FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Rugaciune
Text postat de florin ispas
Doamne, dă-mi puterea și lumina să adun iubirea risipită pe ulița vieții de atâția si atâția păcătoși în frunte cu mine.Dă-mi puterea să scobor cerul cu stele în ochii iubitei mele ,iar în loc de suflet să îi pun soarele cu căldura lui.Dă-mi Doamne modestia pe care am pierdut-o odată cu sentimentul că zi de zi, rătăcesc între visare și somnul ratiunii ce naște in ziua de azi suflete golite și triste.Coboară apa serenității , îndoaie fierul dur al îndoielii care uneori mă apasă ca un jug, .Vreau Doamne, doar să îmi las fruntea pe nisipul rece al mării și ploaia să îmi spele pacatele știute, voite, păcatele dorite.Dă-mi voluptatea cu care în zilele de ceainic clocotit ale verii gust dulceața apei ce coboară blînd de la munte, fără patimă, fără ură,fără chin material.Îți mulțumesc că trăiesc zi de zi încărcîndu-mi sufletul beat cu sute de petale de viață .Sunt doar un simplu muritor pe o planetă muritoare, într-un clocot furibund ce alternează între, iubire, moarte, dezamăgire, moarte..Nu mă lăsa să cad prea mult în ispita concretului și mă iartă de visez cu o secundă sau două mai mult căci am mintea in nori și capul înfierbîntat de speranțe și vise.Cărarea spre tine trece mereu printr-un rîu al tăcerii iar drumul e presărat cu capcane subtile și flori.Sunt doar o biată gîză rătăcită în clorofila destinului iar aripile mele au ars prea mult în soare.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  ms Vasilica  
Postat de catre florin ispas la data de 2010-05-20 16:50:12
         
 
  Pe mine m-a miscat aceasta ruga. Este scrisa cu atata simtire! Am citit-o cu placere.Sincere felicitari! O fiinta ca si tine.

P.S. Eu as mai fi adaugat: si iti multumesc Doamne, pentru painea cea de toate zilele pe care ne-o pui pe masa! Amin!
 
Postat de catre Vasilica Ilie la data de 2010-05-19 21:23:57
         
 
  Asta nu poate stii nimeni.Intreaba-l pe Jiji berbecali.El sigur e dus cu buhu rau de tot
 
Postat de catre florin ispas la data de 2010-05-19 20:07:04
         
 
  Credeam că-s mai fericiți cei săraci cu buhul!  
Postat de catre ioan peia la data de 2010-05-19 20:05:01
         
 
  fericiti.. cei saraci cu duhuul, by the way , mersi tata iubitor.  
Postat de catre florin ispas la data de 2010-05-19 14:23:28
         
 
  Mene, mene, tekel, ufarsin!
Ca să fim mai expliciți!!...
 
Postat de catre ioan peia la data de 2010-05-19 14:20:20
         
 
  Fiule, ai fost ascultat, cîntărit și măsurat. Corespunzi. Ruga ta a fost înregistrată la nr. 237454, fila 2, dosarul 1454, cu data de astăzi. Vei primi răspuns prin prin poșta celestă ori prin intermediul îngerului tău păzitor. Pînă atunci, ferește-te de cele aducătoare de necazuri, de ispite, de durere, de întristare, de suspin, de loc cu verdeață. Eu îți dau tot ce îmi ceri, dar tu trebuie să-ți bagi singur în traistă.
Semnează: Tatăl tău iubitor, mama fiului meu, fiul meu, slujitorii mei și moaștele celor care nu mai sînt decît venerați. Amin, amin și din partea admin. un vot de încredere. Fericiți....
 
Postat de catre latunski criticul la data de 2010-05-19 14:17:40
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE