FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Ghicitoare pentru maestrul Peia de o suta de puncte
Text postat de Valeriu Cercel
La ce biserica este aceasta intrare ?
In ce an a fost facuta ?
Profesiunea autorului acestei lucrari,
Numele tatalui si numele cuscrului tatalui autorului acestei lucrari,
Ce limba a vorbit Adam ?
De cate ori a injurat de mama ?

Poarta romaneasca
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Am înțeles: ăia s-au luptat 20 de ani.
Noi am vegetat 20 de ani brucanieni.
Nu a mers.
Acuș trebuie să încercăm alți 20 de ani de luptă ex-brucaniană.
Suntem într-o veșnică revoluție.
Ura!
Vrem un Castro!
Pe lumea ailalată!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2010-09-12 04:17:30
         
 
  Nene Mitica,
I-ai luat punctele lui Peia in proportie de 80 %.

Ai gresit la profesiuna autorului , care este : usa de biserica !
(Valeriul Cercel)

Am gresit fiindca m-ai indus in eroare cu o capcana bine ticluita , de unde sa stiu eu ca autorul tau de genul masculin neavand cele necesarare s-a transformat in use de biserica in loc sa adopte profesiunea cea mai veche din lume?!
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2010-09-12 02:14:03
         
 
  Ioane draga,
Eu, dupa parnaia din '69, am fost sfarsit. Nu am mai putut da inainte. Sa ma bat cu ei nu am putut caci toti aplaudau, asa ca, sa-mi fac viata si eu ca orice om liber pe aceasta planeta m-am dus printre straini si mi-am facut viata.
Fura pentru a doua oara prin Salvador si Guatemala. Minunate tari dar foarte sarace. Acei oameni ajunsesera ca nici pamantul pe care calcau sa nu mai fie al lor. S-au luptat 20 de ani si acum isi fac viata. Au autostrazi, au scoli, au tot ce vrei, deci oamenii isi schimba viata si nu asteptarea sau lacrimile.
Daca noi am astepta sa se schimbe viata nimic nu s-ar schimba Ioane, poate doar anotimpurile.
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2010-09-12 01:17:53
         
 
  Pe dracu!
Repet: așa vorbesc cei care habar nu au sau refuză să accepte că realitatea este cu totul alta decît cea pe care și-o imaginează ei. Păi dacă unul care a întins-o de aici - să facem abstracție de motive - nu e dispus a accepta că istoria se repetă, atunci ce să mai zic de ăia care ne văd ca pe un trib rătăcit în junglă? Am surpriza să constat, aproape zilnic, că oamenii se simt îngenuncheați de un sistem tembel, care a sufocat totul: de la inițiativa particulară - aia la care faci aluzie - pînă la asistența socială, care, aici, a devenit un fel de insanitate socială, un pericol public!
Parcă ești picat din lună, domnu Cercel!
De cînd am văzut, colac peste pupăză! aseară, ce abuzuri își pot permite guvernanții, chiar în văzul națiunii, apoi simt cum tot mai mulți concetățeni au început să capete spaime pe care doar ce le uitaseră, să șușotească, în loc să-și exprime cu tărie opinia. Spectrul ceaușist a început să bîntuie deasupra capului.
Gașca de la putere are atîta tupeu încît calcă în picioare orice lege, cum vrea mușchiul lor băsesco-bocist!
Păi, în aceste condiții, vii mata să-mi spui baliverne și te aștepți să te primesc cu fanfară?
 
Postat de catre ioan peia la data de 2010-09-12 01:06:42
         
 
  Ioane,
ce zici tu nu este la modul general
Tie nu-ti pasa de noi de pe-acilea, si poate alti cativa, dar sa stii ca nu toti gandesc la fel ca tine.
Am vazut prin tara oaneni carora le pasa de ai vostri, de-acolo si atunci ce sa mai zic.
De cand sun pe-aici, am fost in vacante in aproape 40 de tari si am vazut si am auzit atatea.
Tari sarace unde oamenii traiesc minunat. tari une oamenii nu au nicelul nostru de cunoastere dar unde toate le fac cu cap.
daca mai vrei exemple, am o multime.
Asa ca mie da-mi bazai de una sau de alta ma lasa cam rece caci oamenii isi fac viata lor si nu un guvern (cum era pe timpul lui nea Nicu).
Sa fii iubit !
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2010-09-12 00:53:09
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Și ce ne pasă nouă de românii de aiurea, care numai români nu li se mai poate spune! Mă-ncălzește cu ceva fericirea lor cosmică?
Mi se, pardon! senzualizează glanda pituitară și înecepe să verse lacrime hormonale de mîndrie patriotică?
Ete na!
Pandant la ce? Ls... mîndria lor trans-națională care este taman egală cu egolatria lor pur personală?
Haida de! Să fim serioși!
Noi pe-aici ne chinuim ca dracii, ei, pe aiurea, învîrt afaceri pentru propriu lor buzunar și fac... artă pentru propriul suflețel!
Cînd îi văd pe fraierii ăștia că se extaziază pentru un Mutu că a făcut și a dres nu știu pe unde, el fiind doldora de parale, iar ăștia doldora de mîndrie națională, mă apucă așa un fel de peristaltică, de e cît pe ce să mă răstesc la pantofi!
E ca și cum un eschimoș s-ar simți, deodată, în al noulea cer cînd ar auzi că o ramură mutantă de-a lor trăiește-n Africa și, iote, că se pot adapta și ei la condiții meteo nefavorabile!


 
Postat de catre ioan peia la data de 2010-09-12 00:43:50
         
 
  Nene Peia,
Am sa ti-o spun dar mi-e teama ca iar te complici si iar desfaci firu-n paispe de-ti dai singur dureri de cap.
Scoala facui la Cleveland si am trei diplome in arhitectural, alta in structural si alta in interior design.
Dar banii babani i-am facut cu sculptura.
Io sunt membru, de multi ani , la "National Woodcarvers Assn" care este peste America si Canada.
Este ca un fel de "Uniunea scriitorilor" de la voi de-acolo, numai ca este pentru sculptori si nu se intra ca acolo pe pile sau rashpile ci altfel. Aceasta Asociatie, care este condusa de cei mai buni sculptori si critici intr-ale sculpturii, organizeaza cam de doua trei ori pe luna, in diferite orase americane sau canadiene cfompetitii in sculptura cu premii inbani buinicei.
Dupa ce am castigat vreo 25 de premii, mai marii acestei asociatii, m-au "numit" membru. Apoi am mai castigat alte premii in alte competitii de am ajuns sa trec de o suta cu multe pana acum cativa ani cand am incetat sa mai competitez lasand loc si celor mai tineri. Au scis ziarele americane cat si cele canadiene despre mine, am aparut de cateva ori l televiziunea americana chiar si cea canadiana si a fost si un show de o ora cu mine, activitatea mea, "facultatile" din tara, etc.
pe langa reproduceri de mobila antica si alte lucrari care, fiind de mana lucrate, costa banuti foarte buni si cum pe-acilea io nu prea aveam competitie fiind cam printre putinii care erau in stare sa faca asa ceva, mi-am facut si mie si familiei mele o viata mai mult decat ne-am dorit-o. Pe langa astea, am facut si lucrati romanesti, troite, cred ca vreo sapte sau opt, una fiind inregistrata de "Ohio art registry commission".
Nu vin sa ma laud ca de-aia nici nu am vrut sa-ti spun ce fac. As putea sa-ti insir multe dar nu-mi sta bine sa ma dau grande.
vezi tu ca romanii, chiar daca au ciordit ei ceva prin Europa sau daca au violat vreo baba, sa stii ca la nasa, si a fost publicata lista intr-un ziar local, sunt peste o suta de matematicieni care lucreaza acolo, la Microsoft, la Bill Gates, a doua limba in compania lui este romana.
Noi, romanii din diaspora , suntem mandri ca suntem romani si suntem respectati pentru talentul, indemanarea si obrazul nostru.
Acu', sa fii iubit si sper ca nu mai ai si alte intrebari, ori sa incepi sa mai comentezi anapoda cum o iei tu pe ulei.
Noapte buna !
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2010-09-12 00:21:33
         
 
  Valeriu fratioare, amprentele ti le luasem demult, oricum, de pe mail. acum, ca am si poza, pot sa inchid dosarul.

Ioane, lucrez unde e nevoie. mai nou, te lucrez pe tine, informativ. mai e un pic, si pac la razboiu.
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2010-09-12 00:09:37
         
 
  Uite-așa se cimentează prieteniile între cosanguini!  
Postat de catre ioan peia la data de 2010-09-12 00:05:21
         
 
  Radule,
Io te-am mirosit de multa vreme, d-aia nici nu te-am comentat ca puteai sa-mi iei amprentele.
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2010-09-12 00:03:10
         
 
  Da, bre, chiar așa și este!
Unde-ai lucrat, unde lucrezi?
La Aprozar?
 
Postat de catre ioan peia la data de 2010-09-12 00:02:23
         
 
  fratilor de peste ocean, lasati-l in pace pe mister Peia. omul are certitudini. una din ele este ca eu sunt securist basescian si ii ascult telefonul. asta mai recenta e oricum, mai soft, pentru ca are un caracter istoric... ce-ar fi sa ne recunoastem cu totii pacatele? poate la noapte ar dormi ceva mai linistit.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2010-09-11 23:58:27
         
 
  O fi la matale, acolo, la America, domnu!
Pe la noi, pe unde te revoluționași, nu prea este așa. Că dacă revolta-ți fu,- încerci să sugerezi - legitimă, a noastră de ce ar fi strîmbă?
Doar pt că ești matale băsist?
 
Postat de catre ioan peia la data de 2010-09-11 23:49:40
         
 
  Ioane,
Ca ai fost membru sau ca inca mai esti nu are nicio importanta caci nimic nu se va schimba nici in viata ta nici intr-a mea.
Stai linistit !
Si chiar daca basistii sunt securisti ori nu, tot aia-i.
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2010-09-11 23:38:54
         
 
  În ce sens?
Că a făcut pîrnaie?
Ca să vezi ce "mușcătură"!
Păi da, eu ce-am spus? Era posibil să facă și doi într-unul. La ff! A făcut unul în doi! La zi!
Da' nu mi-a explicat de ce a încercat și, finalmente, a reușit să o a șteargă de pe aici? În semn de protest față de regimul Ceuașescu?
Sau pentru suflețelul personal?
Păi, am mai explicat: cei care au făcut astfel de tentative, au cam plătit scump. Cei care s-au opus la modul manifest, așa ca matale - și mai cump. Unii chiar cu viața: vezi inginerul Ursu.
Da' matale, după ce că scăpași o dată, mai scăpași și a doua oară și, culmea! după o răzmeriță!
Bre, mă lași!?
Din asta nu scăpau și nu plecau pe dincolo decît cei investiți cu o nouă funcție, ce s-o mai dăm la-ntors!

PS: Am căutat pe NET lista membrilor de partid din Giurgiu, ca să ne lămurim în privința acuzației idioate ce-mi aduci, dom Cercel. Nu am găsit, dar poate găsești mata, la relațiile pe care le ai și ținînd cont de informațiile la care ai acces. Sau ai putea să dai de cineva de prin Giurgiu, care e-n cunoștință de cauză și să te lămurești, ca să sati liniștit: nu sunt din breasla din care ai fugit matale, mimînd oponența!

Regulă absolută: toți băsiștii sunt securiști!
Și mai vechi, și mai noi.
Asta pot eu s-o spun fără nici o ezitare, uite-așa, după simpla citire a tribulațiilor lor propagandistice.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2010-09-11 23:28:47
         
 
  @IOAN PEIA: Maestre, ai cam muscat-o la faza cu facultatile lui Val. :) Te-a bagat la inaintare...

 
Postat de catre General Motors la data de 2010-09-11 22:56:21
         
 
  Doua scoli de drept :
Una la Turnu' Severin in '69, pentru trecere de frontiera, care a fost mai mult un curs rapid de numai un an, si alta, pentru o demonstratie ce-am facut-o in '78, de ziua de 10 decembrie, ziua internationala a omului, la Rahova.
Astea nu sunt facultati de drept (comun) ?

http://www.procesulcomunismului.com/marturii/fonduri/ioanitoiu/dictionar_c/cea-cer/dictionarc_7.pdf
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2010-09-11 22:38:19
         
 
  Două școli de drept?!
Măi să fie!
Dar una nu era de ajuns? Sau ai rămas repetent în fiecare an și, adunați, anii cu pricina fac cît două școli din alea.
Gluma din final este și mai idioată decît întrebarea ghicitoare!
În timp ce eu întreb ce meserie avuși, nene, mata dccretezi că am fost membru PCR!
Așa o fi, că prea cioplești cu foc în gîtlejul limbii române!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2010-09-11 22:24:48
         
 
  Domnule profesor
Ne-am amintit si de unii scriitori uitati prin acei ani, in Romania.
Aceasta troita se afla la Campul romanesc, din Hamilton Ont. si apartine aceluiasi autor.
Troita Cotrus
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2010-09-11 15:21:47
         
 
  Domnule profesor,
asa gandim si noi, cei din diaspora.
Sa ne fie intr-un ceas bun !
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2010-09-11 15:11:37
         
 
  Am înțeles de mult că arabescurile vă aparțin distinse coleg. Felicitări pentru muncă și migală. Eu văd o Românie unită și eternă inclusiv cu toți cetățenii de peste mări și oceanea. M-am bucurat descoperind un român care a accesat, mai demult, Europeea din insula Tuvalu!

Cred că ar fi bine să polemizăm mai mult pe seama a ceea ce ne unește decât ceea ce ne separă. Să nu facem jocul acelora care vor să ne dezbine!
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2010-09-11 15:04:38
         
 
  P.S.
Copii din lemn, bine'nteles !
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2010-09-11 15:00:59
         
 
  Maestre Peia,
Io nu am facut scoli inalte in tara mea ci doar doua, de drept, de care v-am mentionat candva.
Da am scoli facute aici si diplome am trei.
Ca sa stiti cu ce m-am ocupat in America, imi este cam rusine caci am facut, injositor pentru noi romanii, ceva ce poarta numele de "munca".
Insa banii cei mai multi, ce mi-au fost cu mult mai mult decat imi trebuiau mie, si familiei mele, i-am facut facand copii.
Cred ca intelegeti ce vreau sa spun, doar daca priviti poza ce am postat-o.

 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2010-09-11 14:59:36
         
 
  Nene Mitica,
I-ai luat punctele lui Peia in proportie de 80 %.

Ai gresit la profesiuna autorului , care este : usa de biserica !

P.S.
Maestrul Peia a venit cu o intrebare la mine ieri
care m-a deranjat si de aia am venit cu aceste intrebari ( acest test) catre dansul ca sa aflu si eu daca dumnealui este deranjat.
Vrea sa afle ce fac io prin America, dar el nu vrea sa-mi arate carnetul cel rosu ce l-a detinul si nici pe cel cu dungulite ce-l are acum ca membru al partidului Buricesc.
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2010-09-11 14:20:10
         
 
  "Mai întîi învață să scrii corect românește, Cercele, și pe urmă vino cu întrebări idioate!"
(Ioan Peia catre Valeriu Cercel)

Domnul Peia, degeaba va chinuiti cu neispravitul asta de Cercel fiindca si eu am incercat (nu cu el ci cu mine) si tot cum spune proverbul ateu a iesit: "de unde nu e nici Dumnezu nu cere"
Pai daca si lui Dumnezeu i s-a facut lehamite sa mai ceara ce sansa aveti dumnevoastra daca cereti ceva de unde nu exista nimic?! Ar fi o incalcare flagranta a legilor fizicii la care nici osul domnesc al lui Valeriu Cercel (varul lui primar a fost domnitorul Petru Cercel) nici cel oltenesc al lui Genuneanu nu vor sa aiba nici o parte.
Fiindca una este sa te bata Dumnezeu si alta legile fizici.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2010-09-11 12:50:24
         
 
  Mai întîi învață să scrii corect românește, Cercele, și pe urmă vino cu întrebări idioate!
V-am întrebat, pe tine și pe Florică Gazetarul - ca să nu folosesc termenul popularizat de mentorul lui docherist! - cu ce vă ocupați.
Tăceți mîlc în privința întrebărilor incomode, dar sunteți guralivi ca bibilicile cînd e vorba să faceți propagandă ieftină, păpînd grăunțe din palma stăpînilor voștri.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2010-09-11 09:31:58
         
 
  Vali, domnul Peia m-a insarcinat pe mine sa-ti dezleg ghicitoarea

I: La ce biserica este aceasta intrare ?
R: La o biserica ortodoxa de rit musulman fiindca in loc de icoane vad ca are numai arabescuri.
I: In ce an a fost facuta ?
R: In anul 7573 de cand a facut lumea ceeace inseamna si anul 1993 de cand i-a murit copilul.
I: Profesiunea autorului acestei lucrari,
Numele tatalui si numele cuscrului tatalui autorului acestei lucrari,
R: Profesiunea autorului acestei lucrari = epigramist poet si sculptor
Numele tatalui si numele cuscrului tatalui autorului acestei lucrari= nu a avur tata ca s-a nascut din flori, de numele cuscrului nu mai vrea sa stie ca s-au certat pe un butoias de tuica
I:Ce limba a vorbit Adam ?
R: Iudaica veche pe care o invatase de la Domnul care la randul lui a invatat-o de la Moise ca sa-i poata dicta cele zece porunci
I: De cate ori a injurat de mama ?
R: Niciodata ca pe timpurile alea fiind matriarhat se injura numai de tata.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2010-09-11 05:47:22
         
 
  Nu stiu.
Tre' sa ghiceasca Peia.
Daca i-ar fi dat prin cap, l-ar fi intrebat pe Vantu astazi cand a fost la vorbitor.
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2010-09-11 01:29:03
         
 
  Dumnezeu sa-l ierte pe Peia. E de-al nostru, dar n-ar recunoaste-o! Sa-i dorim multa snatate!

E biserica lui Vantu?

 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2010-09-11 01:25:16
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE