FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
„...Fraților, ce să facem?” (Faptele 2,37)
Text postat de latunski criticul
Despre memoria pietrei
nimic nu amintesc profeții,
ei mărturisesc doar despre aruncarea ei
de către cei fără de păcat

în viața pietrei, existența profeților
cît și persistența pildelor vii
sînt doar o scurtă străfulgerare

simt un gust amar
de piatră storcită sub țeastă,
pentru o terapie a vidului propriu
mi-ar face bine o lapidare

cum vînturile încă mai suflă
ucidere și amenințare,
privind la piatra din balta insalubră
gînditu-m-am să pun la cale
un program pe termen lung:
o asanare a tuturor profeților.

Dar la picioarele cui să-mi las hainele?
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Latunschi are dreptate.

Comentariul meu este un răspuns (sibilinic?) la un altul. Vorbe cu două înțelesuri. Deși nu sunt așa. Doar par.

Explicații nu dau. Sunt prea ocupat cu scoaterea pietroiului pe care l-ai aruncat în apă cu ceva vreme în urmă. Cîtă? Nu știu, am cam pierdut noțiunea timpului.

Poemul e bun. Spre deosebire de comentariul meu, care se voia rău.

PS. Nu sunt ET. Cred că ți-ai dat seama.

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2010-01-07 21:45:43
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Nu pot fi ambele excepționale. Mai meditează!  
Postat de catre latunski criticul la data de 2010-01-07 21:06:10
         
 
  exceptional. ca si commul lui Liviu. Notre respect!  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2010-01-07 01:06:33
         
 
  "Juma' de roman nu voi putea plagia niciodată, eu fiind sprinteur, nu alergător de cursă lungă."
..."Iar a ține DEX-ul în casă în condițiile în care Gugălu' este nu doar sursă de informare ci și, pentru unii, izvor nesecat de opere literare numai bune de publicat proprio nomine (sigur, după o ușoară prelucrare prin metoda copy/paste, orice alt efort fiind inutil) - a ține, deci, DEX-ul în cas㠖 ar fi o sfidare la adresa culturii internaute." (Liviu S. Bordaș)
Acestea sînt singurele pasaje pe care nu le-am înțeles. Dacă ești Bordaș și nu Elena Toma rămîi dator cu oarece explicații. Nu garantez că-ți răspund imediat. Plec (pentru o vreme), să arunc o piatră în apă. Informațiile circulă repede de la București la Cluj.


 
Postat de catre latunski criticul la data de 2010-01-02 19:00:53
         
 
  pies 2

Latunschi, glumesc. Umor Sur(u'). Pfepfelegian.

emoticon :) (pentru cazul în care nu ai fi înțeles)

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2010-01-02 14:39:11
         
 
  CONTRAPUNCT



Stîrnit de altruismul și de remușcările colegului latunschi, prezint și eu scuzele mele ilustrului Huxley pentru jumătatea de titlu plagiată mai sus. Juma' de roman nu voi putea plagia niciodată, eu fiind sprinteur, nu alergător de cursă lungă.



Voi începe prin a spune că, nefiind eu Mircea cel azi președinte și mîine nu, am cugetat bine înainte de a răspunde acuzației de admirabil estet lansată de același latunschi criticul la adresa mea. Mărturisesc că primul impuls a fost acela de a-i răspunde, precum purtătorul de petlițe din anecdotă: estet e tac'tu! M-au oprit două lucruri: uriașa doză de bun simț pe care fel și fel de întîmplări întîmplate de-a lungul anilor m-au făcut să o pierd și teama că ar fi perfect posibil să nu fiu eu la curent cu sensurile vorbei pe care latunschi a aruncat-o în apă deși nu este el chiar nebun iar alții vor avea menirea să o scoată deși nici ei nu sunt chiar înțelepți. Așa că am decis să amîn disputa pînă după data de patru ianuarie, și asta nu pentru că eu, spre deosebire de domnul latunschi, as crede ca zilele Noului An ar aduce cu ele ceva nou, ci doar pentru că pînă la data menționată librăriile și bibliotecile sunt închise iar în Dexonline eu nu prea am încredere atunci cînd încerc a desluși dacă estet e de bine sau e de rău. Iar a ține DEX-ul în casă în condițiile în care Gugălu' este nu doar sursă de informare ci și, pentru unii, izvor nesecat de opere literare numai bune de publicat proprio nomine (sigur, după o ușoară prelucrare prin metoda copy/paste, orice alt efort fiind inutil) - a ține, deci, DEX-ul în cas㠖 ar fi o sfidare la adresa culturii internaute.

Voi continua prin a spune tuturor că, neavînd eu nume de sfînt în calendar, mi-am promis și mi-am oferit propria sărbătoare. Așadar, mîine voi sărbători/comemora (după caz) împlinirea a douăzecișipatru de ore de la data cînd mă voi fi lăsat de fumat. Nu aștept felicitări/urări/pupături aso (în traducere liberă șamd) și nici largi mișcări de sprijin.

Voi încheia cu o predicție. Acolo unde limba despicată a șarpelui a dat de gustul de sînge de om, el va mușca și a doua oară, mai abitir. Nu văd de ce latunschi ar face excepție, cu toată cenușa pe care și-a vărsat-o în creștet. Să muște. Dacă o va face în continuare cu umor, cine s-ar putea plînge?

Plin și eu de sentimente la fel de ortodox-creștinești ca și căința sinceră care pre el îl animă, îl asigur de reciprocitatea a tot ceea ce va simți față de persoana mea.


La multi ani, latunschi.

La mulți ani tuturor.


PS Postator îmi convine. Mă temeam de apelativul postac.

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2010-01-02 14:14:34
         
 
  intre 31 dec si 1 ian nu e nicio diferenta, in ambele scriu la fel de prost

dar asta mi-a placut

ganduri bune, maestre
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2010-01-01 14:13:57
         
 
  mi-a plăcut poemul, altceva decât urări sterpe și protocolare pentru care am închis telefonul, ușa, fereastra și ultima carte citită ,,o lume de lepădat,, ,aș mai închide ceva dar nu are cine să bata cuiele acum în ziua a 8 a,(Luca 11,21).
cu stimă
v.i.
 
Postat de catre vasile iftime la data de 2010-01-01 14:06:32
         
 
  La mulți ani stimați postatori!
Felicitări și urări pentru cei care își sărbătoresc „ziua numelui” – Vasile, Vasilica, Vasiliu, Vasea etc.
Cei care nu s-au învrednicit a purta aceste nume pot sărbători „Tăierea împrejur a Domnului” (Luca 11,21). Ori convenționala zi de „an nou”(de ce e nou, că eu nu văd nici o schimbare).
Din păcate, implicarea mea în garnisirea Europeei cu opere nemuritoare a fost faultată de alte proiecte. Nu am scris, dar v-am citit. V-am citit dar nu am comentat.
Tot din păcate am avut și cîteva intervenții neortodoxe (drept pentru care prezint scuzele mele stimatei doamnei Sanda Nicucie și admirabilului estet Liviu S. Bordaș).
Mi se mai întîmplă uneori să-mi uit manierele din cauza limbii mele despicate. Cînd eram sugar nu existau decît biberoane din sticlă. M-am rănit din greșeală.
În afară de ultimul meu poem am remarcat mai demult unul deosebit. Începea cam așa: „Cîntă zeiță mînia...” Pare-mi-se...
 
Postat de catre latunski criticul la data de 2010-01-01 11:50:18
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE