FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Iartă-mă !
Text postat de George Ionita
De multe ori îmi spuneai, mai ales în ultimul timp, că o să pleci ...
„Cam atît am avut de făcut pe aici, atît am putut să fac, iar acum e vremea și pentru odihnă”.
Știu că ți-ar fi părut rău să pleci vara, că n-ai mai fi simțit mirosul de grîu proaspăt din hambar, toamna ți-ar fi părut rău de strugurii rămași neculeși, iarna că i-ar fi fost greu mamei să facă pîrtie pînă în fundul grădinii, iar primăvara că nu te-ai mai fi uluit de rîndunelele care-și găseau cuibul, cel de la streașina casei, după atîta zbor .
Într-o zi m-a sunat mama și mi-a spus că a rămas singură ...
Te-am găsit odihnindu-ți mîinile bătătorite, așa cum ți-au fost toată viața și pe care le știam de cînd eram copil, cînd mîngîierea lor lăsa urme pe pielea mea fragedă. Erau urme de coasă, de topor, de sapă ...
Mi-am amintit că în urmă cu doi-trei ani mi-ai spus să-ți cumpăr o cameră de bicicletă, că la țară nu se găsește și nici petice nu mai ai să-i pui.
Tocmai te ridicaseși de la masă , mulțumindu-mi cu o voce abia rostită pentru neînsemnata mea osteneală. Te-am întrebat de ce vorbești așa încet și mi-ai spus că ai obosit, că fuseseși să tai niște fîn.
„Nu ți-am spus să nu te mai duci la coasă, că ai optzeci de ani ?”, te-am certat eu.
Te-ai uitat lung la mine și printre lacrimi mi-ai zis :
„Nici chiar tu nu mă înțelegi, măi copile ?”
Ai plecat apoi în casă abia trăgîndu-ți mersul după tine, fără ca eu să-ți cer iertare.
O fac acum, chiar dacă știu că tu m-ai iertat de-atunci:
„Iartă-mă !”
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  mulțumesc pentru citire și semnul lăsat, doamna Veronica
o zi frumoasă,
george
 
Postat de catre George Ionita la data de 2010-07-21 10:17:04
         
 
  Frumos omagiu tatalui. Votez cu emotie in suflet.

Vero
 
Postat de catre Veronica Pavel la data de 2010-07-20 02:35:25
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE