FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
agitație pe site
Text postat de Corneliu Traian Atanasiu
Nici n-am apucat să dau drumul unui comentariu sub un text semnat MIM, că textul s-a evaporat. Revin.

Îmi fac datoria, pentru cei care au citit mai devreme un comentariu despre incidente nocturne, să lămuresc cazul. Mai ales că e vorba de un recivist notoriu.

Se vede că s-au șters urmele. Dar cineva încearcă iar să zgîndăre scîrnăvia pe care o tot produce, falsînd ca apărător al nevoiașilor.

Este limpede că personajul de bîlci nu se poate abține. Iată care-i motivația primului comentariu de aici:

2 Raduci si Stefanesti o dragoste intre editori si autori ecsintescu virtual 2010-03-24 01:51:39

3 ION CORBU CENZURA ecsintescu virtual 2010-03-24 01:47:15

4 DE CE CENZUREZI, SPUNE DIN GURA LUI PEIA ecsintescu 2010-03-24 01:42:47

5 Raduci si Stefanesti o dragoste intre editori si autori ecsintescu virtual 2010-03-24 01:32:13

6 Raduci si Stefanesti o dragoste intre editori si autori ecsintescu virtual 2010-03-24 01:23:02

7 Raduci si Stefanesti o dragoste intre editori si autori ecsintescu virtual 2010-03-24 01:15:04

8 Despre dragoste si alti Raduci si stefanesti ecsintescu virtual 2010-03-24

Textele de mai sus au fost invalidate după ce au fost postate între orele 00:58:01-01:51:39 (nu am menționat numele celui care le-a invalidat). Chiar din titlul lor se poate deduce care este tematica lor. Amănuntele le pot vedea însă cei care au nivelul necesar pe pagina ADMINISTRARE. Inclusiv domnul EC. Pe care vă asigur că nu vreau să-l șantajez.

Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Sa nu faca atac Ș))

ibg ev
Postat de catre I BG la data de 2010-03-25 12:28:56


Eu sigur nu fac atac de cord.
Poate iubițelul june să facă atac de coardă!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2010-03-25 15:29:12
         
 
  ...măcar o dată...  
Postat de catre ioan peia la data de 2010-03-25 15:05:24
         
 
  ...fiu-său...  
Postat de catre ioan peia la data de 2010-03-25 15:04:52
         
 
  Un mic exemplu:
Am avut un vecin, la sat, care a "beneficiat", cît a fost copil și chiar mai tîrziu, de blajinitatea unui tată care prefera, mai degrabă, să lase capul în jos, cînd vecinii veneau și îi reclamau isprăvile pramatiei de fii-său. Nu l-am văzut odată să îl mustre, măcar așa, de ochii lumii.
Ce s-a întîmplat?
Tipul a ajuns un bețiv ordinar, un scadalagiu și un dezmățat, fără nici un pic de rușine. Au trecut anii. Acum este o epavă. A ajuns în trențe, sub un acoperiș care stă să cadă pe el. Ultimul hal de mizerie.
Am trecut odată, inevitabil, pe lîngă casa lui. Ședea, adus de umeri, pe pătuș (un fel de bancă, făcută-n poartă) și... plîngea! Era beat, ce-i drept, dar... plîngea. Plîngea de-adevăratelea. Nu m-a lăsat inima să trec și să nu-l întreb ce are, deși o scîrbă imensă mă încerca.
"Să-l ia dracu pă tata, acolo unde e"! - a izbucnit cu năduf, printre lacrimi și muci. "Să-l ia dracu! N-a știut să mă educe... uite cum am ajuns!"
Ei da, mi-am zis, trecînd mai departe, cutremurat de priveliște, uite că s-ar putea să aibă și dreptate, în demența lui. "Blajinul" a dat vieții un gunoi. Iar gunoiul, chiar aflat în stare avansată de putrefacție, uite că mai este și lucid.
Deh!
Responsabilități ignorate, opinii ferme - absente...
 
Postat de catre ioan peia la data de 2010-03-25 15:04:08
         
 
  Am avut de cîte ori prilejul să fiu martor la manifestări "tinerești", de liceeni! Adică din ăștia, proaspăt scoși din școală, prin gurile metroului, și m-am îngrozit: incultură crasă, vagabondisme imunde, insolență fără margini, etc. Libertatea fără limite a făcut din ei exemplare ratate definitiv. Cînd va rămîne societatea, exclusiv, pe mîna lor, se vor duce dracului toate.
Vom asista la o degringoladă absolută a socialului.
Ecsintescu este un exemplar reprezentativ dintre aceștia.
Iar dascăli, gen Em. Cristescu, care poartă responsabilitatea încurajării demenței lor juvenile, ar trebui să dea socoteală pentru tot.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2010-03-25 14:41:15
         
 
  Dar ca sa terminati odata cu toate, bagandu-ne definitiv pumnul in gura tuturor carcotasilor sau, ca sa folosesc o exresie draga dvs, "dusmanilor Europeei", scrieti undeva, in prima pagina, in antet, unde vreti, ceva de genul:"Pe aceasta pagina autorii valorosi vor fi ignorati sau jigniti fara consecinte. Aici se poate posta orice text, fie el agramat, neliterar, fara pretentii, numai de dragul incurajarii tinerilor de orice fel in a-si vedea tiparite incercarile literare. Traiasca mediocritatea, insolentza juvenila si exponentii ei". Si nu veti mai avea probleme cu noi.k  
Postat de catre sters sters la data de 2010-03-25 14:32:19
         
 
  Comentariul e ok, desigur!
Ce nu e ok în mintea țăcăniților!?
Chiar și lăsatul pantalonilor în jos și arătarea bucilor cui se nimerește prin preajmă!...
 
Postat de catre ioan peia la data de 2010-03-25 14:26:19
         
 
  "Vă dau cuvântul meu de onoare că nu am niciun fel de obligație de nicio natură față de ecsintescu virtual cum nu am față de absolut nimeni. Dacă doamne ferește, vreodată voi fi pus în situația de a nu mai avea absolută libertate de conștiință și decizie în raport cu Europeea, vă voi aduce acest fapt la cunoștință și poate se vor găsi vreunii să ducă mai departe acest spirit.

Am fost sunt și rămân imparțial în raport cu toți membrii site-ului, sufăr ori de câte ori vă jigniți și vă faceți necazuri reciproc. Voi fi întotdeauna partizanul talentelor și mă bucur când găsesc creații valoroase pe site. Numai și numai din acest punct de vedere l-am sprijinit și îl voi sprijini pe ecsintescu. Deși mi-a creat și îmi crează numeroase probleme. Inclusiv cele pe care mi le reproșați ori insinuați nemeritat domniile voastre. "
Chiar si numai pentru aceste spuse meritati medalia de atza pentru ipocrizie, domnule Cristescu Emanuel. Nu sunt singurul care v-o spune. Tinerelul in cauza a dovedit cu prisosintza ca este needucat si incapabil de relatii normale cu adultii, fiind probabil abuzat in copilarie 9batut, maltratat, pus la index, el stie mai bine!) Dar talent nu are si nu va vea, oricat va straduiti dvs, pe gratis, sa demonstati contrariul. Cui foloseste? Dumneavoastra si prestigiului acestei pagini sigun NU. Va asigur, cu tot respectul, ca stiu cel putin trei nume de postatori care s-au aratat dezgustati de ispravile lui si de atitudinea dvs. Demonstreaza acest fapt ceva? Se pare ca nu. Cu oarecare respect, K.
 
Postat de catre sters sters la data de 2010-03-25 14:22:16
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Ce știi tu despre poezie, măi Tilică?
Tu, cînd pronunți cuvîntul, rămîi cu limba agățată de cerul gurii. Ai auzit și tu de Vieru? Pun prinsoare că în afara paste-ului de acilea, habar nu ai de un vers din Vieru.
Tu și băbătia de lîngă tine care se dă suprarealistă de asfalt...
Ea și Silvia Plath - baba și chiloții de tablă!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2010-03-25 14:21:59
         
 
  Nu stiu de ce am sarit de la una la alta :)
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2010-03-22 00:16:45

Să-ți spun eu?
Încă nu erai matol!
După care, ai "sărit de la una la alta"!
De fapt, ești sărit. Dar habar nu ai de asta. Cum să știe țăcănitul că-i filează lămpile?!
Oricum, repet sfatul, băiețaș: cînd ești în parc și te mai joci cu "sînețele" bunicuții ibg, ai grijă să nu ieși în șosea, că te calcă mașinile. Și e păcat de tine, - băiat tînăr și dedat la senilități excitante...!

PS: Tu faci parte din categoria alora care, tam-nisam, te înjunghie în cabinet, ca pe sora aia medicală din Focșani. Ar trebui, preventiv, să fii vîrît în cămașă de forță. Dar cum beneficiezi de protecții suspecte, o să fii lăsat să te urinezi pe cosmos, în cele din umră, și să jubilezi de fericire planetară!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2010-03-25 14:16:33
         
 
  "CHIAR NU PUTEȚI ÎNȚELEGE CĂ EUROPEEA REPRTEZINTĂ UN PROIECT ANGELIC ȘI NU UNUL DIABOLIC? Eu mai cred că nu sunteți atât de înfrânți de viață încât să nu mai puteți vedea niciun fel de lucru frumos în această lume!"

Eu, avînd un traseu glorios și plin de victorii răsunătoare, îmi permit să văd frumusețea acestei întreprinderi, inocența ei voioasă. Este o imitație după povestea lui Dănilă Prepeleac, expusă pe scurt așa:

"Impresionat, eroul da boii in schimbul carului, dar vazand ca la deal nu megre asa usor, hotaraste sa scape de el si il da in schimbul unei capre. Insa capra se smucea in toate partile, incat ii era acum lehamite de dansa. Astfel ajunge sa dea capra pe o gasca si gasca pe o punga goala. Danila ii povesteste fratelui sau cum a ajuns ca dintr-o pereche de boi sa se aleaga cu o punga. Dar acesta ii da carul inca o data in speranta ca va face ceva bun, insa cel mic distruge carul si ii omoara boii. Fratele se supara si ii spune ca mai bine s-ar fi calugarit, ca sa nu mai necajeasca oamenii si sa nu-si mai chinuie familia."

Prima parte a fost de nenumărate ori repetată, să vedem cum o să iasă cu călugăria.

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2010-03-25 13:15:45
         
 
  Consideram un comentariu pertinent si extrem de sugestiv. Sesizam masochismul suferit de cel care reposteaza commul dar e treaba lui. Ii place. Comentariul este foarte ok la fel ca si acesta.

--------------------------------------------------------------------------------

iti marturisesc ca nu stiu limba engleza. sunt incapatanat si n-o s-o invat niciodata. deunazi imi spunea ioana ca am o ciudata inertie pe care nu o intelege. vom avea destul timp impreuna ca ea sa priceapa ce si cum sau eu sa nu mai fiu inert. intre noi fie vorba cred ca mi-e frica sa invat limba engleza. daca mai aveam o sansa pana azi..ea s-a cam irosit Radu Stefanescu traduce din Shackespeare si o face incredibil de bine. Si doar stii ca l-am atacat de cele mai multe ori din ratiuni ludice, dar la dracu, l-am atacat. Uite ca m-a pedepsit :)Asa. Vroiam sa spun ca Ioana ma considera un mos. Pana cand mi-am facut cont pe facebook a fost o intreaga negociere si apoi nu m-am mai dezlipit de pe retelele sociale, pana cand am reusit sa sting lumina cand ne culcam a durat luni, acum n-o mai suport mai mult de 2 minute inainte de somn..si tot asa. Frigul nu ma mai intereseaza, de vreo doi ani este tot vara si vara. Eu venind de la mare unde vara era frig adica iarna ca sa fiu nemetaforic. :)
Scriind de Dabija mi-ai adus aminte de marele Grigore Vieru:

Nu am, moarte, cu tine nimic,

Eu nici măcar nu te urăsc
Cum te blestema unii, vreau să zic,
La fel cum lumina pârăsc.

Dar ce-ai face tu și cum ai trăi
De-ai avea mamă și-ar muri,
Ce-ai face tu și cum ar fi
De-ai avea copii și-ar muri?!

Nu am, moarte, cu tine nimic,
Eu nici măcar nu te urăsc.
Vei fi mare tu, eu voi fi mic,
Dar numai din propria-mi viață trăiesc.

Nu frica, nu teamă,
Milă de tine mi-i,
Că n-ai avut niciodată mamă,
Că n-ai avut niciodată copii.

Nu stiu de ce am sarit de la una la alta :)
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2010-03-22 00:16:45


----
IBG SI EV
 
Postat de catre I BG la data de 2010-03-25 12:41:53
         
 
  Ia să vedem cum e cu dezinformarea:

"Ecaterina,
Am citit cu mare atentie versurile tale. Sesizez niste tristice pe cm patrat. Cruci, seringi, pietre funerare. M-am gandit ca poate esti depresiva.
Pe urma mi-am dat seama ca tu te joci. Bestial de frumos. M este Geoana. Atacatul energetic. Foarte tare.

Batranul, tristic din conceptia lui contraceptiva din andropauza se libidineaza pe dupa textele tale pentru caci crede el ca s-a mai hasit o Tristica sa-l oblojeasca. El fiind vai capu la el.
Te votez pentru ca i-ai tras-o mosului.

hi hi hi
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2010-02-19 23:29:40 "

E posibil să aibă o scuză: era muci, la ora aia!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2010-03-25 12:35:39
         
 
  Sa nu faca atac Ș))

ibg ev
 
Postat de catre I BG la data de 2010-03-25 12:28:56
         
 
  Din cate stim ecsintescu a comentat extrem de elogios la adresa textelor Ecaterinei. Nu mai dezinformati.
Veronica a numit commul o mica bijuterie. Am considerat ca asocierea Ecaterinei cu numele batranului ar fi fost o pervertire.
ibg si ev
 
Postat de catre I BG la data de 2010-03-25 12:28:04
         
 
  Cris Banu,
Nu am priceput din comul tău:
1. Dacă acel comentariu a beneficiat au ba de aprobarea vreunui editor.
2. Dacă, totuși, acel comentariu a zăbovit ceva vreme în pagină, eu va trebui să aștept cu răbdare să mi se usuce scuipatul de pe obraz, pînă va catadicsi un editor să vină să-l șteargă? Și, în acest răstimp, să dau dovadă de pioșenie creștină și să mai întind și celălalt obraz?
Asta nu am priceput.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2010-03-25 12:25:56
         
 
  Și, apropo de chestia asta:
Cînd am remarcat prezența remarcabiă a Ecaterinei Bargan, hop! că a venit "tinerelul" să o ia la mișto!
De ce?
Simplu, pentru că o remarcasem eu și musai trebuia exorcizată!
Vi se pare că eu am fost cel care am inhibat prezența tinerilor pe aici, dle Cistescu?
În fond, ce ar trebui să fie tinerețea? Bun simț, trăire curată, sentimente neîntinate...
Vi se pare că "tinerelul" ecsintescu ar fi suferitor de vreuna din caracteristicile de mai sus?
Vai!
Nu-mi pot închipui ceva mai abject și pervers!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2010-03-25 12:21:44
         
 
  Ioan Peia, eu am invalidat comentariile, și precizez că actul radierii primului comm al lui ecsintescu NU a fost făcută după ce v-ați sesizat domnia voastră, ci înainte cu mai bine de o jumătate de oră. Voi șterge, în limita timpului disponibil, toate atacurile de gen. Vă rog, nu mai răspundeți la provocări, nu mai provocați nici domnia voastră

Cu respect, editor

 
Postat de catre Cris Banu la data de 2010-03-25 12:16:59
         
 
  "PS Pe mine mă îngrijorează că tinerii nu găsesc aici un spațiu confortabil. Exigent, critic dar confortabil. " (Em. Cristescu)


Păi îl aveți pe "tînărul" ecsintescu, dle Cristescu.
În toată spledoarea lui reprezentativă.
El umple locul, la amodul absolut, cu damful lui aristocratic!
Ce mai aveți nevoie de alții?
 
Postat de catre ioan peia la data de 2010-03-25 12:09:36
         
 
  "Nu cu "eugenisme" se salvează lumea". (Em. Cristescu)

Dar cu biscuiții "Eugenia", da!
Mesteci o "eugenie" și te-ndulcești la suflețel de numa-numa!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2010-03-25 12:02:48
         
 
  Domnule Peia,

Mă faceți să întârzii. Nu cu "eugenisme" se salvează lumea. Istoria a dovedit-o. Ci cu frumusețe, bunătate, convingere asumare și implicare. I-am redus nivelul pentru greșeli. Dar nu-l pot interzice. Dvs. credeți că folosiți un limbaj corect?

Când ați ajutat dezinteresat pe cineva?

Ieri am renunțat la multe treburi curente și, împreună cu soția mea am stat 5 ore în Parcul Herăstrău cu nepoțica noastră de doi ani. Printre copii. După astfel de trăiri nu poți face rău. Vă sugerez tutoror celor mai în vârstă să procedați la fel. Veți avea mari bucurii și veți vedea și lucrurile frumoase ale lumii.

Oricum îl nedreptățesc pe ecsintescu pentru că pe el nu-l las să replice atacurilor incorecte pe care i le aduceți în timp ce dumneavoastră atacați, insultați, atacați...

PS Pe mine mă îngrijorează că tinerii nu găsesc aici un spațiu confortabil. Exigent, critic dar confortabil.

 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2010-03-25 11:43:08
         
 
  " Excelentul informatician care mă ajută acum este de o neutralite exemplară." (Em. Cristescu)

La cîte pot face hakării, (inclusiv spargerea codului oricărui calculator, bașca pe al meu, pentru a-și deversa scîrbeniile caracteriale), hakări care, evident, îi asimilau și pe "vechii informaticieni" - e puțin probabil să facă față "noul informatician"!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2010-03-25 11:39:50
         
 
  Da, și-a luat hamul și praștia și a plecat la ore!...
Și, în acest timp, l-a lăsat pe ecsintescu alături de dădaca IBG.
Căreia taman îi plesnește bobocul!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2010-03-25 11:33:53
         
 
  CARE-I SUNT NEMAIPOMENITELE OPERE LITERARE inserate aici?
Ce altceva decît gunoi și diversiune varsă prin acest loc?
Chiar sunteți orb sau suferiți de creștinism indolent?
 
Postat de catre ioan peia la data de 2010-03-25 11:32:16
         
 
  Stimate dle Cristescu,
Oare de cîte demonstrații aveți nevoie pentru a vedea că prezența acestui virus informatic pe aici este complet destructivă?
CE FACE ACEST INDIVID PE AICI?
De atîta amar de vreme, care-i sunt contribuțiile majore, în afara răzgîielii
 
Postat de catre ioan peia la data de 2010-03-25 11:30:40
         
 
  Din păcate trebuie să plec la ore. Sper să nu degenerați iar în mahalagisme.  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2010-03-25 11:29:09
         
 
  Pe unde o fi rătăcind impozantul patron?
Care, deși are o vîrstă apreciabilă, nu poate fi victima "primăverii" ecsintesciene și a "accidentelor vasculare" induse.
Probabil că venele dumnealui sunt confecționate din plastice speciale.
Ca și ale babetei IGB, căreia îi dă, probabil, bobocu, taman acuș, în martie!
Vezi să nu îți plesnească în păhăruțu de vodkă, dragule, bobocul doamnei! Că oricît de mult ar masca damful de babetă vodka aia, tot îți poate cîrmi amorul juvenil din loc!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2010-03-25 11:27:51
         
 
  Domnilor,

In doua randuri, apeland la informaticieni de pe site, am simtit ca se incerca mai mult sau mai putin limitarea mea in libertatea deciziilor europeice. Pentru a nu putea fi influențat ori șantajat, asadar pentru a-mi păstra totala libertate în ceea ce privește viziunea, misiunea și direcția Europeii am renunțat la aceste colaborări. Excelentul informatician care mă ajută acum este de o neutralite exemplară. Nu se ocupă decăt de probleme strict tehnice.

Cum credeți că m-aș lăsa șantajat de indiferent oricine ?

Vă dau cuvântul meu de onoare că nu am niciun fel de obligație de nicio natură față de ecsintescu virtual cum nu am față de absolut nimeni. Dacă doamne ferește, vreodată voi fi pus în situația de a nu mai avea absolută libertate de conștiință și decizie în raport cu Europeea, vă voi aduce acest fapt la cunoștință și poate se vor găsi vreunii să ducă mai departe acest spirit.

Am fost sunt și rămân imparțial în raport cu toți membrii site-ului, sufăr ori de câte ori vă jigniți și vă faceți necazuri reciproc. Voi fi întotdeauna partizanul talentelor și mă bucur când găsesc creații valoroase pe site. Numai și numai din acest punct de vedere l-am sprijinit și îl voi sprijini pe ecsintescu. Deși mi-a creat și îmi crează numeroase probleme. Inclusiv cele pe care mi le reproșați ori insinuați nemeritat domniile voastre.

CHIAR NU PUTEȚI ÎNȚELEGE CĂ EUROPEEA REPRTEZINTĂ UN PROIECT ANGELIC ȘI NU UNUL DIABOLIC? Eu mai cred că nu sunteți atât de înfrânți de viață încât să nu mai puteți vedea niciun fel de lucru frumos în această lume!

PS. Tot atacându-l pe site-ul meu îl victimizați. Iar el nu înțelege să ignore și răspunde și el. Păcat. În acest timp ați putea scrie cu toții creații valoroase. Pentru că unii chiar aveți forță și talent real.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2010-03-25 11:26:58
         
 
  Consideram ca batranul a prins curaj. Ne amuza asa cum ne-a amuzat de fiecare data. De asemenea sesizam lipsa de impartialitate a editorilor. Observam ca Ecsintescu nu poate sa replice din cauza cenzurii, fapt care ne amuza si mai tare.
Fiind primavara si tinand cont ca accidentele vasculare sunt in floare la populatia batrana, nu ii replicam acum distinsului batran si bolnav.
IBG si E.V.
 
Postat de catre I BG la data de 2010-03-25 11:17:08
         
 
  A, între timp a fost radiat comul ipochimenului!
Totuși, era interesant de aflat dacă i-a aprobat cineva comul și cine.
Sau reducerea nivelului l-a apucat în deplinătatea funcțiunilor viscerale?
 
Postat de catre ioan peia la data de 2010-03-25 11:07:21
         
 
  copiii  
Postat de catre ioan peia la data de 2010-03-25 11:03:46
         
 
  Pe lîngă bezmeticul hidrocefal, mai își fac veacul pe aici fel de fel de aiuriți, aflați totalmente în afara spațiului literar, care stîlcesc biata limbă română cu tot felul de tîmpenii molfăite, așa, precum copii care chinuie puii de mîță. Aceștia sunt încurajați să își dea în petec de către "spiritul democratic", atotcuprinzător, vizionar al patronului închipuit.  
Postat de catre ioan peia la data de 2010-03-25 11:03:05
         
 
  Ar fi interesant de aflat dacă tembelismul exibat în comul de mai jos i-a fost aprobat de către același "imparțial" patron sau de către una din iubitele lui editoare!  
Postat de catre ioan peia la data de 2010-03-25 10:55:33
         
 
  Ce-l leagă de ipochimen?
Ori interese specifice, ori e șantajabil, cumva.
Puiul de viperă - mai exact, de securist - e conexat într-o rețea de mafioți care încearcă să influențeze comunitățile, mai mari sau mai mici, prin manipulare abjectă.
Probabil că marele și închipuitul patron a căzut victimă acestei rețele.
Cea care-și zice IBG a încercat fel de fel de diversiuni mărunte și prin alte teritorii, dar a luat-o în freză scurt. S-a întors cu coada între picioare și a fost retrogradată la stadiul de manevrantă loco, încercînd diferite inserții în sistemul media TV. Reușise, la un moment dat, la Național TV, să se aciueze pe lîngă Jana Gheorghiu. Din nefericire, propteaua ei s-a dus în lumea celor drepți.
Astfel că a fost nevoită să se reorienteze. Pînă la urmă a fost împerecheată cu tembelu și, împreună, au descins în sfera internautică a reclamei politice.
Ce face micuțul manipulant pe aici este un fel de joacă turmentată de boy răzgîiat. Se dixtrează, în special cînd mintea îi sucombă în aburii ațîțători ai alcoolului. Nu se dă în lături de la nimic, - reamintesc OPERA MAGNA, cu care se mîndrește ori de cîte ori are prilejul, întrucît este marea lui demonstrație de performanță profesională! - și nici nu va fi redus vreodată la tăcere, cu toate comicele poziții de cocoș corijator ale patronului, care îl tratează drept "tînăr coleg", asimilînduși-l, astfel, structural și, implicit, moral.

Mulțumesc pt precizare, dle Atanasiu!
Era posibil orice, nu mai are a mă mira ceva.
Cu acest prilej se dovedește, a mia oară în plus, că prezența acestui jeg moral în acest sapțiu, este o gangrenă nevindecabilă.
Deși amputabilă.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2010-03-25 10:47:56
         
 
  Reiau comentariul de sub editorial:

„brânză bunㅔ

În același moment în care, domnule Higgins, încercați să mă manipulați într-un email, în care îmi sugerați: "Polemizează cu el, e un băiat inteligent, am vorbit la telefon!", eu am fost convins doar de continuarea vorbei pe românește: în burduf de cîine. Burduful a învins.

Nu vreau să vă șantajez și nici nu mai cred că acest site va putea fi reabilitat, dar măsura asta n-are nicio valoare dacă nu devine literă de regulament bine ticluită. Și nu doar măsură extraordinară. De circumstanță.

Ar mai fi o chestiune de reconsiderat: ecsintescu a fost mereu liderul bieților scîrța-pîrța pe tastatură în revolta lor împotriva celor care știu cît de cît să nimerească onorabil tastele limbii române. Fără un purtător de stindard atît de murdar poate că se vor potoli și ei. Dacă nu vor fi lăsați să continue încercînd să-și întreacă maestrul întru limbajul suburban.

Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2010-02-21 20:54:59


și, apropo de ultima remarcă din comentariul pe care-l faceți aici:

PS. Tânărul nostru coleg trebuie protejat de sine însuși. Îi voi valida numai eu textele și comentariile care se înscriu în prevederile regulamentare.

vă întreb (și cu puțină uimire): de ce vă căciuliți mereu în fața ipochimenului?

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2010-03-25 08:10:02
         
 
  atâta interes, parcă-l jelești,
un lucru mort, nu poa`să doară,
„pe cine nu îl lași să moară,
... nu te lasă să trăiești”

Che
 
Postat de catre Ernesto Che Guevara la data de 2010-03-25 00:04:13
         
 
  Domnule Peia, cele 7 repostări sînt una și aceeași în care șturlubaticul drag nouă tuturor se ia de gît cu Radu (virtual, virtual, dar e foarte versatil). Variația titlurilor ține doar de caracterul său "ludic" (mînca-l-ar mama pe el) sau poate de lipsa de... Nu sînteți pomenit, și-a schimbat ținta. Momentan.

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2010-03-24 23:49:06
         
 
  "...deloc dezmințita...", desigur.
ori ...nedezmințita..."
 
Postat de catre ioan peia la data de 2010-03-24 23:46:43
         
 
  Văd că, în vechea și deloc nedezmințita tradiție, sunt pomenit și eu pe aici.
Țin să-i informez pe cei cărora numele meu încă le provoacă mari spasme hepatice, că mi-am radiat, din nou, textele și că atîta vreme cît prezența nocivă a unor indivizi de notorietate sterolică nu este complet eradicată din zonă, nu voi mai activa pe aici.
Rog, deasemenea, pe cei în măsură să facă precizarea necesară că, din momentul în care a fost dezlegat din lesă un exemplar de sorginte suburbană,- adică de vreo 5 zile, cred - eu nu am mai avut nici un tip de reacție, vizavi de texte sau comuri. Solicit acest lucru pentru că, urmare a unei anume ambiguități, creată prin comentarii insuficient precizate, se poate deduce că am luat parte la cine știe ce acțiuni subversive.
Pînă se va învrednici careva să facă acest lucru, precizez: nu am scris nici un cuvințel, între timp, și NU AM COMUNICAT cu absolut nimeni, pe nici o cale!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2010-03-24 23:40:12
         
 
  Aud doar radio Erevan, cum ciorsăie adânc,
noi, stând la o agapă.
Dar cineva mai mormăie,
pe când mănânc;(furtună într-un pahar cu apă),
...continuând să bată-un țânc!
Che

 
Postat de catre Ernesto Che Guevara la data de 2010-03-24 23:30:12
         
 
  Năravul din fire n-are lecuire. Și la mai tînărul, și la mai puriul coleg.

Mă bucur că nu v-am șantajat. Știți doar că și eu vreau să-l protejez. Mă tem că singura soluție este totuși a "tătăcului" care răspundea cu blîndețe celor care-i raportau că torturatul n-a mărturisit:

- Nu-l mai chinuiții... împușcați-l!

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2010-03-24 22:50:24
         
 
  Negru până-n cerul oricărui cuvânt! Un fel de mitice duble țepușe care să nu mă lase nici să ațipesc. Simpaticul, autointitulat, dracul gol, mi-a creat un fel de reflex pavlovian. Nu-l descriu acum.

Tot ce scrie mai sus este corect. Mai puțin insinuarea prin omisiune în care, desigur, vinovatul de serviciu sunt eu. Ce nu a spus domnul coleg: urmare "hârjonelilor" de mai sus, din nou domnul ecsintescu virtual are nivel 10. De la ora 4 de astăzi. (editorul care a purtat războiul de noapte mi-a transmis două e-mailuri. La ora 4 când m-am trezit, am constatat cele întâmplate și am redus nivelul ludicului nostru coleg. Am și răspuns editorului informându-l de măsura luată) Dar ce să faci când pasiunea este oarbă, nici rațiunea nu se simte bine.

PS. Tânărul nostru coleg trebuie protejat de sine însuși. Îi voi valida numai eu textele și comentariile care se înscriu în prevederile regulamentare.

 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2010-03-24 21:37:15
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE