FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Despre Baconski, marele intelectual
Text postat de ecsintescu virtual
Diplomatia romaneasca a devenit subiect de telenovela. Ambasadoarea Romaniei in patria lui Marimar, Manuela Vulpe, a aratat lumii cat de focoase sunt romancele trecute de prima tinerete. Cum si-o trag ele pentru functii si pentru apartamente. Bivuacul ministerului de externe patronat de play-boyul Cioroianu isi exporta libidoul in presa internationala. Romania nu mai este tara copiilor strazii. Acum suntem tara ambasadoarelor care fac trotuarul. Diferenta intre o prostituata de centura si Manuela Vulpe nu tine de diplomatie. Daca prima se multumeste cu ceva cald in stomac, cea de a doua vrea apartamente pentru baiat cu sprijinul unor importanti demnitari din Guvernul Romaniei. Cititi aici corespondenta pe mail purtata de un ambasador al statului roman.

Theodor Baconski este o persoana religioasa. A crescut in spiritul cast al Mariei Magdalena. Este casatorit si are doi copii. A fost ambasador la Vatican. Un ilustru diplomat. Nasul a aflat niste zvonuri. Dorulet Baconski este cunoscut ca un armasar in Ministerul Afacerilor Externe. Putine distinse functionare din minister i-au scapat diplomatiei din pantaloni. Fireste ca acest lucru tine de intimitate. Faptul ca cineva violeaza intimitatea unei persoane siluindu-i mailul este o infractiune. Acel om ar trebui pedepsit. Cu toate ca prin dezvaluirea mailurilor sesizam cancerul si sancrul sistemului diplomatic romanesc. Sex sperma bani si apartamente. Spagi si relatii. Asta pe banii romanilor. Va mai aduceti aminte cand prin anii 90 am intrat in Europa prostituandu-ne la turci? Iata ca acum facem felatie in Mexic. Virtual fireste.

Ce se ascunde in spatele acestui scandal? Traian Basescu a inventat moda biletelelor. Preluata, fireste, de la Caragiale. Va mai amintiti de biletul roz trambitat de Elena Udrea?
Acum iata ca avem si mailul cu dunga mov. Daca Adrian Nastase s-a mutat in virtual contracarand astfel dominatia lui Base in fata internautilor iata cum Basescu devine hackerul numarul 1. Manuela Vulpe este o mama eroina. Isi ridica fustele si isi pune vulva la bataie pentru fericirea propriului copil. Ce este atat de rau in asta?! Ce conteaza ca reprezinta statul roman peste hotare. Daca si-o trage cu presedintele unei republici bananiere din Oceania si o face bine inseamna ca Romania este pe drumul cel bun.
Manuela Vulpe nu o va detrona niciodata pe Elena Udrea, pentru ca uneori petele de sperma inseamna mai mult ca un emoticon de messenger.
Povestea asta mi-a amintit de budoarul politichiei romanesti in tainele caruia sunt maestru. Chiar asa ! Ce-ar fi daca as incepe sa scot de la naftalina cate o istorioara picanta si reala pentru voi ? Vreti ? Cum sa nu vreti sa va uitati pe gaura cheii…. ?!
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Dupa cum spuneam in comentariul anterior, o cunosc personal pe doamna Birchall. O consider o persoana inteligenta si volubila, impresie care imi intareste banuiala ca persoana care semneaza pe Europeea sub numele acesteia este cu totul alta persoana.
Doamna Birchall ar fi fost suficient de inteligenta incat sa condamne mai intai calomniile facute la adresa domnului Baconski.
In concluzie, persoana care comenteaza nu are nimic comun cu persoana doamnei Ana Birchall, dar e posibil sa fie legata strans de personajele din masina cu pricina.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2010-10-02 00:22:17
         
 
  Radu Stefanescu iti datorez scuze. Imi cer scuze pentru ca, nemeritat, am facut referire la tine in postul anterior. Persoanele care trebuiau mentionate sunt Andrei Florin caruia ii spun ca am recitit postul la care face referire (postat pe 1 oct la ora 2.38.25) si comentariul meu din postul anterior ramane valabil si Ecsintescu virtual. Da sunt Ana Birchall si am postat aici pentru ca am ramas surprinsa sa descopar ca si aici, un site pe care il urmaresc de ceva vreme si pe care il gasesc interesant, sunt unii carcotasi preocupati de birfe de doi lei in loc de adevar. Si pentru ca tot suntem pe un site literar cei care aveti timp sa cititi http://veronicaacara.blogspot.com/2010/08/drept-credinciosul-iosiv-buble-hartuit.html, o persoana care a avut curiozitatea sa caute adevarul si sa il relateze intr-o nota, sa ii spunem, literara.
 
Postat de catre Ana Birchall la data de 2010-10-01 22:49:26
         
 
  ecsintescule, se vede treaba că o confunzi pe ana asta cu mămica ta adoptivă, care sigur face ceea ce ai insinuat tu, prin parcări, pe bănci, în parcuri etc.
Pune-o să jure pe Biblie dacă nu e așa!
Da' nu ca Băsescu, adică așa: "jur că nu ma luat-o decît... la sănătoasa"!
Apropo: a luat-o la aceeași "sănătoasă" și de la copilașul ei iubit?!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2010-10-01 22:00:32
         
 
  Ioane, n-o rogi tu pe Ana sa te invete sa definitivezi seara aia?  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2010-10-01 21:53:52
         
 
  Doamna Ana Birchall, daca sunteti cu adevarat persona care sustineti ca sunteti, noi doi, adica eu si dumneavoastra, ne-am cunoscut, am dat mana, si chiar am avut scurte convesatii cu divese ocazii. Nu va cer sa va aduceti aminte despre discutiile noastre si nici despre persoana mea, insa as dori sa cititi textul sub care ati comentat si sa faceti cateva aprecieri critice asupra acestuia. Mai discutam dupa ce o faceti.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2010-10-01 21:52:54
         
 
  Da, măi Răducule, ai dreptate!
Ești maestru-n chestii din astea... deformație profesională, ce să-i faci!
Acuș am observat că undeva, în stînga, este un sărci d-ăla (cum se scrie, așa se și citește!).
Că povestea cu tăstuțele nu mă prea interes la mine.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2010-10-01 21:49:06
         
 
  frate Ioane, cumputatoru' ala nu e aragaz. cand ai ceva de gasit intr-un ghiveci de legume cum e lista autorilor, apesi ctrl+F (intai ctrl, tii degetul respectiv apasat, apoi cu un alt deget de le cealalta mana, tasta F). iti apare o casuta, in care scrii numele cautat, sau o parte din el. acum apesi "search". pentru putin.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2010-10-01 21:30:39
         
 
  Nu dau de Ana asta, frate!
La autori, desigur, mă refeream înainte, cînd zicem că-s nume puse cu furca acolo: nu tu ordine alfabetică, nu tu numerotarea, nimic, absoliman.
În schimb, am dat peste Florică!!
M-au distrat poezelele lui!
Și cînd te gîndești cu ce tonus califică și descalifică!...
 
Postat de catre ioan peia la data de 2010-10-01 21:22:53
         
 
  Deloc, mergi la autori și dau click pe Ana Birchall..vei avea o surpriză, fîșbîștiul nu e prea subtil.  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2010-10-01 20:57:37
         
 
  E complicat, Reche, să cauți în grămada aia de nume inutile. Acul în carul cu fîn.  
Postat de catre ioan peia la data de 2010-10-01 20:52:54
         
 
  Hai dom'le că e pueril; căutați la autori pe europeea și dați de așa-zisa cucoană. Pe de altă parte cel care a făcut comentarii explicite ar trebui să-și păzească urechiușele portocalii fiindcă și le-a cam prins în gaura cheii.  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2010-10-01 20:31:53
         
 
  Da' ce bre, Radule, ești atît de plin de tine, încît să crezi că ești singurul radu de prin împrejurimi? Atîta vreme cît nu ți-a pronunțat și numele, nu se știe despre ce rad e vorba!  
Postat de catre ioan peia la data de 2010-10-01 15:39:51
         
 
  Ana Birchall, nu-mi amintesc sa fi zis ceva despre tine, pentru ca habar n-am cine esti, si nici nu cred ca ma intereseaza. altfel zis, consider ca onoarea pe care mi-o faci, un pic mai la vale, facand referire la modesta mea persoana e nemeritata. in final, ti-as aminti ca te afli pe un site literar, si indiferent cine te-a adus aici, facandu-ti cont in nume propriu sau cont de clona, sau indiferent clona (prietena, prietenul, etc) cui esti, discutiile cu tine, in afara literaturii, nu ma prea pasioneaza, imi pare rau.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2010-10-01 15:31:46
         
 
  Pdap, habar nu aveți ce manipulantă profesionistă este vipera aia adoptivă, care-l manevrează pe prostălăul cu caș la gură, ajuns mînuitor de bîrfoștenii pe bloguri!
Asta ca să punem la punct lucrurile în ceea ce privește "doamnele"!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2010-10-01 15:16:25
         
 
  Cît mizerii infame poate să producă individul ăsta, nu e-n stare o enciclopedie a perversității să cuprindă!  
Postat de catre ioan peia la data de 2010-10-01 15:12:50
         
 
  O să rîdți de mine, dar habar nu am cine este Ana Birchall!
Dacă, totuși, e o doamnă și nu o clonă - că nu poți fi sigur de nimic pe virtualul ăsta împănat de sălbatici! - nu pot să nu observ cum un declasat ca ecsintescu, ce mă acuză pe mine că jignesc doamnele (făcea aluzie, probabil, la "adoptiva" lui) își permite să facă sugestii denigratoare la adresa unei doamne, despre care colportează mizerii golănești, demne de un boschetar ca el, ajuns, prin jocul zarurilor, mercenar de presă.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2010-10-01 15:10:35
         
 
  Lui Radu, Andrei si altora care nu stiu decat sa insulte fara sa aiba decenta sa se intereseze de adevar si de realitate nu va spun decat sa va interesati cum se apara cel care a postat mizeria la care va referiti voi si cu care in mod abuziv si mincinos a asociat numele meu, fara sa tina cont de realitate, in procesul pe care i l-am intentat. As dori sa stiu cum va simtiti voi toti care va dati cu parerea despre mine, fara sa aveti habar de cum sunt in realitate, cand veti citi apararea formulata de acest domn (nu comentez mai mult pentru ca procesul este inca pe rol si pana la ramanerea definitiva a hotararii judecatoresti am spus ca nu voi comenta public, dar puteti sa aflati apararea lui). As vrea sa stiu cum va simtiti voi toti atunci cand copilul vostru o sa va intrebe (desi nu va doresc sa ajungeti vreodata sa raspundeti la o asemenea intrebare) ce m-a intrebat copilul meu de 7 ani atunci. As vrea sa stiu cum va simtiti voi toti care nu aveti altceva de facut decat sa va dati cu parerea fara sa aveti habar de adevar daca si voi ati fi fost in locul meu stiind ca totul nu este decat un alt episod dintr-o campanie de denigrare si defaimare iar cel care a declansat totul se apara cum se apara? Nu ma astept sa primesc scuze de la voi dar macar va rog sa aveti decenta sa nu mai insultati ci sa va interesati de adevar.
 
Postat de catre Ana Birchall la data de 2010-10-01 14:59:32
         
 
  Lui Radu, Andrei si altora care nu stiu decat sa insulte fara sa aiba decenta sa se intereseze de adevar si de realitate nu va spun decat sa va interesati cum se apara cel care a postat mizeria la care va referiti voi si cu care in mod abuziv si mincinos a asociat numele meu, fara sa tina cont de realitate, in procesul pe care i l-am intentat. As dori sa stiu cum va simtiti voi toti care va dati cu parerea despre mine, fara sa aveti habar de cum sunt in realitate, cand veti citi apararea formulata de acest domn (nu comentez mai mult pentru ca procesul este inca pe rol si pana la ramanerea definitiva a hotararii judecatoresti am spus ca nu voi comenta public, dar puteti sa aflati apararea lui). As vrea sa stiu cum va simtiti voi toti atunci cand copilul vostru o sa va intrebe (desi nu va doresc sa ajungeti vreodata sa raspundeti la o asemenea intrebare) ce m-a intrebat copilul meu de 7 ani atunci. As vrea sa stiu cum va simtiti voi toti care nu aveti altceva de facut decat sa va dati cu parerea fara sa aveti habar de adevar daca si voi ati fi fost in locul meu stiind ca totul nu este decat un alt episod dintr-o campanie de denigrare si defaimare iar cel care a declansat totul se apara cum se apara? Nu ma astept sa primesc scuze de la voi dar macar va rog sa aveti decenta sa nu mai insultati ci sa va interesati de adevar.
 
Postat de catre Ana Birchall la data de 2010-10-01 14:54:09
         
 
  PS. Să înțeleg că eu, Peia, Radu și Florian suntem canonada pusă pe bietul rîndunel blogoistic?
Sau invers pana lui crează literatură nepieritoare, iar noi invidioșii pe succesele sale internautice dăm cu ghiuleaua în eul său pur?
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2010-10-01 12:48:06
         
 
  Domnule Corbu,
Partea cu ofensa și descierea mea caracteriologic-socilogică pe baza unor semnale virtuale lăsați-o baltă! Ceea ce trebuie justificat, e atitudinea ecsintiană, repetatele recidive și cvasiunanimitatea părerilor că saitul alunecă spre bloggerie politică!
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2010-10-01 12:45:48
         
 
  Distnse coleg Recheșan,

Nu mă responsabilizați pentru alte spații print, virtuale ori pentru viața privată a cuiva.

Vreți ori nu vreți să credeți eu am făcut un bine dezinteresat și atât. Cum multora, unii nu mai activează pe site, am făcut.

Acum zece, minute mă îndreptam spre facultate și un tânăr pe care mi l-au recomandat cei de la BVB și pe care l-am sprijinit și i-am făcut normă m-a sunat astăzi-luni începe școală, ștatele sunt făcute- să-mi spună că a primit propunerea unui post de lector la o altă facultate! Mă întreb ce să-i spun decanului? Pentru că eu l-am recomandat, este adevărat este extrem de bine pregătit, însă dacă îmi spunea înainte de a face ștatele, sau măcar că are intenția. Sunt eu condamnabil pentru asta? Așa și cu ecsintescu. Scria obscen. M-am luptat singur cu el pe Europeea. Iată că aici nu mai scrie. Pot fi eu răspunzător pentru ce scrie ori ce face în altă parte? Eu abia am timp să deschid Europeea!

În plus când și în ce condiții v-am ofensat eu personal? Dacă vă referiți la chestiunea cu editoriatul, trebuie să recunoașteți că pe cât de mare vă este talentul literar, pe atât vă este de mic talentul de a interrelaționa cu oamenii în contextul unei așa de mari eterogenități caracteriale, comportamemntale și culturale. Oamenii trebuie lăsați să se exprime. Pot fi combătute argumentele lor pot fi ignorați nu ghilotinați. Și să mai știți ceva: nu se trage cu tunul în rândunele. Ba mai mult în ceea ce privește literatura este hazardant să dai sentințe definitive.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2010-10-01 12:13:38
         
 
  PAPA... ATEU?!!!
Înseamnă că eu sunt un mare credincios!!!!
Chiar că aștept explicațiile ulterioare, cu maximum de interes!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2010-10-01 12:02:35
         
 
  e ridicol, firește că miza stă în altă parte și teamă mi-e că timpul nu-mi permite să detaliez. Aveți, de pildă, aici, niște explicații destul de pertinente.

http://roncea.ro/2010/09/27/baconsky-a-sarit-din-jacuzzi-direct-in-poala-lui-soros-cica-n-ar-fi-vorbit-nimic-la-new-york-despre-planurile-gds-si-ale-lui-andrei-plesu-de-a-l-contrapune-elenei-udrea-la-prezidentialele-din-2014/



Voi reveni în jurul orei 16 cu amănunte

Numai că în text s-a strecurat o greșeală de nepermis - sper eu că fără voie: respectivul mizilic NU este un "religios". Este un TEOLOG ecumenist, un "dreptaci" de nădejde, demn de tovărășia unui Pleșu, Tismăneanu sau Patapievici, aciuit și el pe lângă putere. Cu misiuni integrate funcției. De altfel, mai ateu decât Papa.

 
Postat de catre Amelia Cojocaru la data de 2010-10-01 11:22:01
         
 
  erată:cînd...aveau  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2010-10-01 11:03:16
         
 
  Radu, de data aceasta, in ciuda dezacordului in care te gasesti cu proprietarul si cu preferatul, ai perfecta dreptate. Plus de asta, daca si acest text poate fi considerat a fi un pamflet, e clar ca disperarea "rosie" este maxima. Radu, dar stii ce este culmea culmilor?
Dintre toti sustinatorii ideologiei de tip bolsevic, dintre toti cei care tipa de mila ploretariatului, adica a mea, a ta, niciunul nu face parte din aceasta categorie sociala. Dragi tovarasi bugetari si pensionari, lasati-ne sa muncim ca sa putem sa va platim salariile si pensiile. Sunteti prea multi si prea hulpavi.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2010-10-01 11:02:41
         
 
  Domnule Corbu,
Cînd preopinenții au opinii au opinii contrare trandului ecoliterar(citiți întreg articolul semnat de ecsintescu, alias andaa, linkul e
http://andaa.ro/2009/12/27/theodor-baconski-ministrul-porno/ )i-ați amendat riguros. Acum, în numele libertății de opinie vă expuneți proiectul la bîrfe și vizionări imunde pe gaura cheii. Una e să scrii un pamflet, alta e să scotocești în lenjerie și lada de gunoi. Indiferent care ar fi ținta, sau persoana surprinsă cu lenjeria în vine (n-am simpatii în spectrul politic)blogeriile imunde și bucățile de copypaste după bîrfele demimondene nu ar avea în mod firesc ce căuta aici.Știu, fiecare lavră are pocăiții ei, oița neagră întorcîndu-se repetat la tatăl risipitor, dar oare de ce avem și eu și maestru Radu senzația că o corcoliți paternal?
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2010-10-01 11:02:16
         
 
  Măcar până vor da legea "arestării internetului" lasă oamenii să se exprime!  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2010-10-01 10:24:52
         
 
  pe aceia  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2010-10-01 10:22:44
         
 
  Un pamflet care satirizează năravurile celor care ne conduc și au efecte asupra a milioane de oameni are justificare literară și atitudinal-politică. Toți oamenii lucizi ar trebui să ia atitudine. Când s-a ajuns ca în văzul lumii o lege să fie "adoptată" prin fraudă ce-ai vrea să facem? Să scriem poezele ori să discutăm despre sexul îngerilor? Nu simți plutind în aer pericolul ca pe timp de pace, poporul acesta să fie aneantizat, îngenuncheat și scos din istorie? Și tu vii cu diversiuni! Ai dreptul să-i lauzi,te invit chiar să o faci, închină-le ode, însă nu mai practica diversiunea! Lasă-i pe aceea a căror conștiiță civică diferă de a ta să se exprime. Mizerie este, distinse coleg, faptul că acesti funcționari de stat nu-și dau demisia.

În rest, dacă mai continui cu insinuări, colportări și altele de acest gen nu vei mai avea în mine un partener de discuție. Am replicat, încă elegant la insanitățile pe care le-ai produs. Inclusiv chestia cu "pudelul preferat" care induce ideea că aici ar fi pudeli dintre care unii, unul, preferat iar alții, nepreferați!

Cine a început și a scris excepționalul eseu filosofico-sexual "un grup de cercetatori americani de la universitatea din Boston au dat publicitatii rezultatele unui studiu facut pe un lot de barbati cu varste intre 28 si 30 ani, din care reiese ca hiperactivitatea nocturna pe mai mult de 10 bloguri conduce la scaderea libidoului, pe mai mult de 15, la impotenta, iar pe mai mult de 20, la schimbarea de sex."
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2010-10-01 10:22:03
         
 
  "Diferența dintre preferință și putirință o dă chiar practica. Însă distinse amice ți-a reușit parțial diversiunea, adică deturnarea atenției? Ai citit textul de mnai sus? I-ai înțeles subiectul? Dacă nu este scuzabil comentariul tău. Dacă da, no coment. Ratarea practică sublimată în paralelism pseudo-cognitiv ca expresie a deturnării atenției și-a greșit ținta. Însă te știu perseverent. Te așteptăm."


textul de mai sus e abject, stimate proprietar. si n-are ce cauta pe un site de literatura. europeea are o sectiune politica, unde vad ca n-ai niciun chef sa-l indrumi pe onorabilul, asa-i?

adevarat, mizeria e scrisa de pudelul tau preferat, asa ca orice referire la caracterul sau literar sau nonliterar ar fi inutila.

diversiune e sa nu raspunzi la intrebarea de mai jos "unde se intersecteaza barfa asta imunda cu literatura, numai Dumnezeu sau Elena Stefan ma pot lamuri".

acum ai priceput.

in rest, discutiile despre sex, si mai ales cu barbati, si mai ales cu tine, sincer sa fiu, ma plictisesc enorm.
dar nu te pot impiedica sa revii, in fond esti acasa, si se pare ca dialogurile de genul asta, alaturi de lecturile din EV, te consoleaza.
in concluzie, chiar daca nu esti, simte-te liber. de raspuns, iti raspund, cu mare placere, cand o sa pot.
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2010-10-01 09:57:33
         
 
  Traiane(pentru blogerii transexuali anda)
"În ziua în care tăcem în legătură cu ceea ce este important pentru noi, înseamnă că am murit" (Martin Luther King)
Pentru tine, refulată mică ce e important? Să privești pe gaura cheii? Com'on...știm că poți mai mult, în pat firește!
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2010-10-01 08:12:35
         
 
  Stiu ca o dai in limbi..straine dupa o discutie cu mine, se poate ca nasu sa fie gelos..  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2010-10-01 03:05:04
         
 
  Спокойной ночи!  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2010-10-01 03:02:43
         
 
  da. mi-o exprim si eu. vezi ca nu mint niciodata si ca sunt viril?  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2010-10-01 02:55:42
         
 
  Ecsintescu, noi doi nu am vorbit niciodata la telefon. Am mai vorbit cu Ioana, este adevarat, dar ea este fata desteapta si nu se lauda cu banii pe care ... ma rog. Imi aduc aminte ca a fost foarte respectuoasa si ca si-a exprimat compasiunea.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2010-10-01 02:53:29
         
 
  Andrei, stii cand ai fost sunat la Oprescu in campanie si te plangeai de faptul ca noi castigam bani si tu nu? Murise tatal tau. Ba baieti, am o calitate, sunt sincer si viril. De-aia ramaneti cu gura cascata. Ca Birchal.  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2010-10-01 02:43:22
         
 
  Radu, gresesti. Profesionistul de presa se pare ca este viril. A aparut, cu ceva timp in urma, un filmulet cu un personaj ce parea a fi chiar el, impreuna cu un personaj care semana izbitor cu Ana Birchall. Erau intr-o masina, iar tanara spreanta a PSD ii acorda un interviu. Unul scurt.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2010-10-01 02:38:25
         
 
  Diferența dintre preferință și putirință o dă chiar practica. Însă distinse amice ți-a reușit parțial diversiunea, adică deturnarea atenției? Ai citit textul de mnai sus? I-ai înțeles subiectul? Dacă nu este scuzabil comentariul tău. Dacă da, no coment. Ratarea practică sublimată în paralelism pseudo-cognitiv ca expresie a deturnării atenției și-a greșit ținta. Însă te știu perseverent. Te așteptăm.  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2010-10-01 02:00:41
         
 
  Radu, stim ca nu citesti...iar practica te omoara. Ai face cuplu bun cu Peia.  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2010-10-01 01:54:17
         
 
  "Dacă ai fi citit și rezultatele grupului de cercetători de la Omidia Center ai fi constatat și ce înseamnă paralelismul cognitiv. Excesiva preocupare de sex denotă permanența actului ratat".

nu citesc atat de mult ca tine, maestre, eu prefer practica... tu?
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2010-10-01 01:50:18
         
 
  perfecta constatatare. Scriu dupa vuvuzela! Radu?  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2010-10-01 01:37:35
         
 
  Domnule Cristescu, ce se intampla cu permanenta actului asumat? Si continuat? Si finalizat?  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2010-10-01 01:30:23
         
 
  Radu, esti perfect! Daca ti-as cere sa dai sursa, m-ai acuza de lipsa de incredere. Nu-ti cer sursa, stiu ca esti un colportor. A fost o barfa amuzanta.
Te iubesc.
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2010-10-01 01:27:59
         
 
  Dacă ai fi citit și rezultatele grupului de cercetători de la Omidia Center ai fi constatat și ce înseamnă paralelismul cognitiv. Excesiva preocupare de sex denotă permanența actului ratat.  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2010-10-01 01:27:29
         
 
  un grup de cercetatori americani de la universitatea din Boston au dat publicitatii rezultatele unui studiu facut pe un lot de barbati cu varste intre 28 si 30 ani, din care reiese ca hiperactivitatea nocturna pe mai mult de 10 bloguri conduce la scaderea libidoului, pe mai mult de 15, la impotenta, iar pe mai mult de 20, la schimbarea de sex.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2010-10-01 01:19:10
         
 
  "[...]Punct. Voi reveni!" Acum scriu după o vuvuzelă!  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2010-10-01 01:09:31
         
 
  Iubitii mei, am spus-o de nenumarate ori ca noi, eu si Ioana, avem peste 20 de bloguri pe care scriem constant, bloguri care insumeaza peste 30 000 de vizitatori unici. In loc sa ne procuram ISBN si sa atingem orgasmul metafizic la premieri de 250 de roni sau locul 2 la scenarii, preferam sa scriem si sa castigam din aceasta scriitura si capital nu numai experienta. Textul l-am preluat de pe nasii.ro dar exista posibilitatea sa fi fost si pe andaa. Oricum nu inseamna nimic. In privinta virilitatii lui ecsintescu, cred ca acesta a facut dovada extrem de clara : V-o trage la toti, dupa cum i se scoala parul! Baconski e o vipera ordinara. Un impostor si un ipocrit. Punct. Voi reveni!  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2010-10-01 00:58:13
         
 
  ...și uite așa s-a mai spulberat un mit!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2010-09-30 22:16:24
         
 
  Florian, cred totusi ca urechea mea muzicala nu ma inseala, si ca maestrul si-a taiat, intr-un moment de maxima exigenta estetica, scarbavnicul madular.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2010-09-30 16:21:17
         
 
  err: cânt=când  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2010-09-30 15:24:31
         
 
  @Radu, nu e frumos ce faci. Toți am trecut prin faza pubertății, iar faptul că are vocea în schimbare este un fapt firesc pentru un bărbat în devenire. Ce vei mai spune cânt îi vor mai crește tuleii?
Ecsintescu, lasă că te faci tu mare. Le vei arăta tu ce frumos este să privești pe gaura cheii și cât de frustrant este să exprimi în mod ecoliterar note informative . Până atunci, notează tot ce vezi și întocmește notele după modelul pe care ți l-am dat. Am o singură rugăminte, schimbă hârtia pe care le scrii, pentru ca nu avem dosare pentru role.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2010-09-30 15:23:15
         
 
  si-o fi facut omul schimbare de sex, mai stii, oricum, la telefon vorbeste cam subtirel  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2010-09-30 14:39:19
         
 
  Nu e sigur;iată "materialul" neperiat ecoliterar și semnat de cine?

http://andaa.ro/2009/12/27/theodor-baconski-ministrul-porno/
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2010-09-30 13:37:21
         
 
  Exi, ai uitat să specifici că materialul de mai sus este preluat de pe saitul Oanei Niculescu-Mizil. Fă-o, te rog, ptr. conf.  
Postat de catre latunski criticul la data de 2010-09-30 10:02:26
         
 
  unde se intersecteaza barfa asta imunda cu literatura, numai Dumnezeu sau Elena Stefan ma pot lamuri.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2010-09-30 10:01:49
         
 
  Ești tare maestre!Ce-ți mai place să scotocești prin alcovuri!
Pe cînd un articolaș despre viața sexuală a șobolanilor purpurii...via cartierul Primăverii?
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2010-09-30 08:48:44
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE