FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
FIGHT CLUB -europeea
Text postat de ecsintescu virtual
Am sa fiu extrem de scurt.

Am spus de foarte multe ori ca postez pe Europeea din spirit ludic. Placerea jocului cu chibrituri fiind data de cherosenul polemicii si nu de basmele lui Andersen.
Sunt convins ca nu atacul la persoana a primat sau primeaza ci numai dorinta absolut normala de superioritate a userilor in competitia lor cu alti useri. Cred ca un spatiu virtual fie el si literar asta inseamna. Un soi de Fight Club. Chuck Palahniuk a sintetizat perfect in romanul sau aparut in 1996 actuala stare de fapt din virtualul de guerilla.

Dedublare, cainele din spatele ecranului, ambitii, orgolii, hacuiri pixelice, totul la superlativ frizand absurdul. In fapt nevoie ancestrala de eliberare. Fie ea si in numele unei libertati mai mult inteleasa ca si concept si usor banuita ca modus vivendi.

Europeea nu este un site ecoliterar. Va muri in propria lauzire a acestui canon niciodata realizabil. Europeea este un ring de box in care pamfletul a atins de foarte multe ori valori literare pe care eu nu le-am mai citit in niciun alt site corespondent. Repet pentru necunascatori ca pamfletul este o specie literara. Faptul ca unii sau altii cer scaderea nivelului altor useri sau se raporteaza la interpretarea conotativ posibil vulgara a unor cuvinte in scopul afirmarii pe post de cerberi, confirma regula.

Europeea nu va fi niciodata Agonia sau Ro Literatura. Europeea va fi intotdeauna ceva aparte. Autorii de literatura sau pseudo-literatura nu pleaca de aici pentru ca sunt ingeri si vine cate un drac ecsintescian si le arata tamaia. Ei pleaca pentru ca nu reusesc sa inteleaga ca acest site este diferit de altele cu acelasi profil unde steaua aia data poate insemna un flirt pe messenger sau o condescendenta de obicei obligatorie (eu te stelutez si vreau asta de la tine)
Europeea creeaza dependenta. Datorita capacitatii domnului Corbu de a pastra prin calitatile domniei sale de despot luminat, puneti voi ghilimelele, un principiu sfant. Libertatea de expresie si lupta faire-play pentru aceasta libertate.

Am citit aici pamflete si analize politice care l-au facut invidios pe Ciutacu si multi altii. Acurate si extrem de virile. Cu nerv. Cu cojones. Am scris si citit aici pamflete remarcabile. Am si gresit. Mi-am dat seama de asta chiar azi. Am constatat ca nu mai am 27 de ani. Deja am plecat pe 28. Oau. Ar fi trebuit sa am mai multa intelepciune. Sa nu raspund atavic unui prieten de pe site. Am o varsta pana la urma.

Pentru greselile mele platesc. Nu comentez si nu o sa comentez vreodata sistemul de referinta, regulamentul sau despotismul domnului Corbu. Este luminat si e tot ce conteaza.

Tara este in ruina. Populismul si imprejurarile violet versus incompetenta criminala a unui guvern debil au trimis astazi in somaj 8700 de romani care lucrau la CFR Marfa. Se discuta oprirea subventiei pe RATB Bucuresti si transformarea in Societate Comerciala. Sunt doar cateva puncte din necrologul societatii romanesti.

Asta s-a intamplat astazi. Asa ca va propun sa nu mai discutam despre sexul ecoliterar al ingerilor-editori si sa sa polemizam cu folos.

In ceea ce ma priveste imi accept pedeapsa in carantina. Si regret ceea ce am spus in aceea seara. Parca aveam comportamentul unui om de 70 de ani,un batran frustrat si neputincios. Sa-mi fie rusine!
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Vechiul ghiveci biografic exhibiționist regurgitat și rumegat a mia oară. Morfoleală slugarnică a rumegușului clișeelor europeice. Temenele și pocăință calpă.

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2010-03-11 16:59:09
         
 
  Deși consider că aveți dreptate cu privire la precedentul creat, nu cred că un editor flexibil și deschis spre o interpretare constructivă poate fi indus în eroare de o altfel de abordare a textului. Altfel, vom discuta la nesfârșit pe această temă și nu vom reuși să ajungem la nicio concluzie care să fie și operațională. Prefer să las acest aspect în seama editorului, editor pe care îl consider o persoană mai degrabă deschisă decât una dogmatică.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2010-03-11 14:51:39
         
 
  uf! er:
"Nu vor fi VALIDATE textele cu conținut obscen, cu excepția celor care conțin denumirea organelor genitale în argouri și limbi de circulație internațională!
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2010-03-11 14:27:28
         
 
  Domnule Florian,
Nu sunt rigid ori inutil pudic, doar citam regulamentul și mă întrebam (neretoric)dacă n-ar trebui un amendament la:
"Nu vor fi validate textele ......cu continut obscen,"- a se citi: Nu vor fi invalidate textele cu conținut obscen, cu excepția celor care conțin denumirea organelor genitale în argouri și limbi de circulație internațională!
Altfel, precedentul creat aici este, indiferent de confesiunea religioasă a autorului, un corolar la fabula "Cîinele și cățelul" a lui Grigore Alexandrescu!
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2010-03-11 14:14:13
         
 
  Domnule Rechesan, să nu fim mai catolici decât Papa. Contextul nu este unul vulgar și nu se consideră că poate fi atac la persoană sau la demnitatea persoanei.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2010-03-11 13:59:32
         
 
  er:keep...  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2010-03-11 13:51:04
         
 
  Na, că se slobozi duhul din sticlă!
Domnule Corbu-Cristescu știți pilda dervișului ce ce se tînguia lîng-un pod:
"Cui i-e milă de mine ca mine să pățească?"
Despre text:lejer, vag revanșard, cu o notă calpă de cenușă-n pletele rebele...kep going ecsi:))

PS:Obscenitățile traduse cad sub incidența nulității regulamentului? vezi "cojones"
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2010-03-11 13:50:35
         
 
  Se spune că poți cunoaște un om după reperele valorice la care se raportează. Astfel, ca să vorbești despre Ciutacu fixându-l ca referință a invidiei pentru creațiile postate pe un site literar, oricare ar fi acel site, este ca și cum ai discuta despre invidia lui Nicolae Guță într-o discuție purtată în foaierul Operei Române. În rest, pentru un scurt, este un text bun.  
Postat de catre Andrei Florian la data de 2010-03-11 13:29:34
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE