FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Prima revistă online de haiku din România
Text postat de Corneliu Traian Atanasiu
Cu clic pe pătrățelul cu eticheta Full-screen view, puteți vedea revista pe tot ecranul.






Prima revistă online de haiku din România a apărut sub îngrijirea următoarei echipe:

• Redactor șef și tehnoredactare – Corneliu Traian Atanasiu
• Selecție si montaj fotografii – Ioana Dinescu
• Dicționar de termeni – Corneliu Traian Atanasiu
• Haiku – selecție și comentarii, Clelia Ifrim, Corneliu Traian Atanasiu
• Haiku și imagine – Dan Doman
• Traduceri și informații despre alte spații lingvistice – Ioana Dinescu, Ildiko Juverdeanu, Manuela Dragomirescu
• Povestiri și anecdote zen – selecție Corneliu Traian Atanasiu
• Portret – Dan Doman
• Eseu – Clelia Ifrim
• Recenzii - Corneliu Traian Atanasiu
• Cultură și civilizație japonez㠖 Sorin Toma Boc
• Interviu – Corneliu Traian Atanasiu

Revista are 130 de pagini și cuprinde rubricile de mai sus.

Au trimis poeme haiku și au fost publicați următorii autori: Florentina Loredana Dalian, Dan Norea, Daniela Gugurel, Ioana Dinescu, Ion Rășinaru, Virginia Popescu, Gabriela Gențiana Groza, Lucreția Horvath, Adina Enăchescu, Dan Doman, Livia Ciupav, Valeria Tamaș, Gabriel Iordan-Dorobanțu, Radu Patrichi, Vali Iancu, Eduard Țară, Rafila Radu, Maria Tirenescu, Monica Trif, Tincuța Horonceanu Bernevic, Mara Paraschiv, Iulia Ralia, Mihaela Băbușanu Amalanci.

Au participat cu traduceri și alte materiale: Ioana Dinescu, Ildiko Juverdeanu, Manuela Dragomirescu, Clelia Ifrim, Dan Doman, Sorin Toma Boc, Corneliu Traian Atanasiu.

Mulțumim tuturor și îi așteptăm cu contribuții pentru numărul 2 care va apărea în vară.

Puteți accesa revista la următoarele adrese:

REVISTA RO KU

REVISTA RO KU (pe calameo)

REVISTA RO KU (pe YUDU

O puteți descărca de la adresa (nu o putem trimite prin email deoarece are 65 MB):

REVISTA RO KU (descărcare)

textul

Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Chapeau pentru dialogul C.T.Atanasiu - Em. Cristescu.
In pofida anterioarelor polemici.
E un semn asta.

Restul mai bine ar fi tacere
 
Postat de catre iulia ralia la data de 2010-04-26 21:34:27
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Descentrat, pe Irimie atît îl duse capul.

Fițuica asta primează
dar emană handicapul:
CTA singur centrează
si tot dânsul dă cu capul!


Iute și-a slăbit prohapul
și-a proptit în gard proțapul.

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2010-04-26 16:45:44
         
 
  Pe lume căutăm norocu'
și deodată apăru
ca din senin, RO KU!
 
Postat de catre Mihail Buricea la data de 2010-04-26 14:30:47
         
 
  "Nu neapărat pentru ceea ce ați făcut, ci mai degrabă pentru ce nu."

Nici nu mai conteaza motivația. Rezultatul este totul.

PS. Activismul meu optimistic își găsește un motiv de satisfacție: dacă și prin inactivitate am contribuit cu ceva la rezultaul de mai sus pot să am o zi bună!

Am intrat si pe Calameo. Nu pot decat sa rămân încântat de progresele pe care le-a făcut informatica. Cred că nu va trece prea mult timp până când vor apărea template-uri și pentru site-uri interactive de tipul Europeea. Și, poate atunci, fără să mai investesc, voi putea să realizez Europeea din mintea mea! Dacă vor fi existând voi mulțumi celor care mă vor informa.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2010-04-26 10:18:54
         
 
  "până acum, cu ceva discreție"

Trebuie să vă mărturisesc recunoștința mea fără de margini. Nu neapărat pentru ceea ce ați făcut, ci mai degrabă pentru ce nu. Dacă nu ar fi fost acel concurs de versificație rămas de pomină pentru felul în care l-ați lăsat pe un anume măscărici să-și facă mendrele, nu m-aș fi sastisit de acest site și n-aș fi început, acum trei ani, ceea ce am îndrăznit. Și, trebuie să recunosc, fără bani, fără server, fără informatician. Dar cu oarecare dedicație.

Pe dv., vă mai rog o dată (am mai făcut-o de cîteva ori): linkurile care se pot pune, cum se și vede în text, nu ar fi cazul să fie colorate altfel prin setarea implicită a site-ului? E o manevră care, ia oricui se pricepe și ar acces la soft, doar cîteva minute.

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2010-04-26 10:01:48
         
 
  Cred că, dintr-un exces de entuziasm, am devenit ușor pleonastic utilizând sintagma "monade esențializate" pentru că "monada" în sine reprezentă esentializarea armoniei ce guvernează intreaga existență, un fel de atom spiritual, adică indivizibil și esențializat.

 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2010-04-26 09:25:00
         
 
  Prezentarea de simple felicitări, pentru ceea ce am văzut, ar fi prea puțin. Mai adaug admirație sinceră și plăcerea lecturii. Nu în ultimul rând remarc frumusețea textelor. A acestor monade esențializate. De care am auzit prima dată vorbindu-se prin anii 72 sau 73 la o întâlnire organizată la Biblioteca Sadoveanu în care era invitat Nichita Stănescu.

Am rămas plăcut surprins pentru ingeniozitatea informatică, ergonomia site-ului și seriozitatea problematicii.

Orice realizare în plan cultural poate fi popularizată aici. (mai puțin reclama comercială directă ori mascată!) Eu am pus și voi pune link-uri către site-uri literare. Nu toți acceptă și link-uri invers.

Persoana care a anulat stelele ar putea să motiveze, dacă nu cumva a făcut-o premeditat pentru a sugera ceea ce se încearcă a se sugera mai jos.

Voi fi având, probabil, multe păcate. M-a ferit destinul de invidie!

Prin urmare domnule Corneliu Traian Atanasiu mă bucur sincer de realizarea domniei voastre și de anvergura pe are aceasta o are. Este cu adevărat un eveniment cultural. Realizat cu tenacitate, migală și, poate, până acum, cu ceva discreție.

Voi repune stelele iar dacă vor mai dispărea voi solicita help și poate programul cu care au mai fost depistați și alți cleptostari va face lumină și aici.

Succes. Voi adăuga link-ul către această revistă în colecția de link-uri a Europeii.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2010-04-26 09:11:09
         
 
  Fițuica asta primează
dar emană handicapul:
CTA singur centrează
si tot dânsul dă cu capul!
 
Postat de catre Mihail Buricea la data de 2010-04-26 08:58:01
         
 
  Nu cred că patronul site-ului ar putea fi invidios pe o revistă, doar are și dînsul una. Dacă o fi însă vorba de bîlbîxolani, înțeleg. Ei sînt anonimi prin definiție. Neștiuți, necunoscuți. Dar pernicioși.

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2010-04-25 23:47:50
         
 
  am evidentiat in doua randuri acest eveniment editorial cu 3 *, dar se pare ca exista cineva nu tocmai de aceeasi parere si care doreste sa-si pastreze anonimatul. de gustibus.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2010-04-25 15:15:35
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE