FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Oana Niculescu Mizil despre Curtea Constitutionala
Text postat de ecsintescu virtual
Curtea Constitutionala a Romaniei a consfiintit astazi furtul pus la cale de presedinta Camerei Deputatilor, Roberta Anastase. Astazi au fost condamnati la o pensie mizera milioane de pensionari. De ce sa mai traiasca parintii si bunicii lor, daca ei se dau in barci si in “flota”.

Poporul roman este condamnat sa-si plateasca dreptul la viata. La 65 de ani oamenii Europei pleaca la pescuit sau viziteaza, sau se ingrijesc de medicamente. In Romania Robertei Anastase, ei sunt cuminti si intelegatori, intr-un regim care-i condamna la moarte.

Pe Roberta o asculta altcineva. Bagata sub patrahirul regimului, Roberta a scris prohodul a milioane de pensionari. E o hoata dovedita de privirile noastre. Ale poporului roman.

In ceea ce ma priveste, eu, Oana Niculescu Mizil, deputat de Bucuresti si presedinte al Organizatiei Judetene Calarasi, va jur romanii mei, ca lucrurile nu vor ramane asa.

Avem dreptul la viata, la munca si la pensie. Il conjur pe Domnul Presedinte Basescu sa-si aduca aminte de mama. Si sa nu uite ca toti romanii au o mama si un tata. Si sa faca in asa incat legea sa nu fie promulgata. Sper ca mama domniei sale o sa-i dea gandul cel bun.

5-4. Curtea Constitutionala. Un scor impotriva poporului roman!

Traian Basescu, se poate!
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Chestia cu 'Romanu s-a nascut poet' ma cam exclude si ca poet.
Ar fi cazu sa se foloseasca si zicale mai inclusive fata de minoritatile conlocuitoare,sau in cazu meu,foste conlocuitoare, Gicutzule.
P.S.: asi dori tare mult sa intreb ceva total ne legat de acest subiect,insa ma mai tzin cateva zile pana-mi fac ceva vechime acilea- daca mai apuc.
 
Postat de catre Nicolae Waldmann la data de 2010-10-13 09:23:33
         
 
  Nu, chere Ualdmen, matale nu ești clon, ești doar scamatofil clorofilic...certefacatu' lasă-l, nu-i musai să-l prezantezi, te credem pă parol doneur ori pă persoană fizică,românu s-a născut oricum poet!
Trăiască glorioșii gropari ai capitalismului,,,uraaaa!
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2010-10-13 08:14:55
         
 
  Nu sont clon(sau clone - pardon,sunt analfabet-poliglot).
Asi putea sa aduc ceva acte,ca dovada si daca domnu Ioan ar avea rabdare vreo 2-3 ani asa, poate vin si cu cefertical de absolvire a VII clase.Pina atunci ma gandesc sa-mi iau vreo 3-4 parumbei gutzani,sa ma fac columbofil si sa ma inscriu la SCAMA (Societatea Columbofililor Mai Analfabeti).
(mare-i gradina...)
 
Postat de catre Nicolae Waldmann la data de 2010-10-13 01:53:23
         
 
  P.S.(tardiv): dece dracui?  
Postat de catre Nicolae Waldmann la data de 2010-10-12 23:39:09
         
 
  Draga Ioane Peia
Nu te ambala- s-ar putea sa-ti cauzeze.
Io sunt agramat amator - refuz sa folosesc expresia 'agramat de ocazie' unde 'de ocazie' poate fi interpretat ca 'uzat' sau 'de mana a 2-a'.
Deasemenea nu pot lua in serios acuzatia de a fi agrmat mai ales de la unu care isi semneaza propriu nume de familie in mod eronat sau agramat- E.G.: Peia.
Cu numai cele III clase primare si tot m-a (pardon, 'ma') invatat ca ,mai corect se scrie Pe Ea.
 
Postat de catre Nicolae Waldmann la data de 2010-10-12 23:37:24
         
 
  cool, fratioare, nu te enerva. e o clona. am dat-o deja in urmarire.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2010-10-12 23:01:48
         
 
  Cine dracu parașutează pe aici tot felul de agramați, frate!
Băi poastacilor, voi ați uitat că, în țara asta, a scrie corect românește este o obligație mai mult decît decentă?
Și mai faceți și-n potecă, afișînd aere de șmekeri repetenți!
Wladmanne, sau cum te-o fi chemînd, du-te, bre, la învățătoarea aia a lu' matale, din clasa a III-a, și spune-i, din partea mea, să te mai alfabetizeze o dată.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2010-10-12 22:58:59
         
 
  Mersi frumos pentru complimente,Gicutzu!
da sa sti c-am vesti proaste la capitolu 'ortografia & gramatica limbi Romane vis-a-vis de analfabeti'(scuza analfabetiloe ca continua sa stea vis-a-vis de gramatica e ca le e frica sa treaca stada ,ca-i calca basculanta.Io,insa, mi-am luat inima in dinti si m-am decis acum vreo 2 saptamani sa traversez.
Deocamdata sunt la jumatea drumului,deci pe linia tranvaiului 5).
N-asi fi cacut io gresala sa invat carte la batranete insa am fost abuzat de cateva ori.
M-a, dus la posta sa trimit niste bani - cotizatia la 'AA' ( nu e vorba,de data asta,de 'Alcoholics Anonimus' ci de 'Analfabeti Anonimi')
si ne fiind in stare sa compectez formularu,am rugat un ielev (de scoala) sa mi-l compelcteze,sun pretextu ca n-am ochelari la mie,i-am uita pe somniera,etc.etc.
Magaru de ielev a complectat formularu de transfer insa in loc sa pna(pardon de veb) adresa de la "AA" shi-a pus adresa lui.
Deci vechiu proverb romanesc'Nevoia te invata' ramane valabil.
Si daca m-ar intreba cineva dece n-am invatat ceva mai devrme, raspunsu meu este c-am fost constipat.
Ref. 'bandera rosa' - total deacord; triomfera - e doar chestie de timp
 
Postat de catre Nicolae Waldmann la data de 2010-10-12 21:51:30
         
 
  domnu' Waldman,
sunteți total; ortografia lu' matale ne-a dat pe spate...mai povestiți-ne din amintirile iepocii...e mișto, scrieți fain, aveți condei!
Bandera rossa, bandera rossa trionfera!
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2010-10-12 15:07:54
         
 
  ca fost vecin de stada cu fam.Mizil,am fost prieten si coleg de scoala cu Aurora si cu Mitea.ceoilalti frati si surori erau mai mici decat mine.
Pe Paul Niculescu-Mizil l-am cunoscut ca vecin - cu toate ca eu eram elev si dansul secretar de partid.(urmeaza un mesaj luuuuung si plictcos,deci celor are mancare pe foc,pretena nerabdatoare sau are de plimbat porcu,le cer scuzele de rigoare).
Eram in fata la teatru de Comedie incercand sa intreu fie cu bilet fie pe blat la premiera 'Trolius si Cresida'.Nici o sansa,cu toate ca am cerut un bilet in plus si pe romaneste si pe frantuzeste si la disperare si ca student-negru-camerun.cand sa ma dau batut (ca student-negru-Canerun - bineinteles la petrol & gaze) s-a oprit o lumuzina 'Volga'(in 1968 TOATE limuzinele din Bucuresti erau Volgi negre) si din acea limo a cobarat vecinul meu (Eu locuiam pe Londra 34, Fam Mizil pe Londra 30)Tov.Paul Niculescu-Mizil care m-a vazut si m-a intrebat 'ce faci aici ?' la care eu i-am sous(renuntand la ipostaza de 'stuedent-negru-Camerun) 'pai ce sa fac,tov.Mizil,m-am intors astazi de la munca patriotica de pe shantieru uzinei de uree de la Mierucrea Ciuc si vreau si io sa intru sa vad piesa,mai ales ca maine e vorba sa ma opereze de cistita'.
Si asa m-a bagat bunicul Oanei la teatru.
Nunumai ca am vazut piesa'Trolius & Cresida' insa am ;
a)Dat mana cu Radu Beligan
b) data mana cu Liviu Ciulei
c) consumat o savarita si o citronada de portocale
d) am folosit toaleta oficiala si am avut bunu simtz sa nu-mi insusec sapunu 'Fa' - mai gresete omu.
O seara de neuitat si o atitudne de vecin foarte decenta.
La iesire i-am spus vecinului meu ca daca,ca vecin, are novoie de o cana cu lapte sau sa-i taia gatu la vreo gaina,sa-i schimb becu - orice - il rog sa se bazeze pe mine.
La care Tov. Mizil mi-a spus - ma,tu care esti(am un frate geaman) - ca l-am vazut pe unul dintre voi mergand cu Aurora cartre statia lui 31
' la care eu am dat vina pe fratele meu si i-am promis vecinuluiTov. Mizil ca-l aranjez pe fretmiu
In orice caz si in modul cel mai serios,l-am considerat pe Paul Niculescu-Mizil o persoana de o decenta deosebita.
Deasemena l-am respectat si pentru coinsecventa politica de care a dat dovada pina la sfarsitul zilelor dansului.
Draga Oana,
Te rog sa transmiti cele mai calde complimente si lui Mitea si Auroerei.
 
Postat de catre Nicolae Waldmann la data de 2010-10-12 11:35:33
         
 
  copiii  
Postat de catre ioan peia la data de 2010-10-08 09:55:35
         
 
  Florică,
De ce a făcut băsescu manevra asta, - previzibilă, desigur - au priceputără pînă și copii.
Așa că opturile voastre politice nu mai amețesc decît aurolacii proaspăt ieșiți din boscheții portocalii.
La fel: glumițele tale răsuflate nu vă mai amuză decît pe voi.
Mai bine ai lua seama la proasta de EBA, par. ex., care parlește pe undeva, prin Europa, cu multe accenturi poligloate!
Sau te pomeni că ea e ambasadoarea intelighenției românești, încununată dă succesuri fără lumăr, fără lumăr, fără lumăr...?
 
Postat de catre ioan peia la data de 2010-10-08 00:57:02
         
 
  Ca sa revenim "on topic", redau aici un fragment dintr-un text care face trimitere directa la subiectul pus in discutie. Este un text mai amplu, un pamflet lipsit total de criteriul ecoliterar:
http://furiouswordpressripper.wordpress.com/2010/10/04/lovitura-de-suspendare/
"Victor Ponta: Tataie, e suficient, mulțumesc! Am luat cuvântul și supun la vot ordinea de zi, care nu are decât un punct, ca de obicei. Suspendarea dictatorului și a odioasei guvernări. Cine este pentru, împotrivă, se abține cineva? Hopa, avem un trădător printre noi. Oana, de ce ne strici unanimitatea? Adică de ce te abții, blondo?

Oana Niculescu Mizil: Nu mă abțin, tovarășe președinte, îi puneam coarne lu’ Năstase, că și el i-a pus adineauri lu’ Vanghele, prietenul meu.

Victor Ponta: Și de ce ești îmbrăcată în zeghe?

Oana Niculescu Mizil: Vin de pe drum. Am fost la Constanța aseară și m-am jucat cu Mazăre toată noaptea. El era ofițerul SS, iar eu prizoniera de război. N-am avut timp nici să mă schimb

Victor Ponta: Bine, atunci du-te și te spală, că ți-a rămas pe față pasta de dinți

Oana Niculescu Mizil: Imposibil, astăzi n-am apucat să mă spăl nici pe dinți

Mădălin Voicu: Da’ mai taci fă, că avem treabă. Frumosule, Victoraș, tată, hai dracu să-l suspendăm, că, dacă ne mai..."
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2010-10-07 23:27:56
         
 
  Domnule Peia, bucurati-va! Dictatoru' nu a promulgat legea pensiilor, desi putea foarte bine sa o faca. Partea proasta este ca nu prea mai aveti motive de suspendare, voi, comunistii de ieri, sindicalistii si revolutionarii de astazi.
Doamne, bine ca le-ai luminat mintea romanilor si nu l-au votat pe Geoana. Am fi avut placute bilingve, in romaneste si ruseste, la fiecare colt de strada. Pentru dumneavoastra ar fi fost usor, dar eu nu stiu o boaba ruseste. Ar fi fost iar cozi la alimente si, exact cand ar fi adus gheare proaspete de pasare, eu as fi fost la munca, in timp ce dumneavoastra ati fi avut timp sa faceti toate cozile.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2010-10-07 23:15:14
         
 
  Of, of, of! deontologii mamei, deontologi!
Da' dacă nu era și vecin și piteștean, era la fel dă dăștept?
Mă rog, așa ca tine, deși o pudibondă reținere îți temperează elanurile autocritice, dupe cum văzum!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2010-10-07 22:46:49
         
 
  omul e pitestean ca si mine, ani buni am fost vecini. si, dupa parerea mea, e unul dintre putinii oameni de presa pentru care deontologia nu e chiar o vorba goala. probabil, ceva mai destept decat mine (decat tine, cu siguranta), cam la fel de alb sau negru - acu' tu, care ma vazusi, urmeaza sa apreciezi ce si cum. da' parca si matale esti cam brunetel, sau doar in cerul gurii?  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2010-10-07 22:44:46
         
 
  Păi da, e dăștept... că nu s-a prins niminea ce mișcula el pîn spatili scenetei!
Mă rog, niminea dîn ăia care nu trebuiau să se prinză.
Că era o beznăăăă... de-și băga deștetele-n ochi, cu rahatul de pe ele, cu tot...!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2010-10-07 22:30:58
         
 
  Și a spune despre cineva că este 100% ceea ce este, înseamnă a încălc nu-ș' ce legislație?
Ești responsabili și cu d-astea?
 
Postat de catre ioan peia la data de 2010-10-07 22:26:49
         
 
  He, he!
Săriși ca ars!
Iar te trădași!
Da' mai dăștept ca tine o fi?
Adică, mă rog, mai alb!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2010-10-07 22:25:38
         
 
  "țiganul 100%" Turcescu e romîn ca si tine, bade. doar ca un pic mai destept. si nici nu e tigan. si daca ar fi, care e problema?

ia de citeste:

"Nu vor fi validate textele... care încalca legislatia internationala si interna, de exemplu: cele care îndeamna la ura de rasa, care discrimineaza categorii de cetateni, categorii etnice, tari, etc".
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2010-10-07 22:11:17
         
 
  Pînă la suspendarea curții, care este ea, oricum, suspendată, să observăm ultima mișculație de pe scena media: țiganul Turcescu, pe care l-am bănuit - și, iată, pe bună dreptate - de matrapazlîc cu băseștii, prin aranjarea întrebărilor la alegerile prezidențiale și comportament partizan, țiganul 100% a trecut, cu arme și bagaje, în curtea Năsosului!
Mai e ceva de zis?
Toate ies la iveală, cu nerușinare și tupeu!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2010-10-07 21:51:40
         
 
  Sa suspendam si Curtea Constitutionala, nu?  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2010-10-07 20:07:02
         
 
  Gura păcătosului!  
Postat de catre ioan peia la data de 2010-10-07 17:32:54
         
 
  Din punctul meu de vedere, romanii au astazi ceea ce merita si inca nu au pe cat merita. Traiesc, am trait si voi trai in tara aceasta unde nu conducatorii m-au lovit cel mai tare, prin legi mai mult sau mai putin proaste, ci oamenii de langa mine, aflati chipurile in aceeasi oala. M-au lovit si m-au umilit din prostie si nepasare. Singurul mod in care poti lupta impotriva acestora, este sa-ti calesti mintea si trupul, sa te inarmezi cu rabdare si sa fii in alerta tot timpul. Pana acum s-a facut si s-a reusit alfabetizarea populatiei. Rar mai vezi vreunul care nu stie sa scrie, sa citeasca si sa socoteasca. Mai mult chiar, toti au devenit experti in orice, mai putin in dreapta judecata asupra altora si asupra lor insile. Din punctul meu de vedere, se impune de urgenta sau de neurgenta, dar sa se faca neaparat, o noua alfabetizare: alfabetizarea logica!
E plina lumea de prosti si nebuni fratilor, mai ales fara patalama, si la prost si nebun poti sa le faci si scara la cer, tot vor cadea de pe ea, poti sa le faci si castel de diamant, tot il vor darama, si poti sa le bagi cu forta miere in gura, ca tot kkt vor manca.
Sa fiti iubiti!
 
Postat de catre Marian Tudorel Lazar la data de 2010-10-07 16:22:54
         
 
  Ce le mai da prin cap, frate ?
Vor sa mai taie si din pensii ?
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2010-10-07 04:44:15
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE