FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Andrei Florian I
Text postat de ecsintescu virtual
I-am promis domnului profesor Ion Corbu ca doresc nivel 100 doar pentru o polemica aprinsa cu Andrei. Andrei Florian. Agentul 007 al logicii absolute. Arhiva volanta a 2 si-un sfert. Documentaristul marelui scriitor nobelian Cartianu. Vibrantul de sub poala Ecaterinei Rizea. Si capul verde al miscarii.
Sa-i dam drumul.



Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Da, e o diferenta de o scoala ”diplomatica” . Iliescu a fost un adversar redutabil pentru contracandidatii sai. Pacat de el.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2010-07-15 02:14:27
         
 
   
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2010-07-15 02:08:20
         
 
  La naiba, asta mi-a scapat. Daca tu iti inchipui ca sunt atent la cum danseaza Geoana sau Ponta, inseamna cu tu chiar crezi ceea ce spui despre mine. Dracu stie cum danseaza aia?  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2010-07-15 02:05:38
         
 
  Te ajut.Geoana, Ponta cum au dansat?  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2010-07-15 01:57:23
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Ecsi, la minutul 4:55 ? Acolo unde spune Aura ” si dumneavostra, la, la, la”?  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2010-07-15 01:55:21
         
 
  Domnule Cristescu, filmuletul are foarte multe intelesuri.
Andrei, pe care il pretuiesc, stie la ce ma refer.
Sau nu stie?
A inteles, din pacate, scena horor de sub sutana lu Cati Rizea.

Ce intelesuri are acest Youtube, domnule Cristescu?

Brrrr
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2010-07-10 21:33:03
         
 
  ecsintescu, imi place titlul la nebunie, poate cea mai inspirata parte a textului tau. Continua, eu am ceva treaba astazi, dar promit sa ma intorc pe seara sa te corectez. Esti un jurnalist care promite mult, cu siguranta mai mult decat nivelul oferit de domnul Cistescu  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2010-07-10 11:08:35
         
 
  Se poate polemiza, se pot susține ori combate ideile distinsului coleg, se poate demonstra nocivitatea ideii de factură extremistă a excluderii altora din viața politică ori publică, prin metode nedemocratice, poți să nu fii de acord cu propedelismul său însă a-i face un "dosar" atâta timp cât nu este într-o funcție publică aleasă ori desemnată nu este corect. Să ne rezumăm la idei. (Nu putem să utilizăm metodele domnului AF chiar dacă el le utilizează, chiar dacă nu ne convin, fiindcă domnia sa are alte opțiuni! Democrația înseamnă coexistența opțiunilor și parteneriat existețial. Nu lupta surdă care pe care, nu considerarea adversarului drept dușman și ca urmare a acestei încadrări, distrugerea lui. Fundamentaliștii, extremiștii procedează astfel. Prin zonele unde gazonul se tunde de sute de ani democrația este percepută ca o parte a culturii iar adversarii politici sunt parteneri sociali) Spaniolii au avut înțelepciunea să renunțe la un posibil fără de sfârșit război de tipul fiecare cu fiecare în interesul Spaniei. Vindicativismul perpetuu poate face mult rău României. Trebuie să găsim punctele care ne unesc și să lăsăm pentru vremuri mai prospere răfuielile.

Așadar distinse ecsintescu, dacă acest "va urma" nu va avea ca subiect omul Andrei Florian, va putea continua. Așa cum a pornit și, mai ales, implicarea unei doamne în această poveste nu reprezintă promisiunea unui serial de elită(ai simțit pe propria piele astfel de argumente!)
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2010-07-10 08:45:55
         
 
  si sa inteleg ca dupa ce-i faci praf posteriorul te intorci la cotet tot cu nivel 10? ei na. parca nu merita, mai ales pe ploaia asta.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2010-07-10 08:35:43
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE