FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
...
Text postat de BOGDAN GROZA
Casa de Culturã Viºeul de Sus, Maramureº, anunþã desfãºurarea celei de-a IV- a ediþii a Festivalului – concurs de satirã ºi umor “ZÂMBETE ÎN PRIER”, în data de 13 aprilie 2006, ora 13 ºi 13 minute, la Casa de Culturã.
Tema concursului de epigrame la aceastã ediþie va fi “ Colac peste pupãzã”. Pe aceastã temã se admit în concurs ºi alte creaþii umoristice în versuri ºi prozã ( maximum 3 pagini dactilografiate).
Conform regulamentului, la concurs pot participa toþi cei pãliþi de muze, membrii sau nu ai Uniunii Epigramiºtilor din România, cu minimum 5 epigrame la tema propusã. Epigramele vor fi jurizate ad-hoc de personalitãþi consacrate ale genului, sub coordonarea domnului GEORGE CORBU, preºedinte al U.E.R.
Se acordã urmãtoarele premii: Marele Premiu “ PUPÃZA”: 1.500.000 lei ( 150RON), Premiul I 1.000.000 lei ( 100 RON), Premiul II: 750.000 lei ( 75 RON), Premiul III 500.000 lei ( 50 RON).
La concursul de volume de epigrame apãrute în perioada 1 aprilie 2005 – 1 aprilie 2006, ( aflat deja la a doua ediþie), autorii sunt rugaþi sã trimitã câte un exemplar pentru concurs la adresa: Casa de Culturã Viºeu de Sus, str. 22 Decembrie nr.3 ( d-lui Lucian Perþa), Maramureº, pânã la data de 1 aprilie 2006. Volumele vor fi jurizate de organizatori ºi se vor acorda urmãtoarele premii: Premiul I: 1.500.000 lei ( 150 RON), Premiul II: 1.000.000 lei ( 100 RON), Premiul III: 750.000 lei ( 75 RON).
De asemenea, în timpul mesei festive se va organiza ºi un concurs de epigrame ( pe rime date) cu premii surprizã, oferite de Biblioteca Orãºeneascã. Informaþii suplimentare la telefon: 0262 – 354639 – Casa de Culturã, 0262 – 354131 – dl. Lucian Perþa.

Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Draga Bogdi

Pentru vestea cu pricina
O urare am sa-ti fac :
Sa iti de-a o PUPA ZAna
si io-un COLA Cu cognac

:)

Multumim pentru invitatie.
~Numai bine!~
 
Postat de catre Horia Ivascan la data de 2006-01-25 12:11:02
         
 
  Carmen, alias Pimpita Roscoi,
Eu pupazoiul de Maramu te astept la cesta concurs pe teme de zburatoare si poate reusesti sa duci acasa la domnul primar Colac o pupaza de toata frumusetea. :)
Te astept pe plaiuri morosenesti, ca eu pe plaiuri moldave am fost :)
Lory, multumesc de trecere si poate participi si tu la concurs :)
Alin,
fie ca protestezi, fie ca nu,esti binevenit in Viseu de Sus. Si apoi ai sa vezi si tu ce pupeze tinere si frumoase sunt pe acilea.:)
Valeriu, da trebuie sa fie pe aceeasi tema.
 
Postat de catre BOGDAN GROZA la data de 2006-01-25 10:06:12
         
 
  Referitor la creatiile umoristice in versuri: Tre' sa fie pe aceeasi tema?Si de nu, cate putem trimite? Cu multumiri anticipate, Valeriu Cercel  
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2006-01-24 22:35:29
         
 
  Protestez deschis mpotriva tuturor pupezelor care se vor nscrie n concurs pentru c vieul de sus e rezervat pupzoilor, vieul de jos e pentru doamne. M-am sturat s folosesc colacul n alte scopuri dect notul, mi s-a uzat i supapa de-atta reinere n exprimare. Presimt ns c protestul meu nu va fi luat n serios, aa c en-garde pupezelor!  
Postat de catre Alin Adal la data de 2006-01-24 22:01:22
         
 
  Domn presedinte de juriu,

Subsemnata, Pimpia Roscoi, cu domiciliu in sat Pupaza, comuna Tei, ulita Creanga, declar pe propia rasponsabilitate, ca voi participa la cela concurs, ca chiar domn Colac, peste Pupaza primar, m-o dezlegat la gura sa participez cu talentu meu propiu si personel in numele satului Pupaza din Tei!
Doamne ajuta toti pupazoi!

 
Postat de catre ics ics la data de 2006-01-24 18:53:38
         
 
  Succes membrilor Europeea care vor participa! Atropa, vezi ca-ti tin pumnii, toata nadejdea la tine imi este:)))
Lory
 
Postat de catre BBBB aaaaaa la data de 2006-01-24 17:11:46
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Bodognel, o poezie din typosurile mele am scris eu nu demult, dar promit c de dragul vostru voi scrie i o epigram. Sper s mi ias poanta! i pcat c nu pot "paricipa" i eu n aprilie, dar sper s particpe cei "acre" merit din plin!

daniela e stngcea
cnd scire cu tast-aa
iar de-o niremi cumva
sigru e altcineva!

(nu le-am scris pe toate cu typos c era prea de tot)

D
 
Postat de catre Daniela Luca la data de 2006-01-24 17:03:38
         
 
  erata,
in loc de iulie cum gresit am scris e, desigur, aprilie. :))
Anda, poate vii si tu cu o epigrama sau mai multe grame la concurs :))
 
Postat de catre BOGDAN GROZA la data de 2006-01-24 15:57:04
         
 
  Mi ce tem au mai gsit i organizatorii!

Pupza de n-oi lua
Pe colac m-oi aeza!
Oare cine-i pupza?!


Succes celor ce vor participa la concurs, mulumiri pentru anun lui Bogdnel!
 
Postat de catre Anda Andries la data de 2006-01-24 15:52:16
         
 
  ela, "afci ce afci" si inventezi cuvinte amuzante gen: "paricipa" si deja binecunoscutul "acre" pe care-l ( pardon, pe acre-l) folosesc si eu des :))
Pana in iulie o sa vad daca voi avea imaginatie cu pupeze si colaci :))) Daca nu, voi lasa pe altii sa vaneze zburatoarea :))
 
Postat de catre BOGDAN GROZA la data de 2006-01-24 15:36:59
         
 
  desigur afce era typo... propriu danielei. drept de autor zu!  
Postat de catre Daniela Luca la data de 2006-01-24 15:27:33
         
 
  cu euro-Peia de Genu
Donei Bella cu Cercel
Diviznd maramureu
s prind i Epigramist
ceva-ceva la concurs
cred c se va afce 13-le
aprilie cu norocel
...sau Bodognel?

Succes celor europeeni care vor paricipa n aprilie i acre vor ctiga desigur, nu ncape-ndoial!!!

Daniela
 
Postat de catre Daniela Luca la data de 2006-01-24 15:26:56
         
 
  cred ca si invers ar merge. Numai sa te incadrezi in 3 pagini si sa pomenesti de pupaza si de colac :))  
Postat de catre BOGDAN GROZA la data de 2006-01-24 13:59:39
         
 
  colac peste pupaza?
dar invers nu mere? pupaza peste colac?
 
Postat de catre Sorin Teodoriu la data de 2006-01-24 13:50:03
         
 
  1  
Postat de catre BOGDAN GROZA la data de 2006-01-24 13:16:49
         
 
  Da Sache, proza e valabila, insa sa aiba ca tema "colac peste pupaza" si sa fie de maxim 3 pagini dactilografiate.
Inainte de a posta anuntul am dat telefon la Casa de cultura si mi-au confirmat ca orice creatie umoristica e bine venita, numai sa fie pe tema data.
 
Postat de catre BOGDAN GROZA la data de 2006-01-24 13:14:15
         
 
  A! Dupa evenimentul Radu Herjeu, vom pune la editoriale anuntul tau. Macar un timp, sa sara in ochi cui trebuie :)  
Postat de catre Sorin Teodoriu la data de 2006-01-24 13:10:47
         
 
  Bravo! Bravo! Bravo!

Pe el! Cel mai bun sa castige!... si sa fie de pe Europeea :) Ca avem cu ce ne lauda!

Bodo, proza e valabila? In ce conditii?
 
Postat de catre Sorin Teodoriu la data de 2006-01-24 13:09:48
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23927
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE