FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
un vis învins...
Text postat de Octavian Sergiu Ciurtin
un vis învins...

mi-am făcut un butic, mi-s patron, ce dracu. Am ajuns și io în rândul oamenilor.Visul meu de-o viață a fost să devin scriitor, ei! m-am ajuns. Acum mi-s fericit, o duc bine, leafa mere, munca mere, banii vin, noi cu drag... ia stai, c-o bătut cineva-n poartă, ia să văd cine iaște.Am revenit, nu era nimenea, era doar o adiere de vânt, dar, io de când mi-s patron, am o leacă de frică. Tătă zâua, cineva-mi bate-n jam, în ușă, în gard, în masă, și ... prin chimir, după ce ăștia pleacă. No, acum plec acasă și mă apuc de scris, am multe facturi de făcut, centralizatoare, referate, conspecte după NTC-uri pe care trebuiește să le am la zi. Chitanțe nu fac că n-am de ce! De când mă știu am scris, că tare mi-o plăcut, bine-nteles, că nimeni nu m-a citit, am un scris de doctor, dar asta m-a salvat la toate controalele pe care le-am avut de-a lungul anilor. Acum îs belfer, numa` râd. Dar iarna asta, am pățât-o, mi-o venit gazu` o mie de euroi, un drac pentru mine, io oricum pun facturile toate într-un loc unde nevasta nu le vede, io nu-s casier, io-s patron, dar ieste totuș o problemă pe care numai io o știu, pentru mine-i lozincă, șâ ar trebui s-o bat pe un perete, undeva sus, să o poată videa, și controalile pe care comenduirea aista , mă tot vânează. ( dacă nu încasezi, n-ai nici o datorie s-o plătești), ce ziceți, e bun prințipiul aista al mieu ?, e forte,nu?, forte cu f mare di la chilogram.

.....

Sunt dezamăjit, au fost striguroii finanțiști, și... m-au înțărcat. Acum, de unde dracu să mai fiu patron, mi-au luat și cheile de la garaj unde aveam ambalajele de ouă... da, ambalajele de ouă, m-au covăsât di tăt. S-o dus visul meu de-a deveni mare scriitor, s-o dus afacerea... dar nu-i bai, acum, îmi iau doar dreptul de autor și trăiesc... cum de unde drept de autor, păi nu v-am spus că am cinci copii? Hei draci, nici în dvs nu mai am încredere?, bine, mă mut în munți!
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  "Păpărugă, rugă,
Ia ieși de ne udă,
C-o galeată de-apă
Păstă lumea toată… "

asta ca să-mi revin...

salut trecerea prin spațiul privat al dragului și distinsului meu prieten Florentin.

multzumesc domnului că am trăit și clipa aceasta.

pe unde mai trăiești domnule de nu mai știu nimic de tine?
ești sănătos, ești bine?
mă bucur că nu m-ai uitat,

cu mult drag,
tavy
 
Postat de catre Octavian Sergiu Ciurtin la data de 2010-02-05 20:34:40
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Text robust cu un umor dramatic plantat in real. Glumind eu zic: scrie Tavi pe Euro, fiindca aici, daca latra cainii poti deschide poarta fara frica de turba; mai ales ca esti(si nu oricum) strasnic vaccinat!
Felicitari!
 
Postat de catre Florentin Maftei la data de 2010-02-05 19:19:05
         
 
  ăsta nu-i haz de necaz
asta-i adere de gaz
când e frig din cale-afară
numai eu bat câmpii iară!

Merci beaucoup.
t.
 
Postat de catre Octavian Sergiu Ciurtin la data de 2010-02-05 16:11:01
         
 
  Tavi, ai scris un text plin de haz de necaz. Am zambit citindu-l, nu numai ca tematica, dar mi-o placut stilul in care l-ai scris; respectand graiul ardelenesc. Felicitari!
Iti dadeam un vot, ca meritai! Toate cele bune, Vali

 
Postat de catre Vasilica Ilie la data de 2010-02-05 14:28:45
         
 
  Mulțumesc Mihai, pentru vot, steluțe și... sfat, referitor la cuțu...ăia mulți, ai saitului, sunt pregătit, mi-am pus zgardă! dar, ca să nu fiu de acord cu tine, pot să spun că...democrație este și în lumea canină, deci, țăți au dreptul cu-n lătrat!  
Postat de catre Octavian Sergiu Ciurtin la data de 2010-02-05 12:20:28
         
 
  Te rog, ferește-te,
s-ar putea să-ți sară la gât, câinii nelegați ai site-ului, îi știi tu care sunt, iar cei care nu-i știu încă, îî vor recunoaște după lătrat.
 
Postat de catre Mihail Buricea la data de 2010-02-05 09:16:19
         
 
  Mă uimești, Tavi!
Frumoasă lucrare!
Felicitări, vot și stea!
 
Postat de catre Mihail Buricea la data de 2010-02-05 09:10:22
         
 
  mulțumesc ecsi,
vreau să fiu un piculeț ticălos și să reproduc o scenă cât o viață de om!
este vorba de și numai de,"micuța Picasso", cine o fi? nu-i greu de aflat...
"A devenit faimoasă prin picturile ei la vârsta de doi ani, iar la opt avea prima expoziție în Los Angeles. Copilul-minune Alexandra Nechita și-a continuat ascensiunea, iar piesele ei se găsesc în colecții private ale unor nume ca Andre Agassi, Celine Dion sau Charlize Theron. "

ecsi, vei spune, ce legătură-i între plop și prefectură, între coada vacii și ștampila primăriei...
nu-i nici una, doar omenescul gând, alții ar vrea!
...doar să-i ajutăm, dacă putem!

eu nu știu cum, dar alții... poate, pot!

mulțumesc de vizită, îți dau un linc!

http://www.adevarul.ro/la_masa_adevarului/Alexandra-Nechita-luxoasa-micuta-banii_0_153584646.html
t.
 
Postat de catre Octavian Sergiu Ciurtin la data de 2010-02-05 03:19:58
         
 
  notre respect

 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2010-02-05 00:10:20
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE