FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Scrisoare lu’ domn Corbu (și numa’ lui!)
Text postat de Atropa Belladonna
Domn Corbule, mânca-ți-aș site-ul,

Eu, actuală Madame Beatărfly, fostă Mama Omida, că între timp m-am eclozat, cea mai mare vrăjitoare de magie alba-neagra, conform culorii locale, cu puterile mele difuzate de OTV în 415,2 episoade, nu numai în acest univers limitat, dar și în altele paralele, cu ajutorul a șapte antene parabolice indexate la g-lobul meu frontal, de și-au luat o mulțime de extratereștri universul în cap și-au tăiat-o, care-n Spania după căpșuni, care-n Italia după macaroane și care am protejat-o și pe Ceaușeasca, până când a dat pântecăraia peste mine, pe bază de stres revoluționar, de mi se scurgeau toate puterile care pe unde apucau și-a fost aia împușcată, îți trimit această scrisoare magică să te apere de useri și reclamații, da’ vezi de fă, mânca-ți-aș site-ul, ce te învăț de bine și dezlegare de rele!
În primul rând, înainte de a te apuca de treabă și cu mâinile de cap, fă-ți matale o cruce mare cu ambele mâini, că mai bine ți-o faci singur la început, decât să ți-o tragă alții la sfârșit!
Apoi iei, mânca-ți-aș site-ul, trei fire de păr din cap, dacă n-ai în cap, ia-le și matale de unde ai, arde-le și afumă bine textele, ca să alungi relele. Cel mai sigur ar fi să dai foc textelor, da’ vezi de adună cenușa într-o urnă și pune-o bine, să putem alege din ea următorii guvernanți, mânca-i-aș eu de vii pe ăștia!
După ce-ai dat foc textelor, poți să le citești. Cu autorii, nu-ți fă probleme, au ăștia o rezistență la atacuri, mai ceva ca momâia lui Himenhotipul ăla egiptean!
Între timp, spui matale din când în când Tatăl nostru și de câte ori îți vine, mama lor!
Apoi aghesmuiește masa cu niște Busuioacă, dacă n-ai Busuioacă, merge și Tămâioasă, dacă n-ai nici Tămâioasă, merge și la local!
După aia, vezi matale care, iei o gură de aer în piept și-l ții acolo strâns, până-ți spun eu să-i dai drumul. Dacă vezi că uit, mai amintește-mi și matale, da’ fă-o înainte de a-ți da duhul, că după aia, degeaba îmi mai amintești.
Sper c-ai constatat că până aici am folosit trei spirite elementale: foc, apă, aer. Îți mai trebuie olecuță de pământ și-ncheiem ritualul.
Cum, la ce-ți trebuie pământ?! Să te dai, la sfârșit, cu fundul de el, că dacă userii e ofensați de ce vrea mușchii lor scheletici și constrictori, matale, mânca-ți-aș site-ul, trebuie să fii și mai contra ofensat, ce naiba?! Ca să iasă bine ritualul!
Acum, după ce ți-am alienat toate aspectele, treci la treabă, că eu aștept să suni goarna de bal. La spital o să sun tot eu, să-ți trimită și ceva salvări…

Actuală Madam Beatărfly, fostă Mama Omida, că între timp m-am eclozat.

p.ssst! Să nu care cumva să-mi faci publică scrisoarea asta că, nu de alta, da’ mi-or sări cât acolo antenele parabolice cu tot cu gloabele oculare! De cristaline, nici nu mai spun! Ne-am înțeles? Hai, pa, văd că mi se cere să mai predic-tez și la altă masă!

Tot Fluturica


Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  dand cu cotul o albina
spre vecina ei, furnica:
-la scris nimeme-ni nu le-mbina
mai bine ca Fluturica.

p.s.
Bine ai revenit!
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2010-06-15 20:49:44
         
 
  A, am uitat să specific: rețeta nu-mi aparține, este copiată din volumul lui Darie Ridiche - Rețete de mațe fripte (ed. Sarea-n bucate, 2010). Acolo am găsit și întrebarea regretatului Radu Anton Roman:
Busuioc nehalit, de ești tu palid?
urmat de răspunsul lui Busu:
-Vezi, de-aceea-s palid, pentru că sînt nehalit.
 
Postat de catre latunski criticul la data de 2010-06-13 23:13:27
         
 
  Atropa, omul mai trebuie să se și nutrească în timpul tratamentului. Pentru a prăji ceva este nevoie de unt de lemn…

Unt de lemn de la Bunicul
Se iau cîteva tulpini de lemn. Orice lemn este bun, dar lemnul de soc este cel mai bun, din el se poate face mai tîrziu – socată. (vezi rețetele din capitolul „Reziduurrile fierberii”).
Se fierb tulpinile, dar, înainte de fierbere se îndepărtează rădăcinile și eflorescențele. Tulpinile se taie la dimensiunea de 21-22 centimetri, atît cît să încapă într-o oală pe reversul (nu, n-o să-i zic – fund!) căreia scrie – 23 (centimetri). Se fierb tulpinile timp de 21-22 minute. Dacă se fierb 23 de minute, deci timpul de fierbere este egal cu diametrul vasului de fierbere, atunci procesul de fierbere este compromis și este indicat a se folosi altă oală, cu un alt diametru.
Se păstrează lichidul într-un alt vas. Se decojesc tulpinile, miezul lor se toacă mărunt sau se trece prin mașina de tocat. Dacă aveți deja o mașină a timpului, cumpărată de la „teleshoping”, trebuie să știți că: pentru cei din viitor o asemenea rețetă încă nu există, iar pentru cei din trecut, voi nici nu v-ați născut.
După încheierea procesului de fierbere se notează experimentul într-un jurnal personal, oala și alte ustensile de bucătărie se spală și se depozitează în rastelul de vase.
Se cumpără de la boutique ori de la supermarket un recipient cu ulei, conținutul descris mai sus se aruncă, dar nu mai devreme de trecerea a trei zile lucrătoare.
Poftă bună!
Rețeta următoare o aflați data viitoare. Ea este tot de la Bunicul. Se numește „Mămăligă din coajă de mesteacăn”. Pînă atunci, o găsiți descrisă la litera „M”, pagina 101, paragraful 2.
 
Postat de catre latunski criticul la data de 2010-06-13 22:56:46
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Inainte sa ma deloghez, vreau sa iti spun ca ma bucur tare mult sa te citesc din nou. Europeea parca si-a pierdut putin umorul si un tratament cu Matraguna nu cred ca ii strica deloc.

Felicitari Carmen! Lasat steluta.

Adriana
 
Postat de catre . Fiinta la data de 2010-06-13 21:53:28
         
 
  Mare bucurie revenirea ta, Atroppa!

Sa ne traiesti!

Vot si vot(c)a :))

Vero
 
Postat de catre Veronica Pavel la data de 2010-06-13 20:10:46
         
 
  Madame Beatărfly, fostă Mama Omida și tanti Fluturica,

Am urmat punct cu punct tratamentul recomandat. Mai ales că a fost gratis! Acum stau și aștept efectele. Dacă nu vor fi, probabil că voi fi făcut ceva greșeli ori voi fi folosit ceva înlocuitori ori ceva suplimentar. Ca de exemplu whiski -am zis că merge la local- gheață, aer condiționat, nu în piept; cu părul am avut ceva probleme că n-ai precizat drept s-au creț și altele.
Să vedem.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2010-06-13 17:21:17
         
 
  tare dor mi-era de tine. vot. citesc dup-aia :)  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2010-06-13 16:52:49
         
 
  Daca te-ai "flutura" pe-acilea mai des poate si spiritele "gigantilor ", ale "geniilor", vor fi mai sprintare, ca vezi si tu, nu stiu de gluma, manca-ti-as.  
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2010-06-13 16:50:56
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE