FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Lumina, Vreau Lumina O FOTOGRAFIE *
Text postat de ecsintescu virtual
Pana cand ea gasea una, eu ascundeam un butoi. Ca un fachir inghiteam sticle si scoteam flacari. Uneori erau jeturi de voma.

...

O ciudata senzatie. Usor atavica. Nu tine de alcoolism. Vine asa, ca o sfasiere. Si beat dar si treaz. Daca Sunt treaz imi spun ca trebuie sa beau un un cognac, sa vorbesc la telefon, sa beau ceva. Daca sunt beat este clar am intuit problema. Sunt intr-o zona interzisa. In care am intrat din teribilism, mi-a placut, dar ca orice film de desen animat, animatia trebuie sa ia sfarsit. Tampenie. Imi scade glicemia

(azi, la un momentdat)



Deja ma gandesc. E ca si cum analizez, constientizez. Caut justificari si inventez replici. Am argumente si memoria faptelor. Rationez. Sa beau, ma intreb. Pana sa-mi raspund, am si facut-o. Acum ma gandesc de ce tigara are gust de zahar. Imi simt pancreasul. Se joaca, imi zic. Iau mina aia grava. Cremenala fasaie. E o Dumb Cane. Sunt absolut sigur acum de plecare. Am s-o tai. Din casa asta, din visul asta, din viata asta. Privesc spre paharul trei sferturi gol. Mai e ceva de baut. ............ Miroase a ce beau. Asa sa-mi ajute bunul Dumnezeu pe ale carui Pampersi m-am jurat. . Am un gust tampit in gura. Limba e lunga si papilele gustative sunt dezvoltate. Asta nu inseamna nimic. Kant a murit de cancer la limba. Si el a gustat numai logica. Nu a facut limbi. Si nu a baut. Critica. Critica. Va dati seama ca nu a facut nimic constructiv. Nu a iubit si nici macar nu s-a regulat. Iata o replica. Una asezata. Kant a stat cu limba in gura. Mi-am aprins o tigara. Care iar are gust de zahar. Ma gandesc daca nu cumva sufar de diabet. Imi trece acest gand prin cap si drept urmare mai imi umplu paharul cu tuica. Taria scade glicemia. Alta legenda urbana. Sunt in marele oras. Temperaturi de 70 de grade. Cimentul care m-a extras din nisipul meu. Din marea mea. Parca m-a zidit. Adica sigur m-a zidit. Oare m-a zidit? Ma plictisesc intrebarile astea. Vreau sa mai beau. Iar o sa-i reprosez si iar am sa fiu alergic la evidente. Pana la urma si Kant a murit. Care ar fi problema. Este o evidenta. El, care nu a pus niciodata limba. Pe nimic. Si cu asta basta.

Am argumente. Analizez . Si constientizez. Am sa plec. La revedere Dumb Cane sau cum dracu’ te cheama, ba Trestie Salbatica!

Iubirea mea Tzicolata..

O simt. Este in camera cealalta. Eu tastez si tastez cu gandul de a scrie ceva ne mai vazut si ne mai gustat. Ceva ce o sa citeasca maine si o s-o intepe. Nu foarte tare. Pentru ca are solduri de miere.
I-am facut o fotografie. Ieri seara. Mergeam pe Basarabiei spre un MC Donalds. Sa mancam o inghetata. Una cu toping de ciocolata. Am vazut-o. Am pus camera la ochi si am tras-o. ISO 1600.
1600 de albine au cules lumina din ea si mi-au adus-o . Ceea ce a iesit tine de Dumnezeu. Un Dumnezeu cules de albine.


* BRESSON
Va urma
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  "concretul e la fel de improbabil ca orice alta creatie a mintii"
oups. de retinut.
:)
 
Postat de catre iulia ralia la data de 2010-08-10 22:05:17
         
 
  a mai ramas "pe ai carui pampersi" si "s-a regulat" nu merge, trebuie simplu si viguros "a regulat". in rest, un text exceptional. sanatate.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2010-08-10 11:32:40
         
 
  trebuie sa te cred pe cuvant. ai grija de tine.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2010-08-09 22:27:08
         
 
  Ai umor. Vezi ca atingerile smintesc. Stii tu, Onan si alte lucruri.

Hai pa!
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2010-08-09 22:22:46
         
 
  ecsi, si eu te respect, numai nu mai putin, stii bine ca totul e un joc. desi palpabil, concretul e la fel de improbabil ca orice alta creatie a mintii. asta nu inseamna ca nu trebuie sa ne mai delectam din cand in cand cu bucuriile atingerii. zic si eu.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2010-08-09 22:11:48
         
 
  Radu, stii numarul Ioanei. Oricand si cu mare placere. Cred ca nu ramai ancorat in acest spatiu unde ne permitem sa fim si porci. Si ma refer la mine. Ma fura fraza! Asta este. Asta nu inseamna ca nu te respect la modul sincer. Mai ales ca ne-am si vazut si placut, cumva. Nu mai pune si tu la suflet, ce dracu! Notre respect.  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2010-08-09 21:48:17
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  ecsi, Dumnezeu asculta sufletele curate.

candva ne vom intalni, fii sigur.
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2010-08-09 21:42:34
         
 
  Domnule profesor,
Am modificat. Daca mai sunt lucruri ne-eco il rog pe Radu sa le sesizeze. Colportor de bine!
Va multumesc!
Mi-e dor de el.
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2010-08-09 21:38:31
         
 
  Ecsintescu,

Ai pasaje în text care îl fac incompatibil cu site-ul. Ai și pasaje valoroase și mai ales ai promisiunea de a continua.Pentru că, poate știi, cel mai bun text este acela pe care încă nu l-ai scris!

Iar am să fiu acuzat că te protejez neinvalidând textul. Însă eu doar atât încerc : să salvez brânza bună care poate fi salvată.

Sper să ai capacitatea de a discerne pasajele care nu sunt ecoliterare. Gândește-te că acest text, ca și multe altele, poate (pot) avea soarta textului "Povestea poveștilor", text care este ținut sub obroc cu toată libertatea de expresie existentă acum. N-am văzut-o în niciun manual. Fie el și alternativ.

Așadar, corectezi textul, îl scoți sau ai nivel 10. Decizia, distinse coleg, îți aparține. Și asta până mâine 10 august ora 6,00.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2010-08-09 21:08:10
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE