FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Madalina Manole, Fata Draga, sa ai Somnul Lin!
Text postat de ecsintescu virtual


A murit si Madalina. A ales sa plece dintre noi fara sa ne deranjeze. O artista extraordinara, o Patricia Kaas autohtona, o legenda. A ales sa moara, cum se intampla din ce in ce mai des in ultima vreme.

Am ramas fara cuvinte. Nu-mi vine sa cred ca Madalina Manole a plecat dintre noi. Stiam de turneul ei alaturi de doamna Dragomiroiu si Mirabela Dauer facut in strainatate. Romanii nostri de acolo, cei care sunt impozitati pentru banii pe care ii trimit in tara, au fost in delir. Si strainii la fel. Fata cu parul de foc a facut furori. Romania a fost respectata si iubita. Nu pentru conducatorii ei, ci pentru artistii ei.

Din pacate ne amintim de ei, de ambasadorii reali ai spiritului romanesc peste hotarele Romaniei, atunci cand nu mai sunt. Redevin oameni pentru noi chiar daca, ei sunt definitiv zei inscrisi in Phanteonul valorilor nationale.

Artistii romani, astia care mai sunt printre noi, sunt condamnati de guvernul Boc la taxa pe valoare. Impozitarea contractelor de drepturi de autor. Asta inseamna, oameni buni. Valorile acestui neam sunt impozitate. In nicio tara din Uniunea Europeana asa ceva nu exista.

www.oananiculescumizil.wordpress.com
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Nici nu poate fi vorba de ce ati pomenit. Dar, in parte va dau dreptate, interventia mea e gratuita, deci ca urmare v-as ruga sa o stergeti.
Oricum, ce blamam eu printre randuri, e tot sistemul. Un sistem care face victime mai devreme, sau mai tarziu. Credeti ca e un accident? Va asigur ca nu: vor mai urma... si tare as vrea sa nu-mi dati dreptate.
Cu drag,
 
Postat de catre Andrei Ghejan la data de 2010-07-17 16:51:22
         
 
  Dragă Andrei Ghejan,

Despre morți numai de bine.
Cred că nu trebuia să povestești ce ai povestit. Omenește este de înțeles. Însă, dacă va fi fost ceva frumos atunci, fie și doar ca amintire, nu trebuia maculat cu acest comentariu. Marele tot ți-a dat un avertisment: "suprapusa peste pasiunea"

Nu-mi lua în nume de rău intervenția. Nu sunt fan însă în această mare dramă intervenția domniei voastre este cnepotrivită. Pare un fel de răzbunare. Chiar de satisfacție a răzbunării.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2010-07-16 18:07:44
         
 
  O altfel de interpretare.
Madalina a fost printre primele mele prietene ocazionale din tinerete. Nu stia ce sa se faca: solista, sau stewardesa.
Mi-aduc aminte ca am fost cu ea la aeroport si am intrebat pe-acolo ce trebuie sa faca sa devina stewardesa. Am dat de un pilot caruia ii atrasesem atentia prin frumusetea ei. Ne-a raspuns scurt si sec: " pacat ca nu aveti nicio pila".
Ulterior m-am certat cu ea cand s-a aruncat in bratele babalacului ala de Georgescu, mare compozitor de "curte", numai ca sa-si faca nume in bransa. A fost un contract. Rezultatele s-au vazut: desi era talentata, ritmica nativ si avea voce, non-valoarea impusa de Georgescu i-a gasit culoarul slujind in mare parte doar impostura artistica. A fost o minciuna cu picioare nu prea lungi, care in final a degenerat in depresie. Vedetismul de carton construit pe retete ieftine de slagarele 2/4 avand ca suport minciuna si prosteala cu adresa la confortabila inteligibilitate a "no more than that", suprapusa peste pasiunea ei autentica ne-hranita, sau mai bine spus hranita doar de incompetenta si-a spus cuvantul: "fata draga nu fi trista" a fost betia inculturii rezumata in doua acorduri, radiata in final de inacceptarea la infinit a stupiditatii: marginalizarea, trezirea. A fost o batalie pierduta inca de atunci, constientizata din nefericire mult mai tarziu. Madalina s-a vandut naiv, vizandu-si profitul imediat (vedetismul), calcand in picioare si sacrificand in primul rand un ideal valoros si probabil ulterior dragostea. Cand a regasit-o, nemultumirile ei vi-s-a-vis de timpul sacrificat, inselatoria la care a fost partasa si betia iluzorie de care nu va mai avea parte niciodata au doborat-o, premeditandu-i sfarsitul: singurul ei show autentic, neprefacut. Este in egala masura rezultatul nefericit al unei decizii eronate din trecut (compromisul), transformata ulterior in impunere conjuncturala si mincinosul care a distrus-o indirect, prin influenta. Era ambitioasa, plina de energie si precis, daca ar fi avut rabdare, ar fi reusit la cu totul alt nivel. Una peste alta, calea a fost gresita si acceptandu-si greseala, n-a vrut sa piarda si ce i-a mai ramas: amintirea fetei cu parul de foc. Sa fiu bine inteles: nu incerc sa o discreditez. Din contra, ii admir puterea de a recunoaste in final ca a gresit si-mi imaginez ca ultima parte a vietii ei a fost un chin, mai bine zis o tortura: sa asisti neputincios la o corabie de carton imbibata de iluzii care se scufunda.
Datorita ultimului ei show (suicidul), s-ar putea chiar sa reuseasca in romania asta plina de handicapati.
 
Postat de catre Andrei Ghejan la data de 2010-07-16 14:41:01
         
 
  nea Buricea, mi s-a plans crasmarita aia din epigramele lui Peia - aia care dansa goala pe masa, stii - ca te-a invitat sa-i platesti in natura, iar mata ai scos-o (pe femeie) in parc si i-ai luat vata pe batz.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2010-07-15 22:35:16
         
 
  Domnule Buricea, n-am auzit de dumneavoastra si nici de realizarile dumneavoastra, dar poate voi auzi dupa ce vi se va rascula de foame. Aduc eu o echipa de la stiri sa imortalizeze performanta.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2010-07-15 22:31:37
         
 
  AF, te-aș invita să vezi ce-am realizat eu într-o viață închinată științei, dacă îți permite mintea ta creață!
Ești invidios și asta ptr că natura n-a prea fost darnică cu tine!
Inteligența se distribuie aleator!
 
Postat de catre Mihail Buricea la data de 2010-07-15 22:27:35
         
 
  Loredana, fata draga, ai fost prinsa cu izmenele in vine iar acum doresti sa ne spui ca faceai genoflexiuni? Hai, du-te si mai joaca-te cu tomita. Noi ne prefacem ca te credem pe cuvant. Radu, nu-i asa ca Loredana facea genoflexiuni sub propriile texte instelate?  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2010-07-15 22:27:04
         
 
  RîS, așa procedează și vulpea când n-ajunge la struguri: "dom profesor nea Buricea, taica".
Ești un frustrat!
 
Postat de catre Mihail Buricea la data de 2010-07-15 22:22:31
         
 
  Am citit astazi despre un profesor universitar care lua spaga in valoare de peste 50.000 de euro in urma unei singure sesiuni. M-am saturat de titluri date si luate pe bani sau pe baza carnetelor de partid. Vazi tu ce calitate are invatamantul.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2010-07-15 22:21:26
         
 
  RîS, nu generaliza experiența ta cu sculatul, unii o fac mult mai bine ca tine, la orice vârstă!  
Postat de catre Mihail Buricea la data de 2010-07-15 22:18:12
         
 
  ERATA: Organizația Revoluționară NEoComunistă (ORNEC)!  
Postat de catre Mihail Buricea la data de 2010-07-15 22:15:04
         
 
  dom profesor nea Buricea, taica: chestia aia cu sculatul la varsta matale e dificila. cu atat mai neverosimil pare rasculatul. daca totusi se intampla minunea, fa-i si mata o poza sau un power point cu balada aia cu piratul pe 3 oceane, si posteaz-o aici, garantez steluta!  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2010-07-15 22:14:15
         
 
  Andrei, domnul Buricea este un distins cercetator si profesor universitar. Cinste parintilor domniei sale. Atentie la neatentie, andrei.  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2010-07-15 22:10:11
         
 
  Loredana, esti stupida!  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2010-07-15 22:08:20
         
 
  madalina manole s-a sinucis din cauza prostiei de pe europeea!
parol
 
Postat de catre toma necredinciosu la data de 2010-07-15 22:06:44
         
 
  Andrei, se misca tara! Asta e crudul adevar.  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2010-07-15 22:06:23
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Si pana atunci, nene Buricea, adica pana cand te apuca foamea, ai de gand sa bei incontinuu?  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2010-07-15 22:02:18
         
 
  Nea AF și nea RîS, când foamea îi va răscula, Cristoși să fiți, nu veți scăpa nici în mormânt!
Noua Organizație Revoluționară Comunistă (NOREC)!
 
Postat de catre Mihail Buricea la data de 2010-07-15 21:55:30
         
 
  Nene Buricea, penibili cred ca au fost parintii dumneavoastra, sarmanii, cand si-au dat seama ce au facut. Cand mai doriti sa va exprimati la adresa mea, va rg sa va masurati cuvintele. Nu suntem nici pe maidan si nici la sedinta de partid.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2010-07-15 13:00:02
         
 
  sancta simplicitas, nene Buricea. stai linistit, procesul de tabloidizare e abia la debut, dar odata faza asta incheiata, urmeaza una si mai mareata, buricizarea, ei, si abia atunci matale o sa ai un cuvant greu de spus. rabdare. pana atunci, mai exerseaza.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2010-07-15 12:54:35
         
 
  RS și AF, sunteți penibili, Ecsi a spus frumos, ca de obicei!  
Postat de catre Mihail Buricea la data de 2010-07-15 12:02:13
         
 
  de piatra sa fii, si tot ti s-ar face dor de un whisky cu multa lamaie dupa ce termini de citit mizeria asta. dar in coconul lui de flegma, talentatul postac, ca'va'zica, tre' sa reziste, monser, ca d'aia e platit.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2010-07-15 10:16:56
         
 
  Altfel, daca as fi fost intrebat despre maestrul Adrian Paunescu, as fi fost mai induiosat si as fi raspuns cu compasiune pentru suferinta acestuia. Accept moartea si o privesc periodic in ochi. Nu imi pot manifesta compasiunea, niciodata, fara exceptie, fata de sinucigasi. Asa am fost educat.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2010-07-15 02:28:39
         
 
  Astazi am primit un telefon, acasa, si am fost intrebat daca stiu ceva, adica ceva in plus, despre moartea neasteptata a Madalinei Manole.
Nu stiu, am raspuns, dar cu siguranta se vor trezi tonomatele sa spuna ca s-a sinucis din cauza majorarii TVA, de foame, din cauza impozitarii drepturilor de autor, etc. Ecsi, ametita aia de Mizil nu stie ce este taxa pe valoare adaugata?
Cine politizeaza moartea, ecsi, este mai rea ca ea, ca moartea adica.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2010-07-15 02:23:42
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE