FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
CUPIDON ION CORBU
Text postat de ecsintescu virtual
E o zi ca oricare alta. Sau o noapte. Pentru noi e la fel iubirea mea. Se cearta lumea prin locul nostru. Imi vine sa plang baaa...canta ceva. Iubirea mea. E caling you! Iubirea mea! Tac. Si plang, iubirea vietii universului. Ocusorul meu verde. Fata mia de tzinspe ani. Grupirul meu. Tzocolata. Si Tzurconica mea.

Ne-am cunoscut aici. Mi-ai spus ca dau foc la fatza de masa, demenzte de copii, stiai tu ca ne asemanam. Si tz ne-a facut moderni. Si copii. Si de-aia am ras cand Leucemia se vindeca sau cand Mamovilul vine in judetul Calarasi, stii tu mai, azi noapte ai zis ca mai...si fara mai, draga Doamna Mea, vine !

E simpla treaba. Foarte simpla. O iubesc. Nu pot o secunda fara ea. Sunt dependent. Stiti cam cu vine? Nici eu nu stiam. E misto, e vie si tzoarcana. Si are carlionti si ocusoru, si niste lucruri. Si e a mea.
E o zi ca oricare alta. Nu pot fara fata!

ps fac ceva rau cand spun ca ura nu are ce cauta pe acest site?
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Minunat ! Sunt mandra de voi, Va iubesc ! Aprind luminile, in toata sala, stiti voi, sala aia, mare, in care ramanem, singura, in urma voastra, asteptandu-va, cu o cafeluta calda, proaspata. Mi/e dor !  
Postat de catre - ipocrizie la data de 2010-05-20 22:40:44
         
 
  Sper că acceptați tipul de exprimare ca o figură de stil!  
Postat de catre latunski criticul la data de 2010-05-19 15:43:08
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Zi eu iubesc la Nina. ptr. nu-i fac rău, ea stă pe vine și stenotastează. O iubesc, e bebeloaică, cea mai faină secretairă, din cauză de ea merg anapoda, e simplă treaba? Fac ceva rău cînd spun că și ea ar trebui să apară (cu cont) pe asest zait?  
Postat de catre latunski criticul la data de 2010-05-19 15:19:32
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE