FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Violator sau impotent
Text postat de ecsintescu virtual
Parintele” directorul Departamentului Film din TVR, Cristian Tabara a fost acuzat de viol de catre un copil de 12 ani.

Cristian Tabara a terminat Facultatea de Teologie si putin dupa acest lucru s-a casatorit si a devenit preot. Apoi a divortat si s-a lansat in televiziune, la inceput corespondent la PRO TV Oradea si apoi la PRO TV, postul condus de Adrian Sarbu. In ultimul timp el conduce Departamentul Film din TVR.

Sotia sa, Daiana Gender a divortat de sfantul parinte, principalul motiv fiind faptul ca nu o satisfacea, el avand probleme de sanatate :

“Dacă există un dosar penal, Cristian se află într-adevăr într-o situație destul de neplăcută. Se poate acoperi însă cu acte medicale că nu poate comite un viol. Nu am cum să-l apăr, nici nu-l pot incrimina. Și nu vreau să vorbesc despre problemele lui de sănătate, care au dus și la divorțul nostru. Din punctul meu de vedere, căsnicia noastră putea fi anulată imediat. Dar, atunci când ne-am căsătorit nu am luat în calcul toate aspectele. Eu am vrut o familie normală, am vrut copii, așa încât, după un an și două-trei luni căsnicia noastră s-a desfăcut în 24 de ore”



Sursele noastre spun clar ca si din aceasta cauza Daiana era batuta in draci de catre fostul popa Cristian Tabara. Intr-un final Daiana Gender a scapat de suplicii.

Astazi mama copilului care a facut plangere a declarat ca : “”Nu a fost vorba despre un viol propriu-zis. Să nu vă imaginați că s-a ajuns acolo. A fost vorba despre… nici nu știu cum să-i spun…” confirmand cumva ca omul de televiziune Cristian Tabara nu are erectie. Asta nu inseamna ca nu poate atenta cu alte mijloace la pudoarea copilului.

Este stiut ca multi preoti raspopiti au astfel de probleme, de-a lungul timpului Biserica Ortodoxa Romana fiind zguduita de faptele acestor dezaxati.

Ar trebui sa demisioneze Cristian Tabara din TVR?

www.nasii.ro
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE