FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Primăvara asta
Text postat de Sanda Nicucie
Păpădii pocnesc,
vișini dau în floare
primăvara asta parcă-a-nnebunit.
Am în păr narcise
iar din cingătoare,
îmi răsar caișii verde-nmugurit.

Simt pe buze gustul de cireșe-amare,
când îmi lași sărutul
tandru,
liniștit.
Păpădii pocnesc,
vișini dau în floare
primăvara asta parcă-a-nnebunit.

Se întorc cocorii
zilelor în care
ascundeam iluzii dorului șoptit.
Mă-nfioară gândul (ești aici)
și-mi pare-
primăvara asta s-a îndrăgostit...

păpădii pocnesc, vișini dau în floare.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  uf, nu-s buna de secretara
"parc-a-nnebunit"
scos ă, pus liniuta
scos î, idem
 
Postat de catre iulia ralia la data de 2010-03-01 23:00:41
         
 
  ar mai fi de corectat :
"parca-a-nnebunit"
"zilelor în care
ascundeam iluzii dorului soptit", fara virgule

scuze, nu spun astea ca sa ma bag in seama, forma clasica e ca noblesse oblige
in rest, is modesta
:)

 
Postat de catre iulia ralia la data de 2010-03-01 22:37:20
         
 
  sanda, am scris un com mai destept, dar a zburat prin delogare...
mai presus de toate raman muzica si sugestia din versurile tale care au fermecat complet si intemeiat pe toti domnii !

mai ziceam ca esti putin in neglije, la redactare, ceea ce nu poate decat sa sporeasca sarmul :)

eu m-as oferi sa corectez, nu cu toata convingerea, cred ca un secretar ar fi mai bun. glumesc, nu te supara

si ps --
jr ?
mai sa fie, ce coincidentza. -acum as avea nevoie de un emoticon...
enchantee ??
 
Postat de catre iulia ralia la data de 2010-03-01 22:25:55
         
 
  Da, Radu, mare greseala - am inghitit-o - nu mai e!
in rest,
va doresc tuturor sa aveti o primavara frumoasa!
 
Postat de catre Sanda Nicucie la data de 2010-03-01 22:22:22
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  As prefera domnule, sincer... si evident, o ghiocea :).  
Postat de catre julian ross la data de 2010-03-01 21:01:27
         
 
  da, doamna...  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2010-03-01 21:00:33
         
 
  "Musiu" Radu, sa fie virgula dintre subiect si predicat ?

Sa-mi ziceti stimabile daca trebuie sa las vreo adresa pentru ghiocelul meu, daca nu, voi licita din nou !
 
Postat de catre julian ross la data de 2010-03-01 20:51:03
         
 
  Domnule Mihai, nu cred ca sunt necesare atatea reverente.
Legat de "poezia" expusa mai sus, ca va place dumneavoastra si nu mie... e o chestie de gust Sunt multi factori ce isi pot pune amprenta pe unii cititori, dar sa nu uitam ca suntem pe un site/forum cu pretentii literare si ca forumisti ce suntem, in lipsa de alte activitati mai productive, ne dam cu parerea. Nu inseamna vreun moment ca eu as avea dreptate... sau dumneavoastra.

Legat de partea cu emo kids si cat de "TRUE" sunt ei... exista si contraargumentul ca nu mai purtam itari pentru ca am progresat, asta ar trebui sa fie si in cazul poeziei. Adica, in loc de poezie de in itari sa trecem macar la niste panatloni de stofa, sa nu mai vorbim de omniprezentii "jeansi". Partea cu emo... cred ca le exageram obiceiurile si oricum, cred ca e vorba de cernut, fiecare progreseaza in ceea ce crede ca trebuie si e bine. Nu acceptam amalgamul acesta de "modernism" fara discernamant.
 
Postat de catre julian ross la data de 2010-03-01 20:44:11
         
 
  ești mai mixcsterios decât sfinxul din eghipet, radule! dar, oricum, mă gâdilași cu potriveala...  
Postat de catre adrian mihai la data de 2010-03-01 20:38:12
         
 
 

J.R, in versul respectiv mai e o problema, chiar mai mare. daca ghicesti, iti ofer un ghiocel.

Adrian, subscriu uneia dintre opiniile din subsol. nu te stradui sa ghicesti care, nu-ti ofer nimic.
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2010-03-01 20:34:15
         
 
  dle j.r., contrariat de cele pe care le-ați scris și, oarecum rușinat de faptul că nu v-am citit deloc până acum, am dat fuga în pagina cu autori pt a vedea ce ați postat. când colo, surpriză! nici măcar un text, măcar unul, de sămânță!

vă mărturisesc cu mâna pe inimă că mie, unuia, îmi place tare mult poezia sandei și vă spun asta asumându-mi riscul de a mă categorisi ca zaharisit.

părerea mea e aceea că fiecare poate scrie cum îi place și, mai ales, cum simte. indiferent cum ai scrie, impostura se simte și miroase al naibii de urât!

ce e aia, cu moda, cu faptul că nu se mai scrie așa? păstrând proporțiile, v-aș întreba: dacă a apărut pe strasse curentul emo, ar trebui să încep să mă tai cu lama pe față?

dacă v-am supărat, vă prezint, cu anticipație, scuze! însă vă rog să nu vă îndoiți de buna mea credință! mai ales că, iată, reușesc să cad de acord, în fine, și cu dl iovan, deși n-aș fi crezut că se va întâmpla vreodată minunea asta!

stimă!
 
Postat de catre adrian mihai la data de 2010-03-01 20:28:03
         
 
  Nu vreau sa ma intelegeti gresit, versificatia e bunicica (mai putin versul cu "primăvara asta, parcă a-nnebunit", vers care ma zgarie teribil, as propune macar "primavara asta parca-a-nnebunit"), dar textul in sine este plin de banalitati. Un soi de Alecsandri, vorba aceea: "nu se mai scrie asa"...  
Postat de catre julian ross la data de 2010-03-01 20:10:24
         
 
  Doamna Nicucie,
Îmi cer scuze pentru intervenția mea, dar se pare că al nostru coleg e cuprins de o euforie primăvăratică. Dacă știam că va reacționa în acest mod, luîndu-mi în derizoriu aprecierea, nu aș fi intervenit în comentariul precedent!
 
Postat de catre Dragoș Iovan la data de 2010-03-01 19:37:16
         
 
  d. iOVAN plesnește
- ce-are omu’ oare? -
primăvara asta parcă a-nnebunit
are-n cap prăștină
iar la cingătoare
trei-patru sticloanțe de-alea de-a golit…

sanda, n-am drept de vot și nici stele nu-ți pot da, însă te rog sa primești de la mine un mărțișor la fel de suav ca mica ta bijuterie literară!
 
Postat de catre adrian mihai la data de 2010-03-01 19:21:55
         
 
  Un poem proaspăt (deși am senzația că l-am mai citit), plin de sevă primăvăratică, scris într-un stil de multă vreme inconfundabil. Mulțumim, doamna Nicucie, pt un inedit "mărțișor"!  
Postat de catre Dragoș Iovan la data de 2010-03-01 18:58:41
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE