FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Mulțumiri
Text postat de Emanuel Cristescu
Îmi place să cred că intențiile userului Dragoș Iovan vor fi fost bune în raport cu Europeea. Din păcate rezultatele efortului său mi-au lăsat un gust amar. Așa că am renunțat la serviciile sale de editor.

Apreciez autorul și sper să aibă puterea să publice în continuare aici texte și comentarii literare. Eu apreciez cu sinceritate autorul.

Explicațiile reciproce sunt inutile. Bărbătește, mulțumesc domnule Iovan pentru intenții însă va trebui, ca editor, să ne oprim aici.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Evident, puteti alege dintr-o lunga lista de nume, pe care ma indoiesc precum ca n-ati cunoaste-o: NT, VI, MB, MP si multi, extrem de multi altii, pe care ii rog sa ma scuze ca nu i-am citat. KV  
Postat de catre sters sters la data de 2010-04-13 13:07:28
         
 
  Stimate proprietar,
Sper sa-mi permiteti, virtual vorbind, sa va fac (urat cuvant!) o sugestie pertinenta, evident, cu cel mai afurisit respect de care ma simt in stare: daca tot ati pierdut un editor, fiind silit sa-l exilati ca urmare a unor concluzii personale pe care nu le putem discuta, de ce nu incercati o operatiune demna de "cei trei R" de pe vremea Mult Prea Tarziu Impuscatului? va sugerez, asadar, incununarea activitatii dumneavoastra de selectioner literar prin "ungerea" in calitate de editor cu puteri discretionare a unui personaj care a dovedit adeseori ca poate face si face: Exultescu Spirtual, alias Exsmintescu Sexual etc.(lista poate continua). Recuperarea ar rezolva o sumedenie de probleme acute ale acestei pagini literare si anume: n-ar mai exista decat "el si ai/ale lui" pe aici, adica numai persoane pe placul dumneavoastra; ati scapa de indezirabili, incomozi, critici si denigratori de profesie, stiti dumneavoastra care; s-ar finaliza apoteotic tendinta de vulgarizare, sexualizare excesiva si balci literar catre care tinde site-ul in ultima vreme; s-ar definitiva, in sfarsit, spre gloria paginii, alianta celor de acelasi fel, adica a celor care se coalizeaza intr-un exceptional efort comun impotriva bunului gust. Vedeti, asadar ca demersul meu e unul absolut constructiv si nu vizeaza decat imbunatatirea activitatii, in linia celor pronovate de dumneavoastra. cu cele mai onorabile intentii, un autoexilat.
 
Postat de catre sters sters la data de 2010-04-13 12:45:20
         
 
  Mulțumesc, nu mă așteptam să fiu crezut și mai ales să se facă și verificări! Credibilitatea mea în ochii lui OSC va crește un pic, în timp ce a editorului care mă cocoloșește va scădea o leacă.

Am verificat și eu: ultimul meu comentariu a apărut în timp ce acela al Vasilicăi mai este încă valid.

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2010-04-11 16:58:19
         
 
  "continuati sa ma jigniti ca nu sunt intelectual si sunt o simpla gospodina"

Nuanțez. Mi s-a părut că persiflezi cuvîntul "intelectual". Știu că orice posesor de diplomă de studii "superioare" poate fi considerat un intelectual și nu vreau să atentez la atestatele tale. Știu, de asemenea, că ești o gospodină minunată.

Totuși, atunci cînd ne oferi texte (pe care le consideri literare), posibilitățile tale intelectuale nu se manifestă suficient, iar cele gospodărești sînt irelevante. Bănuiesc că în alte situații intelectualitatea ta își face din plin datoria.

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2010-04-11 16:53:50
         
 
  Am verificat și se pare că aveți dreptate - "la momentul excerptării ele erau valide". Îmi cer scuze și vă rog să percepeți prima mea intervenție într-un mod "aprioric".  
Postat de catre Mihai Iulian Matei la data de 2010-04-11 16:49:06
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  "Domnule MIM, la momentul excerptării ele erau valide, dar iuțeala dv. de mînă a făcut să nu mai fie la momentul postării comentariului care le cita." (CTA) - într-un caz, așa a fost. În altul, adică aici:

"Nu-i asa, ca va place sa va implicati, in acest "sarm"? V-am vazut deseori!:)" - nu. Sper să nu mă înșel.

"Cred totuși că a fost o avalanșă de invalidări prea puțin motivate" - dacă prin "prea puțin motivate" înțelegeți că acele comentarii conțineau posibile conflicte apărute dintr-un proces de incluziune ilegitim, sunt de acord.

O zi bună!




 
Postat de catre Mihai Iulian Matei la data de 2010-04-11 16:40:56
         
 
  Domnule MIM, la momentul excerptării ele erau valide, dar iuțeala dv. de mînă a făcut să nu mai fie la momentul postării comentariului care le cita. O să țin cont de indicații. Cred totuși că a fost o avalanșă de invalidări prea puțin motivate. Să zicem că a trecut sezonul.


 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2010-04-11 16:27:26
         
 
  a se citi moldovinește partea cu pisioarele!  
Postat de catre ioan peia la data de 2010-04-11 13:52:19
         
 
  Dle Atanasiu,
De mai continuați s-o jicniți pă Vasiliaca că nu e entelectuală ci doar o simplă mărunțitoare dă mărar în cuhnie, vă reclam la pisioarele tronului!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2010-04-11 13:51:20
         
 
  D-le CTA, vă rog mult să nu mai excerptați citate din comentarii/texte invalidate, făcându-le publice. Vi se pare în regulă?

Dacă țineți morțis să răspundeți unor întrebări/provocări din fragmente invalidate, faceți-o în particular. Mulțumesc!
 
Postat de catre Mihai Iulian Matei la data de 2010-04-11 13:32:30
         
 
  Imi propusesem sa nu va mai raspund! Va faceti ca nu intelegeti nimic din ce v-am scris in comentariul anterior si continuati sa ma jigniti ca nu sunt intelectual si sunt o simpla gospodina.Gresiti, domnule CTA, si asta nu va da acest drept, cu atat mai mult asupra textelor mele pe care le numiti "kitschurile tale", cand nu aveti calificare de critic literar sa mi le analizati. Foarte bine, nu va plac, nu veniti sub ele sa comentati, aici este vorba de gustul literar al fiecaruia, care nu se discuta. Haide sa incheiem aici tot dialogul nostru ca s-a denaturat si ne facem rau, unul altuia. Am ajuns si "gospodina" site-ului! Multumesc!  
Postat de catre Vasilica Ilie la data de 2010-04-11 13:13:49
         
 
  Vasilica, nu mă supără că nu ești un intelectual, orice gospodină poate fi merituoasă în domeniul ei. Sîntem totuși pe un site care pretinde că este literar. Cu scrieri ca ale tale, pretențiile lui rămîn nefondate. Nu ești singura și asta pare să te încurajeze. Trebuie însă să iei în seamă că textele proaste nu pot fi compensate nici de alte prestații paralele cu ele, nici de felurite diplome și distincții colaterale, nici măcar de comportamente vulgare, deocheate și decoltate.

Ca și alți veleitari pripășiți aici, nu sesizezi ca a fi tolerată cu asemenea încercări nu echivalează cu vreo atestare ca producător de literatură. Iar faptul că eu, și alții, nu recunosc ca texte literare kitschurile tale nu înseamnă că vrem musai să părem ceea ce nu sîntem. Pur și simplu nu gustăm producții de prost gust. Faptul că nu am comentat niciodată vreun text al tău poate însemna doar că ele sînt sub orice critică.

Voie bună, ție și tuturor veleitarilor fără har. Și multă rezistență la frustrare. Ia pilda lui Ciurti, el nu se lasă, șchioapătă, se vaită, blestemă, dar merge înainte.


 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2010-04-11 12:32:00
         
 
  Domnule CTA, buna dimineata! Astazi, chiar nu vreau sa raspund persiflarilor dv. "intelectuale!". Ce pot sa va spun, este ca, la pretentiile abile pe care le aveam din partea dv., imi pare rau ca nu ati observat pana acum ca nu fac parte din nicio grupare, ca sunt impartiala si ca imi place sa spun lucrurilor pe nume cand este cazul si cand vad nedreptate. Imi dau seama ca aveti resentimente cand sunteti atins in orgoliul de "intelectual", si, ca atare imi spuneti despre scrierile mele:"caligrafia gospodăreasca a compunerilor tale ornate cu frișcă bătută-n casă", facand front comun, cu fostul editor Iovan.Va multumesc ca mi-ati dat posibilitatea sa va cunosc, cat de cat, din tot ceea ce scrieti pe acest site si vreti sa pareti ceea ce nu sunteti, asa cum afirmati si despre alte persoane. O duminica binecuvantata!
 
Postat de catre Vasilica Ilie la data de 2010-04-11 09:57:31
         
 
  Nu-i asa, ca va place sa va implicati, in acest "sarm"? V-am vazut deseori!:)

Fac și eu ce pot face pe acest site, deși nici dacă aș vrea n-aș putea imita farmecul discret abulic al textelor ciurtiniene, subtila mocofănie a scrierii buriciene sau caligrafia gospodăreasca a compunerilor tale ornate cu frișcă bătută-n casă.

Depinde din ce grupuri "selecte" fac parte si ce fel de "afinitati", au...

Știi bine că sînt partizanii tăi a căror companie, fără să te invidiez, sînt sigur că o meriți.

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2010-04-11 09:04:08
         
 
  cer scuze public domnului cristescu, nu are nici o vină pentru o intenție sau alta, încercările fac parte din drumul spre mai bine; în sfârșit s-a terminat această cotitură...cer scuze pentru felul neglijent de a răspunde unor...nu au fost provocări, au fost cu deliberare tendențioase...eu consider o calitate creștină iertarea,o invoc astăzi proprietarului acestui site...mulțumesc!  
Postat de catre Petre Mocanu la data de 2010-04-11 01:37:02
         
 
  "Domnule Corbu,
Cinismul acestor gratulări ipocrite mă dezarmează.Voi reveni probabil pe site atunci cînd petre mocanu, octavian ciurtin și vasilica ilie vor fi editori!
Postat de catre Dragoș Iovan"

așteaptă și... nu te aștepta, la un viitor angelic...aproape!

ceea ce a fost spus, va fi spus permanent...
t.
 
Postat de catre Octavian Sergiu Ciurtin la data de 2010-04-11 01:08:11
         
 
  "Mă crezi sau nu, aceste frămîntări deveniseră atît de plicticoase încît nu le mai citeam. Pe de altă parte, nu sînt "consemnat" la post ca să le citesc, mai intru, mai ies și, dacă aș vrea să le citesc, datorită ștergerilor n-ar mai avea șir. Dar de ce crezi tu că ceilalți combatanți, vorba gazdei, trebuiau să-i țină nesmintit isonul (nu supralicitez folosind cuvinte ca a alimenta, a provoca)?"

Ma faceti sa zambesc, dar nu va cred o iota!:)

"Eu cred că situația este aceeași de la Adam și Eva pe aici. Greu de tolerat, dar ăsta-i șarmul site-ului - spiritul europeeic, nu crezi?"

Nu-i asa, ca va place sa va implicati, in acest "sarm"? V-am vazut deseori!:)

"Acum s-a terminat cu Iovan, dar mîine vor reveni cu forțe proaspete cei denivelați și să te ții..."

Depinde din ce grupuri "selecte" fac parte si ce fel de "afinitati", au....
 
Postat de catre Vasilica Ilie la data de 2010-04-11 00:06:18
         
 
  "v-a placut ce-a facut Dragos Iovan, alias- Gheorghe Rechesan- astazi, pe Europeea?"

Mă crezi sau nu, aceste frămîntări deveniseră atît de plicticoase încît nu le mai citeam. Pe de altă parte, nu sînt "consemnat" la post ca să le citesc, mai intru, mai ies și, dacă aș vrea să le citesc, datorită ștergerilor n-ar mai avea șir. Dar de ce crezi tu că ceilalți combatanți, vorba gazdei, trebuiau să-i țină nesmintit isonul (nu supralicitez folosind cuvinte ca a alimenta, a provoca)?

Eu cred că situația este aceeași de la Adam și Eva pe aici. Greu de tolerat, dar ăsta-i șarmul site-ului - spiritul europeeic, nu crezi?

Acum s-a terminat cu Iovan, dar mîine vor reveni cu forțe proaspete cei denivelați și să te ții...

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2010-04-10 23:46:06
         
 
  Domnule Corbu,
Cinismul acestor gratulări ipocrite mă dezarmează.Voi reveni probabil pe site atunci cînd petre mocanu, octavian ciurtin și vasilica ilie vor fi editori!
 
Postat de catre Dragoș Iovan la data de 2010-04-10 23:45:24
         
 
  innocent... ca erată.  
Postat de catre Octavian Sergiu Ciurtin la data de 2010-04-10 23:05:08
         
 
  "p.s. asta depinde și de el...

În alt sens decît crezi și insinuezi. Milogii pot cere pomană, nu prietenie."

mă bucur Dle CTA că nu v-ați gândit la mine personal, că altfel... erați bun de cenzurat pentru proaste opinii și atac la veșmânt de user inocent, sau... cum vrei să mă crezi, tot atac e...

t.
 
Postat de catre Octavian Sergiu Ciurtin la data de 2010-04-10 23:02:46
         
 
  Domnule, CTA, am o intrebare:dumneavoastra, ca simplu om, cu scaun la cap, v-a placut ce-a facut Dragos Iovan, alias- Gheorghe Rechesan- astazi, pe Europeea?  
Postat de catre Vasilica Ilie la data de 2010-04-10 22:56:59
         
 
  "p.s. asta depinde și de el..."

În alt sens decît crezi și insinuezi. Milogii pot cere pomană, nu prietenie.

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2010-04-10 22:53:15
         
 
  In sfarsit, bine ca ati venit, domnule Cristescu, sa puneti lucrurile la punct, daca veneati mai devreme, cred ca ramaneati consternat, ce ati fi putut gasi pe prima pagina!  
Postat de catre Vasilica Ilie la data de 2010-04-10 22:52:07
         
 
  Mă bucur că săptămâna luminată, a fost, așa cum se pretinde... luminată!
numai așa, Domnul Recheșan, revine, ceea ce a fost permanent pe Europeea, user! Dumnezeu să-i dea înțelepciune!

fost, actual și viitor... prieten,
tavy.

p.s. asta depinde și de el...
 
Postat de catre Octavian Sergiu Ciurtin la data de 2010-04-10 22:48:46
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE