FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Elena Udrea la Realitatea tv
Text postat de ecsintescu virtual
Elena Udrea s-a produs la Realitatea TV . Ce am inteles din prestatia domniei sale.

Elena Udrea a intrat in campanie electorala. Si-a luat in serios rolul de “ Prima Doamna” a politicii romanesti. A folosit un limbaj populist si demagog asezonat cu baietisme ale vulgului. “Functionarii fac BLAT” , se fura “pe bune”. A fost extrem de calma, enervata teatral cand vorbea despre furtul banului public. A tradus din Traian Basescu afisand statul in genunchi cu cheafa in sus.

Orgasmul discursului a fost multiplu. Am aflat ca ministerul ei este motorul economiei romanesti chiar daca a spus ca guvernul e cam de moale. Boc ramane ministru, cumva cam de mila, ca e mic si el saracu. A mai spus ca situatia de criza este un moment istoric. Si ca Blaga a facut jaf in minister, jaf pe care l-a descoperit ea, cinstea intruchipata. A cerut solidaritatea poporului cu guvernantii, gandindu-se cred la Hoara si la ce-o fi gandit saracu cand era sa fie sfasiat de multime.

Elena Udrea este de departe un bun politician. Minte cu o nonsalanta care ar pune in dificultate si un detector de minciuni CIA. Un tupeu cum rar mi-a fost dat sa vad. In opinia ei, ea reprezinta omul providential care salveaza Romania. Doamnelor si domnilor, Elena Udrea este fara doar si poate produsul cel mai gustat de romani. Ambalat frivol de Traian Basescu si toate legendele de bordel, acest produs contine mai multe euri decat cianura.
Gestul de a desfiinta Compania Nationala de Investitii este un gest populist. Sacrificarea Anei Maria Topoliceanu, un jurist de exceptie, ( din motive personale nu voi comenta aceasta afirmatie) si prietena cu domnia sa, este numai si numai un act de imagine. O incercare a lui Basescu si a Guvernului Udrea de a trage de timp.

Din pacate sau din fericire astfel de rotiri de cadre nu mai impresioneaza pe nimeni. Va aduceti aminte cand Ceausescu decreta cresterea alocatiilor cu 100 de lei ,atunci cand tara fierbea ? Deznodamantul il stiti. Ar trebui ca politicienii sa faca recurs la istorie si la memoria ei. A mai existat un cabinet 2 si o Prima Doamna Elena care le stia pe toate si care sfida poporul. Va mai amintiti?

Catalin Tolontan. “ Ati spus Doamne fereste sa nu ajungem in situatia Greciei” s-a adresat el printesei. “ In Romania speranta de viata este 70 de ani iar in Grecia este 85. Iar salariul minim in Grecia este de 2000 de euro, asadar suntem mai rau decat Grecia”.

Si ca sa nu ziceti ca sunt carcotasa, vin cu o solutie pentru doamna Udrea si pentru Guvernul Boc: Sa ceara inregistrarea cu Marcel Hoara si poporul ,de la Antene. Ajuta la stres!
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Textul acesta ca si toate textele semnate Ecsintescu, IBG, si alte pseudonime sunt scrise impreuna cu Ioana. Tot ce facem, facem impreuna.
Tzorcanica mea este geniala. Si are ocsor verde..verde..verde.
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2010-05-28 00:13:25
         
 
  @ Andrei, multam de comms. Elena Udrea sta in genunchi in fata lui Zeus si i se vede ceafa. Unde e Hoara, ca nu-l mai vad.
@ Ioane, am fost sunat de domnul Corbu. Eram cu ibg la Cora. M-a rugat sa nu-ti replic pentru ca te-ai plans ca nu mai suporti stresu si ca e cam aiurea cu sinuciderile. Criza existentiala, de.. Asa ca tac. Flash. O seara.
@ Radu, asa frate. Da de pamant si cu mine si cu textul. Asta inseamna sa comentezi. Scuze pentru faza cu scatofilia. Ma cam fura fraza..
@ Emanuel Cristescu, notre respect! Prietenii stiu de ce. Ati vazut ca m-am tinut de cuvant!
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2010-05-28 00:11:21
         
 
  Da, de data aceasta avem de-a face cu un text lucid. Slabut dar lucid. Opozitia e nascatoare de luciditate, o stim de 20 de ani. Glandele s-au transformat in icre, iar ecoliteratura a pus lant si botnita celui mai liber si neimblazit dintre autorii acestui site. De altfel, nici mesajul textului nu este atat de generos. Elena Udrea a reusit un exercitiu de imagine tocmai in cusca cu lei. Asa, si? O reusita efemera.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2010-05-27 15:14:37
         
 
  Păi, e perfect potrivit pentru campania noului partid al lui Pondrea, - sau cum îl cheamă pe jupînu' de la Spiru - ceva cu neo/socialism și nu mai știu cum, că m-a distrat tare informația și nu am considerat necesar efortul de memorare!
Așa că, dle Cristescu, pregătiți-vă de pe acum armata de propagandiști, gata oricînd să sară dintr-o barcă-n alta, dacă aerul noilor idei are mai multă tărie!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2010-05-26 13:53:30
         
 
  P. S. Acord cu multa simpatie o sarmalutza de argint.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2010-05-26 13:21:10
         
 
  Articolas subtire esuat undeva la granita dintre reportaj si pamflet, ratandu-le cu voiosie pe amandoua. Sa pun pe seama acelei "carcotase" din final surprinzatorul deficit de sange in instalatie al marelui analist? Sa fie vorba doar de o mica alegorie etilista - pardon elitista - a vreuneia dintre secretarele redactiei, sau chiar, Doamne fereste, de o schimbare de sex?  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2010-05-26 13:12:27
         
 
  Avand in vedere subiectul, textul este mult prea bland, chiar si pentru unul "marca" Exintescu. Cat priveste tupeul respectivei persoane asa-zis politice, eu as zice ca e mai mult decat tupeu si as avea expresii mult mai tari. Dupa mine, acest text trebuia scris cu acid sulfuric asezonat cu cateva sute de grame de cianura. Oricum, remarc preocuparea autorului pentru o zona mai "altfel" si sper sa fie un inceput bun. Daca nu, nu si gata, ce atata sclifoseala? In fond, suntem tineri si ne "simtem" bine, nimeni nu mai este ca noi iar societatea viitoare ne va semana noua leit, chiar daca vom fi siliti sa traim in ea. Nasol, nu?  
Postat de catre sters sters la data de 2010-05-26 12:09:19
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Ecsintescu

Ecsintescu este cel mai mare pericol pentru Ecsintescu. De aceea el trebuie protejat de sine însuși!

Nu pot înțelege cum, în ciuda nenumăratelor sancțiuni pe care le-a primit, de cele multe ori, când revine pe Europeea, se cramponează, colateral, în mize mici. După ce, de cele mai multe ori scrie un „text cu grăsime integral㔠intervine spre final cu un fel de „copită textual㔠și răstoarn㠄donița ecoliterar㔠compromițându-i conținutul valoros! Ce rost vor fi având acele trimiteri, ciupituri, ironii, agresiuni contextuale, floră neeco și altele care au legătură cu persoane, situații, acte și fapte întâmplate pe site și pentru care a fost sancționat? O ține langa în astfel de „semnificuțe” în dauna unor reale ori potențiale semnificații.

Când poate scrie, și iată scrie, texte ca acesta de mai sus, scris probabil la prima mână și aproape în joacă, a te deda la copilărismele menționate de către mine în paragraful anterior, pare un gest autodistructiv.

Lui Ecsintescu i se pot reproșa multe. Mai ales în plan comportamental. În sinteză, am mai spus-o, pare un Mâșkin post modern, un inadaptat al secolului dereglementat și sălbatic în care trăim.

Iată că, de data aceasta, nu a mai recidivat. A scris un text de atitudine, incitant, inteligent și corosiv și, ca de fiecare dată, un text care trezește interesul cititorului, adică un text care nu plictisește.

Formulări simple dar penetrante, logică impecabilă a discursului, verb vitriolant, trimiteri a căror relevanță este de necombătut. Și toate acestea în cazul unei mize mari. O miză cu adevărat semnificantă.

Remarc din textul de mai sus, unele putând fi considerate, insectarizări antologice ori axiologizări ecsintesciene, formulările: „asezonat cu baietisme ale vulgului.” „enervata teatral cand vorbea despre furtul banului public” „A tradus din Traian Basescu” „Orgasmul discursului” „Elena Udrea este de departe un bun politician. Minte cu o nonsalanta care ar pune in dificultate si un detector de minciuni CIA” produsul cel mai gustat de romani” „Ambalat frivol de Traian Basescu si toate legendele de bordel” „multe euri decat cianura”

Semnalez ca erori care ar trebui corectate lipsa diacriticelor, „cheafa” „cam de moale” și poate și altele.

Am și o remarcă: tipul de „act ratat” în accepție freudiană, respectiv prezența în finalul textului a cuvântului „carcotasa” incompatibil auctorial declarat, trădează cumva JPS-SB?

 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2010-05-26 11:32:24
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE