FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
M-am intors
Text postat de Label Black
M-am intors. E limpede ca-mi doresc sa rescriu povestea noastra, chiar daca, de fiecare data, despre tine vorbesc aceleasi fapte. M-am intors. Astazi, aici, acum – imi doresc sa las in voia sortii amintirile noastre. Sa nu ma mai strivesc prin tamplele lor, sa nu le mai violez realitatea si sa le las sa creasca singure in vartejul gradinii cu flori salbatice, caci de cate ori ma implic, ajung sa regret. De cate ori ma adaug, ajung sa blestem.
M-am intors. Sigur ca n-am uitat niciodata de tine, doar ca m-am retras pentru a-ti lasa calea libera intru implinirea viselor care nu m-au privit in mod direct. Te-am vazut cautandu-l pe Mos Craciun, te-am vazut cantand colinde, dar ceea ce m-a fascinat in mod excesiv a fost felul in care ti-ai impodobit bradul. Felul in care i-ai vorbit si l-ai ascultat. M-am simtit prea mic in universul asta si, pentru o secunda, am regretat ca nu sunt conifer. Am regretat ca nu peste mine au asezat cu migala, degetele tale, un desen, dar am ramas in umbra pentru ca ador sa am capacitatea sa iti schimb destinul.
M-am intors. Stiu ca dragostea se naste in momentul in care portile negre se deschid. M-am intors sa te iubesc. E ceea ce fac cel mai bine. Cu alte cuvinte, ma atragi ca un magnet. De fiecare data atat de puternic incat nu reusesc sa-mi stapanesc moleculele sa nu porneasca in stoluri – spre tine. M-am intors sa ridic o constructie solida in care sa investesc si timp, si lacrimi, si bani. Adica totul…
Simt cum Atlanticul izvoraste din mine si valurile lui imi curata venele. Ce n-as fi dat ca ultima vreme sa mi-o petrec cu tine. Sa ma asez peste tine ca un vestmant si sa te protejez in noptile reci de decembrie. Nu e nevoie de multe lucruri pentru a face un ceai, dar cand acea ceasta sta intre palmele tale, gustul lui devine unul permanent. Asta pentru ca iti cunosc toate secretele. Pot sa afirm in orice clipa ca sunt persoana care te traieste cel mai bine si mi-ar fi imposibil, crede-ma, sa neglijez vreun aspect. Eu nu stiu sa creez altceva decat povesti, dar povestea pe care o doresc pentru noi e mai frumoasa ca oricare alta. Caminul nostru inseamna, inainte de toate, curajul de-a ne privi reciproc in ochi si de a accepta erorile. Esti cel mai desavarsit critic al meu si cel mai mare admirator. Nu vreau sa raman fara vreuna dintre aceste conditii. Nu vreau sa raman fara tine, caci iubesc tot ceea ce te inconjoara si-ti mangaie interiorul.
M-am intors. Nu ca sa-mi termin tigarile in aerul pe care tu, ca un simbol eolian in cureti, ci ca sa le strivesc in sunetul rece si tandru al revederii. Stii bine ca nu-mi doresc sa fiu depedent de altceva in afara de tine. M-am intors acum pentru ca sunt pregatit. Sa renunt. Sa fac orice. Pesemne ca acest lucru defineste amorul si epoca n-are margini.
M-am intors sa-ti scriu o noua biblie. O biblie pe care numai tu o poti intelege. O biblie fara ingeri, pentru ca singurul inger pe care-l pot descrie, esti tu. In lumea noastra nu exista timp sau spatiu. Suntem doar noi, intr-un continuu zbor nebun catre ceruri. Am auzit ca de la inaltime lumea pare mai mare. E ridicol sa crezi in iluzii, dar e o prostie sa le renegi. Astfel ca ma daruiesc, per total, tie. Fara sa-mi pese de ceea ce va urma. Fara sa judec sau sa cer ceva in schimb. M-am intors aici, pentru tine. Iar si iar..
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Multumesc amandurora pentru rabdarea acordata.
Radu - voi modifica indata ce voi avea putin timp.
Liviu - apreciez interventia. voi depune, de asemenea, eforturile necesare pentru a modifica erorile pe care le-am facut.
 
Postat de catre Label Black la data de 2010-01-12 19:37:10
         
 
  PS De ce nu încerci să scrii cu fonturi românești?

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2010-01-12 16:58:23
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Scoate și per total. Sună ca per capita. Contabilicește, adică. Dintr-o ststistică privind șeptelul.

In lumea noastra nu exista timp sau spatiu. Suntem doar noi, intr-un continuu zbor nebun catre ceruri. Există, totuși, ceruri. E bine. Îmi vei spune că aici e o metaforă. OK. Pe care nu o înțeleg. OK din nou.

caci iubesc tot ceea ce te inconjoara si-ti mangaie interiorul. Altă metaforă, probabil, mîngîierea pe interior. Atîta doar că interiorul ăsta sună cumplit de prozaic. Exact ca și per capita.

si mi-ar fi imposibil, crede-ma, sa neglijez vreun aspect. La fel. Sec, prozaic, tehnicist acel aspect. Nici crede-mă nu e pentru scrisoarea asta, după părerea mea. Dar ea, părerea mea, nu conteaza, așa-i?

Un text fluid. Asta nu e de bine. Pentru că trebuie tradus inconsistent. Ceea ce e de rău. Sau eu sunt rău? Nu. Eu sunt doar ușor malițios. Și sincer.

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2010-01-12 16:56:04
         
 
  Razvane, scoate "in mod excesiv" dupa "m-a fascinat", e gresit. la fel, "vesmant", nu "vestmant". la fel, "acea ceasta", si "in cureti".
n-am inteles "Pesemne ca acest lucru defineste amorul si epoca n-are margini."
si trebuie "negi" in "dar e o prostie sa le renegi".

 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2010-01-11 14:54:24
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE