FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Sorin Oprescu
Text postat de ecsintescu virtual
Doctorul a facut o operatie pe cord deschis!

Congresul extraordinar al PSD, chiar daca nu a avut alegeri pentru functiile interne si zbateri pentru presa sau jocuri de culise, a fost cu adevarat extraordinar. In fata a 5000 de oameni, primarul general Sorin Oprescu s-a adresat multimii! S-a intors ca un rege si nu ca un print cersetor si nici macar ca un fiu risipitor.

Sorin Oprescu a plecat din PSD spunandu-i lui Ion Iliescu ca Vanghelie o sa-i dea un cap in gura. E de mare notorietate ca ascensiunea lui Marean a fost un Fake urias pentru militanti, simpatizanti si activistii PSD. Norocul lui Ion Iliescu este ca da uperkuturi. De stanga!

Intr-o mare lentoare a unui congres oarecum fara miza, Sorin Oprescu a capacitat masele, “poporul PSD”, asa cum lui Sorin Oprescu ii place sa-l numeasca, recunoascand meritele celor care au sapca social–democrata in stomac si nu palaria cu boruri largi pe cap. Una peste alta, Oprescu i-a dat un binemeritat cap in gura lui Marean Vanghelie. Nu exista in politica un alt Lucian Bute! Oprescu i-a “spart” pe toti atunci cand a candidat INDEPENDENT!

La Congresul PSD de astazi, poporul PSD a aplaudat in picioare victoria lui Bute, curajul Cristinei Anghel, invatatoarea aflata in greva foamei, si alonja lui Sorin Oprescu!

Doctorul a facut o operatie pe cord deschis! Si operatia a fost reusita! Inima poporului PSD bate in Capitala Romaniei pentru si datorita lui Sorin Oprescu!
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  matale cred că ești PDerast? ce tot bolborosești "mon amour, mon amour"? Te-a mușcat BB? Nu că m-ar interesa, dar e jenant.
Totuși, pe cînd un poem marca Zexe, ceva sensibil și personal cu "pui mici și verzi" ,"fluturi pe șira spinării" sau "nașteri într-un strigăt de plăcere dintr-un vagin al abandonului"?
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2010-10-18 15:09:47
         
 
  Gheorghe, cand ți-am spus că ai umor involuntar nu am glumit. Dar ca să nu râd doar eu, te rog să publici fragmentul cu pricina ca să nu creadă lumea că ești mincinos. Hai, curaj!
Și ca să stai liniștit până în 2014, află de pe acum că lucrez pentru mai multe televiziuni. Nu știu cum vei face, dar e treaba ta, ”mon amour”. Dintre cei care lucrează pentru B1, multi lucrează și pentru realitatea si pentru antene. Cred că ți-ai propus un obiectiv imposibil de ralizat într-o societate liberă.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2010-10-18 15:02:08
         
 
  Andrei sau Florian,
Zîmbește, mîine va fi mai rău! Sunt pe urmele tale, socializînd și cu scaunul normal; ceea ce îți doresc și ție.Limanul e în 2014, poate și mai curînd; nu fă gesturi hazardate, nimic nu e definitiv decît desființarea postului.Sau virajul; cine e la volan?
Dumnezeu nu eliberează chitanțe și nici nu bate cu bîta.
Nu mă interesează cine finanțează pe cine, constatam doar că ești semidoct; acolo vorbeau de madlene și tu ai sărit într-o prelungită dispesie semidoctă să povestești că-n loc de pîine, trebuie să păpăm cozonac.
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2010-10-18 14:40:06
         
 
  Gheorghe, uite, ca să vezi că sunt persoană rezonabilă, te las în plata Domnului. Nu cred că dialogul cu tine poate ajunge la vreun liman, iar scrâșnetul constipat al replicilor tale nu îmi motivează gestul unui schimb de replici.
Dar pentru că ai adus vorba, consider că nu nu ți-ar stica să mai socializezi și tu. Ești prea încrâncenat, ”mon amour”.
Pentru cunostința ta, daca dorești să fii un om informat, înainte să aduci în discuție revista ACUM, află cine o finanțează și cu ce scop. Pentru că nimic nu este gratis, nicăieri în lume, pentru că o publicație trebuie să răspundă intereselor finanțatorului acesteia și pentru că, dacă îți cunoști interesele și dorești să acționezi în acord cu acestea, trebuie să fii corect informat. Altfel, ”prietenul” nostru comun, iar acum vorbesc despre individul acela absolut ridicol, reușește să fie destul de amuzant în demersurile sale agramate și viscerale. Își dorește cu disperare să devină, măcar la senectute, jurnalist de succes. Mi-e tare milă de el. Nimic nu e mai trist decât o viața irosită la ușa unui vis greu de realizat.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2010-10-18 14:26:34
         
 
  PS Mai lasă ifosele astea de intelectual, nu te prind deloc; am văzut ce dialoguri intelectuale dezvolți (citind întîmplător un articol din ACUM)și cum te-ai făcut de rîs, înmuind în cacao, Madlena lui Proust!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2010-10-17 23:02:19
         
 
  Socializezi Floriane? Exemplar, dar tooot steril; ești pe un site literar în care n-ai posta niciun text de mai bine de un an, pînă și blogheriile lui ecsi au ceva literar în ele. Oricîte replici bombăni rămîi mărunt. Te sparg oricînd la nas într-un pamflet pe-o temă dată...de pildă bădărănia unui lustruitor de microfoane!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2010-10-17 22:39:31
         
 
  Gheorghe, dacă nu deții proprietatea cuvintelor te sfătuiesc să consulți un dicționar. În intervențiile mele m-am adresat, pe rând, lui Novus Homo, lui Ecsintescu, iar acum ție. Faptul că nu ești în stare să susții un dialog și că nu reușești să faci diferența între acesta și monolog nu implică și ideea că nimeni nu este în stare.
În aceeași ordine de idei, poți să îmi spui cui îi este adresat comentariul tău?
Pentru că, deși pare a fi un dialog viu, mi-am permis să vă întrerup această discuție interesantă cu un personaj imaginar :)))
Mai poate exista și explicația conform căreia adresarea ta viza o audiență mult mai largă, dar chiar si atunci ar fi trebuit să specifici dacă te adresai comunității de pe Europeea, romanilor, sau tuturor vorbitorilor de limbă română de pe intreaga planetă. Desigur ca sunt mic, negru, respir greu, si poate ca îți sunt și tată, nu vei sti niciodată.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2010-10-17 13:43:54
         
 
  Îmi plac monologurile lui Florian..e mic, negru de ciudă și respiră greu; aici are însă întîmplător dreptate
Articolul e fîsîit, firește că Oprescu e looser, altfel nu l-ar fi primit Turcescu la emisiune!
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2010-10-17 00:41:50
         
 
  Daca nu ma crezi, cere-i parerea Oanei. Vei avea supriza sa constati ca, in opinia doamnei careia ii plac jocurile in costumatie in zeghe si catuse de unica folosinta, aceasta va sprijini un alt candidat, care este.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2010-10-17 00:18:52
         
 
  Ecisntescu, Oprescu este expirat in aceeasi masura precum este si Iliescu, exponenti ai unei perioade de trista amintire. Bucurestiul va avea de ales intre mumii comuniste si tineri vigurosi si intreprinzatori. Tu ce crezi ca vor alege? Secera si ciocanul vestejit al doctorului? Hai sa fim inteligenti si sa recunoastem ca doctorul si-a interpretat ultimul numar politic. E randul tinerilor!  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2010-10-17 00:05:41
         
 
  Andrei, Oprescu este singurul primar care i-a dat la UE Elenei Udrea. Vezi discutia lui Chireac cu Cocos! Oprescu a luat Daliul de la cea mai mare curva a ministeriabililor romani. O curva mult mai mare decat Nasu. Infirmul felatiei la scena deschisa! Va ara Dumnezeu! Asculta-ma ce-ti spun, te voi vedea in 2 luni la Realitatea. Calitatea fecalelor e cam aceeasi! Dar..Ghenosu, ghenosu, ghenosu!  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2010-10-16 23:47:35
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  De altfel, cei care au mai fost si pe la scoala si-au dat seama de seriozitatea doctorului in momentul in care acesta a declarat ca autostrada zburatoare va traversa Bucurestiul pe raza :)))))
Nu e bine sa radem de doctori, dar de primari putem, nu?
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2010-10-16 23:23:41
         
 
  Novus Homo, poate nu stii, dar lucrarile pentru autostrada cu pricina au fost suspendate inca din faza de proiect. De unde si numele autostrazii: suspendata.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2010-10-16 23:21:24
         
 
  Homo, sunt convins ca operatia ta va fi reusita!  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2010-10-16 23:20:26
         
 
  Așteptăm cu vădită nerăbdare ca domnul doctor să ne delecteze și c-o operație pe autostrada suspendată deschisă.

 
Postat de catre Homo Novus la data de 2010-10-16 22:01:47
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE