FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Poem impietrit
Text postat de Sorin Solaris
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Ioane,
Tu nu mi-ai insultat textul. Mai verifica. Tu m-ai insultat pe mine.
Tu nici macar nu apreciesi un lucru si sincer sa fiu, pana acum cred ca doar doua-trei persoane au facut-o. Ca sa scri romaneste dupa 30 de ani printre straini vorbind o alta limba, e o chestie. I-ai vazut pe fotbalistii aia, ca nu mai stiu cum ii mai cheama, ca dupa un an in Italia si nu mai puteau vorbi romaneste.
Despre pedelisti nu stiu ce sa zic, ca nu-i cunosc, dar despre incapatanare, asta cam tot omul o are, fii linistit.
vezi ? Si cand ma intrebi daca stiu ce-i ala vocativ cauti sa ma jignesti. Comurile astea se fac in repezeala si am remarcat ca multi fac greseli sau chiar mai mananca cate-o litera, dar pe mine ma iei la dintii gainii si nu din alt motiv dar asa ca atunci cand nu-ti place de un om, nimic din ce face el si nimic din ce-l inconjoara nu-ti place asteptand sa i-o tragi de a uitat sa puna un "i" sau o virgula.
Cam atat pentru azi ca suntem in sabat.
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2010-09-05 00:07:21
         
 
   
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2010-09-04 23:55:17
         
 
   
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2010-09-04 23:55:16
         
 
   
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2010-09-04 23:55:15
         
 
  Se pare însă că ai încăpățînarea distructivă a pedeliștilor: oricine și oricît le-ar spune că ei au devenit un fel de ciumă socială, o țin ca gaia mațu', că nu, că ei sunt salvatorii națiunii!
Ei bine, un mic ex. în ceea ce te privește pe mata, domnule autor scriitor ilustru: deși numai cu două comuri mai jos ți-am atras atenția că vocativul se închide între virgule, încă nu ai băgat în program corecția asta. Sau paote nu știi ce e acela vocativ?
Un fel de vocație, dl. Ceărcell! Vocația de a scrie corect, românește, fie și în lună, darmite în Americile matale!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2010-09-04 22:21:01
         
 
  Mr.Ceărcell,
Cînd îi atragi atenția unui autor că ÎN TEXTUL lui sunt greșeli gramaticale, nu îl insulți, ci îl atenționezi că taman EL INSULTĂ LIMBA în care, cică, scrie!
Cînd îi spui unui autor că textul pe care-l afișează e slab, nu îl insulți, ci încerci să-l trezești din turmentarea orgolioasă cum că ar scrie.
Dar dacă domnia-ta, făcînd referință directă la persoana mea, mă vîri așa, grosier, la capitolul "neam prost", apăi chestia asta are o singură interpretare: cine zice, ăla e!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2010-09-04 22:16:17
         
 
  Vezi matale maestre Peia ce nu intelegeti si v-am explicat de atatea ori : noi traim aici intr-o lume unde nu sunt prosti si destepti. Aici suntem doar diferiti, avem gusturi diferite, talente diferite, indemanari diferite.
Dumneavostra tot doriti sa schimbati guverne, presedinti, prim ministri, dar la dumneavoastra nu vreti sa va schimbati de loc.
De cate ori s-a discutat pe acest site sa nu se faca comentarii la autor ci numai la texte.
Priveste mai jos doar si vezi ca tot la autor se fac, la persoana lui. Cand spui ca o poezie nu-ti place, asta nu inseamna ca ea nu-i placuta de altcineva si asta nu inseamna sa-l insulti pe autor sau cum a facut Gheorghe pe alt site, i-a insultat (facandu-i prosti) pe cititorii carora le-a placut poezia. Poti spune ceva de poezia respectiva si nicidecum de autor.
Eu te-am lasat si m-ai jignit in toate felurile si toate formele si acum vrei sa arati ca esti victima.
Eu postez pe toate siteurile literare dar n-am vazut niciunde atata lipsa de bun simt si de respect ca pe acest site.
Va plangeti ca aveti legi in tara aia care sunt incalcate de toti si acelasi lucru il faceti voi aici pe site. Spune-ne si noua de ce esti suparat pe siteul "Agonia". Ca scriu aia prost sau ca tu i-ai insultat cum o faci si pe-aici si te-au banat ?
Te vaiti ca ti-e viata mizera...
Viata mizera e dusa de oameni mizeri.
Multam de sfat. Am sa iau o carte de clasa a patra sa vad daca scrie acolo ca, pentru intonatie, autorul are dreptul sa puna virgula acolo unde crede el.
Acu', sa fii fericit ca, sunt probleme mult mai mari pe-acilea.
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2010-09-04 18:54:20
         
 
  "nu ceream nimic...stateam doar
doua siluete pagane
tinandu-ne de maini"

sunt versuri aflate intr-un echilibru indiscutabil care au muzica lor si promit mai mult
 
Postat de catre mihai robea la data de 2010-09-04 18:25:55
         
 
  fratilor,

(in spiritul paginii, am vrut sa incep cu "domnilor", dar vazand ca de la "domnule" la "neam prost" aseara n-a fost cale lunga, m-am razgandit)

deci, fratilor, scuze ca ma bag si eu cu un mesaj pentru epigramist:

parinte, e absolut de neinteles pentru mine cum un autor "toxic" si cu vînă (asa cum te stiu), poa' sa scrie dulcegarii din astea, chiar la 12 ani. poate o fi scris-o vreo sora mai mica, si-ai uitat. s-or vinde si genul asta de poeme vizuale, nu zic nu, dar nici chiar asa. macar bag-o la poezici pentru copii.
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2010-09-04 18:19:46
         
 
  @Liviu Nanu: Multam de trecere. Poezia am scris-o demult, in frageda junete. Ma gandeam si eu la unele modificari pentru a o salva si a o publica in volum. O sa tin cont de sugestiile tale.
Cat despre diacritice, asa e programul asta Irfanview. Nu permite decat unele.
Imagine kitschiaosa? He, he, he, nici nu stiti voi cat succes au astea la femeile singure si triste! Aproape ca nu mai trebuie sa scrii poezii, e suficient sa le dai imaginile! :)
 
Postat de catre General Motors la data de 2010-09-04 17:06:11
         
 
  Mr. Chărcell,
"Neamul prost" care sunt are și el o pretenție: ca atunci cînd cineva îl înjură pe limba lui, măcar să o facă respectînd regulile elementare ale acelui grai.

Altfel, între mata și țîngăul care m-a luat cu "ce p... mea mă corectezi tu pe mine"!, nu văd decît o deosebire de nuanță! Mă rog... de sculă!
Totuși, îți mai spun o dată, și notează-ți: vocativul - mare, mic! - se închide între virgule, cînd e în interiorul frazei, și se limitează cu o virgulă în situațiile cînd se află la unul din capetele acelei fraze!
Mai pune și mata mîna pe o carte de-a IV-a!
(Eu sunt mai blînd: nu te trimit chiar la a II-a! Pentru că ai învățat, se pare, că nu se pune virgulă între subiect și predicat, decît în situații ceva mai speciale.)
 
Postat de catre ioan peia la data de 2010-09-04 16:32:45
         
 
  Cîteva opinii asupra textului:
Ce am remarcat:
„siluete păgâne”
„copacul fără sfârșit”
„creștetele noastre albe”
Ce cred că ar putea fi modificat (adică ce nu mi-a căzut bine):
„...parfumul petalelor răvășite de vântul sprințar)
„a început să plouă cu amintiri” (aici„amintiri” e buba)
„țărînei-mamă care ne aștepta cu dor”
- lipsa unor diacritice
- imaginea cam kitschoasă nu aduce nimic pe plan estetic.
Sînt convins că ai potențial liric și estetic pentru a rescrie poemul.
 
Postat de catre Liviu Nanu la data de 2010-09-04 15:15:42
         
 
  Ioane.
Ai devanit obositor mai.
Vad ca eu am mai ramas de pe siteul asta care-ti mai raspunde/
Io nu ma cert cu nimeni bre !
Unde ai vazut matale cearta,
Te las doar sa-ti versi icrele . Sunt curios sa vad si eu unul care a citit atat de multe cam cat de neam prost e. Mai multe explicatii nu sunt necesare,
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2010-09-04 14:49:48
         
 
  Păi dacă "scrii" "de sanchi", atunci cu cine te cerți și de ce, bre domnu Cercel? Te cerți cu mine că pretind ceva mai mult decît atît? Nu sesizezi ridicolul poziției matale? Te cerți cu mine pentru dreptul babei comunale de a ieși la drum și a-și expune vecinelor de mahala producțiile ei casnico-estetice?
Nu e vorba că eu mă dau mare scriitor, ci că susțin niște principii care au dus întotdeauna la rafinarea demersului literar. Și nu numai. Pentru că am priceput, după o atentă accesare a literaturii bune, ce anume trebuie respectat pentru a nu o coborî în derizoriu. Știu că dorința unora de se da și ei mînuitori de condei este nețărmurită, dar dacă putirință nu e, nimic nu e. Iar dacă țin morțiș să aibă și ei clipa lor de glorie, atunci să înființeze o gazetă de perete, de genul: “aici puteți să vă jucați cu vorbele, fără nici o opreliște”! Dar, pare-mi-se, chiar există o gazetă din asta. “Neogen”, sau cam așa ceva. De ce nu vă transhumați genialitățile patente acolo? Nu o să vă mai împiedicați de inși incomozi, ca mine. Acolo puteți dănțui cum doriți! Și puteți purta conversații rafinate pe orice temă. Liberă. Și neîngrădită.
Aici, după cum văd că scrie pe frontispiciu chiar patronul saitului, citez: “dorim să descoperim și să pormovăm valoarea”, pare să funcționeze taman principiile de care vă vorbeam mai sus. Asta dacă nu o fi doar o altă vorbă-n vînt, căci e distractivă îndoiala… carteziană de mai jos: “Nil omini certum est”! Păi dacă dictonulexprimă o realitate… absolută, atunci - FLAGRANTĂ CONTRADICȚIE LOGICĂ! – nu poți promova nimic, sub certitudinea că acel ceva este, CU ADEVĂRAT, valoros! Dacă nimeni nu deține adevărul, fie el și relativ, atunci toate-s o apă și-un pămînt! Ce s-o mai fredonăm cu promovarea valorii! Gîndim ca onor dl. Cercel: scriem “de sanchi”!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2010-09-04 11:20:47
         
 
  Imi pare rau ca nu vrei sa participi la salvarea natiunii si a tarii in acel partidulet.
Sunt inlacrimat ca am pierdut un membru foarte valoros.
Asa ca ai sa-l vezi multa vreme pe Base dansand manele.
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2010-09-04 02:05:58
         
 
  Vezi cum nu te lasi tu Ioane pana nu jignesti omul ! Ia mai revizuieste-ti chestia aia cu "minima inteligenta".
Tu tot n-ai inteles ca io scriu rime de sanchi, de placere, asa cum fac multi, de entuziasm, de ce vrei tu, ca nu aspir a ajunge scriitor.
Ti-am spus ca esti obsedat si ti-o repet.
Daca tu te crezi scriitor mare si foarte dotat, cata sa-ti gasesti societatea aia de scriitori. Dar daca nici in Uniunea Scriitorilor nu o gasesti, inseamna ca te-ai nascut foarte devreme. Si nu glumesc. Multi au scris s-au au creeat fara a fi intelesi la vremea lor ci de-abia dupa multa vreme. Dar iti mai repet o data : cei mari niciodata nu s-au coborat la cei mici cu asemenea vorbe, insulte, ofense. Si sti de ce ? Aveau calitati deosebite.
Sa fii iubit
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2010-09-04 01:50:53
         
 
  Dom'le,
Te creditam cu minima inteligență ca, măcar în proză, să poți pricepe unele lucruri ceva mai greu abordabile, dar văd că m-am înșelat. Îmi pare rău pt domnia-ta, "fun-ul entuziast"!

Legat de faptul că matale ești căzut pe spate de ceea ce intră în sfera de cuprindere a gustului personal, îți pot spune că sunt o groază de inși prin lumea asta care cred că dacă gustul lor decretează, atunci nimeni să nu-l contrazică.
Unul din ei văd că ești și mata.
No problem!
După spusele lui Băsescu, suntem o țară manelistă, în proporție de 99%. Așa crede el, care stă pe la mesele maneliștilor și dansează din buric, lovind podeaua cu palma, în compania cizelatelor cu nouă fuste! De, în calitatea sa oficială de președinte al... "maneliștilor", ăsta-i gustul lui. Nu poți face nimic în el!

Prin urmare, cine te poate împiedica pe mata să joci, la fel, din buric și să bați podeaua cu palma... literară, emigrantă, dacă asta-ți place?!
Eu încercam să te fac a înțelege că nu este vorba NUMAI de UN GUST ANUME, ci și de un fel de asimilare pozitiv-progresivă a unor gusturi DIN CE ÎN CE MAI RAFINATE. Că una e un băutor de poșircă, și alta un degustător de vinuri. Ăla o avea el o diplomă pe undeva, dar, pînă la diplomă, are o olfacție ceva mai specială.

Așa și cu literele astea.
Rafinarea tehnicii literare implică multă lectură și, mai ales, diversă. Ca să nu mai pomenim de o anume nativitate specifică. Ori, mata, pun prinsoare, nu cunoști mai nimic din poezia românească, în afară de poeții studiați în clasele primare și gimnaziale. Dar poezia nu a rămas acolo.
Dovadă a lipsei de cunoaștere? Versificațiile împiedicate și naive pe care le produci, care, altcum, ar merge doar pe nivelul "exerciții de relaxare", completamente și exclusiv private. Și doar atît.
Că în decursul evoluției unui poet,- în cazul discutat - el trebuie să-și încerce abilitățile pe cît mai multe voci, pentru a-și însuși tehnicile de redactare și a lua cunoștință cît mai completă de orizontul sub care oficiază, asta-i o chestie care ține de bucătăria intimă, ca să zic așa.
Dar nu să vii și să ne verși pe podea trusa matale de scule cu care șurubărești în timpul liber, cînd te dă hobby-ul afară din casă!
Dar dacă asta-ți face bine, atunci să fii sănătos!
Să nu te-aștepți să te iau ca să-mi repari chiuveta din baie!

De bătut cu cărămida-n piept cum că aș fi scriitor, nu mi-amintesc să mă fi bătut, asta-i o vorbă de-aia în doi peri, ca să ai și mata ceva de contra-găvărit la cestiune, dar un lucru e sigur: pot să-ți spun lu' mata, și oricui, dacă scrie cît de cît acceptabil sau se joacă de-a înșiratul vorbelor goale pe hîrtie. Și nu pentru că am fost dotat cu cine știe ce calități speciale, ci pentru că am cotrobăit cam prin toată poezia importantă, românească și mondială.
Astfel, am avut posibilitatea să discern și să delimitez performanța, de amatorism.
Dar, repet: nu e nici un bai dacă îți lipsește cel mai elementar orgoliu al unui om care dorește să se autodepășească, sîngerînd abundent cînd se confruntă cu neplăcuta realitate, care nu se potrivește deloc cu "criteriile" sale "estetice"!

Cît privește chestia cu partidul ăla: nu intru în combinație cu necunoscuți!
Mai ales că oficiez în propriu-mi partid, - al ălora care trag la șaibă! – și care, vrînd-nevrînd, cotizează în buzunarele lungi și largi ale pramatiilor de la guvernare.
Azi am auzit că au pus la cale mărirea tuturor taxelor cu cca. 33%. Cred că țin morțiș să plece de la putere alungați cu pietre!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2010-09-04 01:00:26
         
 
  Ioane,
Las-o jos.
Vad ca asta te freca pe tine. daca sunt sau nu scriitor, daca aia sau ailalta.
Esti obsedat.
Siteuri literare, sau ateliere literare sunt multe. Europeea este pentru toti si pentru entuziasti si pentru ne. Adevaratii scriitori nu-si perd vremea cu chestii d-astea.
Si daca e vorba de titluri,puteti sa le-aveti daca va simtiti bine.
Scriitorii adevarati, reali, nu s-au batut in publib cu caramida pe piept ca sunt scriitori si nu s-au certat si nu au ofensat pe nimeni niciunde avand clasa.

Daca mie mi-a placut poezica lui Sorin, am spus ca e misto. Daca tu esti critic literar de profesie este altceva, dar oricum, mie mi-a placut poti tu sa fi si Dumnezeu.
Fii linistit ca nimeni dintre acesti funi nu aspira la vreun titlu, la locul ce tu-l ocupi, sau sa ajunga la clasici.

Si nu mai cauta sa ma iei la dintii gainii ca as fi critic sau altceva pen' ca nu faci decat sa arati ca esti rau de bun de ridicol.

Ti-am propus sa facem un partidulet sa putem face ceva pentru tara si poporul romanesc. Vad ca te-ai dat la fund.
Mai astept. Am primit deja trei emailuri de la cativa europeeni.

Noapte buna ca-i 12 noaptea.
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2010-09-04 00:10:26
         
 
  Cîteva precizări, dl. Cercel, bazate pe o logică simplă și pe un simț comun accesibil oricui:

1. Dacă recunoașteți - mă rog, cu modestie, păreți a sugera - că nu sunteți scriitor, atunci vă cam lipsește capacitatea punctuală de a evalua pe altcineva dacă este, au ba, scriitor. Rolul dv. de simplu consumator - "entuziast" ori nu - se limitează doar la recepția pasivă a unor texte de nuanță literară. Situație în care nu vă puteți permite nici un fel de evaluări valorice.

2. Dacă sunteți unul din cei ce consideră că a fi scriitor înseamnă a fi musai membru al unei instituții de profil, vă aflați în eroare. Cu alte cuvinte, nu puteți să definiți statutul de scriitor prin acest gen de apartenență. Căci nu e cazul să vă spun eu că mai mult de jumătate din membrii USR nu depășesc statutul de activiști culturali. Dacă s-ar fi făcut o selecție riguroasă și nu s-ar fi intrat acolo pe vechiul sistem de pile, cunoștințe și relații, multe nume nu ar fi avut ce să caute prin respectiva breaslă.
Prin urmare, suficiența cu care dați verdicte pe local este cel puțin ridicolă. Mai ales că expozeul dv. valoric, vizavi de textul de mai sus, se limitează la atât de elevatul comentariu: "poezia e mișto"! (semnul de exclamare îmi aparține, deși unui "entuziast" mînuitor de limba română nu ar trebui să-i lipsească, - MĂCAR - știința de a scrie corect, dacă la capitolul talent scriitoricesc stă prost cu virilitatea (vezi spusele cizelate ale domniei-voastre, care acuzați pe alții de limbaj suburban: "Noi tot asa am ramas si nici pomeneala sa fi auzit de la unul dintre noi ca i s-a sculat ca e scriitor.")(V.Cercel)

3. Și apropo de cizelata expresie de mai sus: dacă "tot așa" ați "rămas", adică niște "entuziaști" jucăuși, niște... "funi", iar acest sait se declară unul literar, fapt care presupune oarece criterii de performanță, după cum însuși patronul acestui saitare în obiectiv, - deși aspirația pare a fi pur platonică - atunci cred că domnia-voastră confundați locul ăsta cu un local în care se difuzează manele, pentru a relaxa gustul stilat pentru cultura serioasă al comesenilor strînși cu ocazia unui botez, a unei onomastici, paranghelii, ceva...!

4.În fine, dacă nu e cazul să mă ia pe mine în seamă, pentru că făcutu-v-am făcut impresia unui amator de rînd, ca și matale, ba chiar ceva mai jos, și întrucît "judecata" valorică a domniei-tale, atît de sumară și categorică, este în măsură să-l asigure pe autor că textul de mai sus este o capodoperă "mișto",- cum altfel?! - atunci recomand autorului să se limiteze numai la evaluările "entuziaste" ale lu' criticu' Cercel, care, deși este u simplu "fun", știe el ce știe!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2010-09-03 23:47:02
         
 
 

mi-au spus vreo trei armasari
ce ma numara de-amic:
-cu o palma sub buric
dai numai de fete mari!
Postat de catre Dumitru Cioaca

Io stiam pe una care
Era clar ca-i fata mare
Fi'n'nca eu, cum sunt cam mic,
I-ajungeam pan la buric !
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2010-09-03 23:24:15
         
 
  Vali, se vede ca ai ramas in urma cu cercetarile!...

Din statisticile care
Sunt facute de barbati,
Nu gasesti o fata mare
Nici sub poale de Carpati !
(Valeriu Cercel)

mi-au spus vreo trei armasari
ce ma numara de-amic:
-cu o palma sub buric
dai numai de fete mari!
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2010-09-03 23:19:01
         
 
  mare mai e gradina lui Dumnezeu, parinte!

pe-o fata-n costum de baie
am scapat-o de-un harap
ce-i cerea, pe-o crunta ploaie,
sa-si puna poalele-n cap.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2010-09-03 23:11:38
         
 
  Ea-mi dadu o palma-n frunte,
Si-un bocanc direct in gioale:
- Io mi-s fata de la munte,
Ce ma cauti pe la poale?

Postat de catre ... Epigramist

Din statisticile care
Sunt facute de barbati,
Nu gasesti o fata mare
Nici sub poale de Carpati !
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2010-09-03 23:11:09
         
 
  pentru restabilirea adevarului istoric

dupa ce-am pierdut nivelul
in acele evenimente
eu am fugit ca golanul
ca voia Hienareanul
ca sa-mi taie, realmente,
si partile aferente.
Postat de catre Dumitru Cioaca

Dar apoi, principial,
Cum foarte rar vezi pe la noi,
Ai refuzat, fi'nd imoral
Sa-ti dea nivelul inapoi !
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2010-09-03 23:09:36
         
 
 
Ea-mi dadu o palma-n frunte,
Si-un bocanc direct in gioale:
- Io mi-s fata de la munte,
Ce ma cauti pe la poale?

 
Postat de catre General Motors la data de 2010-09-03 22:47:22
         
 
  pentru restabilirea adevarului sitoric

"nea Cioaca parca a venit mai tarziu dupa ce i-au taiat nivelul acolo"
(Valeriu Cercel despre cel mai traumatic eveniment din viata mea)

dupa ce-am pierdut nivelul
in acele evenimente
eu am fugit ca golanul
ca voia Hienareanul
ca sa-mi taie, realmente,
si partile aferente.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2010-09-03 22:43:16
         
 
  Erata :

Cin' te vede-n pom acuș
Crede ca-i un curcuduș !
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2010-09-03 22:20:22
         
 
  M-a pus dracul ca sa fac
Dragoste. Sub un copac.
Cu-o minora. Ce prost om!
Iar acuma sunt in pom...
(Parintele Sorin Olariu)

n-ajungea la dandanale
daca il iubea pe pom
ca si-el are ce-orice om
cauta, adica poale.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2010-09-03 22:15:44
         
 
  Auuuu !

Cin' te vede, cred, acus,
Zice ca e curcudus !
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2010-09-03 22:11:47
         
 
  @Val:

Cat despre comentariul tau, sa fii si tu iubit!

 
Postat de catre General Motors la data de 2010-09-03 22:09:40
         
 
  @Val:

M-a pus dracul ca sa fac
Dragoste. Sub un copac.
Cu-o minora. Ce prost om!
Iar acuma sunt in pom...

 
Postat de catre General Motors la data de 2010-09-03 22:08:40
         
 
  Sorine draga,
Nu-l lua in seama.
Poezia e mișto.
Altceva se intampla. Iti mai amintesti tu, acum vreo cinci ani si ceva in urma, parca ?
Am fost invitati sa venim si sa postam pe siteul asta. Era nou. Ne-am regasit multi de pe Agonia, si Lory, si tu, nea Cioaca parca a venit mai tarziu dupa ce i-au taiat nivelul acolo, apoi Atropa, si nu ti-i mai insir.
Scriam su toti catrene, epigram si poezele, aveam fun, dar niciunul dintre noi nu a avut pretentia ca ar fi scriitor. Dupa un timp, au mai venit si altii, au inceput sa faca bisericute, gasti si mai mult de-atat, se credeau scriitori si mari critici. Rand pe rand, gastile astea au disparut, ca s-au incaierat si intre ei dar au aparut altele si tot asa pana acum. De editori nu mai zic nimic, ca am impresia ca nici nu mai erau, sau daca erau, faceau parte din gasca. Viata s-a nasulit in tara rau de tot in ultima vreme si lumea e necajita, nervoasa, sictirita. Noi tot asa am ramas si nici pomeneala sa fi auzit de la unul dintre noi ca i s-a sculat ca e scriitor. Ce se intampla este ca unii, de pe siteul asta si nu le dau numele ca-i vezi si tu, suparati foc pe soarta, pe neputinta lor de a ajunge undeva, de a se realiza, si cu pretentii de mari scriitori, critici si a tot cunoscatori, ne ia pe noi astia care suntem pe-aici ca amatori si mai mult pentru fun, si ne ridica la rangul de scriitori prosti, noi care nu suntem nici macar scriitori ci doar entuziasti, de ce ?
Ca sa loveasca in cineva, ca sa calce in picioare, ca sa batjocoreasca si asta numai pentru a se racori putin, ca saracii, tre’ sa-i credem prin ce trec. O poezica de-a mea, ce-am postat-o si aici, am postat-o si pe reteaua literara. Acolo am fost cativa carora le-a placut poezica si mi-au lasat cateva comentarii frumoase la ea. A venit unul, Gheorghe, ca-l sti sip e-asta, si mi-a terfelit-o ca-I pastisa buma de aruncat la gunoi. Careva s-a ridicat si a venit cu un comm. Spunand ca poezica e buna si ca i-a placut. Gheorghe asta, le-a spus, printr-un comm. tuturor ca-s prosti de le place asa ceva.Deci, i-a insultat pe toti facandu-i prosti. Ce poti spune ?
Cam asta le-a ramas de facut in situatia in care se afla. Sa se calce in picioare.
Iar noi, ca suntem “fugitivos” cu burta plina, lovele, fotolii pluș, suntem cei mai buni de luat la sictiri.
Cred ca ai citit comurile lui Amelia Cojocaru, fata cu prințipii.
Poezia e buna si cui nu-i place sa scrie el alta mai buna.
Sa fii iubit !
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2010-09-03 21:58:13
         
 
  de ispita-n care dracul
l-a-nfipt pe Sfintia Sa
Genuneanu nu afla
daca nu-i spunea copacul.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2010-09-03 09:40:47
         
 
  Parinte, nu ne duci mata pe noi...

desi n-a cerut nimic
sub copacul framantat
far-a sti al ei amic,
popii, fata tot i-a dat.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2010-09-03 09:34:55
         
 
  Aluzia nu-și are rost și nici legătură cu ce insinuezi tu.
Dacă voiai să te mint, era simplu.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2010-09-02 23:32:26
         
 
  Stiu, Ioane. Si mai am un alt mare defect: dupa ce ca scriu prost, am mai si emigrat.

 
Postat de catre General Motors la data de 2010-09-02 23:26:53
         
 
  Cu un limbaj care a ieșit din uz de un secol și cu imagini care amintesc de heliade-rădulescu, up-datat la un fel metaforită post-clasicistă, gen "marsupiul țărînei-mamă", pe mine nu mă poți convinge, Sorine.
Poezia e altceva decît epigrama, crede-mă!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2010-09-02 23:20:47
         
 
  ...ne-am ascuns amandoi in marsupiul taranei-mama care ne astepta cu dor inca de la primul tipat.
Minunat Sorine !

Cam intre aceste puncte se invarte viata.
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2010-09-02 22:47:46
         
 
  Asta-i viata de artist/Ziua vesel, noaptea trist...

 
Postat de catre General Motors la data de 2010-09-02 22:33:27
         
 
  Poem împietrit sau dovada că și umoriștii au tristețile lor.

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2010-09-02 21:50:52
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE