FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Drumul lung spre Cimitirul Vesel
Text postat de ecsintescu virtual
„Drumul lung spre Cimitirul Vesel” înseamnă cinci zile cu muzic㠓altfel” – Grigore Leșe și invitații lui, muzica lui Shaun Davey cântată live de 120 de artiști, ateliere de olărit, dans, muzică țărănească, gătit tradițional, păstravărit și multe altele, un trai eco, în armonie cu natura și sinele. De asemenea, organizatorii vor realiza un film despre Festival care ulterior, va fi difuzat atât în România și cât și în străinătate.

Programul Festivalului este următorul:

Joi, 12 august

Întâlnire cu Săpânța – sosire, cazare, turul localității, vizită la Cimitirul Vesel

București, ora 17.40: trenul cu vagoane speciale pleacă din Gara de Nord spre Sighet. Shaun Davey și invitații lui, artiști din România vor fi în tren. Publicul se întâlnește cu artiștii și cu muzica lor. Trenul va ajunge în Sighet după aproximativ 14 ore de călătorie. Drumul va fi filmat de regizorul Cătălin Leescu, care va realiza un film al festivalului.

Săpânța:
Ora 21.00
Șezătoare: ne întâlnim să spunem povești, să ne cunoaștem, să depănăm gânduri.

Vineri, 13 august

București, ora 17.40: Gara de Nord – un tren cu vagoane speciale pornește spre Sighet, ducând invitații de seamă ai festivalului. Accesul publicului se face pe bază de rezervare.

Orele 14 – 20
Ateliere de creație și învățare: olărit (ceramică) – meșterul Brunar Tănase și familia, cioplit în lemn – meșterul Ștefan și meșterul cioplitor Pupăză, țesut, dans maramureșean, muzică tradițional㠖 Aromânii Fârșeroți.

Ora 21.00
Șezătoare: ne întâlnim să spunem povești, să ne cunoaștem, să depănăm gânduri.

Sâmbătă, 14 august

Orele 12 – 20
Ateliere de creație și învățare: olărit (ceramică) – meșterul Brunar Tănase și familia, cioplit în lemn – meșterul Ștefan și meșterul cioplitor Pupăză, țesut, dans maramureșean, muzică tradițional㠖 Aromânii Fârșeroți.

Ora 21.00 – concert extraordinar: „Voices from Merry Cemetery” – suită muzicală compusă de Shaun Davey, pe textele epitafurilor din Cimitirul Vesel. Interpretează: corul bărbătesc al Facultății de Teologie din Sibiu, un cor mixt din Maramureș, o orchestră de cameră românească, instrumentiști aleși dintre cei mai buni muzicieni tradiționaliști ai Irlandei și autorul însuși.

Duminică, 15 august

Ora 15.00 – recital Gheorghe Turda și invitații lui.
Ora 18.00 – muzica irlandeză față în față cu muzica tradițională românească
Shaun Davey & Grigore Leșe și invitații lor: Sarea pământului (dans contemporan în coregrafia Lilianei Iorgulescu și muzică străveche cu Grigore Leșe), Grupul Iza, Aromânii Fârșeroți din Cogealac, Rapsozii Gorjului, Fanfara din Bunești - Bucovina, Mambo Siria, Ucrainienii de pe Tisa, Răzvan Roșu (Tulnic din Apuseni) și horitoarele Zamfira Mureșan (Maramureș) și Lenuța Purja (Bistrița Năsăud) , Rita Connolly, Liam O’Flynn, Seamus Begley, John Brian Masterson, Ian Roderick Mcvey, David Simon Brophy, Neil Martin, Gerry O'Beirne, Noel Eccles, Alyth Catriona McCormack.

Luni, 16 august

Ora 11.00 – concluzii, dezbateri – presă, invitați, artiști, organizatori
Ora 15.00 - plecare din Săpânța
Ora 17.15 - trenul cu vagoane speciale pleacă spre București.



Vom fi acolo si vom realiza un reportaj unic pentru site-ul www.morti.ro, dar si pentru Europeea. Va fi un facebooklive si multe altele. Vom fotografia, filma si vom lua interviuri de la eveniment. Vom transmite in timp real intr-un tur de forta fara precedent in onlinul romanesc.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  apropos, pe cand in europeea o secțiune de de olărit, alta de dans, muzică țărănească, gătit tradițional, păstravărit?

sau una de "depănat gânduri" cu meșterul cioplitor Pupăză

de "trai eco", ce e drept, nu e cazul.
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2010-08-11 22:49:30
         
 
  Eeee, asa da! Nivelul artistic si calitatea literara a textelor sunt intr-o vizibila crestere.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2010-08-11 22:37:07
         
 
  stai linistit, batrane. poti fi participant ca fotograf, bucatar, mecanic de locomotiva, dar nu neaparat ca autor de text promotional.

pentru o abatere identica, era sa platesc acum un an cu nivelul. dar e clar ca vorbesc cu peretii.

Ii esti simpatic si gata!
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2010-08-11 21:44:22
         
 
  Radu, textul e distribuit de catre organizatori sau de catre cei care participa la festival. Ce e asa de complicat. Intre programul festivalului si anuntul meu e un spatiu. Repet, am si calitatea de partiipant,

Acum suntem aproape de Brasov. In scurt timp descarc primele poze.
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2010-08-11 20:59:24
         
 
  maitre, ecs a luat din concret si a transformat intr-o creatie a mintii, care creatie ar fi cat se poate de probabila, realizabila chiar
daca ar adauga, citand sursa
"Vom participa la un eveniment organizat de etc etc"
"Vom fi acolo si vom realiza un reportaj unic pentru etc etc"

adica
a cita sursa nu tine numai de mediul academic, fire-ar sa fie a naibi' etc
 
Postat de catre iulia ralia la data de 2010-08-11 17:19:56
         
 
  dar probabil il si semneaza cineva. sau organizatorii sunt tot din underground-ul de la Sapanta? zic si eu.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2010-08-11 15:20:06
         
 
  Radu,
Programul este oficial si apartine organizatorilor acestui eveniment. Textul circula pe tot internetul.
Ai priceput?
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2010-08-11 15:08:35
         
 
  compilare de excepție (realizată, desigur, cu permisiunea autorilor) de exemplu, din:

http://www.realitatea.net/drumul_lung_spre_cimitirul_vesel_evenimentul_lunii_august_la_sapanta_724298.html


și


http://www.eventim.ro/ro/bilete/voices-from-merry-cemetery-sapanta-77863/event.html


în schimb youtub-ul postat în subsol a blocat cementariile. dar ce mai contează.
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2010-08-11 12:02:54
         
 
   
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2010-08-10 23:36:41
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE