FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Neuroshima
Text postat de Emanuel Cristescu
Două zile am lipsit! Ce văd acum, parcurgând în diagonală prima pagină? Retrageri în munți, pârjolirea paginilor bleu, proteste și parcă plutește în aer un fel de ciupercă nuclearo-neuropeică?

Ce se va fi întâmplat? Aș fi interesat să văd pozițiile beligeranților față de fenomenul de deșertificare a paginilor bleu.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Fraților, am cîștigat pariul cu mine!
Iată un text literar, fără prea multe zorzoane, implacabil ca o lamă de ghilotină.
Semnat: Andrei Florian.
L-a depășit pe prietenul meu, poetul X. Y., care a scris poemul "Mama poetului". Îl reproduc integral: "Mama lui de poet!"
 
Postat de catre latunski criticul la data de 2010-06-13 17:05:19
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Slovenia este liderul grupei. Cine ar fi crezut ?  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2010-06-13 16:22:27
         
 
  doamna, azi e o zi senina.
cu voia dvs, as iesi o ora-doua la plimbare cu baiatul meu.
in rest, aveti dreptate.
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2010-06-13 09:43:21
         
 
  http://www.libertatea.ro/stire/israelienii-au-distrus-un-convoi-umanitar-290138.html

da, domnule Ștefănescu, da, dar în principiu. Uitați, însă, câte drame se petrec în numele păcii, și câte legături diplomatice cât se poate de consistente zac pe rugul dreptății.

În ceea ce privește masa...aș recomanda ca micul dejun să se desfășoare pe un timp lung, în liniște, mâncarea să fie îngurgitată lent pentru a asigura energia necesară proceselor intelectuale și conflictuale la care suntem cu toții supuși (mai ales acum, trebuie să avem la masă carne cu care să acoperim deficitul de cartofi sau varză. este necesar la orice vârstă. Știți cum spunea Maria Antoaneta, ultima regină legitimă a Franței: dacă nu aveți pâine, de ce nu mâncați cozonac?)

la el mă refer, domnule Ștefănescu, la el. este înduioșător cum un geniu poate, singur, întoarce orice reguli. Chiar dacă Argentina e, ca mereu, în faliment. Și e atâta de bogată...



 
Postat de catre Amelia Cojocaru la data de 2010-06-13 09:38:14
         
 
  stimata doamna, in principiu, noi luptam pentru pace pana la ultimul cartus.

si, dupa cum bine stiti, pana la unu.

dar la 2, luam o scurta pauza de masa.

va referiti la Diego Armando Maradona, "mana lui Dumnezeu"?
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2010-06-13 09:13:33
         
 
  si cand ma gandesc prin cate si ce am trecut eu pe albastrul europeic, acuzata ca declansez cataclisme. adevarul, o fi avand el picioare scurte, dar tot iese la iveala:))  
Postat de catre - ipocrizie la data de 2010-06-13 09:12:24
         
 
  mă scuzi, am uitat ghilimelele " "

cum bine spunea marele Diego Armando Maradona, "în dragoste și în război...
 
Postat de catre Amelia Cojocaru la data de 2010-06-13 09:00:22
         
 
  bătrâne lup de mare, în dragoste și în război totul este permis  
Postat de catre Amelia Cojocaru la data de 2010-06-13 08:55:04
         
 
  stimata doamna, micul vas de pescuit avea autorizatie de transport in regula, eliberata de insasi Marea Autoritate Navala.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2010-06-13 08:50:26
         
 
  e caraghios. lucrurile nu diferă de ceea ce a fost acum un an, doi, trei, pe europeea. Numai că acum tu, aliatul cu cele mai mari șanse de anihilare a intrusului (datorită unui armament special, ironia devastatoare, ce favorizează o ofensivă modernă de tip blitzkrieg - binom tanc-rachetă și fără declarații de război) întorci armele pe neașteptate. Iar tovarășii sunt covârșiți, fie că sunt pacifiști de carton, mediocri, corecți politic și palavragii de buzunar, fie că sunt profesioniști în ale luptei de guerillă și poartă șepci de tip Che, fie că sunt ridați de soarele creației de tip corp la corp - bombițe rapide, cu fitil și explozie instantanee, sau, pur și simplu, sunt din galerie și poartă fâșuri de culoarea blazonului de grup. Și atunci a început, pe Europeea, criza lor de legitimitate oglindită, ca mereu, în alții: pe cine reprezinți tu și cum îți permiți să încalci consemnul?

că doar nu-și închipuie cineva că Europeea e o mică Elveție

 
Postat de catre Amelia Cojocaru la data de 2010-06-13 08:31:10
         
 
  domnule Corbu,



ati sosit cam tarziu, lupta a luat sfarsit.
pe scurt, e vorba de doua submarine de buzunar japoneze care au atacat un convoi de vase comerciale.
in mod surprinzator, unul din micile vase de pescuit avea in dotare un tun.
cu care a facut bum-bum.
distrugatorul din escorta a chemat Marele Portavion, aflat in misiune de patrulare, ceva mai departe, si fara internet wireless.
in noile conditii, cei 2 piloti japonezi si-au evaluat sansele, si au decis, conform procedurilor interne, sa arda documentele de bord.
apoi si-au facut harakiri, urmand sa revina intr-o viata ulterioara, in cel mult 2-3 zile.
cam asta a fost.

P.S. au ramas, plutind pe valuri: "somn" si "cand mizeria e monopol".
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2010-06-13 07:37:57
         
 
  Mai bine ati urmari campionatul de fotbal.
Maine sunt trei meciuri, dar doua vor fi foarte tari, intre Serbia si Gana si intre Slovenia si Algeria.
Nu va mai bateti capul ca pe-aici asa-i in weekenduri. Literatii devin nervosi, dar de marti in colo isi vor reveni...cu alte pseudonime.
Numai dragoste si pace !
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2010-06-13 01:21:08
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE