FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Destul
Text postat de Emanuel Cristescu
Democrația este pentru oameni responsabili.

Cei care mă vor mai jigni sau vor jigni Europeea, de acum înainte, au la îndemână plecatul de bunăvoie de pe site.

Am pierdut prea mult timp pentru ca, în spirit democratic, să asigur dreptul la liberă exprimare al fiecăruia, în detrimentul creației, al ideilor, al disputelor literare, politce chiar, civilizate. Au plecat prea mulți de pe site și, în special au fost speriați, ca să nu zic alungați, mulți tineri. Situația a devenit intolerabilă.

Așadar, pentru aceia care, începând de astăzi, mă vor mai jigni sau vor jigni, ofensa ori discredita Europeea, cu tot regretul, îi anunț că vor avea, fără explicații nivelul redus la 10.

Cei care nu au capacitatea să discearnă ce este aceea jignire, ofensă, etc. nu au ce căuta în acest spațiu.

Eu nu am jignit pe nimeni și am dreptul la propriile-mi opțiuni.

Evident voi sancționa și jignirea altora. Cu o condiție: cei jigniți să semnaleze și să aștepte nu să riposteze. Dacă vor riposta jignitor, încălcând regulamentul, vor avea parte de același tratament.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Cortina...s-a mai jucat un act, a mai căzut un porumbel pe pajiștea albastră.
Domnule Cristescu sunteți, cu sinceritate mărturisesc ca un profet în pustie; nisipul nepăsării vă potopește, dunele aridei retorici vă-mpresoară...doar un corb care să aducă apă în cioc, corbul sacru al lui Odin mai poate salva edenul bleu de năpastă.
So, prin urmare, alors,cosi, voi pămînteni europeici, mai mici și mai mari, putori sau harnici puneți umărul sub loitre, căruța s-a împotmolit pînă-n osii, caii au murit, potcoavele lor furatu-le-au covacii să potcovească ouăle... în drum spre Tiperary, cei încăpățînați vor fi mustrați, potrivnicii biciuți cu spini din lexeme iar pierduții în robia agramării vor plînge, nu lîngă apa Babilonului ci lîngă tipografiile secate de cerneală!
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2010-10-17 01:28:53
         
 
  Cam asta-i și părerea mea despre producțiile clamatorii ale Ameliei, dar tu ai spus-o atît de bine înct nu mai e nimic de adăugat. Se vede că ai strămoși din Stambul, ori măcar din îndepărtata Anatolie. Pe vremuri, femeile valahe nu se oboseau să fugă în codrii Argeșului, cînd năvăleau periodic akingii, ieniceri de Siria și cămilarii de la harabale.  
Postat de catre latunski criticul la data de 2010-10-16 16:45:18
         
 
  Sau poate vorbești în numele unui pedofil belgian: "Lăsați copiii să vină la mine"???


voci. rafale impotente de flegma dospita in alambicuri secrete, puroaie resentimentare expulzate flasc prin orga matematic slefuita a batranei proteze, in mici ejaculari cu pretentii de spiritualitate, pe propriile opinci.
umori si tumori provinciale, creatii ale beznei clamand pe cat de ipocrit, pe atat de vehement dreptul universal la sfanta lumina.
silabe sugrumate in clestele prabusit al boltii de carne, in care micii zei neoplazici ai metabolismului inversat au uzurpat demult anatomiile celeste ale glasului.
nostalgii putride, oglinzi inversate.
chitaieli ridicole mimand grandios revolta, in mesaje in care perversitatea candorii e singura excelență.

cam atat.
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2010-10-16 14:21:02
         
 
  "Lasati copilasii sa vina la Mine si nu-i opriti, caci Imparatia cerurilor este a celor ca ei."
(Matei 19, 14)
Sau poate vorbești în numele unui pedofil belgian: "Lăsați copiii să vină la mine"???
Cum tu ești un adevărat îndreptar de credință, nu gîndeam că poți cădea într-o asemenea capcană linguistică.
 
Postat de catre latunski criticul la data de 2010-10-16 12:31:36
         
 
  "Lăsați copiii să vină la mine"
Amelia, probleme? Intri în resrtîngere, se comasează școala ardeleană cu școala de duminică și cu școala personalului CFR?
 
Postat de catre latunski criticul la data de 2010-10-16 12:20:48
         
 
  Și iată cum Europeea poate fi percepută un fel de Hiperboreea!

Apelul meu la civilitate în spațiul ecobleu, prin hiperbolizare, devine "altarul ecumenist al unei noi lumi, europeene"

Să ne imaginăm, o biserică,o școală, un autobuz, o piață, un loc în care sunt mai mulți oameni. La modul concret. În care unii dintre oameni mai inteligenți sau mai puțin inteligenți, se porcăiesc, se jignesc reiproc, jignesc locul, jignesc șoferul, în cazul autobuzului, etc. Petru că "Vin vremi în care Adevărul este privit prin tuburi colorate, despre care știm că difuzează diferit lumina." ar trebui să abandonăm regulile de viețuire și să ne convertim la credința unuia sau unora dintre acei cetățeni!

Chiar dacă de multe ori credința exclude rațiunea, eu fac apel la minima ratio: să păstrăm proporțiile și dreapta măsură.

Suntem aici un grup eterogen care este ori ar trebui să fie unit de o pasiune comună: literatura iar într-un plan extins gândirea. Cu misiunea de a realiza, dezbate și pune în valoare creații ale gândirii și de valorificare a competențelor, abilităților și talentului fiecărui membru în parte. Pornind de la adevărul unicității și diversității ființei umane și al dreptului fundamental la existență și liberă exprimare al acesteia. Ei bine, oricine aderă la valorile acestui grup se presupune că își dă acordul conștient, informat și voluntar în scopul atingerii acestor deziderate.

Așadar să ne respectăm reciproc și să procedăm astfel încât misiunea grupului să devină posibilă.

Respectul reciproc înseamnă să lași dreptul fiecăruia la propria opțiune, pe de o parte, și utilizarea unui limbaj civilizat, pe de altă parte. Pornind de la postulatul că niciunul dintre membrii acestui grup nu deține niciun fel de monopol și că argumentația reprezintă baza oricărei interrelaționări. Argumentația înțeleasă ca putând fi rațională, emoțională, obiectivă, subiectivă, etc. Esențială, indiferent de forma ori forța argumentației, rămne dreptul esențial, fundamental și imprescriptibil al oricărui membru la propria sa opțiune. "Nu știi te învăț, nu poți te ajut, nu vrei te oblig" rămâne în concepția acestui grup expresia unui tip de dictatură generatoare de manifestări care lezează ființa umană și care a fost condamnată de istorie.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2010-10-16 12:12:53
         
 
  Vin vremi în care Adevărul este privit prin tuburi colorate, despre care știm că difuzează diferit lumina. Dar...Cu rozul obținut ne mângâiem tristețea, cu bleu-ul rece ne desființăm convingerile spre a trece podețul cumpenii, cu galbenul ne înviem pământesc și deci agnostic, trăirea. Justificări pentru mistificare există mereu

Cămașa pe care o purtați, transparent și pe alocuri polei, este din altă lume și vă mândriți cu analogia pe care o faceți clipă de clipă, demonstrând celor ce văd dar nu pricep, simt dar nu recunosc, că oricine poate fi Dumnezeu în ograda sa. Că dacă Europa unită este un concept tot mai derizoriu și tot mai hulit pe la noi, dvs puteți în microcosmosul pe care, cu un big-bang-click informațional l-ați născut, să faceți o lume mai bună, mai artificială, mai clonată în ale spiritului decât însuși originalul.

Vă place să vi se ceară protecție de către cei care privesc în sus cu umilință, adaptați deștept rugăciunea și întorsul obrazului până ce veți face, imperial dreptate, obiectiv și non-verbal, îi apărați pe cei mici și smeriți făcându-vă că nu pricepeți că această smerenie mirenească implică sau slăbiciune ideatică și jenă a scriitorului mic și gol, sau acord de circumstanță spre a câștiga timp și a-l lovi pe Goliat în plin, civilizat și, știți bine, indirect și șmecherit. Regulamentul - Biblia locului, Stăpânul - Centrul microcosmosului, Microcosmosul-proiect educațional care în lipsa harului are drept motto "civilizația fără frontiere".

În veacurile de început, Biserica creștină încerca să-l transforme pe barbar în cavaler, dându-i în chip sacru, misiuni de pace, idealuri înalte, născându-i pe Siegfried, Roland sau Igor. În vremile noastre, voci pământești încearcă să facă din păgânul scriitor un pașnic scrib, la fel de păgân dar înregimentat unui proiect uman. La o anumită vârstă omul nu mai poate fi schimbat, nu poate duce mai departe ideile mărețe pe care nu le-a ingerat la tinerețe, de aceea aveți nevoie, mai mult decât de talentul "bătrânilor", sastisiți în resemnări personale, de entuziasmul și crâncena ambiție a tinerilor neformați de nimeni. Din noroiul postmodernist, cu răbdare și civilizație, veți putea scoate crini firavi, incolori și inodori care, într-un buchet imens, vor putea fi oferiți pe altarul ecumenist al unei noi lumi, europeene

"Lăsați copiii să vină la mine"



 
Postat de catre Amelia Cojocaru la data de 2010-10-16 09:31:33
         
 
  Domnule Cristescu, in ciuda divergentelor de ordin politic, divergente care ne pozitioneaza in planuri opuse, sunt in perfect acord cu pozitia pe care intentionati sa o abordati. Recunosc cu umilinta ca eu, in locul dumneavoastra, nu as fi putut rezista tentatiei de a scurta cateva capete.
Sper sa va tineti de cuvant si sper sa nu fiu nevoit sa trec prin taisul sabiei regulamentare.
Va invidiez pentru rabdarea de care ati dat dovada cu multi dintre cei care aduc atingere demnitatii persoanei, multi dintre cei care au adus prejudicii nefundamentate de imagine atat membrilor site-ului cat si persoanelor cu imagine publica. Pentru ca este bine de mentionat ca nu exista nicio diferenta dintre un atac la demnitatea persoanei care este membru al site-ului sau orice alta persoana.
Cred ca era timpul!
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2010-10-15 22:59:15
         
 
  o dedicatie de weekend, d-lui profesor, cu dragoste.

 
Postat de catre - ipocrizie la data de 2010-10-15 19:08:13
         
 
  Il sustin neconditionat pe domnul profesor universitar Ion Corbu! Trebuia pus piciorul in prag.
Il sustin si pe Ioan Peia care pleaca!
Si pe Radu care sta! Si pe Amelia care sta si ea!
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2010-10-15 18:58:01
         
 
  Distinsă Amelia Cojocaru și nu mai puțin distinși supragravitaționali, subgravitaționali, normali, reali, virtuali ori închipuiți! Universali, intergalactici, profesioniști, amatori, împărați, regi și regine! Doamnelor domnișoarelor și domnilor! Neprețuiți usei ai spațiului ecobleu!

După adresarea gongorică de mai sus aș putea continua: este drept că difracția ideatică pervertește sensurile iar somnul rațiunii.... însă nu mai dezvolt.

Să înțeleg, per a contrario, că unii dintre domniile voastre îi susțineți pe aceia care "mă vor mai jigni sau vor jigni, ofensa ori discredita Europeea" și că militați pentru aceasta?

Să înțeleg că unii dintre domniile voastre sunteți împotriva necesității de a "sancționa și jignirea altora" domniile voastre putând fi în diverse contexte acești "altora" adică "alții" care ați putea fi jigniți?

Așadar asumați conștient jignirea și bălăcăreala, care pe mine mă dezgustă pur și simplu, ca un modus vivendi, aici, în spațiul ecobleu?

Ciudate opțiuni, incredibile interpretări și neasemuite principii.

De unde rezultă că Europeea ar trebui să funcționeze în afara talentului, de unde rezultă "divide et impera" ? Etc.

Pur și simplu am atenționat cu toată fermitatea că pentru respectarea regulamentului nu voi ezita să reduc nivelul acelora care-l vor încălca indiferent dacă aceștia vor rămâne sau vor pleca și mi-am exprimat nemulțumirea că aici, de o vreme, tinerii ori nou veniții nu-și mai găsesc loc. Să fie acestea greșeli? Ei bine am mulțumit și mulțumesc în continuare tuturor userilor care vor percepe corect mesajul meu. În rest, ca să folosesc și eu o analogie, pentru că tot sunt la modă analogiile, orice gest sau fapt, ori cât ar fi de simplu, de firesc și de onest, asemenea magneților, pe care oricât i-ai separa, bucățile obținute vor avea nord și sud, poartă în sine și bine și rău, proporțiile nefiind însă egale. Binele și răul pot fi constatate prin consecințe.

Or fi, jignirea, bălăcăreala, imprecația, acuza permanentă, războiul, etc. "bine europeic" și eu nu-mi dau seama?
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2010-10-15 18:09:32
         
 
  Domnule Corbu,

Acest tip de argumentație ce-și trage inteligent rădăcinile din latinescul "Divide et impera" (nu degeaba comunitatea europeană este un al doilea imperiu roman, ca susținător avizat al acesteia este firesc să-i adoptați și mijloacele), acest tip de argumentație, zic, are și limitele sale. Spre exemplu, Valoarea. Valoarea, știți bine, nu poate fi nici negociată, nici civilizată de cineva, valoarea e spontană și-și apără granițele pentru a nu fi bântuită de gândaci, iar când aceștia, ca-n comentariul de mai jos zgârmă-n poarta Suveranului, e loc, pentru acesta, de alegere. Sigur, e simplă similitudinea căutată cu un înger, nu știu cât e de corectă și nu-i decupez, aici, vulnerabilitatea. Geniul lingvistic al Elenei Ștefan ar fi trebuit să privească critic misiva copiată aici și să scoată din context, rapid câteva cuvinte-cheie care-ar defini-o: cotieră, învățăcel, invidie, slugărnicie, civilizație burgheză de duzină. Personal, sunt o mare naivă și cred până la capăt în oameni. Dar chiar eu, în fața acelor fraze aș râde în hohote cu capul pe spate. Sunteți prea inteligent pentru a nu înțelege că acest site are nevoie de talent și nu de experimente ale unor mici viermuși.

Și...credeți-mă, nu o dată am fost rugată de "grei" să nu plec de aici deși aciditatea și inteligența mea au fost adesea incomode pentru ei. Dar atâta timp cât talentul, curajul și simplitatea există, persoana în cauză nu poate fi aruncată de aici la coșul de gunoi, ci admirată, ironizată și (sau) copiată

P.S. Europeea nu poate funcționa în afara talentului. Celor intimidați le lipsește măreția simplității în lipsa forțatei susțineri a lui Big Brother.

 
Postat de catre Amelia Cojocaru la data de 2010-10-15 16:53:14
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  desigur, reproducerea unor astfel de misive in public nu are caracter insinuant si nici manipulatoriu (dupa cum ar putea obiecta un spirit grosier, malitios si superficial, pus in fata unei anonime gen "obsedantul deceniu"), dar totusi, sa recunoastem ca ele nu pot avea decat o valoare pur literara...

ca, de exemplu, mai jos:


M: Ei! ce spunea amicul?
L: Nu te poate suferi... Nu știu cum venise vorba de oameni deștepți, și zic eu: „Uite, Mache e băiat deștept“... că tu știi că eu te-am considerat totdeauna ca foarte deștept, nu că mi-ești amic, fiindcă mai la urmă, să-mi dai voie să-ți spun, n-am nici un interes să-ți fac curte... Acu' ce să mai vorbim?... te cunosc și mă cunoști, slavă domnului! toate defectele le pot avea: dar trebuie să mărturisiți toți că am și eu o calitate: sinceritatea. Și-ți spun sincer că mi-ar părea foarte rău să vină tocmai amici și să zică, mă-nțelegi...

.......

M: Ce măgar!... Mă rog ție, cine e măgarul ăsta, aș vrea să-l știu...
L: ți-am zis de la început că nu ți-l spui.
M: De ce să nu mi-l spui, dacă zici că mi-ești amic sincer.
L: Ca să mă pui de față?... N-am poftă.
M: Pe onoarea mea că nu... Îți jur pe ce am mai scump că nici n-am să-i pomenesc vreodată. Vreau să-l știu numai, ca să mă feresc de el și să-l desprețuiesc.
L: Nu se poate, Mache.
M: Pe onoarea mea! Mă rog ție, spune-mi-l!
L: Uite, vezi, ăsta e cusurul tău – ești indiscret, înțelege românește că nu ți-l spui. Eu. am toate defectele, câte poftești; dar trebuie să mărturisiți toți că am și eu o calitate – eu sunt discret... nu-mi place să umblu cu plosca.
M: Atunci, dă-mi voie să-ți spun că nu-mi ești amic, cum te credeam...
L: Eu! nu-ți sunt amic ție? Eu? Bravo! Mersi...


unde L = Lache, si M = Mache

oricum, felicitari!

mai sunt?
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2010-10-15 12:14:18
         
 
  PSS: A se consemna: invidia mea este atît de adîncă(față de nu știu cine și ce)încît mă bate gîndu' să trec Canalul Mînecii pe jos ca să pot participa și eu la festivalu' cu pricina în calitate de jurnalist independent!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2010-10-15 12:07:10
         
 
  PS: Ahaaa, e user fidel și avizat...cu atît mai bine..înseamnă că anonima-i semnată, dar ca orice manager cultural precaut vă protejați sursele!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2010-10-15 12:05:13
         
 
  D-le Corbu,
Am o singură nedumerire privind anonima indignată de mai jos: de ce insul în cauză nu transmite mesajul printr-o postare directă? dacă n-are cont pe europeea (ceea ce mă îndoiesc din moment ce este atît de exact în aprecieri)și-l poate face în maxim 3 minute!
Asemenea mesaje, vă rog să mă iertați dacă greșesc, am o imaginație bogată, îmi amintesc de reacțiile indignate ale oamenilor muncii din epoca de labelepoc, semnate anonim și trîntite la BOB!
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2010-10-15 12:03:37
         
 
  Mulțumesc celor care au reacționat în sprijinul postării mele. Iată o reacție din partea unui user fidel site-ului și avizat:

"Stimate D-le Corbu,
Va scriu ca sa va incurajez in initiativa de a scadea nivelul celor care se jignesc reciproc. Ba chiar socotesc ca ar fi trebuit sa o faceti fara avertisment!
Mare pacat ca oameni cu talent au o invidie si un ego atat de puternic, incat elimina orice nou venit, indiferent de calitatea lui. Sunt cativa "mari" care nu vor sa piarda locul de "mari" si caracterul, la unii, modul de exprimare, la altii, face ca site-ul sa fie greu frecventabil de cineva bine educat.
Taiati fara mila nivelul, ati avut deja prea multa rabdare, nu veti pierde nimica nici daca niste "grei" se vor supara, in schimb vor fi potile deschise pentru tineri care vor putea "creste".
V-am admirat rabdarea cu care ati incercat sa fiti civilizat cu niste oameni care nu va respecta. E momentul sa aplicati regulamentul!
Ma iertati ca am intervenit, poate ca n-ar fi trebuit...."

Aștept și alte reacții aici sau pe e-mail: [email protected]
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2010-10-15 11:39:58
         
 
  Pe de altă parte, d-le Rechesan, sunt convins că, ceea ce îl deranjează cel mai tare pe d-l Cristescu, nu este faptul că doi scriitori de aici se ceartă și se bălăcăresc reciproc, ci comportamentul de după ceartă al acestora când, cel puțin unul, vine cu jalba în proțap la propritar și strigă că i-o fost violat spațiul intim. Din punctul meu de vedere, dacă nu îl mânca, nu avea parte nici de viol. Este deranjant, deci, să fii șef peste niște copii mari, care vin la "tăticu" să se pârască unul pe altul, cerând răzbunare și dreptate. Iar când cei care ți se adresează se comportă ca niște copii, atunci ești silit să-i tratezi ca pe niște copii.  
Postat de catre Marian Tudorel Lazar la data de 2010-10-15 09:58:02
         
 
  Nu mă consider un tânăr talent, pentru că nu mai sunt nici chiar tânăr și nici talent nu am, dar ii dau dreptate domnului Rechesan, când afirmă că o mică "tăvăleală", dată unui condei începător, nu strică deloc. Mie unuia îmi plac tăvălelile și îmi place să fiu luat în tărbacă, mai ales când merit, lucrurile acestea stimulându-mă să scriu mai bine și să tac, dar nu pentru a mă opri, ci pentru a continua, după ce gândesc mai mult la ce vreau să spun. Si iarăși ii dau dreptate când spune că cel ce are ceva de spus și vrea să spună, nu se lasă intimidat de "cîrcotelile și ironiile unuia sau a altuia". Dacă este ceva ce m-ar putea alunga de aici, acel ceva nu este critica și nici măcar înțepăturile dușmănoase ale d-lui X sau d-lui Y, ci doar însuși proprietarul site-ului, prin scăderea nivelului sau printr-o simpla cerere verbala sau scrisa. In rest, scriitorii de valoare sunt necesari, oricât de spurcată le-ar fi gura.  
Postat de catre Marian Tudorel Lazar la data de 2010-10-15 09:47:01
         
 
  A, și să nu uit, domnu Cristescu: așa, ca o consecință firească a intenției de a promova noile mlădițe, va trebui să organizați și un curs de gramatică.
Nu de alta, dar cică scriitorii - sau cei care se pretind - ar trebui să știe și asta.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2010-10-15 00:07:42
         
 
  Culmea e că, inițial, cum știam că, în titluri, nu se prea obișnuiesc diacriticele, am citit... "DEȘTUL"!!!  
Postat de catre ioan peia la data de 2010-10-15 00:05:54
         
 
  Nu știu ce l-o fi-mpiedicat pe dl. Corbu să facă un țarc special, în care să cultive, întreținînd o atmosferă de optim biologic, boboceii abia mijiți ai
viitoarelor genii, marca Evropeea!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2010-10-15 00:04:01
         
 
  Chiar nu înțelegeți domnle Peia că taman, noi, "veteranii cinici" ai europeei suntem cei care creem aici un climat nepropice înmuguriri tinerelor talente, probabil din gelozie față vîrsta lor fragedă și talentul ppromițător? Noi demolăm nu "construim" și în ochii profetici ai domnului Corbu suntem indizerabili!
Cred că am să vă urmez exempul și o să mă retrag, lăsînd manifestările ouălor potcovite și încondeiate să se manifeste plenar(ahh..acum firește va urma replica cu "nu sunt șantajabil"...)
Din punctul meu de vedere(și mi-amintesc că nu am beneficiat de o primire prea cordială pe site)cine are ceva de spus și scrie convingător, nu se lasă intimidat de cîrcotelile și ironiile unuia sau a altuia! În lipsa unor opinii calificate(sunt destui critici tineri, oare de ce nu accesează europeea?)fiecare își dă cu părerea în limitele bunului gust și uneori chiar scărmăneala acidă poate fi preferabilă unei tăceri indiferente.
Domnule Corbu,
Baiul e altul, saiturile literare au viața lor firească, se nasc, înfloresc și apoi se zbîrcesc. În lipsa unor editori, acesta a început să semene cu orice(chat, blog pe teme politice, stîlp de lipit afișe)altceva decît cu un atelier literar. Trebuie să ne înpăcăm cu ideea și dumneavoastră creatorul lui și noi cei care i-am umplut paginile. Treceți la proiectul următor, lăsați nostalgiile și poate ne vom întîlni în alte coordonate.
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2010-10-14 23:59:32
         
 
  nu ma deranjati, revin maine cu o poezica la tema. daca nu, inseamna ca m-a ciuruit...  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2010-10-14 23:59:17
         
 
  Exempul de mai jos este un motiv de scădere a nivelului, dl. Patron, sau iese din sfera penalizatoare, din motive de timp trecut, cu cca 2 ore, de la eroica hotărîre pe care ați luat-o?

"Ioane, omul si-a sters textul. Din mila fata de tine. Prea te-am tavalit!
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2010-10-14 20:51:23 "


Și, ca idee: care sunt prețioșii tinerei care au dat raita p-acilea și au tulit-o, înspăimîntați de ceea ce se petrece?
Că eu - deși, veteran - nu am reținut nici o junețe de valoare, care să fi binemeritat de la națiunea evropeică.
Oricum, pentru a putea verifica ipoteza domniei voastre, mă gîndesc să stau o vreme deoparte, ca să asist și eu, cu percepțiile larg deschise, la felul cum începe să erupă emulația aia nemaipomenită, pe care o prezumați.
Ba, chiar v-aș sfătui să mă retrogradați în zona area 10, ca să nu mai aveți surprize neplăcute cu intrarea în stare de colaps a talentelor fulminante care se nimeresc p-aci, precum fluturii de noapte în farurile mașinilor.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2010-10-14 23:42:36
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE