FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Mov ruginiu
Text postat de Băluță Mioara
Știi, dragul meu
Deja la mine-i toamnă
Cu iz de levănțică scuturată
Mă ruginește-n mov
Și mă condamnă
Să ard mocnit
De timp îngenuncheată

Licori sălcii
M-adorm ca niște hoațe
Captivă într-un fluture de gând
Străină
Eu
Cu sufletul în brațe
Mă dărui clipei
Prefăcută-n prund

Știu, dragul meu
Că piatra mea te doare
Ți-e noaptea mare
Într-o lume mică
Te simt
Mă cauți
Cu înfrigurare
C-adie-n jur
Parfum de levănțică
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Multumesc lui Dumnezeu ca azi e marti, domnule Kosta Vianu.
Chiar nu stiam incotro sa fug. Impietririi mele i se arata furtuna la orizont. Eii...si daca pana acum am rezistat (dupa ce am fost redusa la o pietricica incomoda, care nu poate sa faca mai mult decat sa de-a cateva junghiuri la rinichi) ei bine dvs. ati reusit sa ma puneti pe ganduri.
O sa va urmez sfatul. Promit sa ma rog zilnic pentru spatele meu (si eu care credeam ca impietrirea ajuta).
:)
Numai bine!
 
Postat de catre Băluță Mioara la data de 2010-07-06 12:27:10
         
 
  Nu sunt specialist in culori, mai precis habar nu am ce nume are fiecare nuanta, alta decat cele trei culori fundamentale ale spectrului, ca sa zic asa. Dar alaturarea din titlu mi se pare bizara. In rest, salut si eu aparitia unei noi voci feminine inteligente, chiar daca un pic mai sensibila decat stasul paginii. Ce sa zic? Imaginea in totul ei pare a spune ceva despre o noapte de dragoste cam pietroasa pentru gustul meu, cam "rock", plus ca adie si un usurel parfum de levantica, la inceput si la sfarsit numai, pentru ca pe parcurs simturile par amortite de alte... licori. Nu prea stiu daca imi place sau sunt captivat doar de sonoritatea cam familiara mie, sa zic asa. Evident, as putea fi si mai rau decat sunt, dar azi e marti, o zi frumoasa si mi-am propus sa folosesc numai cuvinte care nu ucid. bine ai venit si sa-ti dea Domnul Dumnezeu (nu Emmanuel) spinare tare. Ai mare nevoie.  
Postat de catre sters sters la data de 2010-07-06 09:07:34
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  din punctul meu de vedere, a trecut primele teste. latunski vaz ca i-a pus viza, a mai ramas Rechesan, cand o veni din concediu, in cel mult 2 sapt. si evident, marele boss.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2010-07-05 11:00:13
         
 
  Dom Radu,
Doar așa, un bun-venit evaziv, fără un buchețel de levănțici, ceva?
Păi uite ce calități miraculoase are plăntulița asta!
Pe Rosa a vindecat-o, cică, de stresuri și de ștraifuri.
O fi scăpat-o și de molii?
 
Postat de catre ioan peia la data de 2010-07-05 10:20:05
         
 
  Mioara, levănțica are calități fantastice. Pe mine m-a scăpat de stres, mi-a vindecat insomniile și mi-a redus ridurile cu 15 la sută. Bine că ai amintit de ea. Putem shimba - pe viitor- păreri și despre alte plante, rețete miraculoase și parfumuri? Văd că ai și piatră, la rinichi, la fiere, unde? că-ți trimit o rețetă naturistă de te faci bine într-o lună-două. Parol, am vindecat-o și pe Minodora.  
Postat de catre rosa lang la data de 2010-07-05 09:02:24
         
 
  Va multumesc pentru incurajari domnule Stefanescu.
Toti suntem vulnerabili, numai ca putini recunosc acest lucru.
Sigur, chiar mi-am pus intrebari de genul "ce caut eu aici?" dupa ce am citit ceea ce se scrie, cat si ceea ce se comenteaza in acest atelier. Inca ma consider o intrusa printre numeroasele talente de aici.
Poezia este ca si muzica. Fiecare stil cu cititorii sau ascultatorii lui.
Fie vorba intre noi, fara a jicni pe cineva, este de o mie de ori mai bine sa-mi moara zilnic neuronii ascultandu-l pe Schubert decat pe Marilyn Manson.
Numai bine!
 
Postat de catre Băluță Mioara la data de 2010-07-05 08:03:54
         
 
  doamna Mioara, bine ati venit in europeea!

m-as bucura sa rezistati aici, macar o luna-doua, desi sensibilitatea, finetea stilului si rafinamentul versificatiei imi evoca mai degraba o persoana gingasa, pedanta, evident vulnerabila...

pe de alta parte, commul lasat lui Ioan Peia, in oarecare masura, m-ar contrazice :)

sa vedem. greul abia incepe. succes!
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2010-07-05 07:26:50
         
 
  Va multumesc pentru lecturare.
Ma bucur ca ti-au placut aceste versuri, Sanda Nicucie.


Domnule Ioan Peia, sunteti minunat. Descrierea dvs. se potriveste bunicii mele. Cu toate acestea, n-am auzit, spre rusinea mea, sa se fi modificat prea mult genele care induc aceste trairi.
Sa aveti o frumoasa!
 
Postat de catre Băluță Mioara la data de 2010-07-05 06:03:28
         
 
  Ar fi nasol dacă s-ar întîmpla asta, Sanda dragă!
Ne-am transforma acei toți într-un pesion de duduițe, cu lacrime pe obrăjiorii lirici și batistuțe împarfumate, frumos împăturite în poșetuțele decente din piele de coropopircăniță, suspinînd după iubirile caste ale vremilor liliachii!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2010-07-05 00:13:36
         
 
  bine-ar fi sa de-a nitel in toti, domnule Peia!
vot!
 
Postat de catre Sanda Nicucie la data de 2010-07-05 00:00:48
         
 
  A dat boala minulesciană în saitul ăsta!  
Postat de catre ioan peia la data de 2010-07-04 21:32:56
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE