FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
scrisore deschisa catre poetul Ioan Peia
Text postat de Dumitru Cioaca
Stimate domnule Peia
Intrucat m-ati invitat sa iau parte razboiul nemilos declansat de dumneavostra impotiva poetesei Loredana Cristea ma vad nevoit sa-mi parasesc activitatile pasnice pentru a aluneca pe o cale sangeroasa fiindca altfel m-ati acuza ca sunt las. Si a-l acuza pe un oltean ca e las e ca si cum l-ai acuza pe Dumnezeu ca e ateu, blasfemie la care nici dumneavoastra nu ati avut curajul sa va dedati pana in momentul de fata.
Eu nu am nimic impotriva ca gaurelele din ciorapeii acestei mare poetese sa va atraga privirile, ele au sucit pana acum capul poetilor de cele mai diverse calibre si dimensiuni, dar modul in care abordati dumneavoastra aceste gaurici este dea dreptul scandalos. Un poet care se respecta pentru a rezista oricarei tentatii poetice neavenite se multumeste sa le priveasca de la distanta aceste lipsuri in ciorapeii lui Lory, pe cand dumnevoastra ati incercat sa le pipaiti numai pentru a ne spune cat sunt de neadecvate.
E adevarat ca proverbul "ce e frumos si lui Dumnezu ii place" da anumite drepturi, dar numai poetilor crestini. Celor atei le este strict interzisa tragerea de foloase din acest proverb.
Faptul ca Loredana Cristea a avut cu dumneavoastra dezacorduri de varsta nu justifica dezacordurile dumneavoastre poetice la adresa ei care deja incep sa frizeze persecutia.
Intr-o lume poetica civilizata una este sa convingi o poetesa dotata sa-si scoata singura ciorapii si alta este sa incerci sa ii scoti tu cu forta. Mai ales cand purtatoarea acestui obiect de imbracaminte nici nu e de fata cum este cazul lui Lory Cristea.
Deci domnule Peia, pentru a nu va obliga sa ma treceti inca odata pe lista dusmanilor dumneavoastra literari va rog sa incetati imediat cu propaganda defaimatoare la adresa gauricilor. Cum v-am spus, eu sunt un poet pasnic la talent, dar cand vad ca un alt poet ataca pe nedrept nu una ci toate gaurile dintr-un ciorap pot sa devin foarte violent.
E adevarat ca nu toate obsesiile poetice sunt periculoase, unele duc numai la un ochi vanat, dar cum Loredata Cristea nu are forta fizica de care dispune Valeriu Cercel, obsesia poetica de care sunteti stapanit va poate duce la dezastru. Fortele binelui de pe acest site la coada carora si eu cu mandrie marsaluiesc nu va vor permite sa va mai atingeti nu numai de o gaura intreaga dar nici de o jumatate de gauica si asta indiferent de varsta posesoarei ciorapului.
Cu toata stima
Genuneanu
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Bei eștia, comuniștilor!
Nu-l mai "genzurați" pă domnu Buricea, că atunci cînd o ajunge la putere Partidul lui Neocomunist, va propune scoaterea în afara legii a partidului comunist!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2010-09-18 21:31:19
         
 
  Domnule Genuneanu, aflati ca un com pertinent mesajului dvs din text a fost invalidat de un las! Cine sa fie acesta?
Rusine!
 
Postat de catre Mihail Buricea la data de 2010-09-18 15:00:28
         
 
  Cine imi tot invalideaza comentariile?
Cine este lasul care nu are curajul sa-si exprime pdv?
A ajuns genzura chiar asa, ca pe vremea comunistilor?
 
Postat de catre Mihail Buricea la data de 2010-09-18 14:58:55
         
 
  Genuneanu e ateu:
Vrea să scrie creștinește
Dar oricât se străduiește
N-are niciun Dumnezeu!

Postat de catre Luchi Tenenhaus

Unde pune Genu-o mana,
Tiptile, cum zice-Atila,
Cum a dat un pic de lana
Pune Dumnezeu si mila.
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2010-09-18 00:26:11
         
 
  Precizare:
Eu nu umblu cu steaua!
Poate Cercel!
Ce ridicol!!...
 
Postat de catre ioan peia la data de 2010-09-18 00:22:01
         
 
  Bine, bre nea Cioacă!
Am băgat la cutiuță.
Liniștește-te.
Ia-o matale, cu găurici, cu tot!
Pe Loredata (lor e dată?!!!) - iar rostirăți, ca gura păcătosului, oarece adevăruri!!!

"...dar cum Loredata Cristea nu are forta fizica... " (Cioacă-Genuneanu)

Cavalerii din maltoză, cât le e nemărginirea,
Au sărit cu toți, deodată, ca să-și apere iubirea,
Pe divina Insolita, care, cu ciorapii ei,
I-a băgat pe toți în boale, de la bărbătuși, la zei,
O, tu, candidă Isoldă, tu cerească Afrodită,
Ce le-ai dat la toți, surato, de-au făcut recto/colită
Sau încurcături de mațe, sau încurcături de vorbe,
Toți se bîlbîie ca musca în oglinda unei ciorbe,
Bîzzzz, bîzzz, bîzzz - e o teroare, parcă-s stoluri de tăuni,
Uite, zi-mi și mie, fato, cam cîți fani pe zi, aduni
Și cîți ai trecuți, Lolito, pe curat, în carnețel,
Dă-ni-i, rogu-te, pe goarnă să ți-i lustruim nițel,
Păi se poate, tu, o divă, să îi duci de lanț, așa,
Ca pe orice dog de stradă, adoptat din mila ta?!
Uite, jur pe Sfînta Lory, cea trecută-n calendar,
Că de ne arăți carnetul, miss Lolita te declar!


Mă rog, am scris la pas ale! M-am plictisit!



 
Postat de catre ioan peia la data de 2010-09-18 00:19:36
         
 
  Genuneanu e ateu:
Vrea să scrie creștinește
Dar oricât se străduiește
N-are niciun Dumnezeu!

 
Postat de catre Luchi Tenenhaus la data de 2010-09-17 23:39:28
         
 
  Nene Mitica,
Dracul nu este chiar atat de negru. Tre' sa-ntelegi si matale ca pe undeva, mestrul Peia are o mare apreciere a poetesei sus mentionate, pe care o tine, insa, ascunsa de teama sa nu se vada. Intr-alta ordine de idei, acelas mare scriitor are si o atractie fata, nu numai de ciorapii mentionatei, dar si de alte chestii legate de piciorul metric al acesteia. Am cautat prin marile biblioteci ale lumii si chiar am gasit o poezica inchinata poetesei Lory Cristea de acest talentat scriitor, care, se pare, poseda si sentimente la fel de pasnice ca ale lu' matale.
Am sa redau poezica lui mai jos, inainte sa i-o plagieze Paunescu, foarte cunoscut plagiator, care se inspira de obicei din creatiile Loredanei

Lory, Lory, Lory,
Cum mă trec fiorii
Și se zburle porii
Cînd te văd în glorii
Țucu-ți pantofiorii!...

Postat de catre ioan peia

Asa ca ar fi bine sa te mai calmezi putin, ca din toate gaurelele alea, sa stii ca una nu lipseste.
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2010-09-17 23:24:38
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE