FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
ANA XIMANDRU sau ipocrizia virtualului. I ( ptr ca va urma)
Text postat de ecsintescu virtual
Sunt un utilizator batran de internet. La 24 de ani am descoperit Europeea. M-a placut asa ne-eco, am iubit-o asa cu fustele ridicate. Stiti la ce ma refer. La Gunter Grass.

Internetul inseamna cainele din spatele ecranului. Care scrie. Care comenteaza si care rar se arata. Implozia de libertate de care toti ne folosim ca si concept.
Ion Corbu m-a trimis sa-mi sterg un text, unul fiabil altora, pentru zde . Cred ca era ala cu Monica. Si ea a murit in sevraj. Era o studenta la ASE pe care am cunoscut-o in vama.

Am facut-o.

Intre ecolitaretura domnului Corbu si dementa Olgutei Vasilescu este o mare diferenta? Ii ridic manusa domnului Ion Corbu.

Poate ca nu concep drama reala a celor care au parasit Romania ( si-i spun Romania nu romanica) si sunt un pic nationalist. Cu toate astea am un mare respect pentru care nu si-au uitat patria naturala Romania cu toate ca patria America e cu mult mai adoptiva. Cel putin ca un prosop care sterge Dunarea de Sarbi.

Poate ca jignesc, poate ca sunt nesimtit, poate ca rad sau poate ca plang. Internetul ne conjura sa fim altii sau noi insine. O sa ma gandesc la asta. Cioran si Utopia. Istoria UtopiEI . Sau Vadim care a dat primele buzzuri in materie.

Ecsintescu virtual a invatat ceva din acest internet. Sa fie demn si sa-si cinsteasca numele. In social network sa fie la fel. Sa ceara prietenii fara echivoc. La fel cum i-a spus lui Ion Corbu La multi ani, folosind o tzidula dupa facebok. Un plugin, adica.
Teoria Formelor Fara Fond? SI DUSMANII MA IUBESC?!

Primesc astazi un mail. Am ramas crucit.( FW tuturor)
Flag this message
HiThursday, August 26, 2010 12:27 PM
From: "Ana Ximandru" [email protected]


From
"Ana Ximandru"
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  j  
Postat de catre mihai popovici la data de 2010-09-05 07:07:31
         
 
  In urma acestui articol cineva a luat-o razna.Jigneste, face aluzii sexuale, e bantuit de conspiratii. Atavic este vorba de o boala extrem de suferinda. In aceasta seara partea a doua. Si cand te gandesti ca totul a pornit de la o invitatie pe un site de socializare de bolnavi suferinzi. Tineti aproape!  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2010-08-28 18:48:46
         
 
  Sclemberici,
Anaximandru a fost un filozof grec, milesian, ca și Thales și Anaximene.
Lui îi aparține cea mai vecehe ipoteză cu privire la pluralitatea lumilor.
Al a emis presupunerea că animalele se nasc din umezeală, sub cșiunea razelor solare, primele aniumale au trăit în apă și erau acoperite cu solzi. Așa cum ai ieșit tu din Tekirghiol, și-ai început să circuli pe contra-sens, cu damful alcoolic după tine.
El a introdus folosirea ceasornicelor solare și a gnomonului.
A întocmit prima hartă geografică din Grecia.
A fost primul care care a început să deosebească planetele de stele.
Și - important! - el a introdus conceptul de "apeiron" în filozofie. Nick pe care îl folosesc și eu.
De aici legătura.
Dar tu nu ai de unde să știi, pentru că nu ai frecventat decît bețivi și sadici.
Ori ăștia sunt rușinea umanitpții.
Bineînțeles, tu încoronezi opera.
Eu nu ți-am trimis nimic ție.
Ți-aș fi trimis, eventual, o bombiță atomică, ambalată în staniol, ca să-ți ia ochii, să crezi că e vreo drojdie selectă.
Numele tău infect nu figura în pătrățelele alea.
Că dacă figura, cădelnițam prin jur cu tămîie.
Este, probabil, mișculația unui alt bou ca și tine, care a vrut să-ți dea apă la moară.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2010-08-27 14:04:35
         
 
  Am o neclaritate. De ce folosesti pseudonim de fata? ANA ?

De-aia urasti femeile si te comporti ca un frustrat?
Acum am priceput. Te vrei fetita, paracioasa mica.

 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2010-08-27 12:29:04
         
 
  Ioane,
Pe adresa mea de mail am primit o cerere de prietenie din partea ta pentru acel club al suferinzilor. Fireste ca am ramas crucit. Poate ca eram tentat sa cred ca e o eroare daca nu te stiam bolnav. Nu e nicio problema ca m-ai invitat sa-ti fiu prieten in suferinta. Din pacate nu te pot ajuta. Atat tot.

Opera magna, cum ii zici tu, o poti lua de la sursa cu autograful de rigoare. Ramane ca-n seara aia.

 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2010-08-27 12:22:56
         
 
  Da. Ajunge la prietenii de pe Facebook. Fiecare este notificat in acest sens.  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2010-08-27 12:17:36
         
 
  Mulți veți fi primit invitația de la mine pentru Facebook.

Eu folosec acest site în special pentru promovarea Europeei. Nu știu dacă o fac bine însă îmi dau silința.

Din timp în timp mă programul mă întrabă dacă accept să-mi găsească și alți prieteni pornind de la adresele de e-mail pe care le am în adressbook. Și am peste vreo 4000. (S-au tot acumulat adresele studenților și masteranzilor de-a lungul timpului; ieri de exemplu am dat vreo 80 de răspunsuri!) Găsește câteva mii și mă întreabă dacă sunt de acord să trimit invitațiile. Evident dau OK. Ar fi absurd să caut e-mail cu e-mail și să zic asta da asta nu când este vorba de mii de adrese. Așa că dac vreunii vă veți fi simțit lezați de vreo posibilă inoportună astfel de solicitare vă prezint scuze. Iar în acest com. găsiți explicația.

Oricum dacă există persoane experte în utilizarea Facebook poate îmi răspunde și mie la următoarea întrebare: dacă scriu în fereastra Fil d'actualite: "www.europeea.ro Un site ecoliterar." ajunge la toți "prieteneii" mei de pe Facebook ori mai trebuie să fac ceva?

Pagina mea este: http://www.facebook.com/#!/profile.php?id=100000226754331
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2010-08-27 11:10:35
         
 
  Mă uit acum pe chestia aia.
Cică: "Ion is your friend now"!
Ai dracului proști nici un nume scris corect nu sunt în stare să reproducă.
Live Health Club se numesc gealații.
Dar, spre deosebire de aseară, nu mai văd nici un alt nume.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2010-08-27 11:10:09
         
 
  Evident că și eu am plasat date false!
Am tot stat în expectativă, și am completat cu prudență, mai întîi, pt ca, eventual, să indic o pistă falsă dacă e o făcătură. Că nu eram prost să nu știu că, în afara adresei mele, care văd că a devenit de uz general, nu are cum să-mi ceară cineva și lucruri care tebuie să fie necomunicabile. Acu expediați pe nickul ana ximandru și pe parola aia ce doriți voi, pușlamalelor, că n-o să dați de nimeni. Și nici n-o să vă puteți folosi de datele alea ca să faceți cine știe ce altă porcărie.
Aviz: nu mai faceți prostia să dați curs invitațiilor de soiul ăsta. Cine știe la ce vă puteți aștepta!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2010-08-27 11:02:38
         
 
  Mă întreb dacă, odată cu legea aia, OPERA MAGNA, cu care te fălești deseori, javrotă, mai poate fi accesată. Ar fi păcat să se piardă o așa mostră de scîrboștenie, vomitată de un degenerat ca tine, în plin sait... literar!
Aia trebuie atașată la mormîntul tău, - că nu mai ai mult și arunci ficatul la rîme, pocitanie!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2010-08-27 10:51:27
         
 
  "Am completat mai multe secvente si la un moment dat apare o fereastra în care îmi cre e-mailul și apoi Parola e-mailului meu. Evident am abandonat. " (Em. Cristescu)

Deci, țeapă!
Eu am căzut în plasă, cu toate că mă feresc de pușlamalîc din ăsta, ca de rîie.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2010-08-27 10:38:35
         
 
  Băi Tălîmbă,
Mai întîi că oricine altcineva poate vorbi de "ipocrizia" aia a "virtualului", în afară de tine, care ești întruchiparea absolută a ipocriziei, a jocului dublu, triplu și quadruplu, a nesimțirii și bădărăniei, a promiscuității și, finalmente, a manipulării de tip securistic. Că ai avut de la cine să înveți. Iar acum trăiești din asta, ca viermii din cadavre. Virtualul pentru tine, alături de băutură, sunt două elemente esențiale funcționării fiziologice a instinctului tău de rechin internautic. Faci toate porcăriile posibile: afli conturile celor care te interesează, dai buzna prin calculatoarele lor personale, cotrobăi prin ele, lași fel și fel de mesaje mizerabile, mistifici, murdărești, îmbăloșezi.
Apoi,
Pe adresa mea de mail, pe care am s-o blochez cumva sau am s-o radiez, dacă e posibil – o să întreb cum să fac asta – adresă pe care o deschid din joi în paște, sosesc zeci și zeci de invitații din astea pe diferite forme de pălăvrăgeală. Cum de-a ajuns adresa mea să fie cunoscută de te miri cine, e o problemă care ține, desigur, de bulibășeala asta, numită NET. În fine, nu m-au interesat niciuna din aste invitații la bîrfoștenie. Nu am timp de așa ceva și mă plictisește enorm ideea de a pierde timpul cu vorbe de radio-șanț. De primit chestii din astea am primit destule și de la tine, scociorîtule, după ce, pe mess, tot dădeai buzna, deși uzitam de facilitatea de a-ți interzice accesul. Aș, pentru hakeri nenorociți ca tine nu există opreliște.
De trimis pe mail, mi-a trimis și mămica ta adoptivă de cîteva ori, maimuțoiule!
Sau ea nu este ipocrită? Normal, cum să fie amanta acrită ipocrită? Ea e sfîntă, ca Filofteea din Pantelimoneea: țara aia în care vîrstele imberbilor cu coșuri pe creier nu contează, atîta vreme cît amorul divin funcționează din plin!
Ieri seară, pare-mi-se, deschid mailul și cum așteptam o veste de la cineva cunoscut, care, momentan, e departe, dau peste numele lui în lista de expeditori. Dar nu era mail curat, ci o invitație la face-book. Mi s-a părut ciudat că recurge la o astfel formă de comunicare, dar cum nu aveam vreme de așteptat și pus întrebări, am făcut excepția de la regulă. Nu mai figurau în pătratele alea decît vreo patru nume, parcă: unul cunoscut, celelalte nu. În fine, urmez pașii care mi se cereau. La un moment dat mi se solicită date care, în mod firesc, ar fi trebuit să fie personale și necomunicabile, așa cum te asigura în algoritmul înscrierii. De unde, sunt mai secrete, iată! decît secretul secretelor, al lui Pollichinelle! În plus, nu am reușit, desigur, nici un tip de comunicare, cu nimeni.
Astfel că am trimis un mail cunoștinței mele, manifestîndu-mi mirarea pentru că a recurs la o așa formă de joacă internautică. Mi-a răspuns, în cele din urmă, telefonic, lămurindu-mă că niciodată nu s-a gîndit să facă o astfel de prostie, că nu știe cum a ajuns numele lui acolo și că nu mi-a putut trimite mail din motive întemeiate.
Sigur că nu ar fi trebuit să pierd vremea cu un nenorocit ca tine, dar e vorba de ceea ce, pînă la urmă, ar putea să creadă și alții. Deși nu mai beneficiezi de mult de nici un fel de credibilitate. Dacă ar fi să dea lege Vasileasca aia – deși ea o face din alte motive, nicidecum c-o doare-n decență de ce fac jigodiile pe Net – dacă ar da lege, te-aș pune pe tine în capul listei, drept primul exemplu de muțunache obscen și degenerat, care trebuie musai exclus din toate rețelele posibile.

PS: Familia Bundy se felicită! Apăi de, sîngele apă nu se face!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2010-08-27 10:36:42
         
 
  De pe acest site.
http://www.livehealthclub.com/profile.php?frm=la-indx

Am completat mai multe secvente si la un moment dat apare o fereastra în care îmi cre e-mailul și apoi Parola e-mailului meu. Evident am abandonat.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2010-08-27 10:19:27
         
 
  Domnule Corbu,

nu am inteles prea bine: de pe ce site ati primit invitatii? Cum/cine ajunge sa te intrebe parola e-mailului?
 
Postat de catre Sabina Datcu la data de 2010-08-27 10:04:55
         
 
  Liiceanu era fugit la Paris. Ca tot luase editura Politica.  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2010-08-27 05:25:37
         
 
  Stiti cine a fost primul roman condamnat pentru intelectualism? Un presedinte al Romaniei. Se intampla in 72. Zece ani mai tarziu m-am nascut eu.

Liiceanu si Alianta Civica au incitat, o spune istoria. Ioan Alexandru l-a invitat pe Miron Cozna sa se adreseze Parlamentului. Alexandru si Diaconescu erau taranistii ucisi de temnita. I-au primit pe mineri ca pe americani, va aduceti aminte, era in Dealul Mitropoliei.
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2010-08-27 05:24:10
         
 
  "Ar trebui sa definim ..mineriadele." Adică...adică? Ei? Adică să introducem reguli!

Eu tocmai asta subliniam că în disputa cu acel distins intelectual autor al celebrei cărți lecturate cincinal și prezidențial: mineriada este mai puțin periculoasă decât "intelectualiada" Liiceanu care făcuse o scrisoare de susținerea a unui personaj care iată, a adus România aici. Mineriada trebuie condamnată însă prin diferența de consecințe "intelewctualiada" de zece ori mai mult!
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2010-08-27 05:13:51
         
 
  Piata Universitatii dupa momentul 20 mai era un element inutil. Ca si mictionarea anaximandru.  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2010-08-27 05:07:28
         
 
  Ar trebui sa definim ..mineriadele..distinse domnule profesor.

Asta pentru a avea un sistem de referinta corect. Cu toate ca, fiind pe un site literar, as reproduce acel sondaj in care 49 la suta de subiecti cred ca Soarele se invarte in jurul pamantului. Corect nu este asa?
In 1990 pe 20 august, oamenii au ales liber, dublati de OSCE si altii ca Ion Iliescu a castigat cu 89,7 din 89 prezenta la vot? Mineriada si asta, nu-i asa?
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2010-08-27 05:05:26
         
 
  Am avut cândva o dispută cu un distins intelectual care nu pricepea că bâta în anumite circumstanțe este mai puțin periculoasă decât cuvântul.  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2010-08-27 04:58:49
         
 
  Diferența dintre "mineriade" și "intelectualiade" constă în voluml și timpul de acțiune.

Logica distinse coleg provine din diacronie și dintr-un darwinsm invers, i-aș zice: pe când etica este un proces evolutiv penalul este unul involutiv.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2010-08-27 04:57:04
         
 
  am fost prolix, cumva. Oamenii care comunica intre ei sau cu totemul, nu pot savarsi penale. Fireste ca este un sofism. sau nu.?!  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2010-08-27 04:57:00
         
 
  Ei au fost sfinti. Daca nu Dumnezei. Au fost urmati de semeni. Hitler a luat premiul LIFE in 39. Vreau logica, domnule profesor  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2010-08-27 04:48:22
         
 
  ma refeream la penal ca si infractionalitate draconica de drept comun, ex viol, pedofilie, si etc, talharie  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2010-08-27 04:47:00
         
 
  "Oamenii sunt ingeri." Metaforic este frumos spus. Ca valoare de adevăr propoziția este TOTAL FALSĂ. Și nu mă gândesc numai la Nero, Hitler, Goebbles, etc.  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2010-08-27 04:46:06
         
 
  "Penalul nu a venit niciodata din comunicare" Câtă nedreptate ai în acestă zicere. Mai gândește-te.

Cu celelaltesunt de acord.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2010-08-27 04:41:17
         
 
  daca si dumneavoastra ati primit mail de socializare pentru boli de la Anaximandru [email protected] este ok

va doresc sanatate
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2010-08-27 04:34:59
         
 
  era un banc. un ion avea o camera de locuit. si 5 copii plus o nevasta. n-a mai suportat spatiul locativ si s-a dus la popa. popa i-a spus sa bage pe rand vaca, capra, gaina, cainele si apoi sa vina la biserica. Apoi i-a spus sa scoata pe rand orataniile. si un ion a revenit la normal si a i-a multumit.

scadem pensiile si salariile.
pensiile sunt la fel dar am crescut tva. ion e la biserica

crestem drepturile de autor? e ok. dar sa nu stam la coada. daca facem online e ok. platim oricat. am mai scos ceva din casa. Si cineva, Eugen Cristea recita o fabula in care cei care au scos puiul din temnita erau vinovati.

Asta e marele pericol, domnule Corbu, sa avem impresia ca protejati de reguli clare ne era mai bine decat sugestionand. O spunea si Sartre, prost citat de Realitatea, sau Cartier Bresson. Temnita naste libertate printr-o singura privire curata spre cer. Cred ca noi am privit spre cer ca niste ingeri. Seful lor mai trebuie si sa dea cu pucioasa. Libertatea fara responsabilitate nu exista. Faptul ca ca nickul ecsi ii spune lui Reche ca e un banal pierdut in vitroul adrianei iliescu, metafora,vedeti, nu inseamna ca TV n-o sa-i vada scenariul premiat de Oscar.

Oamenii sun ingeri. Chiar daca au sex, oamenii sunt ingeri. Iar daca la Constantinopol unii cautau sexul lor, adunati in Conciliu, pot spune ca CiocoCioco este un inger. De sex feminin.

Penalul nu a venit niciodata din comunicare. Comunicarea eventual a fost o minima coruptia.
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2010-08-27 04:29:25
         
 
  Am primit și eu asemenea invitații de pe acel site. De la mai multe persoane dintre care unele cunoscute.Însă din aproape în aproape ajunge să te întrebe de parola ta de e-mail. Și atunci am abandonat. Am primit chiar și de la ANA XIMANDRU!

Internetul și posibilitățile pe care le oferă sunt extraordinare. Însă după cum oricine poate observa, libertatea absolută conduce la distrugerea chiar a libetății. Pentru că oamenii nu sunt îngeri. Și atunci apare necesitatea regulilor. Iar regulile sunt percepute ca o restrângere a libertății. Libertatea fără responsabilitate, când devine viciu, pote fi periculoasă. Iar internetul pe lângă minunăția comunicațională și anularea distanțelor, are pericole majore dintre care multe sunt penale.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2010-08-27 04:12:21
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE