțin de cinci luni, le demonstrează pe dublul album (CD și DVD) „Tina Live!” (apărut la EMI) și celor care au ratat-o pe scenă de câtă forță este capabilă.


Înainte de apariția acestui album, Tina Turner a înregistrat un alt material discografic, „Beyond”, pe care își arată partea spirituală, pentru care ea renunță, cel puțin temporar, chiar și la cântat. Cu apariția acestor două noi materiale discografice, respectiv video, nu numai presa de bulevard încearcă s㠄descifreze” secretul tinereții Tinei Turner.

Pe albumul „Beyond”, starul lasă partea muzical㠄surorilor sale în spirit”, elvețianca Regula Curti și tibetana Dechen Shak-Dagsay, inițiatoarele proiectului, păstrând pentru sine doar partea de recitare. Shak-Dagsay cântă mantre budiste, iar Curti - cântece religioase catolice, în timp ce Tina vorbește despre iubire, înecând patosul religios în fragmente recitative cu fler lumesc.

„Nimic nu există veșnic, nimeni nu trăiește pentru totdeauna. Îmbrățișează circuitul vieții: aceasta este cea mai mare iubire. Începe-ți fiecare zi, precum păsările, cu un cântec. Cântatul te poartă dincolo de toate, departe și tot mai departe”, recită Turner din propriile-i creații lirice.


http://www.evz.ro/detalii/stiri/tina-turner-si-secretul-tineretii-vesnice-871541.html
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  geaba Tavy, dacă nu pui și-un clip cu "“Let's Stay Together”,barem, nu te răsfoim!
Break every roul, bade, break mintenaș și arată-ne oleac dă reșpect!
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2010-10-18 11:35:26
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE