FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Ospiciu de martie
Text postat de latunski criticul
Asemenea zăpezii maculate de miile de pași,
suferă sufertașele sufletului meu.
unde nu-i har, nu-i duh – suflare doar,
(?)dar cui folosește polenul noroiului.

prin timp,
fructul prafului în ochi devenind
(ca sămînța pămîntului sădită în carne),
va evolua relativ în flori carnivore,
-ce dacă, ofilirea lor este predestinată-

mă doare cronic ultima vertebră
de cînd cu alungarea din paradisul tău,
mulțumețcu-ți Șarpe, pentru îndemn,
și ție Evă, pîntecului tău care m-a inspirat(!)

am decis să mai trăiesc o vreme,
nu să mă internez prin paraclise,
doar să zac în stază și să accept nebunia comună...
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Gaspadin praporgic, eu sînt mulțumit de explicațiunile oferite, Nina la fel. În semn de recunoștință vă trimite niște cașă făcută în casă. Domnului Peia i-a pregătit doar o ciorbă de sfeclă roșie. La ceas tîrziu de noapte, discutînd cu ea în mod intim, a mărturisit că este mulțumită de nivelul meu (20). Femeie fiind, vă întreabă (cu un dram de curiozitate) dacă ridicarea nivelului nu s-ar putea face treptat, prin tatonare.
p.s. Să nu plecați în voiaj prin Siberia. Am acolo un prieten care și acum mai aruncă în aer cîte un tren al albilor. Nici nu reușesc să-l conving că tovarășul Lenin a murit.
 
Postat de catre latunski criticul la data de 2010-03-10 11:01:07
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Stimate latunski,
Comentariile șterse de radiera editorialistei în dejurnă îmi aparțin; ele au fost socotite "oloage" fiindcă pasămite dejucau oareșce manevre oculte, nimic malefic despre margarete și ghiavoli pitiți, dar yankeul pitit incognito sub pulpana evropeică, are o nuanță incertă de la fledgrau spre căcăniul nkdv-ist!

cu stimă,
iuncher Dragoliub Danilovici Iovanov
praporgic în Garda Albă
 
Postat de catre Dragoș Iovan la data de 2010-03-10 08:57:49
         
 
  Interesul meu pentru cele cinci comentarii invalidate crește proporțional cu pretinsa protecție și aluziile aferente. Altfel rămîn pe dinafară. Unde e mai de folos un rebus acut decît un delir cronic. Cu generozitate noncomunicativă pentru sindromul procustian.  
Postat de catre latunski criticul la data de 2010-03-10 07:49:34
         
 
  Sabina Datcu,
Nichita Stănescu, fie-i amintirea veșnic vie, avea o vorbă de duh care caracteriza extrem de plastic astfel de situațiuni: " Matale faci greva foamei mîncînd!"
 
Postat de catre Dragoș Iovan la data de 2010-03-09 22:12:22
         
 
  Stimate coleg editor,
aveti o impresie gresita. E opinia mea si nu voi incerca sa va conving de faptul ca nu am protejati pe acest site.
"Obiectivitatea impusa" mi-o va analiza dl Corbu, stati linistit.
 
Postat de catre Sabina Datcu la data de 2010-03-09 21:52:03
         
 
  Duduia este veche în năravuri de genul ista.
Dar este intangibilă, ca fetișurile ancestrale.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2010-03-09 17:07:35
         
 
  Stimată colegă editoare,
De ce am impresia că protejezi pe cineva? Nu e doar opinia mea, dar felul fățiș în care o faci, deși înțeleg că ești de muuulți ani pe post și prin urmare hîrșîită în acest job, nu prea te recomandă pentru obiectivitatea impusă...
 
Postat de catre Dragoș Iovan la data de 2010-03-09 16:57:56
         
 
  Mi-a fost imposibil să accept vreodată că poți face din poezie un rebus sau, și mai rău, un delir incontrolabil, complet lipsit de generozitate comunicativă. Motiv pentru care nu mi-au plăcut niciodată supra/realiștii, ori zona avangardistă. Or, ecourile fake-urilor lor nu s-au stins nici pînă azi. Rebusul de mai sus, după părerea mea, ascunde o hibă esențială: imposibilitatea de sensbiliza limbajul poetic și a-l face credibil.  
Postat de catre ioan peia la data de 2010-03-09 16:34:15
         
 
  Si va fi invalidat pana cand domnia voastra nu-si va mai da cu presupusul despre cine se "ascunde" in spatele clonei X.
 
Postat de catre Sabina Datcu la data de 2010-03-09 15:51:41
         
 
  Pe langa faptul ca matale "musiu" editor Iovan comiti un atac la persoana, ai putea sa nu ne anunti ca vei anunta pe cineva de ceva, ci ai putea face anuntul direct si discret.

Revenind la text, cu scuzele de rigoare lui Bulgakov, titlul atrage atentia cu siguranta.

In prima strofa as considera un minus prin formulare si idee in ultimul vers. Interesanta aliteratia versului doi, e cumva la limita, nu e fortat, dar nici natural nu pare. De apreciat insa ideea.

Ideea strofei a doua, cu ofilirea florilor carnivore, din nou interesanta, desi as avea avea ceva impotriva inceputului strofei "prin timp,/fructul prafului în ochi devenind" cu o inversiune, o idee si o formulare care imi par futile.

Strofa a treia mi se pare slaba in comparatie cu restul textului. Cred ca se ajunge in alta extrema, iar teologizarea unei astfel de idei e nociva intr-un context care accepta si apreciaza
"nebunia comuna", unde nu-i har, nu-i duh sufare doar.
Sau poate am inteles eu gresit :).


 
Postat de catre julian ross la data de 2010-03-09 10:44:05
         
 
  La prima lectură o doar o autosuficientă erezie, în profunzime un poem doldora de sensuri!
Merită evidențiat!
Profit de ocazie și-i sugerez domnului Corbu să ia legătura cu tovarășa Nina Lapșenninikova pentru a-i înmîna șefului dumneaei un nivel de postare adecvat, adică 100; prea mulți pilatiști îs pe-acilea,care doar pipăie cu buricea deștului(honni soit ...)buchiile și se-nfoaie în pielicele că-s literați!
 
Postat de catre Dragoș Iovan la data de 2010-03-08 19:17:46
         
 
  mulțumețcu-ți ție Șarpe, pentru îndemn,
mulțumescu-ț....
 
Postat de catre Mihail Buricea la data de 2010-03-08 17:35:13
         
 
  :)
l-am dat. redevenind ceea ce sunt. o fiinta. Si-atat.
 
Postat de catre . Fiinta la data de 2010-03-08 13:16:37
         
 
  Ființă eterică, știu că am un typo dar acum sînt subiectiv. Dă jos vălul! Chiar nu-l depistez (dar îl simt)!. Am și eu niște limite!  
Postat de catre latunski criticul la data de 2010-03-08 13:14:34
         
 
  originalitate, sinceritate asumata, un typo peste care se poate trece

stea
 
Postat de catre . Fiinta la data de 2010-03-08 12:59:34
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE