FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
si Genuneanu combate cu mult succes coruptia electorala
Text postat de Dumitru Cioaca
"Într-un sat din Buzău, anume Cilibia - informație certă, pot proba - primărița care a încercat să vîre două voturi în urnă, pentru Geoană, a fost arestată imediat."
(Ioan Peia)

chiar pe-o vreme-asa nocturna
si al zecelea demers
pentru al doilea vot in urna
ei cu mine nu i-a mers.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Draga Valeriu
De data asta ai fost rau cu domnul Peia. Sunt convins ca atat domnul Peia cat si alte milioane de romani cinstiti trag de le sar capacele dar nefiind corupti nu prea se alege nimic de munca lor. Nu uita ca noi am avut norocul sa aterizam in tari in care munca cinstita si nu coruptia creiaza bunastarea. Daca am fi in Romania probabil ca am fi si noi la fel de nemultumiti si de acri ca domnul Peia.
Marele poet Mircea Dinescu intrebat odata care este situatia in Romania a raspuns:
-Grea domnule. Tara mica, pungasi multi...
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2009-12-10 04:54:07
         
 
  Am gandit ca domnul Peia,care nu vrea nici un sfat de la cei de peste ape, care nu se uita la vecinii polonezi sau cehi cum fac si cum o duc, care le stie pe toate si noi nu intelegem nimic, se plange de guvernanti ca au distrus totul in tara, au furat cat au putut, dat este foarte suparat ca din acei guvernanti ce au dus tara de rapa nu a iesit ala de care ii placea lui mai mult. Zisei ca americanilor nu le pasa cine-i la guvernare caci au de toate si nu au de la guvern, ci ei sunt aceia care tin guvernul, de au ajuns unii chiar sa nu le mai pese care-i presedintele statelor. Naivi cum suntem noi astia de peste ocean, am crezut ca si dansul, domnul Peia, se va apuca de treaba, sa-si faca banuti multi, vacante misto si sa-l doara-n shpitz ca-i Base sau care-o fi la putere in Romanica.
Te rog, ma iarta daca facui vreo traznaie.
Sa fii si mai iubit !
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2009-12-10 02:20:58
         
 
  Valeriu,
De ce ai vrut sa-l induc in eroare pe domnul Peia in legatura cu interesul adanc pe care il poarta americanii presedintilor lor?
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2009-12-10 01:29:10
         
 
  Eu vorbeam de altceva.
Remarc tehnica devierii discuției.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2009-12-10 01:20:03
         
 
  Domnul Peia
Americanilor le pasa foarte mult de presedintii lor. De asta au si impuscat mortal patru in scurta lor istorie de 200 de ani. Nici un alt popor nu se poate lauda cu asa o isprava. Englezii in 2000 de ani nu au reusit sa taie capul decat la un rege.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2009-12-10 01:07:47
         
 
  Draga Valeriu
Va voi primi cu multa placere. Ai adresa mea de e-mail ca sa stabilim amanuntele. Daca nu spune-mi ca sa ti-o dau.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2009-12-10 01:03:25
         
 
  Dar ce detașare superioară, onorate domn Valeriu!
Ca și cum ai zice: ia mai dă-i în spume pe amărăștenii ăia, eu plec la Los Cabos să mă dixtrez!
Mișto!
Iată cine ne dă nouă lecții de democrație și principialitate!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2009-12-10 00:58:53
         
 
  Iacă, așa ne-ar plăcea și nouă, să ne doară-n sevă de președinte, dar problema e că, mărindu-ne nivelul de trai și devenind independenți, nu mai putem fi cumpărați pe un pumn de arginți. Băsescu știe foarte bine asta și l-a durut în cot de sărăcia românului, ba chiar s-a bucurat de asta și a pus la punct o mașinărie infernală de furt. Care s-a bazat, mai întîi, pe cumpărare de votanți. Apoi pe restul găinăriilor din secțiile de votare și așa mai departe.  
Postat de catre ioan peia la data de 2009-12-10 00:56:37
         
 
  Nene Cioaca,
de ce nu le explici matale, ca si io am trait in state si stiu la fel de bine, ca americanilor nici nu le pasa cine-i presedinte si multi nici macar nu au habar de numele lui, fiindca ei au biznisurile lor, isi fac banii lor, vacantele lor, casele si familia lor indiferent ce guvern ar fi sau ce presedinte ar fi. Chestia cu sticla de bere si cu curvele intereseaza pe foarte putini maruntei din Romania.
Apropos !
Azi am avut primii fulgi de zapada aici la noi la Hamilton. Saptamana trecuta am petrecut-o la Los Cabos si chiar ma gandeam sa dau pe la matale la intoarcere, dar dupa anul nou, ca noi plecam de doua-trei ori pe iarna in sud, poate am sa te calc.
Numai iubire,
Valeriu
 
Postat de catre Valeriu Cercel la data de 2009-12-10 00:47:25
         
 
  Si asta este adevarat dar numai pentru oamenii tari care nu-si tradeaza sub nici o forma intentiile reclamagiste. Altfel politistul respectiv te poate impusca implicand autoaparea.
Un prieten de al meu care a trait ani multi in statul Idaho mi-a spus ca in acest stat cu vechi traditii americane negri nu se prea stabilesc fiindca ei cand sunt arestati au proasta inspiratie de a incerca sa fuga de sub escorta motiv pentru care sunt impuscati.
O alta poveste interesanta de prin ani 20 ai secolului trecut. Rokefer avea la sondele lui politie particulara. Muncitorii petrolieri fiind nemultumiti de salarii au facut greva iar politia particulara a facut prostia sa omoare cativa. Muncitoarimea americana din restul Statelor Unite a fost asa de impresionata de soarta vitrega a colegilor lor incat a trimis urgent ajutoare. Nu in alimentatie sau imbracaminte ca de astea aveau si grvistii ci in... arme de foc. Dupa cateva saptamani de la primirea ajutoarelor Rokefeler vazand ca incepe sa i se rareasca politia a cazut la intelegere cu grevisti.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2009-12-10 00:06:22
         
 
  am mai auzit ca daca un agent de circulatie are proasta inspiratie sa te opreasca pe autostrada fara un motiv intemeiat, (cum fac la noi unii care-ti cauta nod in papura), il poti reclama si a doua zi e somer. asta daca e adevarat, imi place.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2009-12-09 23:53:22
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Cei care sunt reclamati pe acest motiv isi merita cu prisosinta parnaia. Americanii sunt un popor de oameni credinciosi care pepsesc crunt pe cei care nu au in ei nici macar o celula de buni samariteni.

Cu bautura pe strade lucrurile stau cam asa:
daca bei bere bintro sticla pe care scrie bere esti arestat si bagat la parnaie. Daca bei bere din aceiasi sticla a carei nuditate este acoperita de o punga de plastic politia te saluta politicos si trece mai departe fiindca punga este o proprietate privata si politia nu are voie sa-ti cerceteze o proprietate privata fara o imputernicire data de o curte de judecata.












 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2009-12-09 23:37:51
         
 
  nea Genu, iti raspund aici: pai asta e, americancele nasoale te reclama ca nu le bagi in seama. asa ca iti cumperi bere pt. acasa, unde, ce-i drept, te asteapta o nevasta supraponderala, dar esti ferit de orice ispite sau riscuri.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2009-12-09 23:15:34
         
 
  Nici securitatea nu avea in arsenalul ei metode atat de barbare...

daca-ncerci o urna noua
mi-a spus soata mea, candin,
eu omleta-ti fac din oua
ca-i tradare de partid.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2009-12-09 23:15:28
         
 
  nene Genu, antidotul
e să-ncerci o urnă nouă.
(dacă-i prea subțire votul,
nu-i nimic, îl pui în două).
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2009-12-09 22:54:13
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE