FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Rătăcind prin roua străină
Text postat de Sorin Solaris
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Veronica, iti multumesc pentru cuvintele frumoase si pentru stelute.
Da, e un pic de kitsch in aceste imagini, dar si kitschul face parte din viata noastra cea de toat zilele. Ieri am pus si un filmulet pe youtube, tot cam kitshcos si el. Poemele acesta doua sunt mai vechi si vor apara intr-o carte - sper eu - chiar anul acesta. Bineinteles ca fara imagini.
Si da, ai dreptate: am nevoie si de un feed-back de la cititori.
 
Postat de catre Sorin Solaris la data de 2010-07-30 22:02:51
         
 
  Sorine,

Am instelat ambele tale texte, cum probabil deja ai vazut, punand acestuia doua lumini, ca prin asta sa intzelegi ca mi-a placut mai mult decat vcel potat mai recent.

Stiu din proprie experientza ca un comentariu exprimat prin vorbe e, de cele mai multe ori, mult mai apreciat decat niste simple luminitze, drept care m-am hotarat sa-ti scriu acest com.

Banuiesc ca faci o incercare pentru a vedea impresia publicului pentru o eventuala publicare a acestor poezii, poate sub forma electronica.

Da, mi-au placut: si titlurile, bine alese, si fundalul. Acuma, in privintza fundalului, desigur, suntem in era imaginii si tot ce e insotzit de imagine capata, in viziunea de astazi, mai multa valoare. Cum zic canadienii francezi "une valeur ajoutee". In ceea ce ma priveste, eu apreciez textele si fara aceste imagini, ba chiar as indrazni sa spun ca, fara imagini, ma pot bucurachiar mai linistita de "lumina" textului", altfel, in conceptia mea, diluata de fundal. Dar, desigur, aceasta este o parere strict personala, pe de o parte si, pe de alta, aplicabila numai poemelor cu reala valoare, cum sunt ale tale, si care se pot lipsi de ilustratia vizuala.

Felicitari,

Veronica
 
Postat de catre Veronica Pavel la data de 2010-07-30 21:38:36
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE